تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

نکات خرید دستگاه بخور سرد و گرم

تغییرات آب و هوا مشکلات زیادی را به همراه دارد که از جمله آنها می توان مشکلات تنفسی یا پوستی را نام برد. اما دستگاههای بخور با تنظیم و متعادل کردن هوا توانستن مشکلاتی را که تغییرات ناگهانی آب و هوا به وجود میآورند را برطرف کنند. در ادامه مقاله می خواهیم مطالب زیادی را راجع به دستگاه بخور سرد و گرم به شما آموزش دهیم. در انتهای همین پست نیز می توانید لیستی از بهترین دستگاه های بخور بازار را مشاهده فرمائید.

دستگاههای بخور انواع مختلفی دارند که یکی از پرکاربرد ترین آنها که به ویژه خانم ها بسیار به آن علاقه دارند دستگاه بخور صورت میباشد. همانطور که می دانید صورت مهمترین عضو بدن می باشد که در هر قرار و دید و بازدیدی اولین چیزی که توجه به شخص مقابل تان را جذب می کند پوست صورت شما می باشد و اگر پوست سالمی داشته باشید علاه بر زیبا و جذاب دیده شدن موجب می شود تا بیشتر مورد احترام قرار بگیرید.

کاربرد دستگاه بخور

دستگاههای بخور صورت موجب میشوند تا رطوبت مورد نیاز برای پوست صورتتان تامین شود وموجب پاکسازی و لطافت پوست تان می شود. شما می توانید از عرقیجات مختلف یا حتی آب برای بخور گرفتن استفاده کنید و به راحتی عمل آبرسانی و لطافت پوست تان را انجام دهید. معمولاً توصیه می شود که حداقل دو بار در هفته عمل بخور صورت برای باز شدن منافذ بسته ی پوست انجام شود.

مورد بعدی دستگاه بخور سرد و گرم خانگی می باشد که معمولاً افراد از آن برای تنظیم و تعادل رطوبت خانه هایشان استفاده میکنن. دستگاههای بخور خانگی علاوه بر تامبن رطوبت میتوانند موجب پاکسازی و تعویض هوای منزل شوند، همچنین اگر شما بتوانید از رایحه های مختلفی کهدر بازار موجود می باشد تهیه کنید ، میتوانید به وسیله ی دستگاه های بخور موجب معطر شدنمحیط نیز بشوید.

با پیشرفت علم و افزایش سطح آگاهی مردم از دستگاههای بخور و اهمیتی که این روزه خانم ها به پوست صورت و بدنشان می دهند؛ به تدریج دستگاههای بخور نیز پیشرفته شدند به صورتی که امروزه در بازار انواع مختلف دستگاه ها از جمله دستگاه بخور ایستاده موجود می باشد، این دستگاه ها دارای فناوری پیشرفته تری می باشند که استفاده و کاربردهای بسیار زیادی دارند، همچنین شما می توانید به راحتی این دستگاه را جابجا کنید و از آن در هر جایی که می خواهید استفاده کنید.

از دستگاههای بخور ایستاده می توانید برای از بین بردن جوش و آکنه و لطافت پوست تان استفاده کنید، همچنین می توانید از آن برای مواقع سرماخوردگی یا مواقعی که دماغتان کیپ می باشد استفاده کنید و موجب باز شدن ریه های تان شوید.

دستگاههای بخور را از کجا تهیه کنیم؟

دستگاههای بخور انواع مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نوع استفاده و کاربری که دارید مدل متناسب با نیازتان را انتخاب کنید که معمولاً فروشگاههای لوازم پزشکی و یا لوازم آرایشی ، دستگاههای بخور سرد و گرم ارزان و گران قیمت در انواع مدل های را دارند وشما می توانید به راحتی آنها را تهیه و استفاده کنید.

امروزه شرکت های مختلف اقدام به تولید و ساخت دستگاههای بخور سرد و گرم می کنند. ایران نیز این روزا بهترین دستگاه های بخور سردو گرم و بهترین دستگاه های بخور ارزان قیمت را تولید میکند و به دست مصرف کنندگان میرساند، شما می توانید بهترین آن ها را خریداری کنید و علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی یک محصول با کیفیت را خریداری کرده باشید.

دستگاه بخور سرد: این نوع رطوبت ساز ها بیشتر برای فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. در 3 نوع پروانه ای، اولتراسونیک و تبخیری تولید می شوند.

دستگاه بخور گرم: این نوع دستگاه های رطوبت ساز در فصول سرد استفاده می شود و موجب ایجاد گرمای بیشتر در محیط خانگی و یا محل کار می شوند. برای این دستگاه ها می توان از انواع خوش بو کننده های محیطی و مواد ضد عفونی کننده استفاده کرد. مصرف برق این دستگاه ها بسیار بالا بوده و امکان سوختگی در اثر تماس مستقیم با بخار ناشی از آن وجود دارد. صدای این دستگاه ها نیز به نسبت بخور های سرد زیاد است.

10 تا از بهترین مارک دستگاه بخور سرد و گرم

  • دستگاه بخور آنی ساز
  • دستگاه بخور امسینگ
  • دستگاه بخور بیورر
  • دستگاه بخور شیائومی
  • دستگاه بخور سایلن
  • دستگاه بخور آلپکس
  • دستگاه بخور ویکس
  • دستگاه بخور وینش
  • دستگاه بخور فلش لایف
  • دستگاه بخور زیلاکس

اگر قصد خرید یک دستگاه بخور با کیفیت بسیار عالی و طراحی خیلی خوب را دارید بدانید که برای خرید یک دستگاه بخور باید به موارد زیر توجه کرد. سعی کردیم در این مقاله مهم ترین نکات هتگام خرید دستگاه بخور را به شما آموزش دهیم در ادامه همراه ما باشید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه بخور

کیفیت ساخت:

مهم ترین ویژگی در هنگام خرید دستگاه بخور کیفیت ساخت دستگاه می باشد کیفیت ساخت دستگاه موجب میشود تا دستگاه شما عمر بیشتری داشته باشد و بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و دستگاه شما به راحتی خراب نشود و شما را اذیت نکند.

ابعاد و وزن محصول:

مورد بعدی که بسیار اهمیت دارد مربوط به ابعاد و وزن محصول می باشد. دستگاههای بخور با توجه به نوع کاربرد ای که دارند در انواع مختلف ساخته می شود. برای مثال اگر شما می خواهید برای محیط خانه تان یک دستگاه بخور سرد بگیرید سعی کنید از دستگاهی که بزرگتر است استفاده کنید تا بتواند محیط تان را بیشتر پوشش دهد یا اگر می خواهید از دستگاه بخور برای صورتتان استفاده کنید سعی کنید از دستگاه استفاده کنید که تمام فضای صورت شما را پوشش بدهد و هنگام بخور رطوبت و همه جای صورتتان برسد.

ظرفیت پوشش دهی:

نکته ی بعدی که بسیار اهمیت دارد ظرفیت پوشش دهی دستگاه بخور می باشد. همانطور که گفتیم دستگاههای بخور کاربرد های فراوانی دارند. پس سعی کنید با توجه به محیطی که می خواهید از آن استفاده کنید، نوع ظرفیت آن را انتخاب کنید.

مثلا اگر محیطی که قرار است دستگاه بخور آنجا را پوشش دهد بزرگ است سعی کنید از دستگاه بخوری که ظرفیت بیشتری دارد استفاده کنید تا هر دقیقه مجبور نباشید دستگاه را جابه جا کنید که رطوبت به همه جا برسد. پس اگر در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید میتوانید تنها با استفاده از یک دستگاه بخور کل محیط کار یا زندگی تان را پوشش دهید و عمل رطوبت رسانی و تعویض هوا را با آن انجام دهید.

ظرفیت مخزن دستگاه:

یکی از مواردی که در خرید دستگاههای بخور بسیار اهمیت دارد، ظرفیت مخزن دستگاه می باشد. ظرفیت مخزن دستگاه مشخص میکند که دستگاه تا چه اندازه می تواند مایع را در خود نگه دارد. اگ اجاره بدهید به وسیله ی یکمثال ساده این مورد را برای شما کاملا توضیح دهیم ؛ فرض کنید شما میخواهید از دستگاه بخور صورت استفاده کنید. معمولاتوصیه می شود دو بار در هفته و هر بار به مدت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت عمل بخور برای صورت انجام بگیرد و بیشتر از آن ممکن است که به پوست آسیب برسد بنابراین شما برای بخور صورت به مقدار کمی از آب یا هحالی که دارید نیاز دارید تا به مدت ۲۰ دقیقه بخور بگیرید. پس تنها به مقدار مورد نیاز در مخزن آن آب میریزید حتی اگر مخزن آن خیلی بزرگتر باشد به کار نمیآید.

اما اگر شما می خواهید برای محیط منزل یا کارتان دستگاه بخور تهیه کنید حتماً سعی کنید از دستگاه بخوری استفاده کنید که مخزن بزرگی داشته باشد این امر موجب میشود که شما در روز بیش از یک بار مخزن دستگاه بخور را پر نکنید. اما اگر مخزن آن کوچک باشد شما مجبور میشوید چندین بار برای پر کردن مخزن به دستگاه مراجعه کنید و حتی ممکن است که یادتان برود که آب دستگاه بخور تمام شده است و امکان دارد که موجب سوختگی دستگاه شود. پس حتماً سعی کنید از دستگاه بخور با ظرفیت مناسب با محیط و مهلت آن استفاده کنید.

رده مصرف انرژی:

رده مصرف انرژی یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید در مصرف بهینه برق صرفه جویی کنید.

نکته ی بعدی مربوط به دستگاه هایی می باشد که دارای فیلتر می باشد،سعی کنید اگر دستگاه بخور شما فیلتر دار می باشد حتماً از نوعی باشد که بتوانید فیلتر آن را تعویض کنید و دستگاه به گونه ای نباشد که برای شما یکبار مصرف شود.

کنترل خروج رطوبت:

کار اصلی دستگاههای بخور و رطوبت رسانی به محیط می باشد و اگر میزان رطوبتی که از طریق دستگاه به محیط منتقل میشود بیش از حد باشد ممکن است موجب شرجی شدن محیط شود و این اصلاً خوشایند نیست. پس حتماً سعی کنید از دستگاهی استفاده کنید که میزان خروج رطوبت از آن قابل کنترل باشد تا شما بتوانید در زمان ها و دما های مختلف متناسب با شرایط محیط تان از دستگاه بخور استفاده کنید.

سیستم قطع خودکار

برخی از دستگاههای بخور دارای سیستم قطع خودکار می باشند که این سیستم بسیار کاربردی و مهم می باشد و به شما کمک می کند تا زمانی که مشغول کاری هستید اگر دستگاه بخور مایع موجود در آن تمام شد خودش خاموش شود، برخی از دستگاهها قابلیت را ندارند و پس از اتمام مایع آن ممکن است تا ساعت ها که شما یادتان می افتد دستگاه روشن بماند و به موتور آسیب برسد پس اگر می خواهید از دستگاه بخور پیشرفته استفاده کنید حتما این مورد را به خاطر بسپارید.

امکانات جانبی:

همانطور که گفتیم دستگاههای بخور امروزه توسط شرکت های مختلفی ساخته و تولید می شوند و بسیاری از آنها در لوازم جانبی دارای تنوع و تفاوت می باشند.پس اگر می خواهید دستگاه بخور مناسب را خریداری کنید حتماً به امکانات و لوازم جانبی دستگاههای بخور در مارک های مختلف توجه داشته باشید. روی برخی از دستگاههای بخور صورت علاوه بر کاسه بخور برای صورت دستگاه بخور بینی قرار داده میشود تا مصرف کننده بتواند با یک تیر دو نشان بزنند.

دستگاه های بخور چه کاربردی دارند؟

از دستگاههای بخور در موارد مختلف بسیار زیادی استفاده میشود که اگر بخواهیم آنها را نام ببریم: می توانیم دستگاه بخور برای صورت، دستگاه بخور خانگی، دستگاه بخور برای نوزادان، دستگاه بخور برای سینوزیت و ستگاه بخور صورت را نام برد.

دستگاه بخور صورت:

همانطور که از اسمش پیداست برای رطوبت پاکسازی و جوانسازی و از بین بردن جوش و لک توسط بسیاری از خانمها استفاده میشود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

دستگاه بخور خانگی:

دستگاه بخور خانگی نیز به دو صورت موجود می باشد که شامل دستگاه بخور خانگی برای صورت و دستگاه بخور خانگی برای محیط می باشد که در این مقاله تمامی موارد و راههای استفاده از آن را به شما گفتیم.

دستگاه بخور نوزاد:

دستگاه بخور نوزاد یکی از مواردی است که پزشکان و متخصصان کودک بسیار توصیه می کنند که مادرها حتماً برای کودکشان از این دستگاه در اتاق بچه شان استفاده کند چرا که این دستگاه با تنظیم رطوبت متناسب با شرایط ویژگی های کودک موجب می شود تا محیط بسیار راحتی برای کودک ایجاد شود همچنین با تصفیه هوا اجازه نمی دهد که آلودگی هوا وارد ریه کودکان بشود.اگر بخواهیم بهترین رستگاه بخور نوزاد را نام ببریم برند medisana از بهترین ها می باشد.

رستگاه بخور سرماخوردگی:

مورد بعدی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم دستگاه بخور برای سرماخوردگی می باشد اکثر کسانیکه سرما می خورند؛ به آنها گفته می شود که سعی کنند مرتب در روز به طورت منظم از بخور برای رفع بیماری شان استفاده کنند. بخور موجب می شود که هوای تازه و مطلوب و پاک به ریه ها برسد و با ورود هوای تازه به بدن موجب پاکسازی بدن از آلودگی ها می شود و در نتیجه میکروب ها از بین می روند و بیمار سریعتر خوب میشود.

دستگاه بخور آنی ساز از بهترین دستگاه های بخور ایرانی می باشد که می توانید ِن را تهیه کنید و از استفاده آن بسیار لذت ببرید.

بهترین دستگاه بخور برای سینوزیت

سینوزیت یکی ازبیماری هایی است که هیچ درمانی ندارد و وقتی فرد دچار آن میشود سردردهایی وحشتناکی می گیرد که بخور برای سینوزیت بسیار توصیه می شود شما می توانید با بخور راحتی علائم سینوزیت را در بدن تان کم کنید و خیلی سریع از شر سردرد های سینوزیتی خلاص شوید.دستگاه های بخور شیائومی از بهترین دستگاه های بخور سینوزیت می باشند که شما میتوانید آن ها را تهیه کنید.

امروزه بسیاری از کارهای مراقبت پوستی در مطب های سلامت و همچنین آرایشگاه ها صورت میگیرد. اگر شما یک آرایشگر می باشید و دارای سالن می باشید سعی کنید حتما از دستگاه بخور آرایشگاهی در مخیط کارتان استفاده کنید و خدمات پوستی را به مشتری هایتان اراّئه دهید تا علاوه بر درآمدزایی خدماتتان نیز توصیه پیدا کند. انواع مدل دستگاه های بخور آرایشگاهی را می توانید از سایت ها و مراکز خرید معتبر خریداری کنید و قیمت آن ها از چیزی حدود دو میلیون تومان شروع می شود.

در لیست زیر می توانید برخی از بهترین دستگاه های بخور را مشاهده فرمائید(ممکن است برخی از محصولات نا موجود شود.)

4.5/5 - (2 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم آنی ساز مدل MF 2010

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

سونای بخار گرم صورت مدل 0318

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد کد 5001

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز سرد مدل Ultrasonic

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم کوپکس مدل CH-6515

  • نوع بخور:گرم
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد طرح تخم مرغ مدل Funny Egg

  • نوع بخور:سرد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد و گرم سایلن مدل MH-502T

  • نوع بخور:گرم و سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد کد HN01

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد میگل مدل GAH 60

  • نوع بخور:سرد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد امسیگ مدل US422

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد سایلن مدل MH-502

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم آنی ساز مدل MF2010

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد مدل HUMIDIFIER

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز باسئوس مدل DHYN

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد مدل Lemon

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم دی اس پی مدل F-70011

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد سایلن مدل MH-602

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:دارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم آنی ساز مدل F7 20123

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم ویکس مدل ونوس کد 01

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم ویسان مدل 40

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم سامان مدل 1100

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد شیائومی مدل Smart humidifier

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:دارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:دارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد سایلن مدل MH-501

  • نوع بخور:سرد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:دارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم مروارید مدل 31002

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد طرح لامپ مدل Night Light

  • نوع بخور:سرد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد کویین هوم مدل 760

  • نوع بخور:سرد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخار ساز اورینت مدل waterfallo2

  • نوع بخور:سرد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد درما مدل DEM-F600

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:دارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم سانی مدل SNT-115

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخار ساز کد 55

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد طرح قطره

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور لانافرم مدل Family Care

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد گل مدل MEDIC 236

  • نوع بخور:سرد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد باسئوس مدل Slim Waist

  • نوع بخور:سرد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:دارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد کوپکس مدل CH-6560

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:دارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد کویین مدل QH-760

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز باسئوس مدل CRJSQ01_01

  • نوع بخور:سرد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور گرم ویکس مدل MESHKAT

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز باسئوس مدل DHXX

  • نوع بخور:سرد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد مدل H-2020

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد بی تی بی مدل HYB-B14

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور صورت امسیگ مدل FC16

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد بی تی بی مدل HYB-91

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
  • کلید تنظیم بخار:دارد
  • ریموت کنترل:دارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور و رطوبت ساز باسئوس مدل DHMGC

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:ندارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
  • کلید تنظیم بخار:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:آداپتور برق
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد مدل MengMao

  • نوع بخور:سرد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
  • ریموت کنترل:ندارد
  • کنترل اتوماتیک رطوبت محیط:ندارد
  • منبع تغذیه:برق و باتری
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور صورت ویسان مدل Face

  • نوع بخور:گرم
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:ندارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

دستگاه بخور سرد گل مدل GO-2011F

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:ندارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:دارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد
تمام نکاتی که باید درباره دستگاه بخور سرد و گرم بدانید + 48 مدل

بخور سرد هایتک مدل HI-AH35

  • نوع بخور:سرد
  • مخزن خوشبو کننده:دارد
  • نمایش میزان آب:دارد
  • فیلتر ضد رسوب:ندارد
  • قابلیت خاموشی خودکار بعد از اتمام آب:دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *