طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 44 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1400

آخرین بروز رسانی در 15 فروردین 1403 (2024)

یه روزایی موقع برگشتن از مدرسه سر راه یه بازی می گرفتیم میومدیم خونه با هزار بدبختی رو سیستم ترکیدمون نصب می کردیم وسط هال گیم میزدیم صفا می کریم . الان دیگه گیم شده بخشی از زندگی و حتی شغلمون که خیلی هم دوسش داریم چون یکی از بروز ترین کارای دنیا در حال حاضر گیمینگه. برای همین اتاق گیمری الان مفهوم بزرگ تری از بازی کردن پیدا کرده، دکوراسیون اتاق گیمینگ و نحوه تبدیل یک اتاق معمولی به یک اتاق گیمینگ حرفه ای دغدغه اول گیمرای حرفه ای شده. شاید باورتون نشه ولی اگه یه حساب سر انگشتی بکنیم هزینه ای که گیمرای معروف برای طراحی اتاق بازیشون می کنن خیلی بیشتر از هزینه ایه که برای سیستمشون خرج می کنن. شما برای اینکه بهترین اتاق گیمینگ ایرانی رو داشته باشین باید در کنار سیستم خفن به نورپردازی و بگراند اون خوب اهمیت بدین. اولین المان تزئینی گرفتن چراغ برای اتاق گیمینگه که بیشترین سازگاری رو با روحیه و نور پردازی اتاقتون داشته باشه.

مهم نیست که چقدر برای خرید وسایل گیمینگ هزینه می کنید! ممکنه گرون ترین تجهیزات گیمینگ و خفن ترین اتاق گیمینگ دنیا رو داشته باشین ولی از بودن توش لذت نبرید! اتاق های گیمینگ ساده ای که با المان های کم ولی تاثیر گذار طراحی بشن لذت بیشتری رو به شما میدن. محیطی که کم تر شلوغ باشه و در کنار اون جلوه خوبی داشته باشه یا به اصطلاح همه چی سر جاش باشه، خیلی با حال تر و دوس داشتنی تره تا یه اتاق قرو قاطی که شتر هم توش ول کنی با بارش گم میشه. دکوراسیون اتاق خواب پسرانه گیمینگ باید جدی، مردونه ولی یه ته مایه ای هم از احساسات باید توش باشه. دخترا هم که سلیقه صورتی خودشونو دارن.

در این پست نحوه طراحی اتاق گیمینگ حرفه ای و تمام وسایل مورد نیاز برای داشتن یک اتاق گیمر حرفه ای و ساده را به شما خواهیم گفت. قبل از هر چیز یه نگاهی به وسایل و لوازم لازم برای چیدمان و دکوراسیون اتاق گیمری بی اندازیم و ببینیم برای داشتن زیباترین اتاق گیمینگ ارزان و حرفه ای چه ابزار و چه سخت افزاری نیاز داریم.

آنچه در این مطلب خواهید دید پنهان کن

سیستم گیمینگ خفن اولین وسیله گیمینگ

اولین قدم برای طراحی اتاق گیمینگ، سیستم یا کامپیوتر گیمینگ حرفه ای هستش. بدون سیستم حرفه ای طراحی اتاق گیمینگ معنای خودش را از دست می دهد. اما نگران نباشید ما در انتهای مطلب برای سیستم های معمولی هم ابزار معرفی خواهیم کرد، پس تا آخر این پست با ما همراه باشید.

کیس

کیس مهمترین قطعه در یک سیستم گیمینگ به حساب می آید و در کنار قدرت پردازشی خود می تواند نقش چشم گیری در زیبایی اتاق گیم شما ایفا کند.

مانیتور

نمایشگر بی شک نقش مهمی در ظاهر اتاق و کارایی سیستم دارد. هر چقدر مانیتور بزرگ تر و دارای نور پردازی بهتری باشد ، جلوه زیبا تری به اتاق شما می دهد.

موس و کیبورد

اگر می خواهید طراحی اتاق گیمینگ حرفه ای داشته باشید باید از ماوس و کیبورد های RGB با نور پردازی عالی استفاده کنید.

هدست و هدزفری

شاید زیاد در دکوراسیون اتاق گیمینگ به چشم نیان ولی برای راحتی شما نیاز هست که هدست خوبی تهیه کنید.

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 ارزان

خرید وسایل نورپردازی اتاق گیمینگ

اما بدون خرید چراغ های مخصوص اتاق گیمینگ نمی توانید طراحی اتاق گیمینگ خوبی داشته باشید. رقص نور ها، ریسه های رنگی و LED های RGB قابل کنترل ، اتاق شما را دگرگون خواهند کرد.

شما با این ریسه ها می توانید بگراند اتاق گیمینگ خود را به هر رنگی که دوست دارید تغییر دهید و یک فضای حرفه ای برای خود طراحی کنید. نورپردازی همیشه بخش جدا نشدنی از طراحی اتاق گیمینگ محسوب می شود.

پیشنهاد:
بررسی 11 صندلی گیمینگ حرفه ای که باید هر گیمری داشته باشد!

وسایل نورپردازی اتاق گیمینگ اتاق گیمری حرفه ای ریسه ال ای دی برای اتاق گیمینگ طراحی اتاق گیمر بهترین اتاق گیمینگ ایران ریسه گیمینگ خرید نورپردازی اتاق گیمینگ کیبورد مخصوص بازی میشن مدل mt-k9320 اتاق گیمینگ بزرگ.

صندلی عملا نقشی در طراحی اتاق گیمینگ ندارد ولی برای یه گیمر از نون شب واجب تره چون بدون صندلی خوب امکان بازی کردن و فعالیت با سیستم برای ساعت های طولانی غیر قابل تحمل هست. بنابرین حداقل یک صندلی میان رده برای خود تهیه کنید.

میز گیمینگ

میز گیمینگ به سلیقه شما بستگی داره که چی انتخاب کنید اما باید میزی باشه که هم تمام قطعات و لوازم گیمینگ شما رو پوشش بده و هم ظاهر خوبی به طراحی اتاق گیمینگ بده.

نکات مهم در طراحی اتاق گیمینگ خفن و وسایل گیمینگ جدید

در خرید اکسسوری اتاق گیمینگ به ترکیب رنگ ها و سازگاری آن با دکوراسیون اتاق گیمینگ خود دقت کنید. هر چقدر وسایلی که تهیه می کنید با محیط اتاق شما سازگار تر باشد به شما احساس بهتری دست می دهد.

بهترین عکس برای اتاق گیمینگ

تصویری از یک اتاق گیمینگ بهترین اثر زیبایی را خلق می‌کند. شما می‌توانید از یک تصویر با رنگ‌های جذاب و مهیج برای دیوارها استفاده کنید. همچنین، پوسترها یا تابلوهایی از علایق و بازی‌های مورد علاقه‌تان را بر دیوارها قرار دهید. استفاده از نورپردازی مناسب نیز اتاق را زیبا و جذاب می‌کند. همچنین، مبلمانی راحت و مناسب برای گیمینگ، هدفون‌های با کیفیت و تجهیزات گیمینگ متناسب با سلیقه شما می‌توانند جزء تجهیزات ایده‌آل برای یک اتاق گیمینگ باشند.

برای یک اتاق گیمینگ، عکسی با مناظری فضایی و الهام‌بخش می‌تواند انتخاب عالی باشد. مثلاً یک عکس از یک منظره فضایی، جهان فرازمینی، یا صحنه‌های فانتزی مرتبط با دنیای گیمینگ می‌تواند جلب توجه و احساس هیجان را افزایش دهد. همچنین، می‌توانید از تصاویری با رنگ‌های زنده و مهیج برای تزیین دیوارها استفاده کنید تا اتاق شما پرانرژی و پویا باشد. اگر تمایل به شخصی‌سازی دیوارها دارید، عکس‌هایی از شخصیت‌ها یا صحنه‌های محبوب از بازی‌های گیمینگ را نیز در نظر بگیرید. این کار می‌تواند اتاق شما را به یک فضای منحصر به فرد و خودتانی تبدیل کند که باعث افزایش لذت از تجربه گیمینگ می‌شود.

نحوه تبدیل یک اتاق معمولی به یک اتاق گیمینگ حرفه ای

در واقع اتاق گیمینگ با طراحی منحصر به فرد شما به وجود می آید هر چقدر بتوانید جزئیات را در نظر بگیرید و به بازی با رنگ ها اهمیت دهید، در طراحی اتاق بازی عالی موفق تر خواهید شد.

راز داشتن اتاق های گیمینگ خفن استفاده از بهترین تجهیزات نورپردازی و اکسسوری های خاص است. بنابرین به دنبال بروز ترین سبک های طراحی اتاق گیمیگ باشید.

تبدیل کیس معمولی به گیمینگ خرید لوازم اتاق گیمینگ ساخت وسایل گیمینگ قیمت وسایل اتاق گیمینگ وسایل مورد نیاز اتاق گیمینگ اتاق گیم خفن اتاق گیمری اتاق گیمینگ ایرانی.

پس زمینه اتاق گیمینگ باید از یک نور ملایم و آرامش بخش استفاده کند. استفاده از نور های روشن موجب خستگی و گاها سردرد ناشی از خستگی چشم می شود. رنگ های بنفش، سبز پر رنگ، آبی ملایم می تواند بهترین گزینه در هنگام خرید وسایل نورپردازی اتاق گیمینگ باشد.

قیمت لوازم جانبی ارزان مناسب اتاق گیمینگ

با کم ترین هزینه طراحی کنید!

اتاق گیمینگ شما باید خفن ترین اتاق گیمینگ دنیا باشد! مهم نیست چقدر بخواهید هزینه کنید و اصلا بتوانید از پس هزینه های آن بر بیاید. مهم اینه بتوانید با کمترین تجهیزات و کمی خلاقیت حس اتاق گیمر های معروف را تجربه کنید.

در خرید کیت نورپردازی اتاق گیمینگ به تعدا لامپ موجود در ریسه و همچنین کیفیت نور دهی آن ها توجه کنید. سعی کنید در هنگام خرید ریسه برای اتاق گیمینگ خود ریسه ای با لامپ های بیشتر و روشنایی بالاتر تهیه کنید. با کمی هزینه بیشتر می توانید مدل های ریموت دار آن را تهیه کنید که به شما امکان تغییر رنگ پس زمینه اتاق گیمینگ را می دهد. علاوه بر این می توانید میزان روشنایی آن ها را نیز کنترل کنید.

خفن ترین اتاق گیمینگ عکس اتاق گیمینگ خفن اتاق گیمر های معروف اتاق گیمین ریسه برای اتاق گیمینگ اتاق گیمر ها طراحی اتاق گیمینگ حرفه ای زیباترین اتاق گیمینگ اتاق گیمینگ ریزر اتاق گیمر خفن ترین اتاق های گیمینگ.

خرید کیت نورپردازی اتاق گیمینگ یکی دیگر از وسایل گیمینگ است که به تبدیل اتاق معمولی به اتاق گیمینگ شما کمک می کند. کیت نورپردازی می تواند شامل LED و یا ریسه روشنایی، رینگ لایت، کنترلر و … باشد.

رنگ اتاق گیمینگ حرفه ای

  1. اتاق گیمینگ سفید شاید جذاب باشد اما به مرور زمان باعث خستگی و خشکی چشم می شود. بهتر هست از رنگ های خنثی و آرام استفاده کنید.
  2. اتاق گیمینگ سبز اگر بیش از حد روشن نباشد و باعث بازتاب بیش از حد نور در اتاق نشود می تواند یک انتخاب مناسب برای نورپردازی اتاق شما باشد.
  3. سعی کنید کادر گیمینگ را یک رنگ ست کنید. کادر میز ها، دور ور سیستم و حتی کارد درب ورودی اگر با یک رنگ ملایم تزئین شود حس بهتری می دهد.
  4. وسایل نورپردازی اتاق گیمینگ باید با رنگ دیوار ها و تم کلی اتاق شما سازگار باشد.

انتخاب سیستم سینمای خانگی مناسب

سینمای خانگی نیمی از طراحی اتاق بازی شامل می شود. صدای عالی ، تلویزیون با وضوح بالا در پی سی و کنسول های بازی پیشرفته به بهترین تجربه بازی کمک می کند. بنابراین، انتخاب سیستم سینمای خانگی مناسب مهم است. با این حال ، همه نمی توانند تلویزیون 60 اینچی یا صفحه کامپیوتر را در اتاق بازی خود نصب کنند. بسیاری از ما باید به سیستم هایی که با اتاق کوچک یا فضای محدود میز کامپیوتر سازگار هستند بسنده کنیم. بنابراین ، هنگام انتخاب سیستم سینمای خانگی خود ، به کل اتاق، بلندگوها و اتصالات موجود توجه کنید. یک سیستم سینمای خانگی را انتخاب کنید که به راحتی در کنار میز بازی شما نصب شود. به میزان فضایی که می توانید برای بلندگوها ، لوازم جانبی و غیره اختصاص دهید فکر کنید. باید یکی را پیدا کنید که به راحتی در فضای موجود قرار گیرد. شما می توانید تجربه بازی خود را حتی با یک صفحه نمایش کوچک تلویزیون افزایش دهید. فقط کافی است سیستم صوتی موجود در سینمای خانگی خود را حذف کرده و بدون توجه به اندازه آن ، تلویزیون با کیفیت بالا انتخاب کنید.

ابعاد اتاق بازی چقدر باید باشد؟

اتاقی با ابعاد 8 تا 12 متر برای بازی ها و بیشتر سرگرمی ها مناسب است ، اما اگر می خواهید یک اتاق با سینمای خانگی داشته باشید، باید فضای بیشتری از این اندازه ها داشته باشید.

برای یک اتاق گیمینگ کوچک

رنگ‌ها و نورپردازی: از رنگ‌های تیره و مهیج برای دیوارها استفاده کنید تا اتاق به نظر بزرگتر بیاید. همچنین، از نورپردازی LED در اطراف دیوارها یا زیر میز بازی استفاده کنید تا فضا را زنده کنید.

مبلمان مناسب: انتخاب یک میز بازی کوچک و مناسب برای ابعاد اتاق، همراه با صندلی راحت و قابل تنظیم، می‌تواند فضایی کارآمد و انعطاف‌پذیر را فراهم کند.

دیوارپوش یا استیکرهای گیمینگ: از دیوارپوش‌ها یا استیکرهای مرتبط با دنیای گیمینگ بر روی دیوارها استفاده کنید تا اتاق را جذاب و منحصر به فرد کنید.

محدودیت تجهیزات: با توجه به فضای محدود، تجهیزات را با دقت انتخاب کنید. مثلاً یک میز بازی کوچک با قابلیت جمع‌آوری می‌تواند کمک کند.

ذخیره‌سازی هوشمند: از مبلمان یا قفسه‌های دیواری برای ذخیره تجهیزات و لوازم جانبی استفاده کنید تا از فضای اضافی بهره‌مند شوید.

تزیین با لوازم جانبی گیمینگ: از پوسترها، عکس‌ها، یا تزیینات مرتبط با علایق گیمینگ شما برای افزودن جذابیت به اتاق استفاده کنید.

استفاده از آینه: یک آینه بزرگ یا مجموعه‌ای از آینه‌ها می‌تواند به احساس فضا کمک کند و اتاق را بزرگتر نشان دهد.

سیستم مخفی کابل: برای جلوگیری از پراکنده شدن کابل‌ها، از سیستم‌های مخفی کابل یا مدیریت کابل استفاده کنید.

با این ایده‌ها، می‌توانید یک اتاق گیمینگ کوچک اما کارآمد و جذاب داشته باشید.

پیشنهاد وسایل دکوری گیمینگ

وسایل دکوری گیمینگ می‌توانند فضای بازی شما را جذاب‌تر و کارآمدتر کنند. در زیر چند پیشنهاد برای وسایل دکوری گیمینگ آورده شده است:

پوسترها و تابلوها: پوسترها و تابلوهای مرتبط با بازی‌های مورد علاقه‌تان را بر دیوارها نصب کنید. از تصاویر شخصیت‌ها یا صحنه‌های محبوب گیمینگ برای افزودن ابعاد شخصی به اتاق استفاده کنید.

پارچه‌ها و کوسن‌ها: از پارچه‌ها و کوسن‌هایی با طراحی‌های گیمینگ بر روی مبلمان یا تخت استفاده کنید. الگوها و رنگ‌های جذاب می‌توانند به اتاق حال و هوایی دلپذیر و مرتبط با دنیای گیمینگ ببخشند.

فیگورها و مجسمه‌ها: فیگورها یا مجسمه‌های مرتبط با بازی‌های محبوبتان را در اتاق قرار دهید.

کتابخانه گیمینگ: از یک کتابخانه یا قفسه دیواری برای نمایش بازی‌ها، کتب گیمینگ، یا تجهیزات مختلف استفاده کنید.

پرچم‌ها و استند‌ها: از پرچم‌ها یا استند‌های با علائق گیمینگ برای تزیین فضا استفاده کنید.

کیبورد و موس زیبا: اگر کیبورد و موس گیمینگ خاصی دارید، آنها را به صورت نمایشی در میز بازی قرار دهید. با این وسایل دکوری گیمینگ، می‌توانید اتاق خود را به یک فضای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز تبدیل کنید.

اتاق یوتیوبری چجوری باید باشه؟

اتاقی که پنجره‌اش به دنیایی از خلاقیت و شور و هیجان باز می‌شود، همان اتاقی است که یک یوتیوبر به تبدیل رویاها به واقعیت‌ها می‌پردازد. یک یوتیوبر آینده را به تصویر می‌کشد. این اتاق جادویی پر از ایده‌های ناب، لحظات برجسته و لبخندهای صمیمی است که تبدیل به آثار هنری می‌شوند. هر روز در این اتاق، جهان جدیدی از تجربه و خلاقیت متولد می‌شود و تمامی دلایلی که می‌تواند قلب یک تماشاگر را شکسته یا الهام بخش باشد، در آن جا پیدا می‌شود. اتاق یوتیوبری، جایی است که رویاها به واقعیت تبدیل می‌شوند و مسیری است که به سوی شهرت، تأثیرگذاری و اتصال با جامعه هدایت می‌کند. به آنجا بروید و جهان خود را با همه به اشتراک بگذارید، زیرا این اتاق برای شما ساخته شده است.

بنابرین باید یک یوتیوبر بیشتر از همه به اتاقش فکر کند. چون هم بخشی از ویدیو و پس زمینه ویدیو میشه و هم خود یوتیوبر ساعت ها در اون زندگی میکنه و باید به بهترین شکل بهش برسه. طراحی اتاق یوتیوبری می‌تواند بر اساس سلیقه و نیازهای شخصی شما و همچنین محتوای ویدیوهایتان متفاوت باشد. اما در ادامه، چندین نکته برای دیزاین اتاق یوتیوبری شما را بررسی می‌کنم:

نورپردازی: استفاده از نور مناسب برای اتاق بسیار مهم است. مطمئن شوید که در اتاقتان نور طبیعی و روشنایی کافی دارید. همچنین، نورپردازی متناسب با استایل ویدیوهایتان را انتخاب کنید. ممکن است نیاز به نصب چراغ‌های روشنایی قویتر یا اضافی داشته باشید.

پس‌زمینه: یک پس‌زمینه جذاب و خلاقانه می‌تواند ویدیوهای شما را برجسته کند. می‌توانید از پوسترها، تصاویر، چاپ‌ها، پرده‌ها و وسایل دیگر برای ساختن یک پس‌زمینه منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین، ممکن است بخواهید لوگوی یا نام کانال خود را در پس‌زمینه قرار دهید.

دکوراسیون: انتخاب دکوراسیون مناسب برای اتاق نقش مهمی در جذابیت ویدیوهای شما دارد. فضای مناسب برای نشستن، تزیینات جذاب، البسه یا وسایل مرتبط با محتوای ویدیوهایتان را در نظر بگیرید.

تجهیزات ویدیوگرافی: اطمینان حاصل کنید که تجهیزات ویدیوگرافی کافی و با کیفیت دارید. دوربین، میکروفون، صداگذاری، نورپردازی و وسایل دیگری که برای تولید ویدیوهای با کیفیت و حرفه‌ای لازم است، در اختیار داشته باشید.

محیط صدا (اتاق آکوستیک): صدای با کیفیت بسیار مهم است. در اتاقتان از روکش‌های صوتی برای کاهش صداهای ناخواسته استفاده کنید و مطمئن شوید که صدای شما به خوبی ضبط می‌شود.

منظم و تمیز: یک اتاق تمیز و منظم می‌تواند حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر به نظر بیاید. به ترتیب و برنامه‌ریزی محتوا و تجهیزاتتان توجه کنید و همیشه مرتب نگه دارید.

همچنین، مهم است که طراحی اتاق یوتیوبری شما با شخصیت و استایل شما همخوانی داشته باشد. هدف شما ایجاد یک محیطی منحصر به فرد و قابل شناسایی است که باعث جذب بیشترین توجه و تماشاگران شما شود.

مطلب مرتبط: اتاق یوتیوبری جدید و جذاب بساز!

برای چراغ خواب چیکار کنیم؟

برای چراغ خواب گیمینگ می تونید از چراغ های سه بعدی استفاده کنید که میتونید حتی طرح مورد علاقتونو روش بزنید. تو پست قیمت چراغ خواب سه بعدی  بیش از 1000 مدل جذابو میتونی ببینی.

برای چراغ خواب چیکار کنیم؟

 

اموزش ساخت اتاق گیمینگ با کمترین هزینه

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب گیمینگ نیاز نیست هزینه زیادی بکنید. با استفاده از وسایل ارزان تر و دم دستی هم میشه ستاپ گیمینگ داشت. فقط کافیه خلاق باشید. با دیدن عکس اتاق های گیمینگ مختلف در اینترنت و یا افراد مشهور در یوتیوب می توانید الگوهای خوبی بگیرید. رنگ مناسب بک گراند گیمینگ برای اتاق خواب رنگ ملایم و متناسب با حال و هوای بازی و سبک گیم شما است.

سقف اتاق گیمینگ چجوری باشه؟ سقف گیمینگ میتونه تلفیقی از ال ای دی های شاخه ای و سفید رنگ با هاله هایی از رنگ آبی و بنفش داشته باشه که آسمان شب را تداعی کند. در خرید کیت نورپردازی اتاق گیمینگ به نور پردازی سقف اتاق نیز دقت کنید تا یکدست و همانگ باشد. زیباترین اتاق گیمینگ اتاقی است که سقف ابری گیمینگ نیز داشته باشد تا موقع خواب سقف خالی را مشاهده نکنید و با این کار زیبایی خاصی به سقف بدهید. در طراحی سقف به تم اتاق گیمینگ توجه داشته باشید تا طراحی نا هماهنگی نداشته باشد.

ساخت اتاق گیمینگ با وسایل ساده کار لذت بخشی است که هر گیمری اول دنبال آن است بعد گیم و کارای بعدی چون چیدن اتاق گیمینگ به روحیه و سبک کار گیمر تاثیر می گذارد. هر چقدر اتاق باز تر و زیباتر چیده شده باشد به همان اندازه کار کردن در آن نیز لذت بخش تر می شود و کمتر احساس خستگی به گیمر دست می دهد. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه گیمینگ باید رنگ ها هیجانی تر و چیدمان کمی پر جنب و جوش تر باشد. استفاده از چراغ خواب گیمینگ سه بعدی می تواند یک روش خوب برای ایجاد جذابیت میز کار گیمر باشد.

قیمت لوازم جانبی ارزان مناسب اتاق گیمینگ

ساخت اتاق گیمینگ ایرانی یا خارجی!؟

در اکثر کشور ها گیمر ها دوست دارند دیزاین اتاق گیمینگ خودشونو به خشن ترین شکل بچینن و عاشق گنگ بودن خط و خطوط تیز و روشنایی خشن هستند. در کشور ما نیز اکثرا گیمر ها چون عاشق بازی های خشن و بزن درو هستن دوست دارن طرح اتاق گیمینگشون متناسب با نوع بازی کردنشون باشه و معمولا کم تر کسایی سراغ داریم که بخوان یه اتاق لوس و نونور داشته باشن. به همین دلیل بازار وسایل گیمیگ همیشه به سمت لوازم کلاسیک و خشن میره.

سبک خشن

اما برای داشتن اتاق با اصالت ایرانی نیازی به این همه وسیله مختلف نیست. کسی که حالت روانی بازی براش مهم نیست و نمیخواد اتاقشو متناسب با حال و هوای بازی بچینه، میتونه از طرح های سنتی و ابزار های ساده که بتونه حس ایرانی بودن به اتاق بده استفاده کنن.
البته میشه با ترکیب نوع سبک بازی، حس و حال روحی و روانی و اینکه چقدر قراره در اتاق باشین و چقدر براتون روشنایی مهمه، یه طرح ترکیبی شیک خلق کنید.

مهم ترین اصل در طراحی اتاق بازی یا هر فضایی که مستقیما روی روان فرد تاثیر میزاره اینه که اتاق بهم ریخته نباشه منظورم این نیست که شلخته باشین و اتاقتون داوون باشه منظورم نوع چینش اتاقه. هر چقدر بتونید اجزای اضافی رو از دکور اتاق کم کنید به همون مقدار آرامش روانی بهتری دارین و احساس جمع و جور بودن و اینکه همه چی سر جاشه بهتون دست بده.

معمولا ما ایرانی ها دوست داریم هر چی دم دستمون میاد توی یه جایی از اتاق بچپونیم از در و دیوار گرفته تا سقف دوست دارین چیز میز بچسبونیم و این چند تا عیب بزرگ داره: اول اینکه تمیز کردن اتاق با وجود کلی خرت و پرت سخته و معمولا تو هر تمیز کاری یه چیزی رو میشکنید یا گم می کنید.

مسئله دوم که خیلی مهمه به مرور زمان اتاق کسل کننده میشه و احساس می کنید که احساس خفگی میکنید که این اصلا برای یک فردی که شب تا صبح با کامپیوتر سر و کار داره خوب نیست!
طبق این میشه فهمید که دکور اتاق ایرانی پر از ابزار بدون استفاده هست که فقط هستند که باشن و بیشتر کسل کننده اند تا دلنواز.

برای همین اکثر گیمر ها دوست ندارند به سبک ایرانی اتاق خودشونو طراحی کنن و معمولا از ایده های خارجی و مخصوصا یوتیوبر های معروف پیروی می کنند. در کنار این چون گیمر ایرانی کمی داریم و همون ها هم به سبک کلاسیک خارجی دیزاین میکنن طرح کلی و ایده ایرانی کمه و بیشتر به صورت تقلیدی دیزاین انجام میشه.

خیلی از گیمر ها فقط به خاطر خفن بودن و صرف تقلید اتاق طراحی میکنن و حتی ممکنه خودشون از چیزی که چیدن خوششون نیاد ولی به خاطر تقلید از دیگران پیروی کنن که این نوع طراحی بدترین نوع دیزاین اتاق گیمیگنه! چون شما هر روز مجبورید تو یه فضایی کار کنید که از چیدمانش متنفرید و حالتونو بد میکنه.

اتاق گیم ساده ساده هم زیاد خوب نیست و باید در حد اعتدال و تا جایی اتاق رو تجهیز کرد که روحیه شما اجازه میده.

ساخت وسایل گیمینگ با پرینتر 3D

ساخت وسایل گیمینگ ممکن است شامل طراحی و تولید انواع لوازم و تجهیزاتی مثل کنسول‌های بازی، کامپیوترهای بازی، صندلی‌های گیمینگ، کنترلرها، هدست‌های گیمینگ و سایر لوازم جانبی مورد استفاده در بازی‌ ها می‌شود. برای ساخت وسایل خفن پسرانه و دخترانه، ابتدا طراحی و نقشه‌برداری دقیق انجام می‌شود. سپس قسمت‌های مختلف وسایل مورد نظر تولید می‌شوند. از جمله فرآیندهای مورد استفاده در ساخت وسایل گیمینگ می‌توان به قالب‌سازی، قطعه‌سازی، جوشکاری، مونتاژ و تست کیفیت اشاره کرد.

خیلی از تولید کنندگان محتوا با تهیه پرینتر سه بعدی خیلی از وسایل اتاق خودشونو با همین پرینتر طراحی و تولید میکنند که ایده خوب ولی گرونی است. جالب است بدانید که پرینتر سه بعدی فلزی هم داریم که قطعات رو با فلز تولید میکنه نه با پلاستیک.

ساخت اتاق گیمینگ با وسایل دور ریختنی هم میتونه یه گزینه دم دستی باشه و در برخی مواقع می تونید وسایل جذابی برای اتاقتون بسازید. حتی میتونید با همین وسایل سافت لایت های رنگارانگ یا پنل های آکوستیک بسازید.

سقف ابری گیمینگ بساز!

ساخت سقف ابری گیمینگ با وسایل دستی می‌تواند یک پروژه جذاب و خلاقانه باشد. در ادامه، چند مرحله برای ساخت سقف ابری گیمینگ با وسایل دم دستی را بررسی می‌کنم:

مواد لازم: ابتدا باید مواد لازم را تهیه کنید. این شامل کارتن، کاغذ رنگی، چسب، قیچی، نخ، پنبه و پلاستیک نازک و سایر وسایل دم دستی است.

طراحی و ساخت : قبل از شروع به ساخت، طرح و برنامه‌ریزی را روی کاغذ بکشید. این شامل ابعاد، شکل و طرح مورد نظر برای سقف ابری گیمینگ است. با استفاده از کارتن، قسمت‌های مختلف سقف ابری را بسازید. می‌توانید آنها را برش داده و با چسب به هم بچسبانید تا ساختار مورد نظر را بسازید. همچنین می تونید از پنبه و ترکیب LED های مختلف یه فضای بی نظیر برای سقف اتاقتون ایجاد کنید.

تزیین و رنگ‌آمیزی: با استفاده از کاغذ رنگی و سایر وسایل دم دستی، سقف ابری را تزیین و رنگ‌آمیزی کنید. می‌توانید الگوها، تصاویر یا نمادهای مربوط به بازی‌های مورد علاقه‌تان را روی آن اعمال کنید.

نصب و آویزان کردن: با استفاده از نخ یا روش‌های دیگر، سقف ابری را در محل مورد نظر آویزان کنید. مطمئن شوید که محکم متصل شده است.

سبک ساده و کلاسیک

بهترین اتاق گیمینگ جهان چه ویژگی داره؟

  1. سادگی در عین زیبایی
  2. نورپردازی جذاب
  3. استفاده کردن از پوستر های بازی مورد نظر در حد چند مورد
  4. فضای کافی و جادار
  5. وجود وسایل سبک ورزشی برای نرمش صبگاهی
  6. صندلی حرفه ای
  7. ست بودن همه اجزای اتاق که اصل بسیار مهمی هست!
  8. روشنایی طبیعی
  9. ویو باز و آرامش بخش
  10. چراغ دیواری گیمینگ با اشکال چند ضلعی
  11. اکسسوری اتاق گیمینگ در حد چند مورد که باعث چیدمان زیبا و لاکچری در میز کارتون بشه
  12. بک گراند گیمینگ زنده و متناسب با نورپردازی اتاق
  13. pc اتاق گیمینگ حرفه ای به صورت باز و گلس

اتاق گیمینگ بیگزموگ چه ویژگی داره؟

فضای بزرگ: اتاق گیمینگ بیگزموگ، فضایی بزرگ و مناسب برای قرار دادن تجهیزات گیمینگ و صندلی گیمینگ را دارد. این فضا به شما اجازه می‌دهد به آسانی حرکت کنید و به صورت راحت بازی کنید.

تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای: اتاق گیمینگ بیگزموگ مجهز به تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای است که شامل کنسول یا کامپیوتر بازی، مانیتور بزرگ با رزولوشن بالا، صندلی گیمینگ راحت، کنترلر یا صفحه کلید گیمینگ با کیفیت، هدست گیمینگ با صدای فراگیر و سایر وسایل مرتبط با گیمینگ است.

نورپردازی مناسب: برای ایجاد یک اتمسفر گیمینگ دلنشین، نورپردازی مناسب در اتاق بیگزموگ حائز اهمیت است. استفاده از نورهای LED رنگارنگ، نورپردازی پشت مانیتور یا پشت صندلی گیمینگ می‌تواند تجربه بازی شما را جذاب‌تر کند.

صداپردازی: داشتن سیستم صوتی با کیفیت و هدست گیمینگ مناسب می‌تواند تجربه صوتی شما را در بازی بهبود بخشد. این شامل بلندگوهای قدرتمند، ساب‌ووفر، میکروفون و هدست با صدای سه‌بعدی است.

سیستم خنک‌کننده: بازی‌های گرافیکی و حجیم ممکن است باعث گرم شدن سیستم شود. در اتاق گیمینگ بیگزموگ، سیستم خنک‌کننده مناسبی مانند فن‌های خنک‌کننده، هواکش‌ها یا سیستم‌های آب خنک کننده برای حفظ دمای مناسب سیستم استفاده می‌شود.

دکوراسیون گیمینگ: اتاق گیمینگ بیگزموگ معمولاً دارای دکوراسیون و تزئینات مرتبط با گیمینگ است. این شامل پوسترهای بازی، نمادهای گیمینگ، نقاشی‌های دیواری و دیگر عناصر مرتبط است.

راحتی و ارتفاع قابل تنظیم: صندلی گیمینگ در اتاق بیگزموگ باید قابل تنظیم باشد تا به ارتفاع و نیازهای شما باشد و امکان نشستن راحت را فراهم کند.

اتاق گیمینگ بیگزموگ در نهایت باید یک فضایی آرامش بخش، راحت و لذت بخش برای بازی‌های کامپیوتری باشد و تجربه‌ی بهتری را به شما ارائه دهد.

نقش عکس اتاق گیمری در طراحی اتاق چیه؟

عکس اتاق گیمری یا تصاویری که در طراحی اتاق گیمینگ استفاده می‌شوند، نقش مهمی در ایجاد احساس و جو در اتاق گیمینگ دارند. این تصاویر می‌توانند تأثیر زیادی بر تجربه بازیکنان داشته باشند و به شرایط زیر کمک کنند:

جذابیت بصری: عکس‌ها و تصاویری که به درستی در اتاق گیمینگ قرار می‌گیرند، جذابیت بصری را افزایش می‌دهند. ممکن است این تصاویر شامل پوسترهای بازی محبوب، صحنه‌های هیجان‌انگیز، نمادهای گیمینگ و یا تصاویری مرتبط با عناصر داستانی یا دنیای بازی باشند.

ایجاد اتمسفر و جو: عکس اتاق خفن گیمینگ می‌توانند به ایجاد اتمسفر و جوی خاص در اتاق کمک کنند. بسته به نوع بازی و محتوا، می‌توانند جوی مهیج، تاریک، فانتزی، علمی تخیلی و یا هر جو دیگری را ایجاد کنند.

شخصیت و هویت: انتخاب عکس اتاق گیمی که با سلیقه شخصیت گیمر تناسب داشته باشد، می‌تواند به ایجاد شخصیت و هویتی منحصر به فرد برای اتاق کمک کند. این تصاویر می‌توانند نشان دهنده علایق و پیشینه بازیکن باشند و به تأثیرگذاری در تجربه شخصی او کمک کنند.

قیمت لوازم جانبی ارزان مناسب اتاق گیمینگ

الهام‌بخشی و ارتباط با دنیای بازی:وجود عکس اتاق های گیمینگی از بازی‌های محبوب می‌توانند ارتباط با دنیای بازی را برقرار کنند و احساس الهام‌بخشی را به بازیکنان منتقل کنند. این تصاویر می‌توانند بازیکنان را به خاطر خاصیت‌ها و خصوصیات جذاب بازی متصل کنند.

اتاق گیمینگ سفید چه ویژگی داره؟

اتاق گیمینگ سفید با ویژگی‌های خاصی همراه است. در زیر، چند ویژگی معمولاً مرتبط با اتاق گیمینگ سفید را بررسی می‌کنیم:

روشنایی : سفیدی دیوارها و دکوراسیون اتاق، باعث افزایش روشنایی و تمرکز در اتاق گیمینگ می‌شود. رنگ سفید بازتاب بیشتری دارد و می‌تواند نور را بهتر منتشر کند، که در بازی‌هایی که نیاز به تمرکز و دقت دارند، مفید است.

انطباق با رنگ وسایل دیگر: سفیدی دیوارها و رنگ ساده اتاق، می‌توانند با رنگ وسایل دیگر مانند میز گیمینگ، صندلی گیمینگ و تجهیزات گیمینگ هماهنگی بیشتری داشته باشند. این منجر به ایجاد یک ظاهر ساده و تمیز در اتاق گیمینگ می‌شود.

قابلیت تغییرپذیری: اتاق گیمینگ سفید قابلیت تغییرپذیری بالایی دارد. می‌توانید با استفاده از تزئینات و لوازم جانبی مختلف، جو و احساس مختلفی در اتاق ایجاد کنید. مثلاً با استفاده از نورپردازی رنگارنگ یا دکوراسیون بازی مورد علاقه‌تان، اتاق را به سبک و تم مورد نظر تغییر دهید.

استحکام و پاک‌سازی آسان: رنگ سفید به آسانی قابل پاک‌سازی است و می‌توانید لکه‌ها یا خطاهایی که احتمالاً در حین بازی اتفاق می‌افتند، را به راحتی پاک کنید. همچنین، این رنگ به دیوارها استحکام بیشتری می‌بخشد و از ترکیدگی و آسیب جزئی به دیوارها جلوگیری می‌کند.

ظاهر مدرن و شیک: سفیدی دیوارها و تزئینات اتاق، به آن ظاهری مدرن و شیک می‌دهد. این رنگ آرامش و سادگی را نیز به اتاق اضافه می‌کند و می‌تواند یک فضای آرام و مرتب را برای بازی‌های الکترونیکی ایجاد کند.

با این حال، مهم است توجه داشته باشید که اتاق گیمینگ سفید نیازمند نظافت و پاکیزگی منظم است تا برخی از معایب مانند لکه‌ها و آلودگی‌ها را به حداقل برسانید. همچنین، با استفاده از تزئینات مناسب و استفاده از رنگ‌های دیگر در جزئیات، می‌توانید به اتاق گیمینگ سفید خود زندگی ببخشید.

کلام آخر

نحوه تبدیل یک اتاق معمولی به یک اتاق گیمینگ حرفه ای: برای تبدیل یک اتاق معمولی به یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای، شما باید از تجهیزات گیمینگ حرفه‌ای استفاده کنید، نورپردازی مناسبی را برقرار کنید و دکوراسیون گیمینگ جذابیتی به اتاق ببخشید. انتخاب تجهیزات گیمینگ با کیفیت، ایجاد نورپردازی مناسب با نورهای LED و تزئینات گیمینگ، و همچنین استفاده از صندلی گیمینگ راحت و مناسب می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد. علاوه بر این، مراقبت از جزئیات مانند مدیریت کابل‌ها و استفاده از سیستم خنک‌کننده مناسب نیز حائز اهمیت است. با اجرای این راهکارها، شما می‌توانید یک اتاق گیمینگ حرفه‌ای با تجربه بهتر ایجاد کنید.

وسایل گیمینگ برای داشتن خفن ترین اتاق گیمینگ از ضروریات هر گیمری محسوب میشه. نمیشه اهل گیم باشی ولی اتاقت به هم ریخته و ساده باشه. وسایل گیمینگ تنوع زیادی داره و به خاطر محبوب بود صنعت گیم روز به روز لوازم جدید تری وارد بازار میشه و به همین دلیل اکثر گیمر ها دنبال تغییر دکور اتاق گیمینگ  و متناسب کردن آن با مد روز هستند. خیلی ها هم ترجیح میدن یه اتاق شیک ولی با چیدمان ساده و کلاسیک داشته باشن که برای آن ها هم وسایل متناسب در بازار موجوده.

در ادامه ما بهترین تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای طراحی اتاق گیمینگ شیک به شما معرفی می کنیم.

قیمت لوازم جانبی ارزان مناسب اتاق گیمینگ

خرید چراغ گیمینگ وسایل تزیینی گیمینگ دیجی کالا خرید وسایل تزیینی گیمینگ بهترین اتاق گیمینگ تجهیزات اتاق گیمینگ نور اتاق گیمینگ نور گیمینگ لوازم اتاق گیمینگ وسایل تزیینی اتاق گیمینگ وسایل تزیینی گیمینگ تزئینات اتاق گیمینگ. ساخت اتاق گیمینگ حروف چراغدار دیجی کالا.وسایل تزیینی اتاق گیمینگ دیجی کالا اتاق گیمینگ ارزان قیمت لامپ اتاق گیمینگ خرید چراغ اتاق گیمینگ قیمت چراغ گیمینگ اتاق گیمینگ ساده ارزان طرح اتاق گیمینگ.وسایل اتاق گیمینگ دیجی کالا اتاق گیمر حرفه ای اتاق های گیمینگ خفن.

4.4/5 - (46 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ریسه ال ای دی تک سبد مدل deco56 سایز 5 متری

  • شکل ظاهری:ریسه
  • بازه توان مصرفی:51 تا 75 وات
  • نوع پایه:سیمی

اگر می خواهید فضای داخلی و دکوراسیون خود را بدون نیاز به نصب و هزینه روشن کنید ، از بسته تزئین لامپ های LED برای تزیین یک سبد یک محصول جدید و جذاب بخرید. این بسته شامل یک نوار LED 5 متری ویژه ، آداپتور 220 تا 12 ولت ، اتصال RGB و کنترل از راه دور است. فقط جایی را که دوست دارید انتخاب کنید ، مانند زیر کمد ، انتهای پله ها ، انتهای تخت و میز ، دیوارها و دیوارهای باز یا هری ، هر مکان دیگری که دوست دارید و با حوله کاملا تمیز کنید ، حالا چسب بزنید پشت LED را جدا کرده و نوار LED را در جای خود بچسبانید. این نوار دارای 16 رنگ بسیار زیبا و جذاب است که با کنترل از راه دور می توانید آن را در حالت های مختلف و با رنگ دلخواه تنظیم کرده و زیبایی بی نظیری به خانه و اتاق خود ببخشید. حتی می توانید این نوار را به قطعات کوچکتر برش دهید ، اما بخاطر داشته باشید که برای هر برش به یک آداپتور نیاز خواهید داشت.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ریسه هوشمند مدل As plus app طول 5 متری

  • شکل ظاهری:ریسه
  • نوع پایه:سیمی

این محصول یکی از بهترین محصولات As plus است و از بهترین نوع LED rgb 5050 استفاده می کند. LED ها توسط یک کنترل از راه دور ویژه در بسته و تلفن هوشمند شما قابل کنترل هستند و برنامه ویژه آن نیز رایگان است. کد Qr موجود در این بسته از طریق Google Play و App Store به راحتی قابل دسترسی است و با سیستم عامل های iOS و Android کاملا سازگار است. این محصول به شما امکان می دهد تا 16 میلیون رنگ را به زبان ساده تر انتخاب کنید ، به عنوان مثال 250 رنگ آبی روشن از روشن ترین تا روشن ترین ، با قابلیت کنترل روشنایی ، که به معنای واقعی دقیقاً همان رنگی است که از آن می خواهید تشخیص داده و انتخاب شود از میلیون ها رنگ مختلف یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول بسیار خاص ، انتخاب تم با موسیقی یا صدای فراگیر است که دقیقاً همان ریتم صدا را به عنوان اثرات حرکت موزون نور نشان می دهد ، بنابراین دقت و حرکت رقص نور شما را شگفت زده خواهید کرد عملکرد دقیق انتخاب رنگ برای کمک به شما در ایجاد رنگ منحصر به فرد خود. چراغ های موجود با موسیقی تلفن شما ، صدای تلویزیون یا صدای دیگر از میکروفون یا دستگاه تلفن هماهنگ می شوند و سپس چراغ ها به عنوان ریتم صدا تغییر رنگ می دهند. محصولات عالی برای ایجاد فضای دلپذیر برای شما ؛ این محصول شامل یک نخ و درایور پنج متری ویژه و یک ریموت با باتری و آداپتور مخصوص است که به سوکت درایور RGB متصل شده و به برق متصل است. علاوه بر این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که دو شخصیت این مجموعه کاملاً مقابل یکدیگر هستند. توجه داشته باشید که پس از نصب محصول در مکان مورد نظر ، برنامه را با استفاده از کد QR موجود در بسته بارگیری نصب کرده و آن را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و ابتدا بلوتوث را روی گوشی روشن کنید ، مطمئن شوید از طریق بلوتوث به درایور متصل شده و سپس باز کنید برنامه را انتخاب کنید و حالت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ریسه ال ای دی سی سی پی وای مدل RG08 طول 5 متر

  • – 15رنگ + رنگ سفید
  • – دارای ریموت کنترل
  • – دارای چهار افکت مختلف
  • -روشن و خاموش کردن بوسیله ریموت کنترل
  • -تغییر سرعت افکن های رقص نور
  • -کم و زیاد کردن شدت نور بوسیله ریموت کنترل
  • – قابلیت برش در هر 1 متر
  • – قابلیت استفاده در فضای باز
  • – مصرف برق در هر متر حدود 9 وات
  • – روشنایی 800 لومن در هر متر
  • – انعطاف پذیری بالا در هنگام نصب
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01

  • نوع اتصال:با سیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • نوع حسگر:اپتیکال
  • محدوده دقت:بیشتر از 3200
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس تسکو مدل TM2018N

  • نوع اتصال:با سیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • نوع حسگر:اپتیکال
  • محدوده دقت:1600 تا 3200
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905

  • نوع اتصال:با سیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • نوع حسگر:لیزری
  • محدوده دقت:بیشتر از 3200
  • قابلیت کارکردن با هر دو دست:بله
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس مخصوص بازی میشن مدل MT-GM22

  • نوع اتصال:با سیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • نوع حسگر:اپتیکال
  • محدوده دقت:بیشتر از 3200

موس گیمینگ MEETION MT-GM22 محصولی حرفه ای از برند Meetion است که برای کاربران علاقه مند به بازی طراحی و ساخته شده است. در واقع ، این ماوس دارای ویژگی هایی است که آن را برای بازی ایده آل می کند. یکی از مهمترین فاکتورهای خرید هنگام تهیه موشهای مخصوص بازی ، کنترل دقیق و دقیق آنهاست. اگر حرفه ای بازی می کنید یا می خواهید یک گیمر حرفه ای باشید ، باید از لوازم جانبی بازی استفاده کنید. ماوس و صفحه کلید مهمترین ابزار یک گیمر هستند. علاوه بر ظاهر ، موش ها و صفحه کلیدهای بازی از نظر عملکرد و کیفیت تفاوت زیادی با موش و صفحه کلید ساده دارند. شما می توانید از ماوس مخصوص بازی برای استفاده روزمره استفاده کنید ، اما استفاده از ماوس مخصوص بازی عاقلانه نیست. میش یکی از مارک هایی است که در زمینه تولید موش برای بازی ها فعالیت می کند. ماوس گیمینگ MEETION MT-GM22 یکی از محصولات این برند معتبر است. اولین نکته و تفاوتی که ماوس مخصوص بازی با یک ماوس ساده دارد ظاهر آن است. این مدل همچنین با موش های ساده ظاهر متفاوتی دارد. ماوس با طراحی مدرن و خطوط شکسته شده نامتقارن طراحی شده است. Mission سعی کرده علاوه بر ظاهر جذاب ، استفاده از موس را نیز آسان کند. به همین دلیل کلیدها و شکل کلی ماوس برای یک گیمر استاندارد است. در نگاه اول ، ممکن است فکر کنید که استفاده از این طرح ها بیشتر برای زیبایی است ، اما این طور نیست. گیمرها ساعت ها به بازی می پردازند و استرس و هیجان زیاد باعث عرق کردن دست آنها می شود. وقتی دست عرق می کند ، استفاده از ماوس مشکل می شود و می تواند تأثیر زیادی در بازی بگذارد. ویژگی مهم دیگر این مدل نورپردازی RGB رنگی آن است که به زیبایی دستگاه می افزاید. همچنین سطح ماوس از مواد مرغوب ساخته شده است که باعث می شود ماوس از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و باعث افزایش چسبندگی موس شود. هر دکمه توانایی تحمل حداقل 5 میلیون برابر فشار را دارد. دکمه های این ماوس قابل برنامه ریزی هستند که ویژگی بسیار مناسبی برای بازی است. رزولوشن ماوس گیمینگ MEETION MT-GM22 4800 DPI است که بین 200 تا 4800 متغیر است و می توانید آن را تغییر دهید.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس مخصوص بازی ردراگون مدل M607

  • نوع اتصال:با سیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • محدوده دقت:بیشتر از 3200

موش ها با توجه به نوع طراحی و خصوصیاتی که برای کاربر ایجاد می کنند ، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. موس M607 محصولی از برند “Redragon” است که برای استفاده توسط گیمرها و گیمرها ساخته شده است. این ماوس دارای چراغ های RGB نیز هست که حتی بیش از گذشته مورد توجه گیمرها قرار می گیرد. موشهای مخصوص بازی معمولاً کیفیت ساخت بالاتری نسبت به موشهای معمولی دارند. علاوه بر کیفیت ساخت و مقاومت در برابر انواع مختلف آسیب ، دقت آنها نیز بالاتر است. ماوس M607 دقت بالایی دارد و می تواند بین 800 تا 7200 نقطه در اینچ تنظیم شود که مقدار بسیار خوبی است. این ماوس سیم دار است و با استفاده از اتصال USB به کامپیوتر متصل می شود تا کاربر بتواند بازی را انجام دهد. اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ کاربردی و با ارزش هستید ، این موس Redragon را به عنوان یک محصول کاربردی در نظر بگیرید.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس پد آکو مدلMP620

  • ضد آب و قابل شستشو:بله
  • بخش استراحتگاه مچ دست:ندارد
  • صفحه کلید عددی:ندارد
  • USB هاب:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس پد مخصوص بازی مدل MOU543

  • ابعاد
    370x240x3 میلی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • جنس
    پلاستیکی روکش پارچه ای

این یک پد ماوس است که باعث می شود موش شما به راحتی و به سرعت حرکت کند و شما مجبور نیستید روی خرید ماوس تمرکز کنید. پد بازی مخصوص ماوس از پارچه ای نرم و با کیفیت در اندازه های مناسب بازی ساخته شده است. پد موس مخصوص بازی بزرگتر از پد معمولی است و ابعاد دقیق آن (پد موس 37×24) سانتی متر است. از بافت خاصی برای پد استفاده می شود که باعث افزایش دقت حرکت ماوس می شود که منجر به عملکرد بهتر و هدف گیری دقیق تر با ماوس می شود. قسمت تحتانی پد از لاستیک ساخته شده است که پد ماوس را روی سطوح مختلف ثابت نگه داشته و از جای خود تکان نمی خورد. مواد سطح این محصول آنقدر خوب و با کیفیت است که موشهای لیزری و نوری به خوبی روی آن کار می کنند.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس پد مخصوص بازی مدل lks2030

  • ضد آب و قابل شستشو:بله
  • بخش استراحتگاه مچ دست:ندارد
  • USB هاب:ندارد

این یک ماوس پد بازی رایانه ای حرفه ای است. این ترکیبی از پارچه و پلاستیک است که باعث مقاومت در برابر هرگونه آسیب می شود. قسمت پشت ماوس از پلاستیک ساخته شده است و با قرارگیری روی میز مانع از لغزش ماوس می شود. طراحی گرافیکی زیبای این محصول می تواند زیبایی خاصی به میز کاربر بدهد. علاوه بر این ، اندازه بزرگ این پد ماوس هنگام کار فضای بیشتری به ماوس و صفحه کلید می دهد و بسیار کاربرپسند است. از این پد موس برای لپ تاپ و موش نیز می توان استفاده کرد.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل RZ

  • ضد آب و قابل شستشو:بله
  • بخش استراحتگاه مچ دست:ندارد
  • صفحه کلید عددی:ندارد
  • USB هاب:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ماوس پد مخصوص بازی تسکو مدل TMO-42

  • دارای لبه های لیزر کات
  • مناسب برای بازی
  • انعطاف پذیر
  • اصطکاک متوسط با ماوس
  • قابل استفاده برای تنوع مختلف ماوس
  • بافت مناسب برای حرکت راحت‌تر ماوس
  • سطح بزرگ‌تر نسبت به ماوس‌پدهای مشابه
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد مخصوص بازی ای فورتک مدل B314

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات:خیر
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:دارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد بیاند مدل BK-7100 RGB

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات:بله
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:دارد
  • ورودی USB:ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد مدل K28-DH

امروزه استفاده از فناوری رایانه ای برای بیشتر افراد تقریباً روزمره و اجتناب ناپذیر شده است. رایانه ها نقشی اساسی در زندگی شخصی و شغلی ما دارند. این امر باعث شد انتخاب و استفاده از تجهیزات رایانه ای خوش ساخت و بادوام بسیار مهم باشد. بدیهی است که یکی از لوازم جانبی رایانه که کاربر مستقیماً از آن استفاده می کند صفحه کلید است و ممکن است دستان شما روزانه ساعت ها روی صفحه کلید باشد. محصول “K28-DH” یکی از کاربردی ترین و خوش ساختترین صفحه کلیدهای موجود در بازار است. این صفحه کلید مخصوص بازی در گروه صفحه کلیدهای سیمی قرار دارد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر متصل می شود. این صفحه کلید مخصوص بازی دارای 87 کلید است. مهمترین ویژگی K28-DH سوئیچهای مکانیکی آن است که سرعت پاسخگویی بالایی به آن می دهد. این ویژگی به گیمر اجازه می دهد تا با خیال راحت تری بازی کند و دیگر نگران فشار نیاوردن یک یا چند کلید به طور همزمان خواهد بود. نور پس زمینه قابل تنظیم و ظاهر شیک از دیگر ویژگی های این محصول است که می تواند هم یادآور یک صفحه کلید مخصوص بازی باشد و هم یک صفحه کلید بسیار مناسب برای کارهای روزمره.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K208- lks2030

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:دارد
  • ورودی USB:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8121

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:دارد
  • ورودی USB:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد و ماوس مخصوص بازی ال دی کی مدل 828

  • همراه با ماوس:بله
  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد بی سیم مدل I8 Backlit

  • نوع اتصال:بی‌سیم
  • نوع رابط:دانگل USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات:خیر
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:ندارد
  • ورودی USB:ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل HUNTSMAN ELITE

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • مقاوم در مقابل نفوذ مایعات:خیر
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیبورد مخصوص بازی میشن مدل MT-K9320

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید:دارد
  • حروف حک شده فارسی:ندارد
  • ورودی USB:ندارد

امروزه استفاده از فناوری رایانه ای برای بیشتر افراد تقریباً روزمره و اجتناب ناپذیر شده است. رایانه ها نقشی اساسی در زندگی شخصی و شغلی ما دارند. این امر باعث شد انتخاب و استفاده از تجهیزات رایانه ای خوش ساخت و بادوام بسیار مهم باشد. بدیهی است که یکی از لوازم جانبی رایانه که کاربر مستقیماً از آن استفاده می کند صفحه کلید است و ممکن است دستان شما روزانه ساعت ها روی صفحه کلید باشد. MT-K9320 یکی از کاربردی ترین و خوش ساخت ترین صفحه کلیدهای موجود در بازار است. این صفحه کلید مخصوص بازی در گروه صفحه کلیدهای سیمی قرار دارد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر متصل می شود. یکی از ویژگی های این صفحه کلید قابلیت استفاده از 19 کلید Anti Ghost است. این ویژگی به گیمر امکان می دهد تا با خیال راحت تری بازی کند و دیگر نگران داشتن یک یا چند کلید در بازی هنگام فشار دادن همزمان چند کلید نیست. از دیگر ویژگی های آن می توان به نور پس زمینه قابل تنظیم ، ترکیبی از کلیدهای کنترل چندرسانه ای و ظاهری زیبا اشاره کرد که هم می تواند یک صفحه کلید بازی را تداعی کند و هم یک صفحه کلید عالی را برای استفاده روزمره ایجاد کند. روشهایی وجود دارد که می توانید بدون ترک برنامه و بازی میزان صدا را تنظیم کنید. MT-K9320 یک محصول استاندارد است که از صفحه کلید عددی پشتیبانی می کند. صفحه کلید MT-K9320 دارای نور پس زمینه با فناوری RGB LED است. این ویژگی به گیمرها این امکان را می دهد تا طیف گسترده ای از رنگ ها را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین جلوه های نوری مختلفی در این محصول وجود دارد تا هنگام بازی هیجان کافی را به کاربران منتقل کند. مثالی از این حالت حالت قوسی است که در پاسخ به صدای محیط جلوه های نوری جذابی ایجاد می کند. علاوه بر این ، سطح نور پس زمینه LED را می توان با استفاده از تنظیمات صفحه کلید تا 4 درجه تنظیم کرد.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:گیمینگ
  • رابط:جک 3.5 میلی‌متری، پورت USB

یکی از مهمترین لوازم جانبی گیمرها هدفون مخصوص بازی است. یکی از مارک های تولید این محصولات Onicoma است. یکی از مدل های محبوب این برند معتبر ، هدفون مخصوص بازی K19 است. کلاهک های این مدل به گونه ای طراحی شده اند که هنگام استفاده طولانی مدت گوش شما را خسته نمی کنند. استفاده از درایور با قطر 40 میلی متر کیفیت صدا و وضوح این مدل را افزایش داده است. این هدفون ها می توانند از طریق جک 3.5 میلی متری و USB به دستگاه شما متصل شوند. از USB برای اتصال این هدفون به افرادی که می خواهند از نور RGB استفاده کنند استفاده کنید. میکروفون این مدل توانایی کاهش سر و صدا را دارد و بنابراین صدای شما به صورت کیفی و واضح برای هم تیمی ها یا مخالفان شما تولید می شود. طول کابل این مدل 2.1 متر است و زمانی مناسب است که بخواهید از کنسول خود دور باشید.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدفون سنهایزر مدل HD660S

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:کاربری عمومی
  • رابط:جک 3.5 میلی‌متری، جک 6.3 میلی متری

هدفون Sennheiser HD660S محصول دیگری از سری HD این برند است که با آکوستیک باز طراحی شده است. هدفون های صوتی باز بیشتر برای استفاده در فضای داخلی مناسب هستند. این نوع هدفون کمی نویز محیط را با صدای خروجی هدفون ترکیب می کند. به این ترتیب کاربر احساس می کند گویی در حال گوش دادن به موسیقی با بلندگو است و نه با هدفون. البته ممکن است این لحظه برای برخی منفی به نظر برسد. مشکل این است که اگر به هدفون برای استفاده حرفه ای و نظارت صوتی نیاز دارید ، هدفون صوتی گزینه بهتری است. اما اگر می خواهید از گوش دادن به موسیقی در خانه لذت ببرید ، HD660S بهترین انتخاب است. کیفیت صدای این هدفون مانند اکثر محصولات سنهایزر عالی است. دامنه پاسخ فرکانس آن باس عمیق را نشان می دهد. البته این مدل صداهای رنج آور را نیز تولید می کند. طراحی هدفون به گونه ای است که حداکثر راحتی را در کاربر ایجاد می کند. درپوش های بسیار بزرگ و نرم و هدفون های نرم باعث می شوند که هدفون حتی در صورت استفاده طولانی مدت ناراحت کننده باشد. گفتنی است رابط کاربری این مدل جک 6.5 میلی متری است. اما یک جک از 6.5 به 3.5 میلی متر نیز وجود دارد. به این ترتیب کاربر می تواند از هدفون با بیشتر بازیکنان استفاده کند. البته یک کابل با جک 4.4 پنتاگون نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدفون بی سیم بوز مدل QuietComfort 35 ll

  • نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:کاربری عمومی
  • رابط:جک 3.5 میلی‌متری، بلوتوث

هدفون QuietComfort 35 هدفون بی سیم از شرکت معروف Bose است. این شرکت از ابتدا روی محصولات صوتی از جمله بلندگوها ، سیستم های پخش کننده صوتی و هدفون های استودیویی تمرکز کرده است. هدست QuietComfort 35 یک هدست است و از طریق بلوتوث و NFC به تلفن همراه یا پخش کننده متصل می شود. این محصول با روکش های نرم و چرمی طراحی شده است تا به دلیل استفاده طولانی مدت باعث خستگی کاربر نشود. برای این هدفون بی سیم ، بوز از دو میکروفون مجهز به سیستم حذف نویز استفاده کرده است که در نتیجه صدای واضح و ساکت ایجاد می شود. علاوه بر بلوتوث ، این محصول قابلیت اتصال بی سیم را نیز دارد. یک کابل صوتی برای اتصال کابل در داخل بسته این هدفون وجود دارد. QuietComfort می تواند 20 ساعت موسیقی مداوم به صورت بی سیم پخش کند. می توانید هدست را از طریق درگاه Micro-USB و کابل شارژ همراه آن شارژ کنید. شرکت بوز علاوه بر کیفیت بالا و صدای شفاف ، از بهترین مواد اولیه برای تولید این محصول استفاده می کند. این کار با کیفیت بالا منجر به کاهش وزن و در نتیجه راحتی بیشتر هدفون می شود. بدنه با کیفیت QuietComfort دارای 35 دکمه کنترل است که به شما امکان کنترل موسیقی در حال پخش ، پاسخگویی به تماس ها و … را می دهد. همچنین می توانید هدست را از طریق راهنمای صوتی و دستیار Google کنترل کنید. شایان ذکر است که این محصول با نصب برنامه بر روی تلفن همراه ، امکان دسترسی به تنظیمات ذخیره سازی مانند: اتصال و تعویض دستگاه ها ، تنظیم میزان سر و صدا و موارد دیگر را دارد. اگر به دنبال هدفون های با کیفیت و خوش ساخت به شکلی لوکس هستید ، شاید QuietComfort 35 یکی از بهترین گزینه های شما باشد.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدفون پاناسونیک مدل RP-HC800

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:کاربری عمومی
  • رابط:جک 3.5 میلی‌متری

هدفون Panasonic RP-HC800 از محصولات کاربردی و مرغوب برند Panasonic است که ویژگی های آن این محصول را به یکی از مناسب ترین و حرفه ای ترین هدفون های موجود در بازار تبدیل کرده است. قطر درایور این هدفون 40 میلی متر است ، بنابراین به خوبی در گوشه های شما قرار می گیرد و صدا را با کیفیت و وضوح بالا تولید می کند. سیم 1.5 متری این هدفون عملکرد بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و حرکات و حرکات شما را محدود نمی کند. امپدانس 19 اهم ، حساسیت صدا 94 دسی بل و پاسخ فرکانس از 10 هرتز تا 25 کیلوهرتز با هم کیفیت بالایی را برای این هدفون به ارمغان می آورد. اگر به دنبال خرید هدفون از یک برند معتبر و با کیفیت هستید ، این محصول از برند معروف و شناخته شده پاناسونیک گزینه مناسبی در سبد خرید شما خواهد بود.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدست مخصوص بازی ریزر مدل BLACKSHARK V2 X

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:گیمینگ
  • رابط:جک 3.5 میلی‌متری
  • باتری:ندارد

BlackShark V2 X جدیدترین هدست مخصوص بازی Razer در سال 2020 در دسترس علاقه مندان به برند محبوب Razer قرار دارد. این محصول از صدای فراگیر 7.1 با طراحی خاص تیغ و کیفیت عالی پشتیبانی می کند. هدفون Black Shark بسیار سبک وزن و حدود 240 گرم وزن دارد و با استفاده طولانی مدت باعث خستگی نمی شود. Razer دارای یک پیچ آنالوگ داخلی برای تنظیم میزان صدا است که به راحتی قابل استفاده است. طراحی و ساخت قسمت تلفن همراه با مواد چرمی هوشمند از سر و صدای محیط جلوگیری کرده و شرایط راحتی برای گردش هوا برای گوش ها ایجاد می کند. طراحی زیبا از کابل 3.5 میلی متری با رنگ سبز مخصوص ریش تراش ، صدای 360 درجه ، استفاده از مواد حافظه برای راحتی سر و گوش ها ، درایور تیتانیوم 50 میلی متری بسیار بزرگ ، هسته فلزی برای پیشانی بند ، سر و صدا برای لغو میکروفون ، … مانند این گوشی با ارزش است.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدست مخصوص بازی رانموس مدل K3-RGB

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع گوشی:دو گوشی
  • مناسب برای:مکالمه، گیمینگ، ورزش، کاربری عمومی
  • رابط:جک 3.5 میلی‌متری، پورت USB
  • باتری:ندارد

هدفون مخصوص بازی Ranmus K3m RGB یکی از بهترین هدفون های 7.1 کاناله Ranmus است. LED های RGB جلوه ای بسیار جذاب به این هدست مخصوص بازی داده اند. قطعاً هدست مخصوص بازی RUNMUS K3 می تواند یکی از گزینه های خوب برای گیمرها باشد. کانال 7.1 یکی دیگر از ویژگی های خوب این گوشی مخصوص بازی است که در تعیین موقعیت و صدای دشمن در بازی است. فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله با میکروفون برای از بین بردن سر و صدای هدفون RUNMUS K3-RGB باعث می شود احساس کنید در بازی هستید. هنگام شلیک بازی ها ، در واقع وقتی دشمنان از پشت سر شما حرکت می کنند ، می توانید صدای پشت سر خود را بشنوید. برای بازی های زامبی ، مراحل بسیار مهم هستند زیرا شما می توانید مکان زامبی ها و نزدیکی آنها را بشنوید. استفاده از هدفون های RUNMUS K3 راحت و راحت است ، این هدفون ها کاملا راحت و راحت هستند. این مدل در اطراف گوش و بالای هدفون بسیار نرم و راحت است. ساخته شده از بالش های نرم و قابل تنفس و پوشیدن آنها برای مدت طولانی بسیار راحت است. وضوح بالا درایورهای 50 میلی متری این هدست مخصوص بازی صدا را از بین می برند ، بنابراین می توانید صدای بازی با کیفیت بالا را بشنوید. میکروفون ضد سر و صدا همچنین باعث می شود صدای شما با وضوح بالا به هم تیمی های شما برسد. طراحی زیبا RGB هنگام اتصال جک USB ، LED جذاب روشن می شود. LED های RGB در هر دو طرف جلوه زیبایی به هدفون RUNMUS K3 داده و آن را به یک تجربه بازی زیبا تبدیل کرده است. سازگاری چند پلتفرمی هدفون های مخصوص بازی RUNMUS K3 از جک 3.5 میلی متری استفاده می کنند ، بنابراین به اندازه هدفون های بازی با سیستم عامل های مختلف همه کاره هستند.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

هدست گیمینگ مدل PS4-A12

  • مناسب
    پلی استیشن 4 , PC
  • کاربردها
    بازی , مکالمه آنلاین , کاربری عمومی
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

صندلی گیمینگ میشن مدل CHR22

  • قابلیت تنظیم پشتی:دارد
  • قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد
  • چرخ:دارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

ست گیمینگ باندا مدل G10

  • نوع اتصال:باسیم
  • نوع رابط:پورت USB
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 B2

  • قابلیت تنظیم پشتی:دارد
  • قابلیت تنظیم ارتفاع:دارد
  • چرخ:دارد

اگر به استفاده طولانی مدت از کنسول ، بازی های ویدیویی و رایانه شخصی خود علاقه مند هستید ، به یک صندلی نرم ، راحت ، ارگونومیک و طبی نیاز دارید که با استفاده طولانی مدت شما را از خستگی و کسالت محافظت می کند و سلامت جسمی شما را تضمین می کند. این صندلی با ظاهر زیبا و شخصی خود در نگاه اول شما را مسحور خود خواهد کرد. محصولات میزیمو بر اساس اصول ارگونومی طراحی شده اند. نوع مکانیزم به کار رفته در این صندلی به شما امکان می دهد تا برای رفع خستگی چرخش کنید و زاویه پشت آن را می توانید تا 45 درجه تنظیم کنید. دسته های این صندلی دارای ابری برای محافظت از بازو و آرنج است. علاوه بر این ، با وجود بالشتک طبی در گردن و ارگونومی قسمت پایین کمر ، این صندلی دامنه پشتیبانی از شکل طبیعی ستون فقرات و گردن را افزایش داده است. این محصول چشمگیر و خاص که می تواند به عنوان صندلی مخصوص بازی یا رایانه از رنگ های سیاه و آبی استفاده شود ، ظاهری زیبا و مدرن به محیط شما می بخشد. هنگام خرید صندلی مخصوص بازی ، صندلی با کیفیت ، نرم ، پشت گوشه و ارتفاع قابل تنظیم از ویژگی های بسیار مهمی است تا در طولانی مدت باعث خستگی و درد عضلانی نشود. روکش صندلی از چرم مصنوعی درجه یک ساخته شده است که ظاهری زیبا و متفاوت ایجاد کرده و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش های مکرر است که از تغییر شکل و ترک خوردگی به خصوص در اتاق نشیمن در طولانی مدت جلوگیری می کند ، و بسیار نرم است. و ظریف است. در داخل این صندلی از کف داغ استفاده شده است که باعث دوام و راحتی بیشتر صندلی برای کاربر می شود. همچنین این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم کفی و پشت مکانیزم را دارد. مکانیسم حرکت این صندلی توسط دو اهرم مستقل کنترل می شود که یکی از آنها برای تنظیم ارتفاع و دیگری برای تنظیم تاب استفاده می شود. سازوکار ویژه ای که در این محصول به کار رفته است به کاربر این امکان را می دهد تا از زاویه های مختلف بر ارتفاع و پشتی صندلی کنترل کامل داشته باشد. این مدل صندلی بسته به وزن کاربر توانایی تنظیم فشار پشتی صندلی را با پیچ دارد. پنج پایه رنگارنگ و شخصی در کنار چرخ های PU بی صدا ، تمام مشخصات یک صندلی عالی بازی را تکمیل می کنند. صندلی بالا یک پیشنهاد عالی برای افراد سنگین و قد بلند است.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

صندلی گیمینگ مدل Racer007

  • جنس فریم پشتی
    پلاستیک , فلز
  • جنس فریم کفی
    پلاستیک , آهن
  • جنس پایه
    فلز , دایکست
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

مانیتور جی پلاس مدل GDM-245JN سایز 24 اینچ

  • نوع پنل:IPS
  • نور پس‌زمینه:LED
  • رزولوشن:1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • پورت USB:ندارد
  • پورت HDMI:دارد

یکی از محصولات GePlus مانیتور GDM-245JN است. این مانیتور به یک پنل IPS مجهز است که وضوح تصویر بالایی را نشان می دهد. پوشش ضد نور در این محصول از انعکاس نور جلوگیری می کند ، بنابراین می توانید به راحتی از این مانیتور ارزان قیمت در مکان های روشن استفاده کنید. انتقال تصویر به مانیتور GDM-245JN توسط پورت های HDMI و VGA انجام می شود. از ویژگی های جذاب و پرکاربرد این محصول وجود جک صوتی 3.5 میلی متری است. با استفاده از این خروجی صدا می توانید هدفون یا بلندگوهای خود را به راحتی به این نمایشگر متصل کرده و از صدای واضح و با کیفیت لذت ببرید. به طور کلی ، اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیت و باریک با ویژگی های کاربردی برای خانه یا محل کار خود هستید ، ممکن است مانیتور GDM-245JN GPlus یکی از بهترین گزینه ها باشد.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

مانيتور مخصوص بازی ال جی مدل 27GL650F-B سايز 27 اينچ

  • بلندگو (اسپیکر):ندارد
  • نوع پنل:IPS
  • نور پس‌زمینه:LED
  • رزولوشن:1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • پورت USB:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

مانیتور مسترتک مدل XG345VQ CURVE سایز 34 اینچ

  • بلندگو (اسپیکر):دارد
  • نوع پنل:VA
  • نور پس‌زمینه:LED
  • رزولوشن:1440 × 3440 پیکسل
  • پورت USB:دارد

مانیتور 34 اینچی منحنی XG345VQ MasterTech دارای وضوح تصویر 1440 × 3440 و تصویر 4K است و از دیگر ویژگی های این محصول می توان به صفحه Ultra Wide ، نسبت ابعاد 21: 9 ، نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و پشتیبانی از درگاه های USB3 و HDMI ، Display Port اشاره کرد. نقل شده این مانیتور همچنین دارای دو بلندگو با توان خروجی 3 وات است. این نمایشگر فوق عریض می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نمایش تصاویر و فیلم های ویدئویی باشد. اندازه هر پیکسل در این مانیتور برابر با 0.231 میلی متر است و تشخیص پیکسل های این مانیتور با چشم غیرمسلح امکان پذیر نیست. مانیتور XG345VQ به روشنایی 300 کندل در متر مربع مجهز شده است تا کاربر بتواند تصاویر واضح را مشاهده کند. همچنین ، به دلیل عرض مناسب ، این مانیتور برای انجام چند وظیفه ای و کارهایی که به باز شدن چندین پنجره نیاز دارند ، بسیار مناسب است. مانیتور تک منحنی XG345VQ Master ، با وجود سرعت تازه سازی 144 هرتز ، برای شروع بازی روان و بدون نقص ایده آل است. پانل مانیتور XG345VQ میزان انتشار نور را در صفحه و گوشه های آن به حداقل می رساند و نسبت کنتراست 3000: 1 ایجاد می کند ، در نتیجه سیاه پررنگ و سفید روشن است. XG345VQ از فناوری های دیگری مانند تصویر بدون لرزش استفاده می کند. یا اینکه آنها کم رنگ می شوند و از فناوری ComfyView استفاده می کنند که فشار کمتری به چشم کاربر وارد می کند و به او اجازه می دهد تا مدت طولانی کار کند.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

مانیتور مستر تک مدل GP275 سایز 27 اینچ

  • نوع پنل:IPS
  • نور پس‌زمینه:LED
  • رزولوشن:1080 × 1920 پیکسل – Full HD
  • پورت USB:ندارد
  • پورت HDMI:دارد

مانیتور “GP275” محصولی از شرکت “Master Tech” با اندازه صفحه نمایش 27 اینچ است. صفحه این مانیتور منحنی است و تصاویری با کیفیت مطلوب را به نمایش می گذارد. نوع پنل این مانیتور Mr. فناوری IPS با نور پس زمینه LED. مانیتور Master One GP275 می تواند تصاویر را با وضوح Full HD نمایش دهد. نسبت صفحه نمایشگر GP275 16: 9 است که برای تماشای فیلم نیز گزینه مناسبی است. به لطف روشنایی 250 کندلا در متر مربع و تعداد رنگ قابل مشاهده 16.7 میلیون در این محصول ، می توانید تصاویر با وضوح و رنگ واقعی را مشاهده کنید. زاویه دید مانیتور GP275 178 در 178 درجه است. این زاویه دید به کاربر اجازه می دهد تصاویر را از زوایای مختلف به وضوح ببیند. پشت مانیتور دارای پورت VGA ، پورت HDMI ، پورت DisplayPort و پورت DVI-D است. پورت های DisplayPort و HDMI برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا مناسب هستند.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیس کامپیوتر دیویژن مدل NIGHT HUNTER

  • خروجی لوله خنک‌کننده مایع:دارد
  • پنجره شیشه‌ای:دارد
  • کنترلر سرعت فن:ندارد
  • سیستم مدیریت کابل:دارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیس کامپیوتر گرین مدل G6

  • پنجره شیشه‌ای:دارد

کیف GRIFFIN G6 Green نمونه ای کامل از یک مورد بازی مدرن و جذاب است. خنک کنندگی قدرتمند با فن های 2200 میلی متری جلوی قاب ، روشنایی ARGB با قابلیت کنترل از راه دور و همگام سازی با مادربرد (MB Sync) ، پورت (USB 3.1 Type-C Gen 2 (10Gbps) ، پوشش جانبی شیشه حرارتی سخت دیدن کامل فضای داخلی و قاب فوق العاده مقاوم با طراحی مدرن و حداقل محدودیت در نصب قطعات پیشرفته از جمله ویژگی هایی است که انتخاب Griffin G6 را بسیار جذاب می کند

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیس کامپیوتر مستر تک مدل T500-Gaming

  • ابعاد
    534x450x208 میلی‌متر
  • وزن
    6.5 کیلوگرم
  • فرم فاکتور
    29790
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

قاب رایانه قسمت مهمی از سیستم رایانه ای است ، زیرا نقش مهمی در حفظ اجزای رایانه و بهبود عملکرد آنها دارد. هنگام خرید قاب کامپیوتر ، باید ساختار اصلی قاب ، اندازه محافظت از سخت افزار ، سیستم خنک کننده و همچنین مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. گفتنی است توجه به زیبایی کیس نیز برای بسیاری از مصرف کنندگان از اهمیت برخوردار است. نمایش وضعیت عملیات در کادر از دیگر ویژگی هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کیس کامپیوتر Master Tech T500 Gaming با طراحی هوشمندانه و ظاهری فوق العاده جذاب ، برای کاربران حرفه ای و گیمرها ، در کمترین زمان به محبوبیت زیادی در شبکه های بازی دست یافته است. مهمترین ویژگی های این مدل کم صدا بودن ، راندمان بالا ، طراحی جریان هوا هوشمند ، فضای داخلی مدیریت کابل بسیار هوشمند و نصب بسیار راحت تر است. استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید این محصول منجر به کیفیت عالی این مورد شده و نصب و تعویض آسان قطعات را برای هر فرد امکان پذیر می کند.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 55 MESH ADD-RGB 4F

دیپ کول محصولی را با نام MATREXX 55 ADD-RGB 4F روانه بازار کرده است. کیف های سری MATREXX از ویژگی هایی مانند سازگاری عالی ، طراحی جذاب و خنک کننده بی عیب برخوردار هستند. این قاب به صورت فاکتور Mid Tower طراحی شده و با مادربردهای microATX ، ATX ، Mini-ITX و E-ATX سازگار است. این قاب دارای 4 فن است و در کل امکان اتصال 6 فن بر روی آن وجود دارد. فیلترهای گرد و غبار با سیستم خنک کننده مایع این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند. برای کیس رایانه Deep Cool مدل MATREXX 55 MESH ADD-RGB 4F امکان نصب 4 دستگاه 2.5 اینچی و 2 دستگاه 3.5 اینچی وجود دارد. این محصول دارای 2 پورت USB2.0 و 1 پورت USB3.0 است ، بنابراین می توانید به راحتی تجهیزاتی مانند هارد اکسترنال و حافظه فلش را نصب کنید.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

میز کامپیوتر مدل CHC-003

  • ابعاد
    120x40x73 سانتی‌متر
  • وزن
    20 کیلوگرم
  • جنس میز
    MDF
  • روکش
    دارد
  • جنس روکش
    ملامینه
  • پایه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از MDF با روکش ملامینه
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

میز کامپیوتر هیراد مدل R103

  • ابعاد
    198x85x76 سانتی‌متر
  • وزن
    40 کیلوگرم
  • جنس میز
    نئوپان
  • روکش
    دارد
  • جنس روکش
    ملامینه
  • پایه
    دارد
  • جنس پایه
    فلز
  • قابلیت تنظیم پایه
    دارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

رقص نور مدل ULD

  • عملکرد‌های دستگاه:Sound Active
  • نمایشگر:ندارد
  • فن خنک کننده:ندارد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل شانه تخم مرغی

  • تعداد پنل
    1
  • جنس پنل
    پلی اورتان
  • ابعاد
    200x100x3 سانتی متر
  • وزن
    0.65 کیلوگرم

صفحه شانه آکوستیک بیضی شکل 3 سانتی متر ارتفاع دارد و ساخت ایران استودیو است. ابعاد این صفحه 1 متر در 2 متر و وزن مخصوص (تراکم فشرده سازی) 17 کیلوگرم (17 کیلوگرم) است. در اولین گام می خواهیم به صفحه محبوب و گسترده ای از شانه تخم مرغ نگاهی بیندازیم. همانطور که از نام این محصول مشخص است ، شکل این صفحه به صورت شانه تخم مرغ است و به همان شکل موجود است. کف این صفحه اسفنجی است. ماده ای که در این صفحه استفاده شده کف پلی اورتان است. ابرهای صوتی کمی متفاوت از ابرهای معمولی هستند و به اصطلاح سلولهای سلول باز هستند که در جذب صدا کارایی بالایی دارند. نصب صفحه شانه بیضی شکل به دلیل سرعت زیاد بسیار آسان است. نصب نیز در حال افزایش است. این پنل محبوب و پرطرفدار مقرون به صرفه است و یک عامل جذب صدا موثر است و برای افرادی که به دنبال یک پنل زیبا با قیمت مناسب و نصب آسان هستند گزینه خوبی است. کاربرد این پنل در استودیوهای موسیقی ، استودیوهای خانگی ، اتاق های آکوستیک و اتاق های مرده و محیط پر سر و صدا – کلاس ها – اتاق مراکز مشاوره – کتابخانه ها – بیمارستان ها – اتاق خواب ها – دستگاه های صنعتی پر سر و صدا و … استفاده می شود. نحوه نصب این صفحه بر روی دیوار گچی با میخ و دیوار سرامیکی با چسب مایع قوی و دیواری با میخ و چسب مایع قوی قابل نصب است. این پانل در یک بسته بندی قرار می گیرد و یک تمبر و بروشور برای شما ارسال می شود.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

پنل آکوستیک ایران استودیو طرح هرمی

  • تعداد پنل
    1
  • جنس پنل
    اسفنج
  • ابعاد
    25x25x100 سانتی متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

پنل آکوستیک ساندپروف مدل شانه تخم مرغی SP12

  • تعداد پنل
    1
  • جنس پنل
    اسفنجی
  • ابعاد
    200x100x3 سانتی متر
  • وزن
    580 کیلوگرم
  • سایر مشخصات
    ابعاد: 2 متر در 1 متر با قله 3 سانتی متر
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل فلکسی 20 kg

  • تعداد پنل
    1
  • جنس پنل
    اسفنج
  • ابعاد
    50*50 سانتی متر
  • وزن
    400 کیلوگرم
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل md55 بسته 4 عددی

  • تعداد پنل
    4
  • جنس پنل
    اسفنج
  • ابعاد
    50*50*7 سانتی متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

پنل آکوستیک ایران استودیو مدل PDT - 55 - 55 بسته 10 عددی

  • تعداد پنل
    10
  • جنس پنل
    پلی اورتان
  • ابعاد
    50x50x8 سانتی متر
  • وزن
    0.35 کیلوگرم
  • سایر مشخصات
    این پنل به صورت 10 عددی که ابعاد 50 در 50 راتشکیل میدهند برای شما ارسال خواهد شد
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

سافت باکس گودکس مدل 1721M سایز 20×15 سانتی متر

  • ابعاد
    1x1x1 سانتی متر
  • وزن
    1 گرم
  • ویژگی ها
    نصب آسان و سریع
  • شکل
    مربع
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

رینگ لایت مدل RK-12

  • دارای باطری شارژی داخلی
  • ال ای دی سفید سرتاسری
  • بهترین اکسسوری برای موبایل اپل سامسونگ و…
  • نور مناسب برای عکاسی با موبایل در مکان‌های کم نور و فاقد نور
  • تشکیل شده از 36 عدد لامپ LED با دمای رنگ 5600 کلوین ‏(‏نور سفید‏)‏
  • امکان تنظیم شدت نور از 30 درصد تا 100 درصد
  • مجهز به باتری لیتیومی داخلی با قابلیت شارژ با درگاه USB
  • نوردهی به مدت 45 دقیقه مداوم با هر بار شارژ کامل باتری
  • اتصال به موبایل با استفاده از گیره کلیپسی قابل تنظیم
طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

رینگ لایت ارزان پایه دار

  • ابعاد
    46x28x8 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • ویژگی ها
    زاویه نوری: 120 درجه

Ringlight برخلاف سایر چراغ های استودیویی و عکاسی ، حتی نور را تولید می کند. از چراغ حلقه ای می توان برای لحظاتی استفاده کرد که به روشنایی کامل و بدون سایه نیاز داریم. Ringlight نوعی دستگاه روشنایی دایره ای است که از هر زاویه ای به راحتی نور را به سوژه منعکس می کند. Ringlight برای عکاسی پرتره ، آرایشگاه ها و وبلاگ نویسان بسیار مفید است. این مدل را می توان در محدوده دمایی 3000 و 6500 کلوین تنظیم کرد. اگر می خواهید یک نور گرم داشته باشید ، باید تعداد بیشتری را انتخاب کنید. می توانید این مدل را روی پایه قرار دهید و از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این محصول توانایی افزایش یا کاهش شدت نور است. می توانید شدت زنگ را در محیط هایی که نور کمتری روی سوژه روشن می کنند ، افزایش دهید.

طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

رینگ لایت مدل CXB-260

  • ابعاد
    26x255x2 سانتی‌متر
  • وزن
    312 گرم
  • ویژگی ها
    رینگ لایت 26 سانتی CXB-260
  • ابعاد / 32x26x2.4 سانتی‌متر

41 دیدگاه برای “طراحی اتاق گیمینگ خفن با 60 وسیله جذاب گیمینگ در سال 1403

  1. gamebaxs-m گفته:

    مانیتور XG345VQ CURVE برای بازی حرف نداره قبول دارم زیادی گرونه ولی یه بار باهاش گیم بزنی جبران میشه👌👌

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      اگر منظورتان پنل رقص نور RGB هوشمند Nanoleaf Light Panels Smart است ، پنل های روشنایی هوشمند RGB نانولیف توصیه می شود.
      برای کاهش نویز محیط یا پنل آکوستیک می توانید از برند هایی که در لیست بالا معرفی شده استفاده کنید.

  2. ماهان گفته:

    سلام
    من اگه بخوام صندلی گیمینگی که می خرم متناسب با قد من باشه چه کاری باید انجام بدم؟ اخه قد من بلنده صندلی مناسب پیدا نمی کنم. تو ایران میشه سفارشی صندلی گیمینگ خرید؟

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      بله، شما می تونید از طریق نمایندگی برند های معتبر صندلی گیمینگ در ایران اقدام به سفارش صندلی متناسب با قد و وزن خودتان کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این کار هزینه بالایی دارد.

  3. علی گفته:

    سلام من یه ماه پیش ریسه ال ای دی سی سی پی وای مدل RG08 گرفتم کیفیت خوبی داشت روشنایی هم به نسبت خودش خیلی خوب بود ولی 3 تا از رنگ ها تو کنترلر برعکس کار می کرد فکر کنم رنگ های دکمه ها اشتباه زده شده. اما نور خوبی داشت اگه با دکمه ها برعکس مشکلی ندارین چیزه خوبیه.👍

  4. arvin__ گفته:

    سلام
    می خواستم یه سیستم گیمینگ جمع کنم ولی خیلی از دوستام میگن لپ تاپ بخری بهتره لپ تاپ هم خیلی گرون تر در میاد برام. بنظرتون برای گیم و شاید یه خورده هم گرافیک بخوام کار کنم کدوم بهتره؟

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      اگر نیازی به انتقال و جابجایی سیستم ندارید، سعی کنید سیستم ثابت تهیه کنید که بعدا در ارتقاع اون به مشکل نخورید. حتی اگر نمی تونید سیستم نو اسمبل کنید، خرید یک سیستم گیمینگ کار کرده به نسبت یک لپ تاپ صفر در مقابل همون قیمت انتخاب بهتری هست.

    • دانیال گفته:

      به نظرم من یه سیستم 18-20 تومنی بگیری اوکیه. برای لپ تاپ هم اگه خواستی بهتره 30-40 تومن هزینه کنی چون لپتابی بشه یه کار عادی باهاش انجام داد این حدوداس. مگر اینکه دست دو بخری که اونم عیب خودشو داره بعدا ممکنهتو باتریش به مشکل بخوری. من 3 سال پیش یه دونه لنوو گرفتم 13 تومن بعد 3 ماه کند شد بردم برای تعمیر گفتن قبلا مادربرد تعمیر شده در حالی که با عنوان بدون تعمیر بهم فروختن. در کل دست دو میخوای بخری خیلی دقت کن.

    • شایان گفته:

      سلام
      سیستم مناسب گیم اقتصادی
      رم کروشیال 2 عدد 8
      پاور 550 گولد گرین
      سی پی یو i3 9400f
      مادربورد h310m
      گرافیک ؟
      گرافیک یکم قیمتش بالاس اینو خودت میتونی بگردی در رنج قیمتی خودت ک میتونی پرداخت کنی بخری
      1660 خوبه ولی الان یکم گرون شده

  5. Sd گفته:

    سلام عزیز
    من متاسفانه سیستمم ضعیفه ب طوری که بازی جنگ های صلیبی رو به بزور میاره بالا
    دنبال ی کیس کاملم کیس ارزوت قیمتی مدنظر دارید؟
    ممنونم

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      برای شما اسمبل کردن گزینه بهتره هستش. ولی باید در نظر بگیرید که سیستم متوسط که بشه سیستم در نظر گرفت حداقل باید 10-15 میلیون باشه. مگر اینکه کار کرده بخرید. در پست: https://baghesalamati.ir/gaming-room-pc/ تعدادی از کیس های متوسط تا بالا معرفی شده اما همون طور که گفتم برای شما اسمبل کردن مناسب تره. باید ببینید چقدر قدرت پردازشی نیاز دارین و چقدر می خواین هزینه کنید تا بتونید متناسب با اون قطعه پیدا کنید. برخی قطعات مثل خود کیس رو میشه کار کرده خرید تا در هزینه صرفه جویی بشه.

    • وحید گفته:

      بنظرم برو لپ تاپ گیمینگ بگیر ام اس آی یا ایسوس با 30 تومن میشه یه مورد توپ پیدا کرد ولی می ارزه دردسر کیس نمیکشی دیگه

  6. محمد امین گفته:

    من واسه ساخت اتاق گیمینگ ساده ام توانتخاب رنگ زمینه مودنم چون میخوام با rgb تزئین کنم و نمیخوام هزینه اضافی رو دستم بزاره برا همین دنبال بهترین رنگ و ترکیب هستم. کسی از دوستان میدونه چه رنگی خوبه برا بک گراند اتاق گیمینگ رنگی که آزار دهنده نباشه و زیادم نمیخوام تو ذوق بزنه دنبال رنگ ملایمم. اگه کسی تجربه خرید کیت نورپردازی اتاق گیمینگ یا ریسه داره ممنون میشم یه راهنمایی بکنه.

    • GTA.LOVE گفته:

      ترکیب آبی و سبز با بفنش میترکونه👌👌 برای زیر میز هم فقط آبی پر رنگ ست کن بی نظیر میشه. درضمن ترکیب سبز با نارنجی با پس زمینه قرمز هم غوغا میکنه. میخوای نور پردازی اتاقت خیلی توپ بشه پشت مانیتور بک لایت آبی بزن. اگه بتونی سقفو با LED های تکی و رنگی تزئین کنی محشر میشه مخصوصا ترکیب سفید با آبی انگار رو سقف ستاره چسبوندی حرف نداره میشه عین سقف رولزرویز فانتوم لامصب🤣😎 تازه باکس لایتو نگفتم برات البته ولش یوخده زیادی گرونه😜

  7. بردیا گفته:

    سلام بنظر تون من میتونم با تقریبا صد ملیون یک اتاق گیم عالی بسازم لطفاً راهنمایی کنید و یک کیس آماده در حد ۱۵ ملیون میتونید بهم معرفی کنید ویک مانیتور گیمینگ در هد 10 ملیون میتونید بهم معرفی کنید. کیس اروس c700 کیس خوبی و تا چند سال دیگه میاد بالا روش بازی های خفن

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام بله با 100 میلیون بهترین اتاق گیمینگ رو میشه طراحی کرد. کیس در حد 15 میلیون بهتره دست دو بخرید چون تو این رنج کیس صفر ضعیف تر در میاد. نه کیس اروس و نه هیچ کیس آماده برای بازی کردن مناسب نیستند. خود شما اگه برین و قطعه مناسب بخرید و سیستم اسمبل کنید یا از افراد مطمئن کمک بگیرید بهتر هست. اینکه چقدر بتونه بازی های آینده رو اجرا کنه به سخت افزاری داره که امروز جمع می کنید. مطمئنا هر چقدر قطعات بروز تر باشن سال های زیادی قادر اند تا بازی های گرافیکی جدید رو اجرا کنند. سعی کنید کیس بالای 2 سال کارکرد رو نخرید. برای سرمایه کم تر هم حداقل زیر 5 سال نخرید.

    • ali abdali گفته:

      سلام وقت شما بخیر باشه،
      ببینید مانیتور تو این رنج زیاده باید ببینید بیشتر برای بازی میخواین یا کارای گرافیکی، به هر حال این مدل ها رو بررسی و مقایسه کنید.
      GGM-L328QN
      LC27T550FD-M
      Predator XB253Q GP UM.KX3EE.P12
      VG258QM
      LS27AM500NM
      27MP60G-B
      VG248QG
      GGM-L277FN

  8. شایان نصیری گفته:

    سلام خوبین؟ جناب ابدالی عزیز یه راهنمایی می خواستم از شما برای خرید سیستم.
    من کارم گرافیکه البته میخوام شروع کنم پریمیر و افتر افکت از طرفی هم دوس دارم گاهی اوغات بازی گرافیکی هم بکنم نه حرفه ای و برای سرگرمی.
    کلا تا 25 تومن میتونم هزینه کنم برای سیستمم. 1 ماه هس که دارم تحقیق میکنم کلی لپ تاپ و سیستم صفر و کار کرده دیدیم و بالاخره تصمیم گرفتم یه دسکتاپ با گرافیک 1050 تی آی و cpu i7 نسل 4 بگیرم برای شروع. البته نمیشه صفر سر هم کرد چون مانیتور و بقیه موارد هم هس.
    می خواستم نظر شما رو هم بدونیم شاید راه بهتری تونستین پیشنهاد بدین. لطف می کنید اگه بتونید سریع تر پاسخ بدین ممنون از سایت خوبتون.

    • ali abdali گفته:

      سلام وقت بخیر
      ببین شایان جان اینکه دسکتاپ یا همون pc بهتره درش شکی نیست! ولی ما یه سری لپ تاپ داریم با عنوان لپ تاپ صنعتی که تو خیلی از موارد کاراییشون از نسخه pc بالاتره. من توصیه میکنم تو این رنج لپ تاپ بگیری منتها نه لپتاپ عادی و نه کار کرده یا تعمیری بلکه لپ تاپ استوکی که صنعتی باشه. لپ تاپ های استوک به دلیل قیمت پایین بهتر کارو راه میندازن. تو میتونی با 25 تومن استوکی بگیری که ارزش صفرش بالای 60 الی 70 تومن باشه و همون کاراییرو برات داشته باشه به جای اینکه بری یه سیستم کارکرده دسکتاپ یا لپتاپ کارکرده بگیری که نتونه برات کار یه گوشی رو انجام بده چه برسه به گرافیک و بازی!

      1050 خیلی وقته از رده خارج شده و کارایی بسیار ضعیفی داره، نسل 4 اینتل هم کارتو زمین میزاره. یه i5 یا i3 که نسل 6-7 باشه چندین برایر کارآمدتره تا i7 نسل 4.

      توصیه من بهت گرافیک سری کوآدرو انویدیاست که بسیار قویتر از gtx هست. گرافیک m4000m کوادرو با 4 گیگ رم gddr5 بسیار قدرتمند تز 1050 و حتی 1650 هستش. و در کنار یه i7 نسل 6 میتونه تمام بازی های موجود ینی 2022 رو اکثرا با کیفیت اولترا و میدیوم اجرا کنه و هم چون برای کارای صنعتی و گرافیکی طراحی شدن تو این کارا کم نمیاره و مهم تر اینکه با همون بودجه 25 تومن و کمتر میتونی یه لپ تاپ صنعتی برند اچ پی سری زیبوک (zbook) جی 3 با مانیتور 4k یا 1080 ips و رم 16 ddr4 بگیری که بینظیره و از انجام هیچ کاری کم نمیاره. البته گفتم باید استوک بگیری و بدون تعمیر باشه یکم درمورد استوک تحقیق کن چن نوع استوک داریم، اوپن باکس داریم، تعمیری داریم ، کارکرده داریم و… باتری این لپتاپم برای کارای عادی نهایت 6-7 ساعت و برای بازی و گرافیک حتما باید به برق باشه چون مصرف بسیار بالایی دارن و معمولا آداپتورشون از خود لپتاپ سنگین تره و بالای 200 وات توان دارن.

      کلی بخوام بگم کوادرو سری m و p مدل 4000 هزار و بالاتر خیلی قویتر و بازدهی بهتری برای بلند مدت دارن. زد بوک جی 3 2 تا هارد میخوره ، 500 گیگ اس اس دی نوع m2 داره و یه ssd دیگه هم میخوره. سنسور اثر انگشت کانتکتورش هست ولی تو مدل های جی 3 خود سنسور باید جدا بگیری. تمام پورت های امروزی رو هم دان سری زد بوک اچ پی.

      درمورد cpu هم حتما اینتل بگیر و حتی فکر amd هم به سرت نزنه مخصوصا برای کار مداوم و سنگین.
      و نکنه جالب درمورد سری زد اینکه برخلاف تمام لپتاپ ها همه قطعاتش قابل تعویضه حتی کارت گرافیک.

  9. محمد قربانی گفته:

    ممنون از اطلاعات کامل و خوبتون، منم اتفاقا به فکر جمع کردن یه اتاق گیمینگ هستم ولی یه سوالی برام پیش اومده، اینکه من توی مجله اقتصاد آفرین خوندم برای داشتن اتاق گیمینگ سیستم برق کشی درست و حسابی لازمه، ولی توی اون رپورتاژ ننوشته بود اگر خونه قدیمی باشه چی؟
    ما خونه مون 15 سال ساخته و سیستم برق کشیش یکم ایراد داره خواستم ببینم راهی هست که از آسیب به وسایل جلوگیری کنیم؟

    • ali abdali گفته:

      سلام وقت بخیر
      خب میشه سیم کشیو در صورت امکان تعویض کرد یا مجدد برق اصلی اتاقو به صورت داکت و روکار ازنو کشید که کم هزینه تر هم باشه. ولی اون طوری هم نیست که برق زیادی بخواد همین که 220 ولت باشه و اتصالی نداشته باشه کافیه. اگر هم با کار کردن چند تا وسیله همزمان فیوز میپره علت آمپر پایینه که میشه بالاتر انداخت. برای وسایل حساس هم حتما محافظ جدا گانه لازمه. بهتره همه وسایل به یک محافظ وصل نشه که باعث افت توانش بشه یا داغ کنه و آتیش بگیره.

  10. سهل گفته:

    هی هییییع چقد گرون شده وسایل اتاق گیمینگ رنگ دیوارو نورو کاغذ دیواری حالا تجهیزات صدابرداری به کنار 😒😒

  11. علی گفته:

    برای پس زمینه اتاق گیمینگ ریشه کنفی بهتره نور پخش تری داره و تو لنز دوربین خط نمیندازه حتی زیر میز هم میشه کار کرد و توی کنف زیبا تره مخصوصا اتاق رنگ سفید داشته بشه ترکیب بفش و ابی و قرمز بینظیز میشه تو هم محو میشن.

  12. mohammad گفته:

    به نظرم آریا کئوکسر بهترین اتاق گیمینگ ایران رو تو یوتیوب فارسی داره هم سادس هم شیک و هم نورپردازی شیکی داره

  13. امیر گفته:

    به نظر من خرید وسایل تزیینی گیمینگ و این چیزا برای شروع اشتباهه بهتره شروع کرد حتی با یه گوشی اگه هم میتونید هزینه کنید خرید سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ مهم تره تا نور و فلان مگر مشکل هزینه نداشته باشید که اون دیگه به خودتون بستگی داره ولی به نظر من کسی که نداره هزینه بکنه نریه سراغ لوازم تزعینی و تمرکزو بزاره رو خود کار.

  14. mobax گفته:

    آقا بنظرتون انباکس وسایل گیمینگ خارجی برای یوتیوب خوبه البته که خودم ندارم اینارو آنباکس کنم ولی میخوام از ویدیو های آماده استفاده کنم روش حرف بزنم و زیرنویس بزنم چطوره بنظر شما یوتوبر ها جواب بدن لطفا

    • رامین گفته:

      باید خیلی حرفه ای کار کنی داداش الان یوتیوب خیلی حساس شده رو مانیتایز کردن و کپی رایت خیلی باید روش کار کنی تا از حالت کپی رایت خارج شه و از صدا های رایگان و یا پیشنهادی یوتیوب استفاده کنی. ولی میشه شروع کنی قطعا جواب میده به هر حال آرزوی موفقیت دارم برات عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *