قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 15 مدل 2 تا 16 کانال

آخرین بروز رسانی در 21 بهمن 1402

نکات و قیمت کلید برق ریموت دار بی سیم، چرا باید بخریم؟

در این مقاله قصد داریم درباره قیمت کلید برق ریموت دار بی سیم و عوامل موثر بر قیمت ان صحبت کنیم. یکی از مشکلات بزرگی که در این دوره بیشتر افراد با آن رو‌به‌رو هستند وجود داشتن سیم کشی های پی در پی روکاردر بخش های مختلف داخلی و بیرونی ساختمان های مختلف و اماکن است . در گذشته برای زیبایی بیشتر و زشت نبودن سیم کشی ها تلاش می کردند تا این سیم‌ها و کابل‌ها تا ان جایی که راه دارد هم‌ رنگ سطح زیرین خود باشند اما این مورد برای سیم‌هایی که شکلی ناصاف داشتند و حالتی برجسته روی دیوار ایجاد می‌کردند راه حلی خیلی خوبی به شمار نمیرفت پس از آن داکت‌ها روی کار امدند و از ان ها استفاده می شد که با این وجود داکت ها نیز بخاطر شکل مکعب مانند خود مورد استفاده قرار نمی گیرند به دلیل این که از زیبایی ساختمان کم می کنند . همان طور که در پست راهنمای خرید کلید برق مشاهده کردید، کلید کنترلی نیز یکی از کلید های برق هوشمند محسوب میشود. با باغ سلامتی همراه باشید تا بیشتر با این کلید ها آشنا شویم.

پیشنهاد:
قیمت و مقایسه 30 مدل لامپ کم مصرف جدید + خرید آنلاین

در این مقاله قصد داریم در مورد کلیدی صحبت کنیم که بدون نیاز به سیم‌کشی کارتان را راه می‌اندازد. این محصول که نوعی کلید هوشمند است می‌تواند از طریق ارتباط بی سیم، فرمان قطع و وصل جریان را ارسال کند ودیگر افراد برای نصب آن نیازی به سیم ‌کشی نخواهند داشت.

کلید برق ریموت دار دیجی کالا چراغ ریموت دار خانه کلید ریموت دار ۴ کانال کلید قطع و وصل برق کلید دو پل ریموت دار لامپ کنترل از راه دور. لامپ ریموت دار خانگی کلید برق قدیمی سیم کشی باغ کنترلی.

چرا باید کلید برق ریموت دار بی سیم بخریم؟

با استفاده ار هرکدام از این دستگاه ها و ریموت ها به سیم کشی چهار وسیله برقی که در یک نقطه وجود دارد می توانید ان ها را از راه دور کنترل کنید گاهی اوقات قطع و وصل جریان برق باعث ایجاد مشکلاتی در مدار وسایل برقی می شود و یا این که گاهی اوقات وسیله مورد نظر شما در جایی دور قرار دارد که دسترسی به ان ندارید و با این وسیله می توانید از راه دور وسیله را کنترل کنید و بیشترین فایده ریموت برقی بی سیم برای سالمندان و معلولین است که توانایی حرکت ندارند و یا حرکت برای ان ها سخت است و در این جاست که نیاز به این وسیله بسیار اهمیت پیدا می کند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر، مردم در تلاش هستند تا تغییراتی را در مورد کنترل سیستم نورپردازی ایجاد کنند که وضعیت فعلی زندگی راحت تر و قابل دسترسی تر شود. کلید برق AQARA شیائومی نه تنها قادر به کنترل چندگانه در سیستم نورپردازی است، بلکه همچنین دارای کنترل از راه دور است که شاید تاریخچه کنترل روشنایی را عوض کند.

دو نوع کلید برق AQARA شیائومی وجود دارد که یکی از آنها نسخه پیشرفته سوئیچ دیواری سنتی است. با تجهیز به تکنولوژی ارتباطات بی سیم ZigBee، نیازی به تغییر در مدار قدیمی و یا دستگاه های روشنایی وجود ندارد، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که سوئیچ قدیمی را جایگزین کنید، همین نوع دوم سوئیچ بی سیم است، یک سوئیچ قابل حمل که به شما این امکان را می دهد تا کنترل سیستم روشنایی را، هر جا که هستید، در دست داشته باشید.

علاوه بر نوع دیواری و بی سیم، این کلید برق در دو مدل تک پل و دوپل عرضه شده است. ابعاد کلید بیسیم AQARA شیائومی 8.7x 8.7 x 1.5 سانتیمتر می باشد.

عواملی که بر قیمت کلید برق ریموت دار بی سیم تاثیر می گذارد

  • کلید برق ریموت دار بی سیم قابل استفاده با همه نوع نوع لامپ ها از جمله رشته ای مهتابی، لامپ هالوژنی و ال ای دی و حتی دیگر وسایل برقی سازگار است.
  • این کلید ها قابل استفاده توسط ریموت کنترل هستند که از راه دور نیز کنترل می شود.
  • دارای ریموت مادون قرمز هستند مانند همان تکنولوژی که در کنترل های تلویزیون استفاده می شود.
  • برد کنترل ان ها تقریبا حدود 8 متر است که بسیار برد مناسبی برای این وسایل است.
  • دکمه ای بر روی ان ها وجود دارد که می تواند هم زمان باهم تعداد زیادی لامپ را که باهم در یک مدار بسته شده اند خاموش و روشن کند.
  • حداکثر ولتاژ و توان عبوری مورد قبول برای لامپ های رشته ای مقداری کم تر از 1000 وات یا همان 5 امپر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لامپ هالوژن با قیمت روز 47 مدل پر نور و کم مصرف

چندین نکته وجود دارد که در هنگام نصب کلید های برقی ریموت دار باید به ان ها دقت کنید که برای شما ذکر می کنیم

  1.  بهتر است در صورتی که با برق و سیم کشی خانه اشنایی ندارید نصب این کلید های بی سیم را به کسی بسپارید که در این زمینه مهارت دارد و خودتان از انجام این کار بپرهیزید.
  2.  کلید های برق ریموت دار و بی سیم دارای یک توان ورودی و خروجی خاصی هستند بنابراین از اتصال لوازم برقی و لامپ هایی که از توان کلید بی سیم شما بیشتر است خود داری کنید و اگر در این مسئله دقت کافی را به خرج ندهید متاسفانه مدار کلید را می سوزاند و دیگر مکان مرجوع کردن و بازگشت کلید بی سیم را ندارید.
  3.  ازنصب کلید در فضای ازاد و باز و یا زیر نور افتاب و یا مکان هایی که زیر باران است خود داری کنید.
  4.  در هنگام نصب توجه داشته باشید که قسمت فلزی پشت کلید با دست و یا پوست بدن شما برخورد نکند چون در صورت برخورد ان قسمت فلزی به بدن شما باعث برق گرفتگی می شود.
  5.  قسمت پشتی این کلید ها معمولا با کلید های رایج در ایران فرق می کند و به صورت مربع شکل است در صورتی که بیشتر قاب های رایج در ایران به صورت دایره ای شکل است.

قیمت روز ریموت روشنایی در باسلام

 نحوه نصب کلید برق ریموت دار

نحوه نصب کلید برق ریموت دار

ریموت های برق کنترلی دارای چندین خروجی و یک وردی نول و فاز هستند. به ازای هر کلید یا کانال یک سیم با رنگ مشخص که روی نقشه جعبه دستگاه یا روی خود بدنه دستگاه درج شده مشخص شده اند. در کنار این سیم های یک سیم سفید هم به عنوان

آنتن در نظر گرفته شده که معمولا مستقل از بقیه سیم ها قرار گرفته. سیم آنتن نیازه که کمی از پشت کلید یا از داخل جعبه ای که قصد نصب درون آن دارید بیرون باشد تا کنترل راحت تر بتواند سیگنال ارسال کند.

سر دو سیم ورودی نول و فاز به صورت قلع خورده هستند تا متمایز بشن ولی بقیه سیم ها قسمت انتهای اون ها یک برش خورده و کامل لخت نیستند.

برای اینکه دستگاه کار کند باید هم نول ورودی (سیم مشکی) و هم فاز ورودی (سیم قرمز) متصل بشود ولی برای خروجی میتوان نول را حذف کرد و از نول سیم کشی خود ساختمان استفاده کرد. اما برای کنترل لامپ یا وسیله مورد نظر حتما باید یک فاز از دستگاه به مصرف کننده مورد نظر متصل شود.

در صورت تمایل می توانید هم نول و هم فاز را مستقیما از دستگاه بگیرید و نول و فاز ساختمان را از مدار خارج کنید.

نکته

حتما ضرورتی ندارد که دقیقا فاز و نول صحیح به ورودی های دستگاه وصل بشه اما طبق استاندارد های ایمنی اصولا باید همیشه فاز قطع و وصل بشه چرا که تنها جریان مثبت یا فاز برق گرفتگی ایجاد میکند نه نول. برای تشخیص فاز می توانید از یک فازمتر القایی یا فازمتر معمولی استفاده کنید.

قطع و وصل برق از راه دور سيم كشي طریقه نصب ریموت کنترل چهار کاناله کنترل برق از راه دور کلید برق داکت برق دیجی کالا ریموت کنترل روشنایی.

محل قرار گیری گیرنده کلید برق کنترلی

بهترین حالت قرار دادن گیرنده در داخل جعبه کلید است اما اگر مقدور نبود می توانید داخل یک جعبه قرار دهید. برای مدل های چند کنترله هم می توانید گیرنده را هم در داخل سری لامپ جاسازی کنید و هم میتوانید در داخل جعبه خود کلید در داخل دیوار قرار دهید.

اصطلاحات مربوط به کلید کنترلی

ریموت قطع و وصل برق چیست؟ نوعی کلید های برق جدید است که امکان قطع و وصل برق از راه دور را می دهد.
کلید بی سیم چیست؟ کلید بی سیم صرفا به کلید های ریموتی گفته نمی شود بلکه به تمام کلید هایی که امکان کنترول از راه دور را دارند اطلاق می شود.
کلید پریز ریموت دار: علاوه بر کلید ریموتی پریز ریموت دار نیز داریم که می توان جریان آن را از راه دور قطع کرد.

مراحل نصب کلید کنترلی

سيم كشي طریقه نصب ریموت کنترل چهار کاناله

  1.  برق را قطع کنید
  2.  با قطع کردن برق شروع کنید. سپس با یک ولت‌متر سیم‌ها و ترمینال‌ها را بررسی کرده و از قطع بودن برق اطمینان حاصل کنید.
  3.  گیرنده را وصل کنید.
  4.  جای لامپ را از روی سقف بردارید و طبق دستورالعمل آورده شده در برگه توضیحات، سیم‌ها را در جای مناسب خود ببندید.
  5.  توجه: سیم زمین (Ground) را وصل کنید!
  6.  گیرنده را با یک پوشش پلاستیکی بپوشانید.
  7.  پوشش اطرافِ اتصال اصلی سیم‌ ها در سقف را با یک پوشش پلاستیکی جایگزین کنید یا سیم‌ کشی گیرنده را درون یک پوشش پلاستیکی قرار دهید و جایی نزدیک اتصال اصلی نصب کنید.
  8.  کلید را نصب کنید.
  9.  کلید وایرلس را در مکان دلخواه خود روی دیوار نصب کنید. چون جعبه کلیدی برای کنترل نور نیاز نیست،‌ فرقی ندارد که کلید در چه نقطه‌ای نصب می‌شود. کلیدهای وایرلس را می‌توان با نوار چسب پشت آنها یا با پیچ به دیوار وصل نمود.
  10.  برق را وصل و کلید را امتحان کنید.
  11.  پس از انجام مراحل پیشین، برق را مجدداً وصل کنید و پس از ریست کردن گیرنده، کلید را امتحان کنید.

کلام آخر

آرزوی خیلی هاست که کنترل برق خانه خودشان را با ریموت کنترل برق خاموش و روشن کنند. کلید کنترل از راه دور (کلید کنترلی لامپ ) یا همان کلید ریموتی وسیله ای ارزان و کاربردی است که اجازه میدهد کلید عادی خانه را به کلید کنترلی برقی تبدیل کنید. کلید قطع و وصل برق ریموت دار سال هاست که در کشور های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد ولی در ایران کلید کنترلی لامپ به تازگی جای گرفته و هنوز تنوع زیادی از مدل های ریموت برق کنترلی در بازار وجود ندارد. اگر حوصله خاموش کردن مکرر لامپ های خانه یا حتی لوستر و یا تنظیم کولر را از نزدیک ندارید، می توانید اقدام به تهیه این محصولات بکنید.

در این بخش لیست قیمت بهترین کلید های برق ریموت دار بی سیم رو می تونید مشاهده کنید.(ممکن است برخی از محصولات ناموجود شود.)

نحوه نصب کلید برق ریموت دار کلید برق وایرلس سيم كشي ریموت کنترل روشنایی 4 کاناله قیمت قطع و وصل برق از راه دورکلید تک پل ریموت دار.کلید بیسیم ریموت برق ریموت کنترل برق کنترل برق خانه کلید برق بیسیم ریموت لامپ . کنترل کلید برق قیمت ریموت کنترل قطع و وصل برق.

4.5/5 - (8 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل روشنایی ایران زمین مدل y1-4

  • – دارای 4 کانال خروجی
  • – کنترل از راه دور
  • – توان 1000 وات برای وسایل الکتریکی ، 200 وات لامپ ال ای دی لامپ کم مصرف برای هر کانال
  • – برد ریموت بیش از 20 متر
  • قابلیت استفاده به صورت کلید تک پل ریموت دار
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

قیمت کلید برق ریموت دار بی سیم اف ام آر مدل QH-805

  • ابعاد
    11.5x4x2 سانتی متر
  • وزن
    120 گرم
  • سایر توضیحات
    محدوده ولتاژ کاری 200 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی 1000 وات
  • دارای 4 کانال خروجی
  • کنترل از راه دور
  • توان 1000 وات برای وسایل الکتریکی ، 200 وات لامپ ال ای دی لامپ کم مصرف برای هر کانال
  • برد ریموت بیش از 20 متر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل ال ای دی مدل 4line

  • ابعاد
    1.8 *11 *4.5 سانتی متر
  • وزن
    190 گرم
  • سایر توضیحات
    4 کاناله
  • 1000 واتی
  • کنترل از راه دور
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

فروش کلید برق ریموت دار سیجال مدل QH-805

  • ابعاد
    17x14x3 سانتی متر
  • وزن
    121 گرم
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

کلید کنترل از راه دور زد اف ار مدل y1-4-کلید برق ریموت دار تک کانال

  • – دارای 4 گیرنده مجزا
  • قابلیت استفاده به صورت کلید برق ریموت دار تک کانال
  • – کنترل از راه دور
  • – توان 1000 وات برای لامپ رشته ای ، 200 وات لامپ ال ای دی و 280 وات لامپ کم مصرف برای هر گیرنده
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل زد اف آر مدل ab4li

  • ابعاد
    5x3x1 سانتی متر
  • وزن
    100 گرم
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

کلید قطع و وصل برق ریموت دار سی ان سی مدل ET-1D4

  • ابعاد گیرنده : 6.7×4.7×2
  • – دارای 4 گیرنده مجزا
  • – کنترل از راه دور
  • – توان 1000 وات برای لامپ رشته ای ، 200 وات لامپ ال ای دی و 280 وات لامپ کم مصرف برای هر گیرنده
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

کلید ریموت دار ۴ کانال لایت باکس مدل RoSH

  • ابعاد
    16x14x5 سانتی متر
  • وزن
    350 گرم
  • سایر توضیحات
    4 کاناله
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

کلید ریموت دار ۴ کانال دبلیو آر مدل y1-4

  • کنترل از راه دور
  • توان 1000 وات برای وسایل الکتریکی ، 200 وات لامپ ال ای دی لامپ کم مصرف برای هر کانال
  • برد ریموت بیش از 20 متر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل روشنایی علاالدین مدل Multi

  • محدوده ولتاژ کاری 200 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی 1000 وات
  • دارای 4 کانال خروجی
  • کنترل از راه دور
  • توان 1000 وات برای وسایل الکتریکی ، 200 وات لامپ ال ای دی لامپ کم مصرف برای هر کانال
  • برد ریموت بیش از 20 متر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل نوار ال ای دی مدل TQ-005RF

  • انتخاب رنگ بصورت لمسی از روی دایره رنگ موجود بر روی ریموت
  • با قابلیت تنظیم سرعت رقص نور ، میزان روشنایی نور و 15 برنامه رقص نور
  • دمای کار: -20-60
  • ولتاژ: DC / 12-24V
  • خروجی: 4 سیم ( 3 رنگ آبی – قرمز – سبز + مثبت )
  • تعداد باتری لازم برای ریموت : 3 عدد نیم قلمی
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل ریسه مدل SHL-993

  • در ولتاژ 220 ولت پشتیبانی از 1000 وات و در 110 ولت از 500 وات
  • طول سیم برق : 26 سانتیمتر
  • طول سیم سنسور : 11 سانتیمتر
  • طول سیم خروجی : 18 سانتیمتر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

قیمت کلید برق ریموت دار بی سیم کاربیست مدل TX-01

  • – ولتاژ کاری : 220 ولت
  • – برد کنترل : 20 متر
  • – تعداد کانال : 4
  • – حداکثر توان هر خروجی : 1000 وات
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل مدل RC16

  • ابعاد
    18x11x6 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل مدل 4t3skch315

  • حتما قبل از استفاده برگ راهنما را مطالعه فرمایید.
  • در هنگام اتصال برق به ترمینالها حتما از یک عایق مطمئن استفاده نمایید.
  • این وسیله برای مصارف خانگی (غیر صنعتی) میباشد و در محیطهای پر نویز ممکن است باعث کاهش برد آنتن یا اخلال شود.
  • فرکانس کاری 315 مگاهرتز و نوع کد فیکس میباشد.
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت 4 کانال مادا مدل 4line

  • دارای 4 کانال خروجی
  • کنترل از راه دور
  • توان 3000 وات برای وسایل الکتریکی
  • برد ریموت بیش از 20 متر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

کلید هوشمند گیتی سگالی نو مدل شیناB به همراه سرور مرکزی و ریموت

  • بسته خانه هوشمند دارای 2 عدد کلید لمسی چهار پل و یک عدد سرور خانه هوشمند و دو عدد ماژول2کانال است.
  • ماژول2کانال، نوعی گیرنده با تغذیه سوییچینگ و قابلیت SPDT می باشد که یکی از کاربردهای آن ایجاد امکان کنترل کلید های سنتی ساختمان با ریموت و اپلیکیشن اندروید است.
  • برای این نسل محصول، قابلیت کنترل توسط ریموت همچنین امکان دسترسی کاربران به شبکه محلی توسط اپلیکیشن اندروید فراهم است و امکان کنترل، توسط اینترنت را ندارد.
  • قابلیت کنترل توسط ریموت و اپلیکیشن اندروید برای کلید های لمسی نیز وجود دارد.
  • سرور خانه هوشمند از اساسی ترین عناصر هوشمندسازی ساختمان است که پتانسیل کنترل 60 خروجی را دارد.
  • مزایای دیگر شامل:
  • امکان تعریف سناریو توسط کاربر
  • تغییر SSID و پسورد دستگاه توسط کاربر
  • بدون نیاز به تغییر در سیم کشی سنتی ساختمان
  • دارای سه لایه امنیتی جهت تبادل اطلاعات در شبکه
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت هوشمند فیلیپس مدل HUE

  • ابعاد
    9x1x9 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل جی آر مدل RF220-04

  • دارای 4 کانال خروجی
  • کنترل از راه دور
  • توان 1000 وات اسمی برای وسایل الکتریکی ، 200 وات لامپ ال ای دی لامپ کم مصرف برای هر کانال
  • برد ریموت حدود 20 متر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت اس اس آ مدل QH-805

  • دارای 4 کانال خروجی
  • کنترل از راه دور
  • توان 1000 وات برای وسایل الکتریکی ، 200 وات لامپ ال ای دی لامپ کم مصرف برای هر کانال
  • برد ریموت بیش از 20 متر
قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

ریموت کنترل کد TK4CH

  • ابعاد
    1.5×4×11 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • اقلام همراه محصول
    باتری ریموت
  • محدوده ولتاژ کاری
    240~170 ولت
  • حداکثر توان پشتیبانی
    4000

14 دیدگاه برای “قیمت کلید برق ریموت دار بیسیم 21 مدل پرفروش 2 تا 16 کانال

  1. nader@MM گفته:

    سلام ببخشین این کنترل ها رو میشه تکی نصب کرد یعنی رو هر لامپ بشه نصب کرد؟ آخه همه کلیدای خونه یکجا نیستن میخوام بدونم تکیش پیدا میشه؟ در کل یه کنترلر باشه ولی 4 تا گیرنده جدا داشته باشه همچین چیزی هس؟

  2. کیان گفته:

    ریموت کنترل برق با قطع و وصل برق مشکلی برای اون ها پیش نمیاد یعنی اگر کلید بسته باشد برق قطع شود و مجدد وصل شود خود به خود روشن نمی کند؟

  3. احسان گفته:

    سلام شرمنده این سيم كشي و طریقه نصب ریموت کنترل چهار کاناله با تک کاناله فرق میکنه یا خیر؟

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      خیر، سیم کشی تک کاناله با چند کاناله تفاوتی ندارد. شما در هر دو حالت یک ورودی دارید و به تعداد کانال ها خروجی که می توانید به مصرف کننده های مختلف وصل کنید.

  4. امیر گفته:

    سلام چند ساله دارم از ریموتها استفاده میکنم ولی مشکلی دارند و خیلی داغ میکنند و زود خراب میشوند.به محضی نصب و قبل از استفاده از ریموت،ریموت شروع به داغ کردن میکنه و خیلی داغ میشه هنوز هیچ لامپی استفاده نکردیم بعد از ۲ ساعت .داغ میشود و داغ کردن ضعف همین دستگاهاست.والا بسیار دستگاهای عالی هستند.شما علت داغ کردن را نمیدانید؟

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      گزارش این مشکل به ندرت هستش. مهم ترین دلیلش استفاده ار قطعات بی کیفیت در ساخت برد این دستگاه هاست. متاسفانه الان شرکت های زیادی اومدن و کپی زدن و برای اینکه بتونن هزینه تولیدو به حداقل برسونن از قطعاتی با سازگاری پایین استفاده کردن به همین خاطر در کارکرد های بالا و حتی گاهی در مدل های متفرقه در ساعات اولیه دستگاه میسوزه یا با اختلال کار میکنه. مورد بعدی به نصب دستگاه بر میگرده، اتصال نادرست سیم ها و یا توان کشی بیش از حد تحمل دستگاه علت اصلی گرم شدن اون هستش. برای جلوگیری از این مشکلات بهترین راه خرید مدل های با کیفیت تره که با توجه به نظرات مصرف کنندگان تشخیص بد یا خوب بودن آن سخت نیست. در مدل های ارزون تر توصیه میشه از همه توان دستگاه استفاده نشه مثلا اگر دستگاه 4 کاناله است شما از 2 کانالش استفاده کنید. البته درصورتی که در 4 تا به مشکل بخورید. مدل هایی که در این پست معرفی شده کم ترین مورد گزارش داغی رو دارن. اما اگه می تونید هزینه کنید توصیه میشه مدل های تکی رو بخرین که برای هر مصرف کننده گیرنده اختصایی دارن. معمولا این مدل ها بالاترین بازدهی رو دارن.

  5. Sajad گفته:

    سلام ببخشید یه سوال داشتم میخواستم ببینم میشه ده تا لامپ رو هم با کلید روشن وخاموش کرد و همزمان با ریموت دوازده کاناله روشن
    و خاموش کرد ، ممنون میشم اگه زود جواب بدید.

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      بله این امکان هست، شما میتونید قبل از اتصال فاز به ورودی ریموت به کلید و سپس از کلید به ریموت فاز بدین در این صورت هم با کلید و هم با ریموت قابل کنترل هست. البته باید دقت داشته باشید که همه ریموت ها یه توانی دارن مثلا 1000 وات ، شما مهم نیست چه تعداد لامپ وصل کنید مهم اینه که مجموع توان اون ها بشه 1000 وات در غیر این صورت ریموت داغ میکنه و ممکنه بسوزه.

  6. نبی الله گفته:

    سلام من الان خرید کردم چهار عدد میخواستم بدونم کنترل هر کدام جدا کار میکنه یا مثلا یکی بزنی همه گیرنده ها کار میکنن.چون اینجوری بهم میریزه سیستم خانه ممنون

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      نخیر، جناب نبی الله عزیز ریموت این ها همه برنامه جدایی دارند درسته که از یک فناوری استفاده میکنن و قطعاتشون یکی هست ولی جدا تنظیم شدند. این ریموت ها هم در 2 مدل هستند مرسوم ترینش مدل های 4 کاناله هست که یک ریموت 4 کانال رو با هم کنترل میکنه و مدل گیرنده مجزا که یک کنترل گیرنده های مختلف رو کنترل میکنه، درواقه برای هر دکمه یک گیرنده مجزا هست ولی در 4 کاناله معمولی یک گیرنده وسیله ها رو کنترل میکنه.

  7. امین گفته:

    با درود
    من میخوام سیستم ساکشن کارگاه رو ریموتی کنم که با برق سه فاز هست
    البته به دوعدد ریموت نیاز دارم
    مدلی باشه که ریموت راحتی داشته باشه و اینکه نصبش رو برام انجام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *