گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

گیره نگهدارنده بند ماسک صورت

آخرین بروز رسانی در 30 فروردین 1400

گیره نگهدارنده ماسک چه کاربردی دارد و گیره ماسک از کجا بخرم؟ گیره نگهدارنده روش و محصولی خلاقانه و کاربردی است که موجب پیشگیری از آسیب رسیدن به گوش، آزردگی، تورم و قرمزی گوش ها به هنگام استفاده از ماسک در مدت طولانی و دفعات مکرر می شود. این محصول متناسب با هر سن و سایز است. جنس آن عموما از پلاستیک مرغوب و انعطلف پذیر است که معمولا با قیمتی مناسب «زیر 10 تومان» برای فروش موجود است. در انتهای همین مطلب نیز می توانید لیست قیمت آن را مشاهده کنید.

انواع گیره نگهدارنده بند ماسک:

انواع گیره نگهدارنده بند ماسک:

گیره نگهدارنده ماسک در اندازه های مختلف ساخته می شود و تفاوت آن ها در شکل و تعداد دندانه های گیرنده کش است.

  • گیره نگهدارنده مدل :GL02 این مدل از گیره با جنس پلاستیک انعطاف پذیر و دندانه هایی برای تنظیم کردن طول و کشیدگی بند ماسک است.
  • گیره نگهدارنده مدل Ma95: این مدل هم پلاستیکی است و در چهار رنگ تولید می شود و همچنین دارای سایز های مختلف است.
  • گیره نگهدارنده مدل SATER B02: این مدل در بسته بندی تک عددی یا چند عددی به فروش می رسد.ادعا می شود که با مواد مرغوب و دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و همچنین دارای کیفیت بهتری نسبت به جنس های از طریق چاپ سه بعدی است.
  • گیره نگهدارنده مدل SMS01: در رابطه با این مدل گفته می شود از جنس پلاستیک تخریب پذیر و برای محیط زیست مضر نمی باشد ، این ویژگی برای خریداران حامی محیط زیست می تواند جذاب باشد و اینکه توسط پرینتر چاپ سه بعدی تولید شده است.

نحوه استفاده از نگهدارنده کش ماسک

چند روش مناسب که می توانید برای استفاده از گیره نگهدارنده کش ماسک به کار ببرید:

  1. در روش اول میتوانید یکی از بندهای ماسک خود را در یکی از قلاب ها قرار دهید.
  2. روش دومی که می توانید استفاده کنید این است که ماسک خود را بر روی صورت قرار داده، دستتان را بر روی گیره نگهدارنده بند ماسک بگذارید و سپس بند طرف مقابل هر قلاب را در قلاب طرف مقابل خود بیاندازید.
  3. روش سوم قابل استفاده این است که ماسک را بر روی صورت خود تنظیم می کنید و بعد محل قرارگیری گیره را در پشت سر خود تنظیم کنید.
  4. در روش چهارم برای برداشتن گیره نیز می توانید یکی از دست های خود را بر روی گیره نگهدارنده ماسک قرار داده و با دست دیگرتان یکی از بند های ماسک را آزاد کنید سپس ماسک را از روی صورت خود بردارید و بند دوم را نیز از قلاب آزاد کنید.

نکات مهمی که توجه داشته باشید که در کنار نحوه استفاده از این گیره ها باید به پوشیدن ماسک هم به شیوه های صحیح دقت کنید زیرا نکته مهمی است و باید به آن توجه داشت و از شیوه های درست پوشیدن ماسک می توانید بهره ببرید تا از انتقال ویروس جلوگیری کنید.

مانند: استفاده کردن از مواد اشتباه، به شکل غلط ماسکتان را پوشیده و بیرون می آورید، ممکن است آن را به شیوه اشتباهی استفاده می کنید، ماسک را دیر می پوشید، ماسکتان را به سرعت در می آورید، ماسک را آلوده کرده اید، کسانی که نیاز به پوشیدن ماسک ندارند استفاده می کنند، احتمالا ماسک را نمی شویید، از ترفند های کاذب استفاده می کنید، به شیوه غلطی ماسک را نگه داری می کنید، ماسک را به دلیل اشتباه می پوشید.

چرا باید هولدر ماسک بخریم؟

چرا باید هولدر ماسک بخریم؟

در حال حاضر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و کشف نشدن روش درمان و یا واکسن این بیماری تنها راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی است. از روش های رعایت پروتکل ها می توان به استفاده از ماسک در مکان های عمومی یا محل کار می باشد. در بین عموم مردم کسانی که استفاده مستمر و بیشتری نسبت به دیگران دارند پرستاران و پزشکان هستند و به دلیل تماس بی وفقه کش ماسک با پشت گوش آسیب های جدی از جمله زخم، قرمزی پوست و ایجاد تورم را برایشان در بر دارد.

به همین دلیل پس از گذشت مدتی با بروز درد قادر به استفاده از ماسک نیستند. اگر شما هم بعد از استفاده طولانی مدت دچار این مشکلات شده اید و با بروز این مشکلات و به وجود آمدن این شرایط راه حلی نیافته اید بهترین راه استفاده از گیره نگهدارنده بند ماسک است تا از این مشکل خلاصی یابید.

خصوصیات گیره نگهدارنده کش ماسک

  • این گیره ها قابل استفاده برای انواع ماسک ها است مانند ماسک های پزشکی، پارچه ای و معمولی.
  • سهولت در استفاده از ماسک را راحت تر تجربه می کنید.
  • تمام سنین می توانند از این گیره استفاده کنند.
  • جنس شفاف و سبک.
  • با بافتی انعطاف پذیر.
  • دارای دندانه های متعدد و مختلف برای انواع سایز ها.
  • در چهار حالت مختلف قابل تنظیم اندازه هستند.
  • قابل شست و شو.

آیا نگهدارنده کش ماسک فرم بدی به چهره شما می دهد؟

نگهدارنده کش ماسک علاوه بر این که فرم بدی به چهره شما نمی دهد می تواند کمک به سزایی در راحت تر استفاده کردن ماسک به شما کند، به کمک گیره های نگهدارنده به راحتی می توانید میزان کشیدگی بند ماسک را تنظیم کرده و از ایجاد ناراحتی برای گوش ها و پوست خود طی ساعت های متوالی جلوگیری نمایید.

نحوه ساخت گیره نگهدارنده بند ماسک

با توجه به مدل های که اشاره شد اولین گیره نگهدارنده بند ماسک با استفاده از دستگاه چاپ سه بعدی توسط دانش آموزان دبیرستانی در استرالیا ساخته شد. اما به دلیل زمان طولانی که برای تولید آن صرف می شد که حداقل 10 دقیقه بود در نتیجه این روش مناسب تولید انبوه نبود. بنابراین شرکت های تولید کننده قطعات پلاستیکی با ساخت قالب های طراحی شده و با استفاده از تزریق پلاستیک گیره نگهدارنده ماسک را در تعداد انبوه تولید کردند.

چرا گیره ماسک ژله ای بهتر ازجنس های دیگر است؟

چرا گیره ماسک ژله ای بهتر ازجنس های دیگر است؟

این مدل از گیره نگهدارنده به دلیل جنس نرم و راحتی که دارد نه تنها آسیبی به گردن شما وارد نمی کند بلکه با ظاهر ساده و زیبایی که دارد می تواند جز دیگر وسایل کاربردی شما قرار گیرد. این مدل گیره نگهدارنده به راحتی شکسته نمی شود و جنس ژله ای این گیره تغییر رنگ نمی دهد و محصول مناسب تری برای استفاده عموم است.

نگهدارنده ماسک صورت پزشکی چه تفاوتی با گیره های معمولی دارد؟

تفاوت گیره نگهدارنده بند ماسک پزشکی با گیره های معمولی ماسک:

  • این ماسک از سه لایه مواد غیر بافت مصنوعی تشکیل شده است.
  • به گونه ای است که پیکر بندی آن از لایه های فیلتراسیون در وسط است.
  • این ماسک در ضخامت های مختلف وجود دارد.
  • دارای سطوح مختلفی می باشد که مقاوت خوبی در برابر مایعات را دارد.
  • ماسک های پزشکی و ماسک های معمولی از نظر ارزش محافظت مشابه هستند.اما یا این وجود، ماسک های پزشکی مخصوص برخی از روش ها و موارد خاص است. به این دلیل که ترکیب کاملا متناسب با خود را دارند.
  • ماسک های پزشکی مخصوص محافظت از کارکنان مراکز بهداشتی و کادر درمان طراحی شده اند که مسئول مراقبت از بیماران هستند. کارکنان مراکز بهداشتی باید قبل از استفاده مطمئن شوند که از اندازه مناسب استفاده می کنند.

گیره ماسک از کجا بخرم؟

فروشگاه های انلاین بهترین راه برای خرید گیره نگهدارنده ماسک می باشد که امروزه به بهترین راه حل خرید تبدیل شده است.در خانه بنشینید و با چند کلیک ساده خرید کنید و پرداخت هزینه درب منزل محصول انتخابی خود را تحویل بگیرید. خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت را به همراه دارد و مقایسه قیمت ها نیز برایتان بسیار آسان تر است.خرید از فروشگاه ما به صورت پرداخت آنلاین این راه را برای شما خریدار عزیز فراهم کرده تا خرید خوبی را تجربه کنید و از پوشیدن ماسکتان لذت ببرید. در ادامه همین مطلب می توانید لیستی از بهترین های بازار به همراه لینک خرید را مشاهده کنید.

پرفروش ترین گیره ماسک دیجی کالا کدام مدل است؟

در بین تمام مدل ها در سایت دیجی کالا،گیره نگهدارنده بند ماسک مدل SMS01 پر فروش ترین مدل است .

نگهدارنده بند ماسک مدل SMS01

 

این مدل دارای مشخصاتی است که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم:

جنس این مدل گیره نگهدارنده بند ماسک از پلاستیک و رنگ مشکی آن موجود است.دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا است و درصد زیادی از رضایت مندی مشتری را جلب کرده است که همین موضوع باعث شده تا در صدر فروش ها قرار بگیرد. جنس به کار رفته در این گیره نگهدارنده از پلاستیک زیستی تجزیه پذیر است که برای محیط زییست مضر نیست.این وسیله کاربردی توسط پرینتر سه بعدی تولید شده است. همچنین بیش از ۹۹۹ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند.

 

مشاهده مدل های بیشتر و خرید

توضیحات تکمیلی در رابطه با گیره نگهدارنده بند ماسک

در اخر باید به شما خریداران عزیز بگوییم که با استفاده از این گیره های نگهدارنده بند ماسک می توانید با حذف فشاری که به گوش شما وارد میشود راحت تر ماسک خود را بپوشید و بدون ایجاد آزار از انواع ماسک های پزشکی، معمولی یا صنعتی استفاده کنید. با جدی گرفتن هر چه بیشتر توصیه های بهداشتی کشورمان را از شر ویروس کرونا نجات داده و زندگی سالمی را برای خود و هم وطنانمان رقم بزنیم. البته استفاده از ماسک تضمین صد در صدی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا نیست اما هر کدام از ما شاید از ناقلان این بیماری باشیم و با استفاده از ماسک به کمک گیره نگهدارنده کش آن از احتمال انتقال این بیماره کشنده به دیگران بکاهیم.

در لیست زیر نیز می توانید برخی دیگر از گیره های نگهدارنده بند ماسک را مشاهده فرمائید.

لیست محصولات منتخب
گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

خرید گیره نگهدارنده بند ماسک صورت مدل سایمان بسته 5 عددی

تولید شده از پلاستیک منعطف پزشکی که برای جلوگیری از قرمزی و حساسیت پشت گوش بسیار مناسب است.

وزن این محصول فقط 10 گرم بوده و برای استفاده های طولانی هیچ اذیتی برای گوش نخواهد داشت.

بیش از ۹۹۹ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند.
با استفاده از این وسیله کاربردی ، بند ماسک دیگر روی گوش نمی افتد و تنظیم ماسک صورت را آسان می کند. همچنین می توان طول و طول بند را تنظیم کرد. مواد این کلیپ از بیوپلاستیک ویژه ساخته شده است و در استفاده طولانی مدت مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.
گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

خرید گیره نگهدارنده بند ماسک صورت مدل keep12 بسته 3 عددی

جنس این هولدر از پلاستیک نرم و سبک ساخته شده است. وزن آن نیز 4 گرم بوده و جزء سبک ترین نگهدارنده هاست.

شما می توانید بر حسب سلیقه از 12 رنگ گوناگون برای این محصول انتخاب کنید.

بیش از ۸۰۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

خرید گیره نگهدارنده بند ماسک صورت کد MK9 بسته 2 عددی

از جنس پلاستیک نرم و سبک شفاف ساخته شده و هرگونه اذیت توسط ماسک را از بین می برد. این هولدر تنها 9 گرم وزن دارد. در 3 رنگ می توانید انتخاب کنید.

بیش از ۲۶۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
این گیره ماسک با استفاده طولانی مدت یا مکرر از ماست از تحریک ، تورم و قرمزی گوش محافظت می کند. اندازه این محصول رایگان بوده و برای هر سنی و سایزی مناسب است. از پلاستیک با کیفیت و انعطاف پذیر ساخته شده است.
گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

گیره نگهدارنده بند ماسک صورت مدل Ma95

  • جنس:پلاستیک
گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

گیره نگهدارنده بند ماسک مدل رویال بسته 3 عددی

یکی از اصلی ترین مشکلات استفاده طولانی مدت از ماسک ، درد پشت گوش است. این محصول به عنوان یک ثابت کننده برای بند ماسک عمل می کند و علاوه بر این ماسک به خوبی و محکم بر روی صورت بسته می شود ، با طولانی مدت از درد پشت گوش جلوگیری می کند و طراحی انعطاف پذیر این ماسک به شما امکان می دهد تا به راحتی این نگهدارنده را در گردن قرار دهید.

گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

گیره نگهدارنده ماسک صورت مدل ButFly1

با توجه به شیوع بیماری کرونا ، استفاده از ماسک صورت یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ویروس است. اما استفاده طولانی مدت از ماسک باعث ایجاد فشار بر روی گوش و ایجاد ناراحتی می شود. این دستگاه ماسک را به دندان های براکت می چسباند و از فشار وارد بر گوش جلوگیری می کند. این ابزاری بسیار کاربردی برای کارمندان و افرادی است که در طول روز در قبال مشتری مسئول هستند. زنان همچنین می توانند از این وسیله برای نگه داشتن ماسک یا روسری استفاده کنند.

گیره نگهدارنده بند ماسک صورت چیست؟ + معرفی انواع آن

گیره نگهدارنده بند ماسک صورت مدل Ma05-thin بسته 5 عددی

  • جنس
    پلاستیک
  • ابعاد
    18x2x0.07 سانتی‌متر
  • وزن
    3 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *