خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی

اگر سری به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و دسته بندی گوشت کوب برقی دیجی کالا زده باشید حتماً از قیمت خرید گوشت کوب برقی اطلاع دارید. قطعاً همه ما به دنبال بهترین مارک گوشت کوب برقی با توجه به مبلغ و هزینه ای که می خواهیم بکنیم هستیم. بهترین برندهای فعلی پرفروش و محبوب برای خرید گوشت کوب برقی بوش ، گوشت کوب برقی براون ، گوشت کوب برقی پارس خزر ایرانی ، گوشت کوب برقی مولینکس هستند. در میان لوازم خانگی یکی از وسایلی که به علت قیمت بالای محصولات و کالاهای خانگی درمیان جهیزیه خیلی از تازه عروس ها پیدا نمیشود گوشت کوب برقی است. گوشت کوب برقی گرچه با یک بررسی از لوازم خانگی واجب برای شروع زندگی نیست چراکه ازجمله لوازم خانگی برقی مربوط به آشپزخانه است که بیشتر کاربرد جزئی و خرده کاری دارد! این طور نیست که هر روز با آن سر و کار داشته باشید.

قیمت خرید گوشت کوب برقی مناسب برای شما

قیمت انواع مختلف لوازم آشپزخانه و کالاهای خانگی و محصولات خانگی از لوازم خانگی که فکرش را بکنید در سال‌های اخیر رشد غافلگیرکننده داشته است. چند سال اخیر لوازم خانگی گران شده ، گوشت هم که گران شده است از تازه عروس ها شاید در هفته بیش از یک بار هم از چنین وسیله‌ای استفاده نکنند. اما با گذشت زمان و بهتر شدن زندگی ، تازه عروس ها شاید قصد خرید چنین وسیله‌ای برای آشپزخانه داشته باشند. در ادامه مطلب راهنمای خرید و انتخاب یک گوشت کوب برقی را در مارک ها و برندهای معتبر و مختلف بیان می کنیم.

گوشت کوب برقی چیست؟

گوشت کوب برقی یکی از لوازم خانگی آشپزخانه است که همانگونه که از اسم آن پیداست برای خورد کردن گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله آشپزخانه و کالای خانگی آشپزخانه‌ای حتی در غذاخوری ها و رستوران ها نیز برای تهیه چلوکباب می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شاید فکر کنید اگر غذاساز و مخلوط کن خریداری کنید نیاز به گوشت کوب برقی نخواهید داشت. اما این گونه نیست درست است که کاربرد آن ها مشابه هم است اما بدون شک کاربری و عملکردی که گوشتکوب برقی در اختیار شما قرار می دهد بسیار راحت تر از نخواهد بود.

یکی از مزیت های خرید گوشت کوب برقی حجم کم و وزن کم و در نتیجه حمل و جابجایی آسان و راحت می باشد که می‌توانید آن را به راحتی در کابینت آشپزخانه جاسازی کنید و هنگام نیاز از کابینت بیرون آورید چرا که وزن آن حدود ۲ کیلوگرم و کمتر می باشد. مزیت دیگر استفاده برخی و خرید آن عدم نیاز به تنظیمات خیلی و یا آماده کردن قبل از استفاده است. تنها کاری که لازم است برای استفاده از گوشت کوب برقی انجام دهید این است که آن را به پریز برق وصل کنید. برخی حتی نمونه های ارزان قیمت شارژی نیز دارند.

بهترین مارک گوشت برقی چیست؟

اما مهمترین مسئله برای خرید گوشت کوب برقی این است که بهترین مارک و برند تولید کننده گوشت کوب برقی چه برندی است؟ پاسخی که ما همیشه به این سوال برای محصولات و کالاهای مختلف می دهیم این است که اگر قصد خرید داشته باشید دقیقاً به مبلغ و بودجه و هزینه شما بستگی دارد. به عنوان مثال ما به کسی که هزینه کردن و از لحاظ مادی و مبلغ هیچ مشکلی نداشته باشد گوشت کوب برقی بوش را پیشنهاد می دهیم. بخواهند کد اقتصادی داشته باشند هزینه بابت آن خرج کنند ما از برندهای ایرانی با آنها گوشت کوب برقی پارس خزر را پیشنهاد می دهیم. اما به طور کلی از لحاظ کیفیت و کارایی و عملکرد بدون شک گوشت کوب برقی بوش یکی از بهترین مارک ها و محصولات است.

قیمت گوشت کوب برقی بوش چقدر است؟

قیمت گوشت کوب برقی بوش چقدر است؟

اگر سری به فروشگاه های اینترنتی فروش محصولات و کالاهای لوازم خانگی و لوازم اشپزخانه بزنید. در بسیاری از این فروشگاه های معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قیمت های گوشت کوب برقی بوش از حدود دو میلیون تومان سه و چهار میلیون تومان برای خرید موجود است.

قیمت گوشت کوب برقی دیجی کالا مارک بوش

برای اینکه بدانید گوشت کوب برقی دیجی کالا برند بوش و یا هر برند دیگری چقدر می باشد پس از ورود به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا عبارت گوشکوب برقی راست را جستجو کنید پس در میان فیلتر ازقسمت برند مارک بوش را انتخاب کنید قیمت انواع مختلف گوشت کوب برقی دیجی کالا را نیز مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده قیمت سایر برندها می توانید همان برند را انتخاب کنید. در حال حاضر بهترین برندها و مارکهای گوشکوب برقی بازار براون و بوش و مولینکس و همچنین فلر می باشد. در بین تولیدکنندگان داخلی نیز برند پارس خزر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

گوشت کوب برقی بوش

از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار این برند شرکت آلمانی است. اغلب های گوشت کوب های برقی بوش از جنس میله استیل ضد زنگ ساخته شده اند دوام و ماندگاری و طول عمر آن را تضمین کرده و بیشتر می کند. محصولات این شرکت دارای عملکرد لحظه ای هستند و از یک آسیاب و خردکن بسیار قدرتمند برخوردار هستند. قسمتی از بدنه شرکت که از جنس پلاستیک ساخته می شود از بالاترین کیفیت پلاستیک طراحی و ساخته شده است. استفاده از تیغه های چهار پره با قدرت برش بالا چرخشی بی سر و صدا و راحت کیفیت کوبیدن به خرد کردن گوشت ها را بسیار بالا میبرد. حتی اگر چند روز در یخچال و فریزر بندی مانده و قرار گرفته باشند.

البته برای استفاده از گوشت کوب برقی حتی پرنده بوش توصیه می شود کردن گوشت های فریز شده آنها را بیرون قرار دهید تا یخ آنها و انجماد آنها از بین برود حتی اگر برایتان مقدور باشد و عجله نداشته باشید آنها را چند تکه کنید و سپس قرار دهید. استفاده از گوشت کوب برقی بوش می توانید انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها را برای خودتان آماده و تهیه کنید. عملکرد و کاربردهای چند موردی از مزیت‌های دیگران است.

گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی براون

یکی دیگر از مارکها و برندهای تولید کننده گوشت کوب برقی با کیفیت در دنیا برند براون می باشد. قیمت گوشت کوب برقی براون در مقایسه با گوشت کوب های برقی بوش از رنج قیمت و بازه قیمت بیشتری برخوردار می باشد. گوشت کوب برقی ‌بوش معمول بسیار به هم نزدیک و در یک سطح برای فروش و عرضه می رسد. ولی در گوشت کوب برقی براون حتی شاهد عرضه و فروش محصولاتی در حدود یک میلیون و حتی زیر یک میلیون می باشیم. شاید بوش را یک برند لاکچری معرفی کنیم بهتر باشد. براون برای مصرف کنندگانی که نمی توانند هزینه زیادی کنند نیز تولیدات ای داشته است.

اغلب محصولات با کیفیت گوشت برقی براون همانند بوش از یک جنس میله استیل ضد زنگ با کیفیت هستند. همچنین عملکرد لحظه ای دارند. نمونه های گران قیمت تر علاوه بر آسیاب و خردکن ، همزن و خمیر زن نیز دارند. چندین رنده از ریز و درشت رنده های چیپس ساز شرکت براون دیده می شود. حتی تعدادی از محصولات گوشت کوب براون در ظاهر یک گوشت کوب برقی هستند اما در عملکرد و کارایی یک دستگاه همه کاره می باشند. موتور بسیار قدرتمند با امکان تولید نیرو محرکه بالا و طراحی فوق العاده با وسایل جانبی متعدد یک تجربه دلپذیر و جذابی را می زند. تیغه هایی که بسیار برنده هستند امکان آسیاب و کار با دستگاه را راحت تر و سریع تر می کنند گوشت ها را خرد کنید. خرید گوشت کوب برقی براون یک انتخاب ایده آل برای هر خانم خانه‌داری می‌تواند باشد.

گوشت کوب برقی مولینکس

گوشت کوب برقی مولینکس

یکی دیگر از تولید کننده ها و سازنده های لوازم خانه و آشپزخانه و محصولات برقی که شاید کمتر نام آن را شنیده باشید مولینکس می باشد. گوشت کوب های برقی مولینکس همانند سایر برند های ذکر شده از جنس میله استیل ضد زنگ استفاده میکنند. عملکرد لحظه ای نیز دارد. اما قطعاً کیفیت ها متفاوت است. شاید همه مشخصات در محصولات همه شرکت ها باشد اما قطعاً کیفیت ها یکسان نخواهد بود. در اغلب محصولات گوشت کوب برقی مولینکس خرد کن به هم زن وجود دارد. مسافران کیفیت بسیار خوبی نیز دارند. در یکی از ارزیابی هایی که در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از محصولات گوشت کوب برقی مولینکس به عمل آمد این برند توانست ارزش خرید به نسبت قیمت بسیار بالایی به خود اختصاص دهد.

طراحی محصول با ابعاد کوچک ظرفیت مناسب و توان مصرفی متعادل از ویژگی های محصولات آن است. استفاده از تیغه و میله از استیل ضد زنگ ساخته شده همراه با قابلیت تنظیم سرعت و همینطور لیوان مخصوص با قابلیت شستشوی آسان حتی در ماشین ظرفشویی آن را به یک محصول محبوب تبدیل کرده است. تیغه چهار پره از پایه فلزی با ارتفاع مناسب برخوردار می باشد کار با آن را بسیار راحت کرده است. اگر قصد خرید گوشت کوب برقی کیفیت بالا و بهترین و مناسبترین قیمت داشته باشید محصولات شرکت فرانسوی مولینکس انتخاب اول خواهد بود.

گوشت کوب برقی پارس خزر

گوشت کوب برقی پارس خزر

پارس خزر یک نام آشنا و قدیمی در میان برند های تولید کننده لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه همچنین لوازم برقی در ایران می باشد. این شرکت ایرانی که تجربه بالایی در ساخت محصولات برقی و خانگی دارد توانسته است گوشت کوب های برقی بسیار با کیفیتی را تولید و برای فروش بازار ایران و بازار همسایه های خارجی عرضه کند. محصولات گوشت کوب برقی پارس خزر از جنس میله استیل ضد زنگ برای ساخت استفاده کرده است اگر واقع بینانه به قضیه بخواهیم نگاه کنیم کیفیت آنها در حد محصولات بوش و یا براون قطع نخواهد بود. گرچه گوشت کوب های برقی پارس خزر معمولاً عملکرد لحظه ای ندارند اما داشتن ظرف غذا ساز و همچنین همزن و خردکن کاربری راحتی را به استفاده کنندگان و مصرف کنندگان می دهد.

ویژگی های محصولات این برند ایرانی در زمینه تولید گوشت کوب برقی می‌توان به قابلیت جدا شدن تیغه ها همچنین سر صدای کم و لغزش پایین و مغز زن خرد کن حجم مناسب حتی جهت استفاده برای سایر غذاها نزدید سفت و نرم بیات زمینی و پیاز و یا تهیه انواع سس سوپ بسیار مفید خواهد بود. داشتن محفظه پلاستیکی و متعلقات از جمله دو نوع همزن و همینطور محلی برای نگه داشتن وسایل جانبی ویژگی هایی است که در محصولات این شرکت ایرانی دیده می شود. ویژگی دیگر محصولات گوشت کوب برقی پارس خزر امکان شستشو در ماشین ظرفشویی است.

چگونه می توانم بهترین قیمت گوشت کوب برقی را برای خرید انتخاب کنم؟

برای اینکه بتوانید یک گوشت کوب برقی خریداری کنید که به اصطلاح بابت دلتان باشد به شما پیشنهاد می دهم که قبل از هر چیز همانطور که قبلاً به آن اشاره کردم بودجه خود را به طور دقیق مشخص کنید. بدانید که گوشت کوب برقی که خسته خرید آن را دارید در چه رنج قیمتی میباشد. در مرحله دوم می توانید برند مورد نظرتان را انتخاب کنید طبیعی است اگر برند از آن را دارید محصولات گران قیمتی را عرضه می کند و شما نمی توانید در آن حد هزینه کنید باید سراغ یکی دیگر از برندهای بازار بروید.

به دو صورت می توانید خرید تان را انجام دهید. یا به روش مرحله یکجا به روش مرحله دوم. اگر قصد خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا دارید می توانید برروی یکی از محصولاتی که به ان علاقمند هستید کلیک نمایید و سپس در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در دسته بندی گوشت کوب برقی یا از فیلتر قیمت استفاده کنید و محصولاتی را که در رنج قیمت خرید شما است را مقایسه کنید. خرید تان را انجام دهید. یا اینکه از فیلتر برند استفاده کنید. و تمام محصولات برند مورد نظرتان را در قیمت های مختلف مقایسه کنید. سپس بهترین محصولی را که در رنج قیمت خرید خودتان است را انتخاب و خریداری نمایید.

در مقایسه برندها برای خرید گوشت کوب برقی به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

به شما چند فاکتور و معیار جهت انتخاب یک گوشت کوب برقی با کیفیت معرفی با کمک این معیارها می توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب و خرید کنید.

قدرت موتور

در توضیحات محصول مورد نظر به قدرت موتور آن توجه ویژه داشته باشید. همانطور که می‌دانید در لوازم برقی مهمترین مسئله موتور است. گوشت کوب های برقی که در بازار وجود دارند به طور متوسط موتور بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ برای مدل های پایین و بالای ۵۰۰ وات برای مدل های بالا می باشد. البته قدرت موتور حدود ۲۵۰ وات نیز برای کارهای خانه و آشپزخانه منزل نظیر خرد کردن گوشت بعد تا له کردن مواد دیگر خیلی سخته نباشد کفایت می کند.

سرعت

این مورد نیز از فاکتورهای مهم در خرید گوشت کوب برقی است. سرعت بالاتر باشد زمان کمتری را برای انجام کارهایتان سپری خواهید کرد. نمونه‌های با قیمت متوسط و ارزان نهایتا دو سرعت هستند. مدل های گران قیمت تر کمتر در بازار وجود داشته و بسیار پیشرفته هستند چهار و شش سرعت می باشند. اما برای کارهای آشپزخانه در منزل گوشت کوب های برقی تک سرعت و یا دو سرعت جوابگو می باشد.

وزن

معیار دیگر وزن است. البته این معیار خیلی به اندازه دو معیار بالا مهم نیست. اما توجه به آن لازم است. خصوصاً برای کسانی که زیاد از آن استفاده می کنند. چرا که لازم از هر باران را از محل قرارگیری جابجا کند و دوباره بعد از استفاده سر جای خود قرار دهند بنابراین وزن و سبک بودن یک نکته دیگر در خرید گوشت کوب برقی است.

جنس میله گوشت کوب برقی

فاکتور دیگری که اهمیت زیادی دارد جنس میله آن است. این فاکتور بعد از قدرت موتور می‌تواند مهمترین معیار باشد. باید توجه کنید که جنس میله حتماً از استیل ضد زنگ باشد. همچنین تیغه ها باید از استیل ضد زنگ ساخته شده باشند البته گوشت کوب های برقی با جنس میله پلاستیکی وجود دارند که راحت تر نیز تمیز می شوند اما بدون شک قدرت مناسب را برای خرد کردن مواد سخت گوشت به اندازه کافی نخواهند داشت.

5/5 - (1 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی فوما مدل FU-1752

مشخصات کلی

  • ابعاد
    27×23×19 سانتی‌ متر
  • وزن
    2 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس میله
    استیل ضد زنگ
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی فوما مدل 618

مشخصات کلی

  • ابعاد
    8 × 8 × 40 سانتی‌ متر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • جنس میله
    استیل ضد زنگ
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی فلر مدل HB808

  • جنس میله:فلز
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشکوب برقی دسینی مدل 999

  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشكوب برقي براون مدل MQ9078X

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:دارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:دارد
  • نوع رنده:رنده ریز رنده درشت رنده چیپس ساز
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی فلر مدل HB400

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی براون مدل MQ500

  • جنس میله:فلز
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی فلر مدل HB700

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی براون مدل MQ785

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:دارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:دارد
  • نوع رنده:رنده ریز رنده درشت رنده چیپس ساز رنده خلال کن
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی براون مدل MQ5035

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی فلر مدل HB500

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808

  • جنس میله:فلز
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی براون مدل MQ535

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866 و ساندویچ ساز مولینکس مدل SM1540

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67170

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD11 TurboMix Plus

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مکسی مدل BND-Set

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

خرید گوشت کوب برقی براون مدل MQ5045

  • جنس میله:استیل
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی براون مدل MQ100

  • جنس میله:پلاستیک
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67190

  • جنس میله:فلز
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
  • نوع رنده:رنده ریز رنده درشت رنده چیپس ساز
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی نوا مدل NHB-106FP3

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مایر مدل MR-181

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مایر مدل MR-180

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مکسی مدل BND

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67160

  • جنس میله:استیل
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-828

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی کنوودمدلHDP408WH

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی براون مدل MQ745

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS40

  • جنس میله:استیل
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
  • نوع رنده:رنده درشت رنده چیپس ساز
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی کوک پلاس مدل 100 cubuk blender

  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی براون مدل MR100

  • جنس میله:پلاستیک
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی همیلتون مدل BH-539

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP

  • جنس میله:پلاستیک
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی دسینی مدل HB 100

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی کیپ مدل KHB-800

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:دارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1605

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-GS1

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی هاردستون مدل HMS8001

  • جنس میله:فلز
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
  • نوع رنده:رنده درشت رنده چیپس ساز
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی سایونا مدل SB-4237

  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی بایترون مدل BSB-100

  • جنس میله:پلاستیک
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD100141 TurboMix

  • جنس میله:پلاستیک
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD866

  • جنس میله:فلز
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):دارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی سام مدل HM520W

  • جنس میله:استیل
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی متئو مدل HM105

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • عملکرد لحظه ای (Pulse):ندارد
  • ظرف غذاساز:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:ندارد
  • همزن:ندارد
  • خمیرزن:ندارد
خرید گوشت کوب برقی 45 مدلی که غذا خوردن شمارا دل چسب تر می کنند!

قیمت گوشت کوب برقی ماهسونیک MSB-801

  • جنس میله:استیل ضد زنگ
  • ظرف غذاساز:دارد
  • آسیاب:ندارد
  • خردکن:دارد
  • همزن:دارد
  • خمیرزن:ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *