خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

بهترین مارک آون توستر چیست؟

آون توستر (Oven Toaster) را می توان یکی از دستگاه دوست داشتنی با ابعادی تقریبا کوچکتر از مایکروویو و بزرگتر از توسترهای معمولی به حساب آورد که می تواند در گرم کردن غذا، برشته کردن همه نان ها ، پخت اقسام متفاوتی از غذاهای فست فودی و …. استفاده کرد. این روزها بازار مخصوصی برای آون توسترها وجود دارد که دارای انواع برندها و مدل های گوناگونی هستند و به همین علت باعث شده تا در انتخاب این دستگاه خیلی از ما دچار مشکل در خرید شویم. داشتن فر یکی از مهمترین و اصلی ترین وسایل موجود در آشپزخانه محسوب می شود. این روزها در کمتر خانه‌ای از فرگاز استفاده نمی شود. اگر در منزل فر دارید، می توانید به راحتی انواع کیک، شیزینی، پیتزا و… در منزل آماده کنید.

فر به اندازه ای برای عروس خانم‌ ها ضروری است که هنگام خرید جهیزیه، هیچ وقت از تهیه‌ ی آن غافل نمی ‌شوند. حالا ممکن است بعضی از خانم ها بپرسند، در آشپزخانه ‌های کوچک که فضا نداریم چه کار کنیم؟ باید به این دسته بگوییم شما هم نگران نباشید. این روزها با پبشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید فرهای کوچک کرده اند‌. برای مثال می توان ،به یکی از این وسایل که آون توستر است، اشاره کرد. این وسیله را به راحتی می توانید در روی کابینت قرار دهید و اصلا فضای اشغال نمی ‌کند. اما هرگز فراموش نکنید که قبل از خرید هر وسیله ای باید نکاتی مهمی را مورد توجه قرار دهید، تا بتوانید یک توستر با کیفیت خریداری نمایید.

چرا آون توستر بخریم؟

در این روزها بیشتر خانم ها قادرند تمام غذا ها را بپزند به شکلی که حتی نان را هم در خانه می پزند. پس برای اینکه هر خانمی بتواند به آسانی هر غذایی را آماده کند باید از تمام وسایل که در دکوراسیون آشپزخانه لازم است، داشته باشند. آون توستر را می توان یک نوع توستر دانست که کمک یک سری المنت حرارتی کار می کنند و برای برشته کردن نان، درست کردن کیک و پختن غذاهای گوناگون که احتیاج به زمان زیادی ندارند مثل ذوب کردن پنیر پیتزا روی فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد.آون توستر ها دارای انواع مختلفی هستند که در هنگام خرید هر کسی با توجه به سلیقه خودش آن را انتخاب می کند.

از بهترین مدل های آون توستر مدلی است که دارای درب شیشه ای باشد تا به راحتی بتوان هنگام پخت نان و غذا آن را کنترل کرد. هر آون توستر دارای سه ولوم انتخاب گر برای تنظیم دما ، نوع پخت و زمان پخت می باشد و شما قادرید تا با تنظیم آن المنت بالا یا پایین، روشن و یا خاموش را برای کار خود به کار ببرید.

آون توستر چیست؟

آون توستر جز مسایلی است که به طور مرتب در آشپزخانه از آن استفاده می شود. به کمک توستر آن انواع نان ها به راحتی تُست و برشته می شود. در زمانی که شما این وسیله را در منزل داشته باشید به راحتی می توانید انواع کارهایی که با فر دوست دارید با این هم انجام دهید. حتی از آن به عنوان فر کوچک هم نام برده می شود. میزان انرژی استفاده شده توسط آون توستر ، بسیار کمتر از فرهای بزرگ است. حتی زمانی که شما مهمان های زیادی دارید و پخت غذا احتیاج به داشتن چند فر است، به سهولت می‌توانید در کنار فر؛ از آون توستر هم استفاده کنید.

مزایای استفاده از آون توستر

  • جایگزین فر
  • مناسب برای خانه‌ و آشپزخانه‌ های کوچک
  • وسیله کمکی برای فر در شیرینی پزی های خانگی مداوم و زیاد
  • به سرعت گرم شدن ( مناسب پخت نان )
  • میزان مصرف انرژی بسیار پایین
  • سازگاری با محیط زیست
  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی و گرمایش فضا
  • دارای کاربرد آسان ( هر فرد به راحتی و بدون دغدغه از آن استفاده می کند)
  • سهولت در نظافت و تمیزی داخل آن برعکس فر

انواع آون توستر

آون توستر های دارای مدل و مارک های گوناگون هستند. در زیر چند نمونه برتر را برای شما شرح می دهیم:

آون توستر معمولی: این مدل از توسترها اکثرا در روی کابینت جای می ‌گیرند. وظیفه ‌ی اصلی آن را می توان در گرم کردن ، برشته کردن و تست کردن نان اشاره کرد. متاسفانه این مدل برای پخت شیرینی، پیتزا و… زیاد کاربردی ندارد. اگر قصد دارید پختن انواع غذاها و فست فودها را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از خرید این مدل صرف نظر کنید.

آون توستر فن دار: مزیت این مدل علاوه بر گرم و تست کردن نان، به آسانی می توانید بقیه مواد غذایی را با آن حاضر کنید. این مدل دارای قیمت بالا تری می باشد، اما اگر قصد دارید یک فر کوچک که چند کار انجام می دهد را داشته باشید، این مدل بهترین پیشنهاد ما به شما است. به خاطر وجود فن ، گرمای داخل فر را به تمام قسمت ها به شکل یکنواخت، پخش شده ، در نتیجه مواد غذایی به طور کاملا پخته می شوند. عملکرد آون توستر دارای فن خیلی سریع ‌تر است. طبق امکاناتی که این مدل دارد، در مجموع باید قیمت بالاتری هم داشته باشد.

آون توستر جوجه ‌گردان: در این مدل از توسترها به آسانی می ‌توان انواع گوشت را گریل کرد. به وسیله ‌ی جوجه گردان های تعبیه شده در آن همه قسمت ‌های گوشت مرغ و حتی کباب خیلی خوب پخته می شود ولی در بیشتر موارد قابلیت پختن گوشت مرغ را دارد، پس نمی توان انتظار داشت که ماردی که در آون توستر قبلی گفته شد در این نوع هم بتوان آماده کرد.

آون توستر مجهز به مادون قرمز: داشتن نور مادون قرمز به سهولت باعث یخ زدایی مواد غذایی و پخت و پز می شود. این نور، آسیبی به سلامتی نمیزند، به علت سرعت عمل بالایی که در آن مشاهده می شود، خیلی از افراد تمایل به خرید آن دارند.

نکات مهم هنگام خرید آون توستر

اندازه محصول: اولین ومهمترین نکته که در هنگام خرید آون توستر باید به آن توجه ویژه داشت، میزان گنجایش داخلی و اندازه دستگاه مورد دلخواهتان است. برای این هدف بهتر است به میزان علاقه و توانایی خود آشپزی و همین طور دفعات استفاده ای که از این قبیل محصولات آشپزخانه ای دارد دقت داشته باشید وبعد از آن سایز ظروف غذایی مورد نظرتان را که دوست دارید از آن در داخل آون توستر استفاده کنید، مورد توجه قرار دهید.

بازه حرارتی: در موقع انتخاب و خرید آون توستر همیشه به این نکته توجه کنید که بازه حرارتی آن یکی از اصل های اساسی در گزینش می باشد؛ زیرا در پخت خیلی از غذاها با این نوع دستگاه ها احتیاج به یک دمای مشخص است که در صورتی که محصول مورد نظر نتواند این مقدار دما را برایتان تامین کند، حتما با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد و خیلی زود از فکر خرید پشیمان می شوید.

تایمر (Timer): همیشه سعی کنید به سراغ خرید آون توستری بروید که دارای قابلیت تایمر زمانی باشد تا فقط لازم شود، غذا را در داخل محفظه قرار داده و بعد از تنظیم کردن یک زمان مشخص و مناسب، آن را نوش جان کنید. لازم به ذکر است این روز ها بیشتر این نوع از دستگاه ها دارای تایمر زمانی و یک زنگ هشداردهنده برای اطلاع آشپز از تمام شدن و آماده شدن پخت دارد.

برنامه های آشپزی: برنامه های آشپزی می توانید در هنگام خرید یک آون توستر با کیفیت بالا به شما کمک کند، وجود برنامه های زیاد آشپزی به شکل پیش فرض در روی خود محصول باعث می شود تا شما به آسانی هر چه بیشتر و کاملتر مانند اندازه درست کردن یک پیتزا را در داخل سینی مخصوص آن ریخته و در داخل دستگاه قرار دهید و بعد با زدن فقط یک دکمه، منتظر اجرای مراحل پخت پیتزا از طرف دستگاه خود شوید. لازم به یاد آوری است که پخت آرام، پخت یکنواخت، گرم کردن، آشپزی دو مرحله ای، خشک کردن و بخارپز کردن با توجه به قرار گرفتن یک محفظه آب در داخل دستگاه از مواردی است که در برنامه های آشپزی این مدل به حساب می آید.

سیستم خاموشی اتوماتیک: خیلی بهتر است اگر آون توستر انتخابی شما دارای قابلیت خاموش شدن به شکل خودکار برخوردار باشد. با این ویژگی دیگر شما خیالتان آسوده است که هیچ اتفاق غیر منتطره ای حداقل در هنگام کار این دستگاه برای محل و خانه اتفاقی نمی افتد و حسگرهای دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک در هنگام بالا رفتن دمای داخلی یا ایجاد دود به علت سوختن مواد غذایی درون آن فورا شروع به خاموش شدن و قطع جریان برق در داخل محصول می کند.

چراغ داخلی: تقریبا همه آون توسترها دارای یک درب شیشه ای برای مشاهده کردن مراحل طبخ و پخت مواد غذایی در داخل محفظه برخوردارند که این درب های شیشه ای با قرار گرفتن دستگاه در محیط های بدون نور و تاریک عملا بدون استفاده می شوند و به همین علت است که همیشه توصیه می کنیم به سراغ خرید آون توستر هایی بروید که دارای یک چراغ درقسمت داخلی آن باشد.

تعداد قفسه های درونی: در بیشتر مواقع آون توسترها دارای طراحی های مختلف داخلی نیستند و شاید در مدل ۲ قفسه ای طراحی و به بازار عرضه شوند؛ یا دارای فقط یک قفسه باشند که انتخاب یکی از این دو مدل هم فقط واببسته به هدف آشپزی و سلیقه شخصی شما عزیزان خواهد داشت.

سهولت در استفاده: برای لذت بردن بیشتر از هنر آشپزی ، همیشه تلاش کنید به سراغ خرید دستگاه و وسایل هایی بروید که از دارای قابلیت استفاده به شکل آسان برای شما باشند؛ برای مثال بهتر است در هنگام خرید یک آون توستر مناسب حتما به روش تمیز کردن همه قسمت های آن به طور ساده، کامل و سریع توجه داشته باشید. البته اگر محصول انتخابی تان دارای یک صفحه نمایشگر هم باشد ، کار با آن خیلی راحت تر خواهد بود.

تنظیم نحوه حرارت دهی: حتما شما تا به حالا متوجه شدید که بعضی از آون توسترها دارای سه دکمه بزرگ در روی بدنه کناره یا غیر دیجیتالی هستند و یا در مدل های دیگر دارای دو دکمه تنظیماتی برخورد دارند؛ آون توستر هایی که دو دکمه ای هستند بدون قابلیت تنظیم نحوه حرارت دهی و فقط مدل های سه دکمه می توانند راه انتقال حرارت از المنت های بالایی، پایینی و در مواردی وسطی را به درون غذای تنظیم کنند.

قیمت آون توستر: قیمت آون توستر در بازارهای امروزه کشورمان از چند صد هزار تومان شروع و تا چندمیلیون تومان ادامه پیدا کرده است که شما می توانید بر حسب کوچکی و یا بزرگی فضای درون آشپزخانه خودتان اقدام به خرید یک آون توستر بزرگ یا کوچک برای کار و نیازها روزانه تان نمایید. البته این را فراموش نکنید که این موارد از محصولات امکانات جانبی هم دارند مانند: کانوکشن و جوجه گردان و….. که حتما در روی قیمت نهایی آن ها تاثیر می گذارد.

سوالات متداول

آون توستر برای چه خوراک هایی مناسب است؟

اگر آون توستر را با اجاق گاز معمولی مقایسه کنیم نسبت به آن دارای انرژی بیشتری است و این کارایی را دارد تا غذاها را به شکل ترد پخته به در صورتی که مایکروویو قادر نیست. آون توستر ها قادرند از تخم مرغ های کامل که درون پوسته قرار گرفته اند تا انواع پیتزا ، کباب ، ماهی و شیرینی را بپزند.

بهترین برندهای آون توستر کدامند؟

بهترین مارک و برندهای آون توستر کومتای، پاناسونیک، لوکستای، پارس خزر می باشد.

رنج قیمت آون توستر ها چقدر است ؟

رنج قیمتی آون توستر ها می تواند500 هزار تومان در کمترین مبلغ تا 3 میلیون تومان در بیشترین قیمت در بازار موجود هستند.

در ادامه می توانید لیست مشخصات و قیمت محبوب ترین آون توستر های بازار ایران را مشاهده فرمائید(هرچند محصولات به صورت دوره ای آپدیت میشوند ولی باز ممکن است برخی از محصولات ناموجود شوند)

5/5 - (1 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر ارزان قیمت نوبل کینگ مدل NF-1004

  • ابعاد
    520x450x330 میلی‌متر
  • ارتفاع
    330 میلی‌متر
  • عمق
    440 میلی‌متر
  • پهنا
    520 میلی‌متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر لوکستای مدل 3100

  • ابعاد
    510 × 440 × 315 میلی‌متر
  • ارتفاع
    310 میلی‌متر
  • عمق
    440 میلی‌متر
  • پهنا
    510 میلی‌متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

قیمت آون توستر تکنو مدل Te-455

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:36 تا 40 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کومتای

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر نوبل مدل NF-1004

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:36 تا 40 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر لورنزو مدل Sl

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:51 تا 60 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کویین هوم مدل QH-9250

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

قیمت آون توستر 50 لیتری کومتای مدل 5045

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر داتیس مدل DT-811

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:31 تا 35 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر دستی لوکس مدل EO 2020

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

خرید آون توستر پاور ترک مدل KF-3100

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر افبا مدل EFBA-1004

  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

اون توستر درنیکا مدل DS4004

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر بایترون مدل TO-650bl

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:ندارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:25 لیتر و کم‌تر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کوئین

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر هیرو مدل T255D

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر ویداس مدل VIR-4338

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:36 تا 40 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر بایترون TO-650

  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:ندارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر انجنرال مدل GN36001

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر یورومکس مدل EOT-901

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:ندارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:25 لیتر و کم‌تر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر هیرو مدل T155G

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر سایا مدل TO-18CRKS

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر درنیکا مدل 5050DS

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
  • تعدادقفسه:2
  • کانوکشن:دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

خرید آون توستر گوسونیک مدل GEO-640

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:36 تا 40 لیتر
  • تعدادقفسه:1
  • کانوکشن:دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کریدر مدل 4411

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:36 تا 40 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر ویکسل

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:ندارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر رزیتا مدل R-5050

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر گریمن مدل GR-EO102

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر داتیس مدل DT-812

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:31 تا 35 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر آ ا سه مدل O6020

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر تکنو مدل Te-459

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
  • تعدادقفسه:2
  • کانوکشن:دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

خرید آون توستر ام آر اس مدل 552

  • صفحه نمایش:بله
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
  • تعدادقفسه:1
  • کانوکشن:ندارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر 40 لیتری کومتای مدل 5040

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر تکنوهاوس مدل TOT-4213W

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر نوبل کینگ مدل T-005

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
  • تعدادقفسه:1
  • کانوکشن:ندارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر سنسیز مدلKF3100

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر برتینو مدل Romano-5

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر ولکر

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر وولن مدل WO1121

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر بایترون 38لیتر TO-850 WH

  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر نیولوکس مدل SM-55L

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:51 تا 60 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کوپکس مدل TC-2460

  • صفحه نمایش:خیر
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:51 تا 60 لیتر
  • تعدادقفسه:1
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر هیتاشی مدل MAX320

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
  • تعدادقفسه:2
  • کانوکشن:ندارد
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

خرید آون توستر تکنوهاوس مدل TOT-4215

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر میگل مدل GEO350

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:ندارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:31 تا 35 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر آزور مدل AZ-425TO

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:41 تا 45 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کلورانس مدل 7045

  • صفحه نمایش:بله
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

آون توستر کلورانس مدل 8045

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:دارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:46 تا 50 لیتر
خرید 50 مدل بهترین آون توستر ارزان و پرفروش به همراه قیمت روز

خرید آون توستر یورومکس مدل EOT-601

  • صفحه نمایش:خیر
  • چراغ داخلی:دارد
  • جوجه گردان:ندارد
  • زمان سنج (Timer):دارد
  • محدوده ظرفیت:25 لیتر و کم‌تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *