راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

آخرین بروز رسانی در 23 اسفند 1402

نکات خرید پمپ هوای آکواریوم قوی

قیمت پمپ آکواریوم قوی چنده؟ چه مارکی بخرم؟ انسانها همیشه به دنبال زیبایی و استفاده از وسایل زینتی در منزل و دکوراسیون خانه شان می باشند.یکی از وسایل تزیینی که امروزه بسیار از آن استفاده و استقبال میشود استفاده از آکواریوم ها در طراحی و چیدمان منزل می باشد با توجه به این که آکواریوم ها محل زندگی انسان های زنده و جاندار می باشند، سبب می شود تا زیبایی بسیار جذابی را به منزل بدهد و علاوه بر آن برای رفع افسردگی بسیار موثر میباشد. اگر شما از آکواریوم در طراحی منزل تان استفاده می کنید حتما باید یک سری وسایل تزیینی و مراقبتی برای آنها تهیه کنید پمپ هوای آکواریوم قوی یکی از مواردی است که زندگی ماهی ها بسیار به آن بستگی دارد و برای آنها یک امر حیاتی میباشد.

پمپ هوای آکواریوم چیست؟

تفاوت انسانها و ماهی ها در تنفس آنها به شش و آبشش بستگی دارد ماهی ها به وسیله آب شش اکسیژن موجود در آب را جذب می کنند. اگر تعداد ماهیان زیاد باشد و به مرور زمان با جذب این اکسیژن میزان آن در آب کاهش می یابد و به مرور زمان ممکن است هیچ اکسیژنی در آب باقی نماند و عمل تنفس ماهیان را با مشکل مواجه کند.پمپ های آب این مشکل را رفع کره اند.

پمپ هوای آکواریوم قوی وظیفه ی ایجاد اکسیژن درآکواریوم را برعهده دارد. اکسیژن موجود در آب برای ماهی ها از غذای آنها نیز واجب تر میباشد. چرا که ممکن است ماهیان بتوانند چند روز بدون غذا تحمل بیاورند اما بدون اکسیژن قطعاً در عرض یک الی سه ساعت تلف می شوند.

اگر نمی خواهید برای خرید پمپ آکواریوم هزینه کنید پست: ساخت پمپ هوا آکواریوم رو از دست ندید!

چرا باید پمپ هوای آکواریوم قوی بخریم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در آبهای آزاد و اقیانوس ها یا دریاچه ها با توجه به اینکه هیچ پمپ آبی وجود ندارد پس چگونه مشکل کمبود اکسیژن ماهی ها رفع می شود؟

در آبهای آزاد با توجه به وجود صخره ها و حرکت طولانی و زیاد و همچنین وجود گیاهان موجب تامین اکسیژن در آب می شود، اما در محیط های بسته مثل آکواریوم که در ماهی ها در یک فضای مشخصی حرکت میکنند و هیچ سختی و یا گیاهی برای تولید اکسیژن وجود ندارد اکسیژن پس از مدتی تحلیل می رود و کم می شود؛ بنابراین برای رفع این مشکل حتما آکواریوم به پمپ هوای قوی آکواریوم نیاز دارید.

پمپ های آکواریوم تنوع بسیار بالایی دارند که ممکن است شما را در خرید کردن دچار دوگانگی کنند، ما در این مقاله سعی میکنیم تا در خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی به شما کمک کنیم.

پمپ هوای آکواریوم چگونه عمل می کند؟

در واقع پمپ های آکواریوم وسیله موتور الکتریکی که روی آن نصب شده است هوای اطرافشان را جمع می کنند و به وسیله شیلنگ مخصوص که روی آن نصب شده است اکسیژن را وارد آکواریوم می کند . پمپ های هوای اکواریوم علاوه بر تامین اکسیژن در آکواریوم با ایجاد حباب ها یی که از طریف اکسیژنی که به آب انتقال می کنند، موجب زیبایی آکواریوم می شوند. یعنی شما با یک تیر دو نشان زده اید هم اکسیژن را تامین کرده و هم به عنوان یک وسیله ی تزئینی در آکواریوم از آن استفاده کردهاید.

طرز کار پمپ هوا آکواریوم به گونه است که با استفاده از حرکت چرخشی موتور و باز و بسته شدن سوپاپ ها یا صفحات دیافراگم هوا به داخل پیستون مکش و به خروجی دستگاه پمپ میشه.

پمپ های آکواریوم انواع مختلفی دارند که به ترتیب با انواع مختلف آن ها آشنا می شوید:

پمپ هوای بیرونی همانطور که از اسمش مشخص است روی سطح بیرونی آکواریوم نصب میشود و به وسیله شیلنگ پلاستیکی مخصوصی که دارد هوای تولید شده از بیرون را به داخل انتقال می دهد،اما مراقب باشید که استفاده مداوم از آن ممکن است موتور آن را دچار آسیب کند و زمانی که موتور و پمپ هوای شما داغ شد چند ساعت آن را خاموش کنید تا استراحت کند.

پمپ هوای کف آکواریوم:

این پمپ ها معمولاً در کف آکواریوم ها نصب می شوند و با حرکت کردن و ایجاد تلاطم موجب می شوند که آب حرکت داشته باشد و به سبب این حرکت باعث می شود که مقداری از اکسیژن موجود در فضا روی سطح آب به داخل آب آورده شود. همچنین با ایجاد جریان و جلوگیری از ثابت بودن آب موجب می شود از ایجاد لجن داخل آکواریوم جلوگیری کند.

پمپ هوا و تصفیه آب:

این نوع از پمپ ها علاوه بر پمپ های هوا به داخل آکواریوم و تامین اکسیژن به تصفیه کردن آب آکواریوم نیز کمک میکند . اما یکی از مشکلاتی که پمپ های هوا و تصفیه آب آکواریوم دارند صدای بسیار بلند آنها می باشد که ممکن است در زمانی که سکوت همه جا را فرا گرفته با صدای بلندش موجب آزار و اذیت دیگران شود.

پمپ هوای آکواریوم صنعتی:

این نوع از پمپ ها معمولاً برای افرادی که تعداد زیادی آکواریوم دارند و از این شغل یعنی پرورش ماهیان و آبزیان و نگهداری تعداد زیادی ماهی در آکواریوم ها به عنوان تجارت استفاده می کنند مناسب می باشد. در واقع این پمپ ها نوعی صرفه جویی در هزینه های مالی می باشند بدین صورت که به جای اینکه برای هر آکواریوم یک پمپ آب تهیه کنید با تهیه یک پمپ آب مرکزی اکسیژن مورد نیاز تمامی آکواریوم ها را تامین میکنید.

قیمت پمپ هوا آکواریوم صنعتی چنده؟ این پمپ ها به خاطر حجم بالای هوا دهی و کارکرد 24 ساعته قیمت بسیار بالاتری از پمپ های عادی دارند. البته که این پمپ ها برای مصارف خانگی مناسب نیستند و بیشتر در مراکز پرورش ماهی یا فروشگاه ها استفاده میشه. در تاریخ امروز یعنی 23 اسفند 1402 قیمت یه پمپ آکواریوم صنعتی خوب حدودا 7 میلون تومنه که بالاتر و پایین تر هم موجوده. این پمپ ها چندین خروجی هوا دارند بر خلاف پمپ های عادی که نهایت 2 خروجی هوا دارند.

آیا ممکن است تحت شرایطی ما به پمپ هوای آکواریوم نیازی نداشته باشیم ؟

میدانیم که ماهی ها نیز مانند انسان ها به اکسیژن نیاز دارند و تامین اکسیژن از ضروری ترین مواردی است که هر شخصی که آکواریوم دارد باید ان را برای آبزیانش تامین کند، و اگر در تامین اکسیژن کوتاهی کند و اکسیژن به ماهی ها نرسد دچار تلف شدن آنها می شود، اما در برخی از شرایط شما میتوانید به جای استفاده از پمپ های آب از جلبکهای دریایی برای تامین اکسیژن استفاده کنید. همانطور که میدانید جلبک ها با عمل فتوسنتز موجب ایجاد اکسیژن در فضا میشوند پس شما می توانید با قرار دادن تعداد زیادی جلبک دریایی در آکواریوم تان مشکل کمبود اکسیژن را رفع کنید چرا که گیاهان همان کار پمپاژ پمپ هوا یعنی ایجاد اکسیژن را برای ماهیان انجام فراهم میکنند.

پمپ هوای آکواریوم را کجا قرار دهیم؟

همیشه سعی کنید که پمپ هوای آکواریوم را در محلی قرار دهید که اگر در بعضی مواقع برق قطع شد آبی که از طریق شیلنگ برگشت میخورد موجب آسیب به پمپ هوای شما نشود. معمولا توصیه میشود حدود ۲۰ سانت یا بیشتر از سطح اب آنرا قراردهید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. واتر پمپ آکواریوم بیرون آب می تواند برای کسانی که دوست ندارند پمپ درون آب باشد، گزینه مناسبی باشد.

برای مشاهده ویدیوی نحوه نصب پمپ هوای آکواریوم اینجا کلیک کنید.

چند نکته قبل از خرید پمپ هوای آکواریوم قوی

حجم آب آکواریوم: معمولاً بهترین راه برای انتخاب پمپ مناسب ، انتخاب پمپی است که بتواند با توجه به حجم آب مخزن آکواریوم ، جریان آب خوبی را حفظ کند. برای درک بهتر قدرت هر پمپ ، مشخصات فنی آن باید مورد مطالعه قرار گیرد. مقدار آبی که می تواند در ساعت حرکت کند می تواند ملاک انتخاب باشد. اگر جریان آب در آکواریوم کم باشد ، ممکن است مقدار دی اکسید کربن در آب افزایش یابد. اگر جریان خیلی سریع باشد ، این می تواند منجر به آزاد شدن ذرات معلق و آلودگی آب شود.

فیلتراسیون آکواریوم: آکواریوم به سیستم فیلتراسیون نیاز دارد. فیلترهای آکواریومی انواع مختلفی دارند که به طرز متفاوتی کار می کنند. برخی فیلترها در داخل آکواریوم قرار دارند و آب از پمپ به داخل فیلتر عبور می کند. در این موارد ، پمپ کوچکتر می تواند کار را انجام دهد. اگر فیلتر خارج از مخزن آکواریوم باشد ، پمپ آکواریوم باید بتواند از مخزن آب بکشد ، وارد فیلتر شود و سپس آن را به آکواریوم برگرداند. در این حالت ما به یک فیلتر قوی نیاز داریم.

ارتفاع پمپاژ آب: اگر پمپ یا فیلتر در خارج از مخزن آکواریوم قرار داشته باشد ، پمپ باید قادر به انتقال آب باشد. توجه داشته باشید که پمپ آکواریوم نمی تواند فشار زیادی ایجاد کند و در صورت افزایش ارتفاع قدرت آن کاهش می یابد.

سرعت گردش آب: باید حجم مشخصی از آب در آکواریوم وجود داشته باشد که این به عواملی مانند نوع فیلتر ، نوع و تعداد ماهی و غیره بستگی دارد. معمولاً توصیه می شود تا 3 بار در ساعت آب آکواریوم را فیلتر کنید. به عنوان مثال ، اگر آکواریوم شما 200 لیتر آب دارد ، بهتر است از پمپی استفاده کنید که می تواند در هر ساعت 600 لیتر آب پمپ کند.

پمپ هوای آکواریوم بزرگ نخرید! برای مصارف خانگی نیازی به پمپ های بزرگ نیست چون هم قیمت بالایی دارند هم صدای بیشتری ایجاد میکنن. هرچقدر ابعاد پمپ کوچک تر باشه برای مصارف خانگی بهتره مگر اکواریوم خیلی بزرگی داشته باشین.

علاوه بر حجم آب آکواریوم ، عوامل دیگر نیز می توانند بسیار مهم باشند. به عنوان مثال گیاهان به گردش آب بیشتری احتیاج دارند.

نژادهای ماهی : برخی از نژادهای ماهی به اکسیژن بیشتری احتیاج دارند ، بنابراین برای افزایش سطح اکسیژن باید گردش آب در آکواریوم بیشتر باشد.

تعداد ماهیان آکواریومی: اگر تعداد زیادی ماهی دارید ، باید یک پمپ آکواریوم بزرگتر انتخاب کنید.

خرید حباب ساز آکواریوم یا سنگ هوای آکواریوم برای ایجاد حباب های ریز به همراه پمپ جلوه بهتری به آکواریوم میده و حباب ها بهتر پخش میشن. البته از یک تیکه ابر یا اسفنج هم میشه استفاده کرد. نکته مهم برای حباب ساز اینه که از جنسی باشه که کمتر رسوب بگیره و روزنه هاش به راحتی بسته نشه.

قیمت پمپ هوای آکواریوم بی صدا چنده؟

پمپ های هوا چندین روش برای ایجاد هوا دارند معمولا پمپ هایی که باپیستون های پلاستیکی کار میکنن صدای کم تری به نسبت پمپ های دیافراگمی دارن. این پمپ ها از حدود 30 دلار شروع میشه. البته زیر این قیمت هم کم صدا پیدا میشه.

نحوه عملکرد پمپ بادی

نحوه رفع صدای پمپ هوا آکواریوم

  1. برای اینکه پمپ به صدا کردن نیفته سعی کنید با زاویه درست قرار بدین پمپ رو کج یا برعکس قرار ندیدن، ورودی و خروجی دستگاه رو آب بندی کنید و مطمئن بشید که هیچ نشتی هوایی نداره که صدای باد بپیچه.
  2. روی اجسام سفت مثل میز قرار ندین و سعی کنید بین پمپ و زیرش ابر یا پارچه باشه تا لرزش ناشی از دور موتور رو بگیره.
  3. همیشه اجزای پمپ آب رو تمیز نگه دارید و نزارید رسوب و گرد و غبار درون شلنگ ها و اتصالات قرار بگیره چرا که باعث زور زدن بیشتر دستگاه و صدای بالاتر میشه.
  4. پمپ هوا باید بالاتر از سطح آکواریوم باشه چرا که فشار آب و جاذبه باعث میشه آب داخل شلنگ جمع بشه و به سمت پمپ حرکت کنه که این باعث میشه پمپ توان بیشتری ایجاد کنه تا هم اب و هم هوا رو به بیرون پمپ کنه.

ایا پمپ هوا اکواریوم باید همیشه روشن باشد؟

نه لزوما مخصوصا اگه اکواریوم سطح بازی داره چند ساعت در طول شانه روزی کافیه . برای اکواریوم های بزرگ و سر بسته باید شبانه روزی کار کنه. در کنار این باید آب ماهی ها مرتبط عوض بشه.

در انتهای مطلب می توانید لیست قیمت لوازم آکواریوم (پمپ آکواریوم) را مشاهده فرمائید.(ممکن است برخی از محصولات ناموجود شود.)

4.9/5 - (7 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

قیمت پمپ آب آکواریوم آکوا تک مدل AQ881

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    12x12x7 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو مدل WP-200 D

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    12x11x9 سانتی متر
  • وزن
    600 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سی استار

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    15x10x9 سانتی متر
  • وزن
    350 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو مدل wp-990

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    11x9x17 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو مدل WP-177F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    18x9x6 سانتی متر
  • وزن
    450 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو مدل WP-4500

  • مناسب برای سامپ، آب نما و کف کش
  • 40 وات
  • حداکثر هد 2 متر
  • 2000 لیتر گردش آب در ساعت
  • دارای چندین مدل تبدیل برای خروجی آب
  • ساخت چین
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

واتر پمپ آکواریوم بی صداسی استار مدل Q-400

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    11x10x5 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب سی استار مدل HX-1580

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    8*8*8 سانتی متر
  • وزن
    500 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    15*10*15 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    800 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

واتر پمپ آکواریوم بی صدا آکواتک

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    9x10x15 سانتی متر
  • وزن
    350 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب سی استار مدل Q 200

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    9x10x15 سانتی متر
  • وزن
    350 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا مدل AWP-4800

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    17x9x10 سانتی متر
  • وزن
    1150 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    18x10x11 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    1200 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    15x8x11 سانتی متر
  • وزن
    700 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا تک مدل AQ1000

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    16x10x10 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا مدل AWP-1800

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    11x5x5 سانتی متر
  • وزن
    500 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    12x5x5 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    550 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا مدل HP_2000

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    16x14x16 سانتی متر
  • وزن
    770 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم مدل XP-502

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • نوع
    فیلتر
  • ابعاد
    10*10*15 سانتی متر
  • وزن
    750 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواتک مدل پاورهد AQ1200

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    15×8×8 سانتی متر
  • وزن
    500 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سی استار مدل Q-100

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    5x5x6 سانتی متر
  • وزن
    100 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو مدل wp-6800

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    19x13x12 سانتی متر
  • وزن
    1826 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سی استار مدل HX-1180

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    11x6x12 سانتی متر
  • وزن
    150 گرم
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای آب شیرین و آب شور
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا کد 1598478 مدل AWP-320

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    6x5x4 سانتی متر
  • وزن
    187 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم ژیلانگ مدل XL-780

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    5x6x17 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا مدل HP_4500

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    15x12x19 سانتی متر
  • وزن
    1800 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم ژیلانگ مدل XL-680

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    5x4x5 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکوا مدل CR-3500

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    14x11x11 سانتی متر
  • وزن
    900 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    15x12x12 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    950 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم آکوا تک مدل AQ950A

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    12x8x4 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم آکواتک مدل AQ908A

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    15x9x6 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

قیمت پمپ هوای آکواریوم آکوا تک مدل AQ-708A

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    11x5x4 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم سوبو مدل SB-9903

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    12x9x6 سانتی متر
  • وزن
    150 گرم
  • سایر توضیحات
    – حاوی پایه های ضد لرزش
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم آکوا تک مدل aq950

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    14x9x4 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواتک مدل AQ930A

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    5 ×5×10 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم سوبو مدل SB-8806

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    17x9x7 سانتی متر
  • وزن
    700 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم هایلا مدل ACO-6602

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    9x6x13 سانتی متر
  • وزن
    350 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    10x7x15 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    367 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم هایلا مدل ACO-5504

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    7x9x17 سانتی متر
  • وزن
    680 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم سوبو مدل WP-3500

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    8.7x6x11.5 سانتی متر
  • وزن
    460 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم هایلا مدل ACO-6603

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    8x5x11 سانتی متر
  • وزن
    600 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم سوبو کد 010 مدل SB-9905 A

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    15*12*5 سانتی متر
  • وزن
    220 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

قیمت پمپ هوای آکواریوم سوبو مدل SB-4000

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    17x15x13 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم آکوا

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    8x5x10 سانتی متر
  • وزن
    287 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

شلنگ هوای آکواریوم مدل 7D طول 5 متر

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    500×0.5×0.5 سانتی متر
  • وزن
    80 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    15x5x20 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    85 گرم

شلنگ هوا یکی از مهمترین نیازهای آکواریوم است. شیر برگشت ناپذیری شیر چکشی قطعه کوچک با طراحی مهم جهت محافظت از پمپ هوا دستگاه قابل اطمینان جهت محافظت از پمپ هوا در برابر ورود آب به دستگاه ، توقف رفلکس آب به پمپ هوا در صورت قطع برق و پمپ کم آب سطح آکواریوم از پلاستیک شفاف با دوام با عمر طولانی ساخته شده است. هنگام نصب ، به پیکان محصول توجه کنید

راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

خرید سوپاپ یک طرفه پمپ هوا HA مدل a1

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    4.5 × 1.2 × 1.3 سانتی متر
  • وزن
    3 گرم
  • سایر توضیحات
    کاربرد:جلوگیری از برگشت آب به سمت پمپ هوا
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

قیمت سوپاپ یک طرفه پمپ هوا مدل a7

  • ايجاد يك برش در وسط شيلنگ هوا رساني از پمپ به سنگ هوا و اتصال شيلنگ برش خورده به دو طرف سوپاپ
  • در اين مرحله چك كنيد كه آيا هوا به داخل آكواريوم راه يافته يا خير در غير
  • اينصورت محل اتصال شيلنگ ها را با هم جابجا كنيد
  • در مواقعي كه پمپ هوا پائين تر از سطح آب است احتمال رفلكس آب وجود دارد .
  • استفاده از سوپاپ پمپ هوا در اين مواقع ضروري است .
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

سوپاپ پمپ هوا مدل A07 بسته 2 عددی به همراه دو عدد سنگ هوا

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • نوع
    پمپ هوا
  • ابعاد
    6*5*1 سانتی متر
  • وزن
    21 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    6.5*5.5*1 سانتی متر
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ هوا آکواریوم صنعتی هایلا

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    20x20x30 سانتی متر
  • وزن
    6500 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم بویو مدل SP-600

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    12x7x8 سانتی متر
  • وزن
    190 گرم

پمپ آب (پمپ آب) وسیله ای است که با چرخش جریان آب کمک زیادی به ما می کند. جریان آب باعث ایجاد باکتریهای مفید و سموم کمتری در سیستم می شود. به همین دلیل ، نگهداری و نگهداری سیستم آسان تر است. به طور کلی ، پمپ آب قلب سیستم آب باقی مانده و وجود آن بسیار مفید و کارآمد است. هنگام انتخاب پمپ آب ، اطمینان حاصل کنید که قدرت چرخش معمولاً 4 تا 5 برابر حجم آکواریوم شماست.

راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم آکواتک مدل AQ2600

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    17x10x12 سانتی متر
  • وزن
    700 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم سوبو

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    22x17x15 سانتی متر
  • وزن
    3170 گرم
راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

پمپ آب آکواریوم مدل NS780

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    7x5x7 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    13x7x11 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    300 گرم
  • سایر توضیحات
    پمپ سه کاره
  • پمپ آب
  • پمپ آب نما
  • اضافه کردن اکسیژن

4 دیدگاه برای “راهنمای خرید بهترین پمپ هوای آکواریوم قوی

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      بستگی به نوع آب و حجم کثیفی اون داره ولی بهتره هر 2الی 3 هفته یکبار فیلتر ها تمیز بشن. برای تعویض هم، اگر مشاهده کردین که پس از چندین با تمیز کردن باز سیاهی و کثیفی فیلتر از بین نمیرود و آب به سختی از روزنه های اون عبور میکند می توانید تعویض کنید که بسته به نوع برند و آب مورد استفاده بین 1 ماه تا 1 سال میتونه متغییر باشه. معمولا همراه دستگاه گفته میشه که کی باید تعویض بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *