بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

بهترین قهوه جوش بیالتی

آخرین بروز رسانی در 16 تیر 1400

چرا قهوه جوش بیالتی در بین طرفداران قهوه محبوب است؟

جالب است بدانید که در  سال ۱۹۱۹ میلادی کشور ایتالیا دچار رکود اقتصادی شد، به همین دلیل وضعیت معیشتی مردم بسیار تاسف بار بود. در چنین شرایطی مردم نمی توانستند به دلیل  هزینه ی بالا برای صرف قهوه به کافی شاپ ها مراجعه کنند، در این زمان فکری به ذهن آلفونسو بیالتی رسید! او روزها به فکر ساخت یک قهوه ساز خانگی بود، به این منظور به سراغ لوئیجی د پونتی رفت. لوئیجی طراحی چیره دست بود و توانست قهوه ساز خانگی را برای آلفونسو بسازد. الفونسو بعد از استفاده از این قهوه ساز به فکر تولید انبوه افتاد و تصمیم گرفت که این دستگاه ارزان قیمت و کاربردی را تولید کند. امروزه تمام ایتالیایی ها یک قهوه جوش بیالتی در منزل خود دارند.

از زمانی که کاربرد این قهوه ساز ها برای مردم روشن شد تاکنون حدود ۳۳۰ میلیون نمونه متفاوت در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده است. ما در این مقاله سعی می کنیم میزان کیفیت قهوه جوش های بیالتی را مورد بررسی قرار دهیم؛ اگر قصد خرید این قهوه ساز ها را دارید به شما توصیه می کنیم که تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

چه مدل های از موکاپات های بیالتی در ایران پرفروش هستند؟ 

در ادامه قصد داریم تا از بهترین قهوه جوش های بیالتی اصل ایتالیا و  فروشگاه اینترنتی معتبر جهت خرید اینترنتی به شما معرفی کنیم.

قهوه جوش بیالتی مدل موکا S2019

قهوه ساز بیالتی مدل موکا S2019

قهوه جوش بیالتی مدل موکا کد S2019 یکی از بهترین قهوه ساز های این برند است. ابعاد این محصول 23*15*10 سانتی متر و وزن آن حدود 650 گرم است.  این دستگاه نیم لیتر گنجایش دارد. جنس بدنه این محصول استیل و دسته آن از جنس باکالیت تهیه شده است. از اقلام همراه قهوه جوش می توانیم به فیلتر تصفیه و واشر مضاعف اشاره کنیم. این مدل دارای یک سوپاپ سریز و یک فیلتر تصفیه است که در درست کردن قهوه بسیار کاربردی خواهد بود.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل 1384

قهوه ساز بیالتی مدل 1384

ابعاد قهوه ساز بیالتی مدل 1384 حدود 425 گرم و ابعاد  7*9*9سانتی متر و گنجایش آن سه کاپ است. جنس بدنه مخزن و درب آن فلزی است و فیلتر داخلی دارد. ثابت بودن رنگ و درج مارک بیالتی از ویژگی هایی است که اصل بودن کالا را نشان می دهد. این مدل از “قهوه جوش بیالتی” معمولاً برای تهیه اسپرسو، لاته و کاپوچینو استفاده می‌ کنند. قبل از خرید موکاپات 1384 به سوپاپ ایتالیایی، واشر اضافه، کیفیت بالا دسته و درب آن توجه کنید. به افرادی که قهوه را با فوم زیاد می پسندند توصیه می کنیم که حتما این دستگاه را خریداری کنند. این قهوه جوش می تواند جایگزین یک اسپرسو ساز برقی شود.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

موکاپات بیالتی مدل موسا

موکاپات بیالتی مدل موسا

طراحی این موکاپات به صورت مینیمال و مدرن انجام شده است؛ این دستگاه ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد. از این قهوه ساز می ‌توانید بر روی تمام گازها برقی و القایی استفاده کنید. این دستگاه ساخت بیالتی ایتالیا است، اما نمونه چینی ان نیز تولید می شود. بدنه “قهوه جوش بیالتی” به گونه ای طراحی شده که تاثیرات نامطلوبی را بر روی قهوه نمی گذارد و به راحتی می ‌توانید از آن در منزل، محل کار و… استفاده کنید. مکافات مدل موسیقهوه ساز مدل موسا به طور کلی ۶ کاپ است، یعنی نمی توانید مقدار کمتری قهوه در آن بریزید و مقدار کمتری قهوه درست کنید! ابعاد این محصول  14*10*20سانتی متر و وزن آن حدود 740 گرم است. گنجایش این قهوه جوش  120  میلی لیتر ( ۶ فنجان اسپرسو) دارد و جنس بدنه مخزن آن، استیل است.

بیشتر بخوانید: گران ترین قهوه دنیا از مدفوع حیوانات درست می شود!

طرز استفاده از این قهوه ساز به این صورت است که باید حدود ۷ الی ۹ گرم ( به ازای هر نفر) قهوه را در مخزن بریزید، در قسمت بالایی قهوه جوش بیالتی تا زیر سوپاپ اطمینان آب جوش بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. بعد از پر شدن مخزن بالایی فوراً دستگاه را از روی حرارت بردارید تا قهوه طعم سوختگی نداشته باشد.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل G04

قهوه ساز بیالتی مدل G04

این محصول دارای ابعاد  22*12*22 سانتی متر و وزن آن حدود 320 گرم است. جنس بدنه این قهوه جوش استیل و دسته ایی پلاستیکی دارد. این کالا از نظر کیفیت یکی از بهترین قهوه ساز ها و دمنوش ساز ها است که در رنگ های متفاوتی تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بهتر است قبل از خرید “قهوه ‌جوش بیالتی” به 3 لایه بودن آن دقت کنید؛ این دستگاه از بخش های زیرین، میانی و بالایی ایجاد شده است.

طرز استفاده از این قهوه جوش به این صورت است که در قسمت پایین یک مخزن آب و در قسمت میانی فیلتری برای ریختن قهوه وجود دارد؛ بعد از پر کردن آن ها و قرار دادن دستگاه بر روی حرارت می توانید قهوه های خوش طعم و بو را به راحتی برای خود درست کنید. ظرفیت این قهوه جوش ۴ کاپ است.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل موکا اکسپرس 4Cups A

قهوه جوش بیالتی مدل موکا اکسپرس 4Cups A

ظرفیت این موکاپات حدود ۴ فنجان است. همان طور که می دانید تغییر ظرفیت موکاپات ها امکان پذیر نیست و نمی توانید حجم کمتری از قهوه را درون آن ها بریزید و مقدار کمتری قهوه درست کنید! از بین تمام محصولات بیالتی، اکسپرس از تمام آن ها مشهور تر است، به نوعی اکسپرس یک نماد برای مصرف کنندگان قهوه شده است. این قهوه جوش به علاقه مندان به اسپرسو کمک شایانی کرده است و در عرض چند دقیقه قهوه آن ها را با طعم و بویی عالی آماده می کند. ابعاد این قهوه جوش  12*9*18سانتی متر و وزن آن 500 گرم است. گنجایش این قهوه جوش  0/12لیتر و جنس بدنه ان از فلز تهیه شده است.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل موکا اکسپرس 6Cups B

قهوه جوش بیالتی مدل موکا اکسپرس 6Cups B

این قهوه جوش یکی از بهترین قهوه جوش هایی است که بیالتی طراحی و تولید کرده است. ابعاد این محصول  12*10*21/5  سانتی متر و وزن آن حدود 606 گرم است.  ظرفیت این دستگاه حدود    0/18لیتر )۶ فنجان اسپرسو( طراحی شده است و جنس بدنه آن از فلز و دسته آن از باکالیت مرغوب تهیه و تدوین شده است. این قهوه جوش سوپاپ اطمینان دارد؛ به شما توصیه می کنیم که در زمان استفاده از این دستگاه برای نخستین بار، اولین قهوه را دور بریزید.

برای شستن قهوه جوش بیالتی می توانید  با استفاده از یک تکه ابر نرم و اب جوش به راحتی  ان را شست و شو دهید. به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان از سیم ظرفشویی و اسکاچ های زبر برای شستشوی ان استفاده نکنند. توصیه دیگر ما به شما این است که این دستگاه را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید و تا بعد از خشک شدن کامل به هیچ عنوان قطعات آن را به یکدیگر وصل نکنید.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل موکا اکسپرس 3Cups A

قهوه جوش بیالتی مدل موکا اکسپرس 6Cups B

این دستگاه کاربردی تنها برای سه فنجان اسپرسو طراحی شده است. ابعاد این مسئول 11*9*16 سانتی متر و وزن آن 368 گرم است. گنجایشی به میزان 0/09  لیتر دارد و جنس بدنه آن فلز و جنس دسته آن از باکالیت مرغوب استفاده شده است. این محصول دارای سوپاپ اطمینان دارد.

داخل بدنه قهوه جوش بیالتی از آلومینیوم مخصوص مواد غذایی استفاده شده تا در زمان مواجهه با قهوه مواد مضر را وارد قهوه نسازد. برای تهیه کردن قهوه با این دستگاه باید مراقب باشید که درجه آسیاب قهوه زیاد درشت و یا بسیاری ریز نباشد، در این صورت مطمئناً نتیجه مناسبی حاصل نمی شود. به شما توصیه می‌ کنیم که این دستگاه را به هیچ عنوان بدون آب در مخزن پایینی روی حرارت مستقیم قرار ندهید و برای مواد دیگر مانند چای، شکلات و… استفاده نکنید.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل موکا اکسپرس 6Cups R

قهوه ساز بیالتی مدل موکا اکسپرس R 6Cups

ظرفیت “قهوه جوش بیالتی” موکا اکسپرس  6cups R قابل تغییر نیست، به همین دلیل نمی توانید به مقدار کمی پودر قهوه در آن بریزید و مقدار کمتری اسپرسو تهیه کنید؛ این قهوه جوش برای ۶ نفر طراحی شده است. ابعاد این محصول  12*10*21/5 سانتیمتر و وزن آن حدود 606 گرم است. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این دستگاه  0/18 لیتر و یا 6  فنجان اسپرسو است. جنس بدنه آن فلزی و جنس دسته آن از با کالیته مرغوب و جنس داخل بدنه آن از آلومینیوم مخصوص مواد غذایی تهیه شده است. این محصول طراحی ایتالیایی دارد؛ اما در کشور رومانی نیز ساخته می شود و کیفیت بسیار بالایی را در بین قهوه جوش ها دارد .

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل ونوس 2Cups S

قهوه ساز بیالتی مدل ونوس 2Cups S

این قهوه جوش تنها برای دو فنجان قهوه مناسب است. ابعاد ان 11*8*14 سانتی متر و وزن آن حدود 330 گرم است. گنجایش این محصول حدود 0/06 لیتر در نظر گرفته شده است.  جنس بدنه آن فلز و داخل بدنه از استیل اینوکس18/ 10  و دسته آن جنس باکالیت در نظر گرفته شده است.این قهوه جوش ظاهری بسیار زیبا دارد؛ از این دستگاه می توانید بر روی تمام اجاق های گازی، برقی و القایی استفاده کرد. مبدا این قهوه جوش ایتالیا است، اما در کشورهای دیگر مانند چین نیز تولید می شود.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل رینبو 1Cups مدل 5041

قهوه جوش بیالتی مدل رینبو 1Cups  کد 5041

این قهوه جوش تنها برای یک نفر ساخته شده است، طرز استفاده این دستگاه به این صورت است که آب داغ را تحت فشار از قهوه می گذراند و باعث تهیه یک قهوه خوش طعم و بو و بی نظیر می شود. ابعاد این محصول  12*7/5*15سانتی متر و وزن آن حدود255 گرم است. گنجایش در نظر گرفته شده برای این قهوه جوش 0/03 لیتر است. جنس بدنه این قهوه جوش فلز و داخل آن آلومینیوم مخصوص مواد غذایی است و همین طور جنس دسته آن از باکالیت مرغوب تهیه شده است. رنگ این محصول کوره ای و در کشور رومانی تولید می شود.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل رینبو 3 Cups مدل 4982

قهوه جوش بیالتی مدل رینبو 3 Cups کد 4982

قهوه جوش مدل رینبو برای 3 فنجان قهوه ظرفیت دارد. ابعاد این کالا 14*9*18 سانتی متر و وزن آن 430 گرم است. گنجایش در نظر گرفته شده برای این محصول  0/09 لیتر است که بدنه آن فلز و جنس دسته   ان تشکیل شده از باکالیت مرغوب است. این محصول در کشور رومانی تولید می شود.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

قهوه ساز بیالتی مدل رینبو 1Cup مدل 4971

قهوه ساز بیالتی مدل رینبو 1Cup کد 4971

ظرفیت کلی این قهوه جوش یک فنجان است، ابعاد آن 12*7/5*15 سانتی متر و وزن آن 255 گرم است. گنجایش قهوه جوش بیالتی مدل رینبو  0/03 لیتر در نظر گرفته می شود.

مشاهده مشخصات کامل و خرید

5/5 - (2 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

موکاپات بیالتی مدل داما

  • جنس بدنه:فلز
  • جنس مخزن:فلز
  • جنس درب:فلز
  • فیلتر داخلی:دارد

این محصول 3 فنجان است. دستگاه اسپرسو بیالتی داما با طراحی متفاوت توانسته سلیقه های مختلف را راضی کند. بیالتی مشهورترین تولید کننده این دستگاه است. این دستگاه در رنگ های قهوه ای ، بژ و آبی موجود است. و با دوام Bialti Dama در رنگ های مختلفی موجود است و به همین دلیل طرفداران خود را دارد. این محصولات ساخت ایتالیا هستند

بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

موکاپات بیالتی مدل فیامتا

  • ابعاد محصول
    8x8x18 سانتی‌متر
  • وزن محصول
    400 گرم
  • ابعاد مخزن
    8x8x6 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس مخزن
    فلز
  • جنس درب
    فلز
  • فیلتر داخلی
    دارد

این محصول 3 فنجان است. قوری موکا یا موکا پات یا موکاپات یا موکا اکسپرس fiammetta نوعی دستگاه قهوه ساز است که با عبور بخار آب بسیار گرم و تحت فشار از قهوه آسیاب شده یک نوشیدنی قهوه تولید می کند. این نوع کتری اولین بار در سال 1933 توسط لوئیجی دو پونتی و منحصراً برای شرکت ایتالیایی Alfanso Bialti به ثبت رسید. صنایع بیالتی این نوع دستگاه قهوه را با نام Moka Espresso تولید و به بازار عرضه می كند. برای استفاده از این دستگاه به یک دستگاه گرم کننده مانند اجاق گاز یا اجاق برقی نیاز است و فرآیند تولید قهوه با استفاده از انرژی گرمایی این وسایل گرمایشی تولید می شود. طراحی زیبا استفاده از رنگهای جذاب در سری Fiammeta Bialti این سری از محصولات را به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین محصولات در آثار Bialti تبدیل کرده است.

بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

قهوه جوش بیالتی مدل کرمینا

  • کشور مبداء برند:ایتالیا
  • جنس بدنه:آلومینیوم
  • جنس دسته:باکالیت

دستگاه اسپرسو Kremina Bialti یک دستگاه اسپرسو دو منظوره است. پس از توقف تولید کرم موکاپات موکا بیالتی ، شرکت ایتالیایی بیالتی تولید مدل کرمینا را شروع کرد که تقریباً مشابه کرم موکا است. قهوه ای که با این دستگاه اسپرسو درست می شود دارای خامه زیادی است که آن را از سایر مقرنس ها متمایز می کند. علاوه بر تهیه اسپرسو ، می توانید با این موکا یک لاته ماکیاتوی خوشمزه نیز درست کنید. این دستگاه اسپرسو از 4 قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: مخزن آب که در پایین آن قرار دارد ، فیلتر قهوه که روی مخزن قرار دارد ، قسمت فوقانی که محل خروجی قهوه و شیر است و در آخر قسمت فوقانی شامل اهرم و تور است. برای تهیه اسپرسو با این دستگاه ، ابتدا باید 210 میلی لیتر آب سرد در محفظه پایین بریزید ، سپس فیلتر قهوه را روی آن قرار دهید و آن را با قهوه آسیاب شده پر کنید ، سپس درب دستگاه اسپرسو را محکم کنید. حالا موکا را روی منبع گرما قرار دهید و بگذارید بعد از مدتی اهرم بالا برود. دستگاه را از منبع گرما خارج کرده و اهرم را به مدت 15 ثانیه بالا و پایین کنید. اسپرسو شما آماده است! فقط درب موکا را بچرخانید و قهوه را درون فنجان بریزید. برای تهیه ماکیاتو همان مراحل را دنبال کنید. فقط قبل از قرار دادن دستگاه روی شعله ، 45 میلی لیتر شیر سرد را در محفظه بالایی بریزید. ظرفیت این موکاپات 3 فنجان است.

بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

دمنوش ساز بیالتی مدل 4Cups

  • وزن محصول
    760 گرم
  • گنجایش
    0.15 میلی لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    گنجایش: 4 فنجان اسپرسو
  • دارای تکنولوژی سوپاپ سیلیکون
  • جدا کننده خامه از قهوه
  • دارای سوپاپ اطمینان
  • جنس بدنه: آلومینیوم مخصوص مواد غذایی
  • ساخت کشور: رومانی
  • جنس دسته باکالیت

ظرفیت Brica Mocapat Brica 4 Cup Mocapat قابل تغییر نیست و نمی توانید پودر قهوه کمتری در آن بریزید تا اسپرسوی کمتری دریافت کنید. این بدان معناست که Mokapat 6 Cup فقط برای 6 فنجان اسپرسو یا Mokapat 2 Cup فقط برای 2 فنجان اسپرسو مناسب است. موکاپاتا بریکا یک قهوه جوش بی نظیر است که مانند دستگاه های قهوه قهوه را با یک لایه خامه روی آن استخراج می کند. این قابلمه قهوه شبیه موکاسین های کلاسیک Bialti است که با نام Moka Express نیز شناخته می شود و قهوه متراکمی با عطر و طعم قوی تولید می کند و به لطف دریچه اضافی موجود در دهانه قهوه ، می تواند کرم قهوه را از قهوه جدا کند. عملکرد این شیر ، اختراع شده توسط شرکت بیالتی ، بی نظیر است و موارد مشابه دیگری وجود ندارد. مدل Brica Mocapat Bialka در 2 اندازه ، 2 فنجان و 4 فنجان تولید می شود. بدنه این محصول از آلومینیوم درجه مواد غذایی ساخته شده است ، که هیچ اثر سو ad بر قهوه ندارد و برای استفاده در خانه ، محل کار یا طبیعت مناسب است. روش استفاده: قهوه را به درستی آسیاب کنید (تقریباً 7 تا 9 گرم در هر فنجان قهوه) مخزن موکاپات را با آب جوش ته آن پر کنید. قیف را کاملاً با قهوه آسیاب شده پر کنید (لازم است قهوه را خرد یا فشار دهید) و آن را روی مخزن قرار دهید. قسمت بالای موکا را روی مخزن پیچ کنید تا محکم بسته شود ، سپس آن را روی حرارت کم قرار دهید. خودت رو نگیر نکات مهم قبل از استفاده اول ، قسمتهایی از بیالاتی موکاپات را برداشته و با آب گرم و دستها بشویید. بهتر است اولین قهوه دم کرده را دور بریزید. بدون قرار گرفتن آب در مخزن زیرین ، گرما را روی اجاق گاز قرار ندهید. از مواد دیگری مانند چای ، پودر شکلات و غیره استفاده نکنید. به جای قهوه. نحوه شستشوی قطعات اصلی. آن را با آب گرم و یک تکه ابر باز کنید. آن را بشویید. از مایع ظرفشویی یا مواد شوینده دیگر استفاده نکنید. از سیم ماشین ظرفشویی یا اسفنج درشت استفاده کنید. در ماشین ظرفشویی قرار ندهید. قطعات موکاپات را تا زمانی که کاملاً خشک نشوند ، جمع نکنید.

بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

قهوه ساز مدل بیالتی G03

  • جنس بدنه:فلز
  • جنس درب:فلز
  • فیلتر داخلی:دارد
بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

موکاپات لواک مدل kp-100

  • مناسب 1 فنجان قهوه
  • مناسب برای اجاق گاز ، گاز پیک نیک و صفحه الکتریکی
  • دارای واشر سیلیکونی
  • دارای سوپاپ فشار شکن

موکاپات به عنوان اولین تولید کننده اسپرسو برای اجاق و اجاق گاز اولین بار در سال 1933 توسط لوئیجی دپوتی برای آقای آلفونسو بیالتی ثبت شد. قهوه ساز کوچک با طراحی هشت ضلعی و مکانیزم ساده. در عرض چند دقیقه یک اسپرسوی خوب و غنی درست می کند. موکاپات به سادگی شامل یک آبگرمکن کوچک و سبد قهوه است. آب در دیگ (مخزن زیرین موکاپات) جوشانده می شود و تحت فشار از قهوه عبور می کند و بنابراین عصاره قهوه خارج می شود و قهوه اسپرسو آماده سرو است. به قهوه ساخته شده توسط موکاپات ؛ به آن قهوه اسپرسو می گویند.

بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

موکاپات مدل Cappuccino 6cups

  • جنس بدنه:آلومینیوم
  • جنس دسته:باکالیت
بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

اسپرسو ساز مدل 1016

  • جنس بدنه:آلومینیوم
  • جنس دسته:عایق، باکالیت
بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

موکاپات مباشی مدل ME-MKP 6CUP

  • جنس بدنه:فلز
  • جنس مخزن:فلز
  • جنس درب:فلز

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به نوشیدن قهوه علاقه مند هستید و یا عادت روزانه به قهوه دارید و بدنبال دستگاهی با قیمت مناسب ، کوچک و سبک ، قابل حمل و بدون نیاز به برق هستید. ما به شما یک قهوه ساز دست ساز و دستگاه اسپرسو Caffettiera Moka 6 فنجان ارائه می دهیم. این محصول برای مسافرت ، اردو و کوهنوردی ، استفاده در منزل و کار مناسب است. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است و به راحتی می توانید آن را روی شعله گاز یا عنصر الکتریکی قرار دهید. نوشیدنی هایی که می توانید با قهوه Caffettiera Moka 6 Cup تهیه کنید اسپرسو ، کاپوچینو ، موکا و غیره است. با استفاده از این دستگاه می توانید اسپرسو را برای 6 نفر یا یک بار سه فنجان درست کنید. برای تهیه قهوه با موکاپات ، در مرحله اول باید مخزن پایین موکاپات را با آب گرم (جوش) یا آب سرد پر کنید (توجه داشته باشید که مخزن تا نقطه زیر شیر ذوب می شود. بهتر است از آب گرم یا جوش استفاده کنید تا تسریع روند استخراج). و همچنین باعث می شود قهوه شما بوی فلز ندهد و تلخی کمتری داشته باشد). مرحله 2 سبد موکاپات را با پودر قهوه پر کنید (نیازی به فشار دادن یا ضربه زدن به قهوه نیست. حدود شش قاشق چای خوری قهوه را داخل موکاپات 6 فنجانی بریزید). (سعی کنید اجزا را به درستی و محکم ببندید تا از نشت آب داغ از بدن جلوگیری کند) و سپس آن را روی شعله گاز قرار دهید (شعله گاز ملایم است تا به دست موچاپات آسیب نرساند و قهوه نمی سوزد و نمی دهد) طعم خوب) بعد از چند دقیقه عصاره قهوه خارج شده و درون مخزن ریخته می شود. در این حالت ، موکا را روی گاز بگیرید و آن را روی حوله یا حوله مرطوب قرار دهید ، سپس آن را سرو کنید. حتما قبل از سرو با قاشق قهوه هم بزنید تا یک قهوه یکنواخت بخورد. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این وسیله حتما از آب گرم و حوله های آشپزخانه استفاده کنید و برای شستن آن از مایع ظرفشویی استفاده نکنید. در طولانی مدت ، این می تواند طعم قهوه را تحت تأثیر قرار دهد و پس از شستن اجزای تشکیل دهنده ، مطمئن شوید که تا موکاپات کاملا خشک شود. آسیب نبینید

بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

قهوه جوش بیالتی مدل بریکا

  • کشور مبداء برند:ایتالیا
  • جنس بدنه:آلومینیوم
  • جنس دسته:باکالیت

Bricca Two Cup: دستگاه اسپرسو Bialta Brica توسط Bialti طراحی و ساخته شده است تا دو فنجان قهوه اسپرسوی غلیظ با یک لایه خامه ای خوشمزه روی آن تهیه کند. واری راز این دستگاه در طراحی منحصر به فرد تولید آن است. مواد بدنه این دستگاه بی نظیر از آلومینیوم خالص و بسیار بادوام ساخته شده است که باعث افزایش چشمگیر عمر این دستگاه شده است. موکا یا موکا پات یا موکاپات یا موکا اکسپرس ساز نوعی دستگاه قهوه ساز است که با عبور آب بخار بسیار داغ و تحت فشار از قهوه آسیاب شده یک نوشیدنی قهوه تولید می کند. این نوع کتری اولین بار در سال 1933 توسط لوئیجی دو پونتی و منحصراً برای شرکت ایتالیایی Alfanso Bialti به ثبت رسید. صنایع بیالتی این نوع دستگاه قهوه را با نام Moka Espresso تولید و به بازار عرضه می كند. برای استفاده از این دستگاه به یک دستگاه گرم کننده مانند اجاق گاز یا اجاق برقی نیاز است و فرآیند تولید قهوه با استفاده از انرژی گرمایی این وسایل گرمایشی تولید می شود.

2 دیدگاه برای “بررسی 22 مدل قهوه جوش بیالتی ایتالیایی اصل با قیمت روز

  1. حسین گفته:

    سلام خسته نباشین
    برای جای سوال بود که بدونم قهوه جوش بیالتی میتونه به اندازه یه اسپرسو ساز متوسط عمل بکنه و قهوه ای که درست میکنه طعم قهوه سازو میده یا نه؟ خیلیا میگن قهوه جوش های دستی قهوه تلخی میدن درسته؟ و پودر خاصی باید با این وسیله استفاده بشه یا فرقی نمیکنه.؟ ممنون میشم پاسخ بدین تشکر.

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      قهوه جوش های موکاپات بیشتر برای تهیه قهوه معمولی هستند نمی توانند به اندازه اسپرسو عصاره گیری بکنند ولی نسبت به قهوه جوش های دستی خیلی بهتر عمل می کنند. علاوه بر این تلخی قهوه به کیفیت قهوه و درشتی و ریز بودن دانه های قهوه نیز بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *