رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی جدید از کجا بخرم؟ رومیزی خوشگل از کجا بخرم؟ دکوراسیون اتاق ناهارخوری معمولاً قسمت مهمی از خانه است که برای انتخاب وسایل و چیدمان آن با دقت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. ایرانیان باسلیقه همیشه به دنبال راه هایی هستند تا به آنها کمک کنند تا میزشان تا حد امکان زیبا و کاربردی باشد. یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون اتاق غذاخوری که می تواند نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون این فضا داشته باشد ، رومیزی میز ناهار خوری است. در این مقاله از وب سایت باغ سلامتی تصمیم گرفتیم کمی در این باره صحبت کنیم و انواع میزی ها را به شما معرفی کنیم.

رانر ها هم نوعی از رومیزی هستند که نسبت به رومیزی ها باریک تر بوده و معمولا وسط میز های غذاخوری پهن می شوند و…رانر از کجا بخرم؟ 

اندازه یا ساز رومیزی

اندازه رومیزی به اندازه میز و طول و عرض آن یا طول شعاع میز  همچنین به سلیقه شما بر می گردد. این امر تأثیر بسزایی در انتخاب رومیزی مناسب دارد. برای اولین گام در انتخاب رومیزی، اندازه گیری میز غذاخوری است. به یاد داشته باشید که فقط رفتن به فروشگاه و گفتن رومیزی نفر کافی نیست! زیرا این رومیزی می تواند برای میز شما بزرگ تر یا کوچک تر باشد. معمولاً استاندارد از 20 تا 25 سانتی متر در هر طرف میز آویزان شده تا ظاهر کلی میز و میز بسیار زیباتر شود.

انواع شکل های رومیزی

  1. مربعی
  2. مستطیلی
  3. بیضی
  4. دایره ای
  5. رولی

جنس رومیزی چی باشه خوبه؟

از آنجا که سفره در معرض لکه های زیادی قرار می گیرد ، باید در انتخاب جنس سفره خود بسیار دقت کنید ، زیرا دوام برخی از لکه ها روی پارچه زیاد است و شستشو و تمیز کردن آنها دشوار است. بنابراین عمر مفید رومیزی خیلی زود به پایان می رسد.

پارچه نخی در رومیزی

پارچه های نخی به راحتی می توانند تنوع رنگ زیادی را پیش روی شما قرار دهند. از طرف دیگر می توانید روی آنها قلاب بافی کنید. نگهداری و مراقبت از این نوع پارچه ها بسیار آسان است و می توانید آنها را در ماشین لباسشویی قرار داده و میزان شستشو را با شستشوی معمولی تنظیم کنید.

رومیزی ترمه

اگر سفره های ترمه را دوست دارید ، احتمالاً سبک سنتی را نیز دوست دارید. سفره های ترمه بهترین گزینه برای تکمیل چیدمان خانه هایی است که به سبک سنتی ایرانی چیده شده اند. اگر فرش شما ایرانی است ، لوازم منزل شما سنتی است و عموماً رابطه خوبی با طراحی بت دارید ، پیشنهاد می کنم به سراغ این رومیزی ها بروید.

رومیزی با پارچه پلی استر

پارچه هایی با ترکیب نخ و پلی استر  که از دوام و استحکام بالایی برخوردارند و در عین حال می توانند ظاهری مشابه پارچه های پنبه ای داشته باشند. ناگفته نماند که این نوع پارچه ها بسیار ارزان تر از پارچه های پنبه ای هستند.

رومیزی توری یا رومیزی شفاف

این رومیزی ها معمولاً دارای طراحی براق و بسیار زیبا هستند که جلوه ای بی نظیر به منزل شما می بخشد. بهتر است میزهای توری با دکوراسیون کلاسیک برپا کنید. این رومیزی ها، چون زمینه سفید دارند ، روی میزهای سفید یا روشن بهتر به نظر می رسند. همچنین بهتر است میزی که روی آن قرار گرفته اند دارای پایه ای بلند باشد تا لبه های تزئین شده از میز آویزان شده و خودنمایی کند.

رومیزی مخمل

سفره های مخملی به طور گسترده به عنوان سفره های هندی شناخته می شوند. این نوع رومیزی ها فضایی شیک و کلاسیک ایجاد می کنند و می توانند انتخاب مناسبی برای فصول سرد سال باشند. قیمت سفره های مخمل نسبتاً مناسب است و وزن زیادی ندارند. با این حال ، باید پذیرفت که آنها می توانند مقدار نسبتاً زیادی گرد و غبار را جمع آوری کرده و پرز هایی ایجاد کنند که برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی مناسب نیست.

رومیزی ترکیبی

مدل رومیزی دیگری نیز وجود دارد که می توانید با هر طرح و رنگی آن را سفارشی کنید. میز کار چند قسمت با ترکیب و دوخت چند پارچه با طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود. این رومیزی بیشتر برای میزهای آشپزخانه استفاده می شوند. اگر دستی در هنر دارید ، می توانید یکی از این میزهای رومیزی را به دلخواه با پارچه های مورد نظر خود بسازید.

رومیزی ساتن

سفره های ساتن با ظاهر زیبا و جذاب برای میزهای تزئینی مناسب هستند. این میزهای رومیزی در نمونه های تک رنگ و چند رنگ موجود هستند و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. برخی آن ها دارای شکل توری هستند ، در حالی که برخی دیگر چند لایه هستند. اگر می خواهید این نوع سفره را به بهترین شکل با دکوراسیون منزل خود ترکیب کنید ، بهتر است بدانید که ساتن با سبک های کلاسیک و لوکس ترکیب بهتری ایجاد می کند.

مطلب مرتبط برای شما: با داشتن زیر بشقابی کم تر اذیت تمیز کردن میز های را به جون می خرید چرا که… زیر بشقابی شیک و جدید از کجا بخرم؟

انواع رومیزی برای میز ناهار خوری

رومیزی طلایی

رومیزی عسلی جدید مانند انواع طلایی با ظاهر پر زرق و برق و خیره کننده تقریباً همه را به خود جلب خواهد کرد. اگر به دنبال سفره ای خاص و متفاوت هستید که میز شما را شیک تر و ظریف تر از قبل نشان دهد ، من به شما سفره های طلایی پیشنهاد می کنم. این رومیزی در ترکیب با سبک کلاسیک عالی خواهد بود.

رومیزی کتانی برای صرف غذا

می توانید این نوع رومیزی را به روشی ساده یا رنگارنگ پیدا کنید. سفره های کتانی گرد و غبار زیادی را جذب نمی کنند و پس از شستشو نیازی به اتو کشی ندارند. البته نباید از نظر دور داشت که شستن آنها کار آسانی نیست و نباید در ماشین لباسشویی انداخت. علاوه بر این ، استفاده از یک سفره مخملی باعث می شود دکوراسیون غذاخوری خلوت تر و آرام تر شود.

رومیزی ناهارخوری شیک، رومیزی بافتنی

رومیزی های قلاب بافی شده معمولاً برای تزئینات به سبک قدیمی یا کلاسیک استفاده می شود. اگر هنر قلاب بافی را می شناسید ، می توانید یک سفره زیبا به دلخواه خود ببافید. استفاده از این نوع سفره برای میز ناهارخوری دکوراسیون خانه را گرم تر و دنج تر می کند.

رومیزی رنگی

طرح های رنگارنگ از دیرباز طرفداران خود را داشته اند و به نظر می رسد به این زودی منسوخ نمی شوند. سفره های گل گزینه ای محبوب برای میزهای آشپزخانه ، اتاق غذاخوری و بالکن است. این میزهای رومیزی با طرح های شاد و رنگارنگ خود بسیار اشتها آور به نظر می رسند. بهتر است از سفره هایی با گل در ترکیب با مبلمان و لوازم رنگی استفاده کنید ، اما هیچ مانعی برای قرار دادن آن با صندلی های ساده وجود ندارد.

رومیزی هندی

رنگ های شاد و پر جنب و جوش این سفره های دستباف که در هند طراحی شده اند می توانند جلوه ای متفاوت به مبلمان بدهند. این میزها رومیزی ساری نیز نامیده می شوند زیرا شبیه ساری است که هندی ها می پوشیدند.

رومیزی پلاستیکی

این رومیزی ها در داخل خانه چندان محبوب نیستند ، اما برای غذا خوردن در خارج از خانه ایده آل هستند زیرا به راحتی تمیز می شوند. برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند استفاده از سفره های پلاستیکی در خانه توصیه می شود، اگرچه اغلب با سبک های نرم تر احساس بهتری دارند.

رومیزی نمدی

سبک شیک تری از سایر مدل هاست و می توان در رنگ ها و طرح های گوناگون حتی سفارشی تهیه کرد. جذابیت این مدل ها بیشتر به خاطر تنوع طرحی آن هاست.

شستشو و نگهداری از انواع رومیزی

شستشو با لباسشویی: همه ما دوست داریم رومیزی هایمان را بدون دقت خاصی در ماشین لباسشویی بیندازیم و امیدواریم به دنبال میزهایی باشیم که لوگوی جذاب ماشین لباسشویی روی آنها چاپ شده باشد. خوشبختانه بسیاری از آنها لکه ای بر جای نمی گذارند و حتی با چندین شستشوی دیگر در لباسشویی مشکل دارند. برخی دارای یکنواختی حساس و ظریف هستند و شستشوی منظم آنها را خراب می کند ، اگر چیزی به طور تصادفی روی آنها ریخت ، بهتر است فقط این مکان را تمیز کنید و عملاً شستشو بهترین گزینه برای آنها است.

شستن دستی: بهتر است رومیزی های حساس را با دست در سینک ظرفشویی یا تشت بشویید. به یاد داشته باشید که هرگز از مواد شیمیایی یا سفید کننده برای شستن آنها استفاده نکنید.

نکات خرید و ویژگی های رومیزی مدرن

مناسب برای فضای بیرونی: بهتر است از رومیزی خود در خانه لذت ببرید. اما اگر می خواهید در فضای باز غذا بخورید ، بهتر است سفره ای تهیه کنید که هم زیبا باشد و هم نگران خراب شدن آن در فضای باز نباشید.

مقاوم در برابر چین و چروک: سفره ها ظاهر میز را زیباتر نشان می دهند ، اما سفره چروکیده هرگز به این زیبایی کمک نمی کند. بنابرین باید جنسی انتخاب کنید که تا حد امکان ضد چروک باشد.

ضدآب: همه ما در طول غذا حداقل چند بار نوشابه ، آب میوه یا حداقل آب خالی روی میز ریخته ایم. اکثر آنها به سرعت خیس می شوند و میز می تواند آسیب ببیند ، اما مدل های ضد آب از میز محافظت می کنند. و زمان کافی برای تمیز کردن آن را بعدا دارید ، زیرا ضد آب هستند ، مایعات را جذب نمی کنند و به راحتی تمیز می شوند.

رومیزی نباید لیز بخورد! اغلب رومیزی ها می لغزند و وسایل چیده شده روی آن همیشه امکان واژگونی و لیز خوردن روی میز را دارند ، جنس پشت رومیزی ها باید خشن و اغلب سنگین باشد تا لیز نخورد.

در برابر لکه ها مقام باشه: این سفره ها با موادی پوشانده شده اند که پارچه را در برابر لکه ها محافظت می کند یا پارچه به هیچ وجه لکه دار نمی شود.

نکاتی در مورد انتخاب پارچه رومیزی ناهارخوری شیک

برای داشتن یک خانه زیبا با دکوراسیون منحصر به فرد ، لازم است به تمام جزئیات کوچک چیدمان داخل خانه توجه کنید. سفره و پارچه مناسب برای آن نکته دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید و نباید به سادگی از آن غافل شد. دستان شما برای انتخاب پارچه های رومیزی مناسب باز است. از آنجایی که سفره همیشه مستعد لک شدن است ، باید در انتخاب سفره مناسب برای خانه خود دقت بیشتری داشته باشید. بسیاری از لکه های روی سفره هرگز پاک نمی شوند ، به این معنی که باید با سفره خداحافظی کنید.

ممکن است شما زمان ، مراقبت و وسواس زیادی را برای انتخاب و خرید میز خود صرف کرده باشید ، اما با ایجاد چنین نقاطی دیگر  عمر این میز زیبا به پایان رسیده است. بنابراین ، برای انتخاب رومیزی بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که به راحتی شسته می شوند. به خاطر داشته باشید پارچه ای که به عنوان سفره استفاده می کنید مانند سایر وسایل برای دکوراسیون منزل جذاب است و تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی آپارتمان شما دارد و باید به طراحی آن توجه کنید.

ممکن است زمان زیادی را صرف خرید یک سفره کرده باشید ، اما وقتی به خانه رفتید و آن سفره را روی میز خود گذاشتید ، متوجه شدید که با تصور شما بسیار متفاوت است. برای جلوگیری از این امر ، باید کمی با انواع پارچه های مناسب برای رومیزی آشنا باشید. اگر با آگاهی کامل به سراغ سفره بروید ، مطمئن باشید که دیگر این اتفاق نمی افتد. جنس مختلف پارچه ها در همین مطلب ذکر شده است.

پیشنهاد مطلب: اتو کردن لباس ها بدون استفاده از میز اتو میتونه اذیت کننده باشه…میز اتو از کجا بخرم؟

رومیزی مناسب برای میز ناهارخوری شیشه ای

برای میز های شیشه ای بهتر است از مدل های توری و بدون لغزش استفاده بشه همچنین رومیزی پارچه ای فانتزی گزینه مناسبی برای این منظور است.

بیش از 100 مدل دیگر رومیزی

رومیزی جدید از کجا بخرم؟ رومیزی از کجای تهران بخرم بورس خرید رومیزی رومیزی چی مده؟ فروش رومیزی پارچه ای خرید اینترنتی رومیزی ترک

لیست محصولات منتخب
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساتن مدل اپرا

  • وزن
    360 گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    پلی‌استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    دایره
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی پرلا طرح دیبا

  • وزن
    770 گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    پلی‌استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مستطیل
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساتن مدل دیلیا

  • وزن
    610 گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    پلی‌استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    دایره
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساتن مدل کلاسیک

  • قابل شستشو
  • مناسب برای میزهای خاطره
  • مناسب برای میزهای نهار خوری
  • برش کاملا گرد
  • دور کار پانچ شده
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی پرلا کد260

  • وزن
    450 گرم
  • مناسب برای
    هشت نفر
  • جنس
    پلی‌استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مستطیل
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی مدل بهار کد MD300A

  • رویه چرم مصنوعی اکلیلی
  • بدون زیرش اکلیل
  • بالاترین کیفیت چاپ
  • کاملا قابل شستشو
  • قابل استفاده برای انواع میز با سایزهای گوناگون
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساتن رضایی مدل ساده قطر 200 سانتی متر

  • وزن
    300 گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    دایره
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

ست رومیزی 3 تکه مدل ستاره کد 859

  • ابعاد
    95x32x1
  • وزن
    300 گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    پنبه
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مستطیل
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی طرح ترمه سنتی کد 9275.1

  • سایر توضیحات
    پارچه شانل سبک و مستحکم با رنگ ثابت
  • قابل شستشو با مواد شوینده به دفعات
  • وزن
    300 گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    نخ – پلی استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مربع
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

ست 6 تکه رومیزی کد 735

  • وزن
    400 گرم
  • جنس
    مخمل
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مستطیل

 

رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساغول تک استیل مدل ST-098

  • محصول کشور: ترکیه
  • عدم لکه گیری
  • عدم پرزدهی
  • شستشوی آسان
  • طراحی منحصر به فرد
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساغول تک استیل کد ST-91

  • محصول کشور: ترکیه
  • عدم لکه گیری
  • عدم پرزدهی
  • شستشوی آسان
  • طراحی منحصر به فرد
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

ست رومیزی 4 تکه مدل رایان کد steave1007

  • وزن
    3500 گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مربع
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساغول تک استیل مدل ST-103

  • وزن
    1000 گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    نخ – پلی استر
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ساغول تک استیل مدل ST-102D

  • وزن
    1000 گرم
  • مناسب برای
    شش نفر
  • جنس
    نخ – پلی استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مستطیل
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی انگلیش هوم مدل ALESSA180R

  • وزن
    200 گرم
  • مناسب برای
    هشت نفر
  • جنس
    پلی‌استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    دایره
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی ورولی کد ED-113

  • شستشوی آسان
  • وزن
    1000 گرم
  • مناسب برای
    هشت نفر
  • جنس
    نخ – پلی استر
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مستطیل
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد 1004400093

  • تکنیک ساخت و تزئین
    قلمکار
  • محل تولید
    اصفهان
  • استان تولید
    اصفهان
رومیزی جدید از کجا بخرم؟

رومیزی شمسه نگار مدل DTr661

  • وزن
    250 گرم
  • مناسب برای
    چهار نفر
  • جنس
    مخمل
  • شکل بشقاب خورش‌خوری
    مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *