همزن برقی چند وات خوبه؟ راهنمای خرید همزن برقی ساده و کاسه دار

همزن برقی چند وات خوبه؟ راهنمای خرید همزن برقی ساده و کاسه دار

آخرین بروز رسانی در 10 بهمن 1400

همزن برقی چند وات خوبه؟ بسیاری از مردم بر این باورند که همزن برقی برای آشپزخانه لازم نیست ، اما باید بگوییم که یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه و در صورت نبودن فضای خالی ، همزن برقی است. اگر دوست دارید کیک و انواع مختلف کیک و دسر بپزید ، همزن وسیله ای ضروری برای شماست. می توان از این دستگاه برای تهیه خمیر نان ، کیک و شیرینی ، مخلوط کردن تخم مرغ ، خامه و … به جای قاشق و چنگال استفاده کرد. برای اینکه متوجه شوید همزن چند وات خوبه؟ باید هنگام خرید همزن  به خصوصیات مختلف آن توجه کنید. از جمله ویژگی های مختلف آن می توان به دور موتور ، تعداد پره ها ، کاسه داشتن یا نداشتن و سایر مشخصات اشاره کرد. همزن های بالای 600 وات معمولا کارایی بهتری به نسبت توان های پایین تر دارند. البته باید در نظر بگیرید که این توان واقعی بوده و الکی فقط روی جعبه دستگاه نوشته نشده باشه! برای اطمینان از اینکه توان واقعی هست یا نه بهتره از برند های معتبر مثل بوش همزن تهیه کنید. نوع فروشگاه اینترنتی که از آن خرید می کنید نیز نقش مهمی تو اصل بودن کالا ایفا میکنه. بهترین مارک همزن برقی کاسه دار و ساده در انتهای مطلب به همراه بهترین مدل ها معرفی شده.

همزن برقی چند وات خوبه؟

چرا باید همزن برقی بخریم؟

شما همچنین می توانید این ذهنیت را داشته باشید که همزن یک قسمت اساسی از خانه نیست ، با یک قاشق یا چیزی شبیه به آن می توانید کار همزن برقی را انجام دهید. اما یک میکسر برقی با کیفیت به کار شما سرعت می بخشد ، از خستگی دستان شما جلوگیری می کند و در نهایت همان ترکیب مواد را تحویل می دهد. این دستگاه قادر است انواع کیک ها و شیرینی ها را به طور مساوی و روان مخلوط کند ، برای شما بستنی درست کند ، خمیر نان تهیه کند ، تخم مرغ شکسته و آرد ، کره و خامه را به هر شکلی که می خواهید تهیه کنید.

پیشنهاد:
همزن برقی بوش و لیست قیمت خرید 5 + 39 مدل پرفروش سال 2021

نکاتی که باید هنگام خرید میکسر برقی به خاطر بسپارید

سری های همراه (تیغه ها)

این دستگاه دارای تیغه های مختلفی است که هر یک از آنها برای مخلوط کردن مواد خاصی طراحی شده است ، به عنوان مثال می تواند: مخلوط کن ، خمیر تخم مرغ ، مخلوط کن و سری باشد.

میزان صدای همزن برقی

اطمینان حاصل کنید که همزنی که می خواهید خریداری کنید زیاد سر و صدا نمی کند. در واقع هیچ همزن بدون صدا وجود ندارد اما می توانید مدلی را انتخاب کنید که صدای کمتری تولید کند.

راحتی کار

اگر یک میکسر ساده خریداری می کنید ، باید به راحتی دسته آن توجه کنید. چرا که مدت زیادی باید در دست شما باشد و اگر به درستی طراحی نشود ، دست شما خسته می شود و کیفیت کار شما پایین می آید. به عنوان مثال ، برخی از همزنهای موجود در قسمت دسته دارای روکش پلاستیکی یا سیلیکونی هستند و با وجود این طراحی ، نگهداری و استفاده از میکسر یا همزن برقی راحت تر است. همزن های ایستاده نباید خیلی سنگین یا بزرگ باشند. زیرا انتقال آنها برای شما دشوار خواهد بود. تصور کنید که نیاز به همزن دارید و همزن سنگین را از کمد بیرون بیاورید و دوباره در جای خود قرار دهید ، چقدر آزار دهنده است. البته اگر فضای کافی داشته باشید می توانید به راحتی آن را روی بخشی از پیشخوان قرار دهید.

همزن کف شیرساز باطری خورهمزن کف شیرساز باطری خور

وزن خالص: 80 گرم
وزن با بسته‌بندی: 220 گرم
رنگ: صورتی قرمز سبز نارنجی
جنس: جنس بدنه پلاستیک مقاوم
مناسب برای: کف شیر ساز قهوه و کاپوچینو
ابعاد: 22×4×4 سانتی‌متر
شاید بخرم!
همزن گیربکسی المپیا ارسال رایگانهمزن گیربکسی المپیا ارسال رایگان

توان: 500 تا 600 وات
شاید بخرم!
همزن برقی یورولوکس 800 واتهمزن برقی یورولوکس 800 وات

وزن خالص: 1500 گرم
وزن با بسته‌بندی: 2000 گرم
مناسب برای: آشپزخانه
جنس: استیل ضد زنگ
شاید بخرم!
همزن برقی آشپزخانه اسکارلت قدرت 100 تا 180 واتهمزن برقی آشپزخانه اسکارلت قدرت 100 تا 180 وات

وزن خالص: 640 گرم
وزن با بسته‌بندی: 1100 گرم
رنگ: سفید
جنس: بدنه پلاستیک مقاوم جنس پره همزن استیل
مناسب برای: قابلیت همزدن، مخلوط کردن، ورز دادن خمیر و سایر مواد غذایی را خواهد داشت و شما می توانید از آن در منزل، قنادی ها، محیط های طبخ غذا
ابعاد: 185 × 75 × 130 cm
شاید بخرم!
همزن کاسه دار چرخشی بوش مدل BH-7288همزن کاسه دار چرخشی بوش مدل BH-7288 اصل

وزن خالص: 2000 گرم
وزن با بسته‌بندی: 4000 گرم
شاید بخرم!
همزن دستی برقی یونیک 250 واتهمزن دستی برقی یونیک 250 وات

وزن خالص: 630 گرم
وزن با بسته‌بندی: 1050 گرم
رنگ: سفید
جنس: پلاستیک مقاوم
مناسب برای: کیک و شیرینی
سایر توضیحات: توان مصرفی 250 وات-جنس پره استیل- تنظیمات سرعت دارد- تعداد تنظیمات سرعت 7 سرعته
ابعاد: 18.5*15*7.5 میلی‌متر
شاید بخرم!
همزن کاسه دار المپیا (چرخشی)همزن کاسه دار المپیا (چرخشی)

وزن خالص: 1500 گرم
وزن با بسته‌بندی: 3000 گرم
شاید بخرم!
همزن کاسه دار چرخشی بوش 500 وات مدل 7288همزن کاسه دار چرخشی بوش 500 وات مدل 7288

برند: بوش BOSCH
مدل: BH7288
توان: 500 وات
قابلیت تنظیم سرعت:دارد(3 حالت)
جنس کاسه:استیل ضد زنگ
منبع تغذیه:باتری قابل شارژ
شاید بخرم!
همزن کاسه دار مکسی مدل D1500 با توان 1200 وات و کاسه استیل 5 لیتریهمزن کاسه دار مکسی مدل D1500 با توان 1200 وات و کاسه استیل 5 لیتری

وزن خالص: 4500 گرم
وزن با بسته‌بندی: 6000 گرم
رنگ: مشکی - سفید
جنس: پلاستیک با ظرف استیل
شاید بخرم!
همزن دو کارههمزن دو کاره خانگی و صنعتی 

وزن خالص: 7000 گرم
وزن با بسته‌بندی: 7800 گرم
شاید بخرم!
همزن فوق حرفه ای دیسینی DESSINI مدل 9090همزن فوق حرفه ای دیسینی DESSINI مدل 9090

وزن خالص: 5600 گرم
وزن با بسته‌بندی: 5790 گرم
رنگ: مشکی
جنس: کاسه و تیغه ها استیل
ابعاد: کاسه 5 لیتری
مناسب برای: همزن - خمیرزن - خامه زن
شاید بخرم!

همزن برقی چند وات خوبه؟

توان یا وات یک دستگاه الکتریکی قدرت آن را نشان می دهد ، هرچه مقدار این قدرت بیشتر باشد ، میزان مصرف برق در وات بیشتر می شود.

همزن برقی باید توانایی تنظیم سرعت را داشته باشد

برای تهیه و مخلوط کردن مواد مختلف به سرعت های مختلف میکسر نیاز است. به عنوان مثال: اگر می خواهید خمیر درست کنید ، باید از حداکثر سرعت دستگاه استفاده کنید ، در حالی که کمترین چرخش موتور برای مخلوط کردن تخم مرغ کافی است.بنابراین مهم است که میکسر را انتخاب کنید که تنظیمات سرعت را داشته باشد. قطعاً خواهید دید که بعضی از مدل های همزن فقط یک دکمه روشن / خاموش دارند و توانایی تنظیم سرعت را ندارند.

ذخیره سازی سیم دستگاه

برای اینکه سیم همزن هنگام استفاده و جابجایی مزاحم نشود و دستگاه فضای کمتری را اشغال کند ، داشتن جعبه ذخیره سازی مخصوص سیم که معمولاً روی آن نصب می شود ، ضروری است.

جنس تیغه همزن برقی

همزنهای برقی در تماس مکرر و مستقیم با غذا هستند به همین دلیل باید دارای مقاومت و برندگی و کمترین خوردگی باشد. این تیغه ها از پلاستیک ، کروم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند ، البته کیفیت و دوام فولاد و کروم نیز بالاتر است.

تمیز کردن و شستن دستگاه

میکسر برقی به دلیل استفاده زیاد کثیف و یا آلوده به غذا می شود ، بنابراین شستن آن بسیار مهم است ، بنابراین سعی کنید تا قسمت های مخلوطی که خریداری می کنید تا حد امکان جدا شود تا شستشو و بهداشت آن بهتر شود.

وزن دستگاه مهم است

سبک بودن یا وزن همزنهایی که پایه دارندخیلی مهم نیست ، برای اینکه که همزن درون کاسه قرار می گیرد و وزن همزن روی پایه می افتد. اما مدل های دستی که بدون پایه هستندباید سبک باشند تا باعث خستگی دست نشوند.

جنس کاسه همزن برقی

این ماده از پلاستیک یا فولاد ساخته شده است. انواع پلاستیک به دلیل نرمی دوام کمتری دارند و به مرور زمان دچار خراش و خش می شوند و بعدا تهیه و تعویض آنها دشوار است. مواد فولادی با مقاومت در برابر ضربه ، دوام و عمر بیشتر دارند و یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. بهتر است یک مخلوط کن کاسه ای برای یک کاسه لبه دار داشته باشید تا مواد داخل آن به راحتی و بدون از بین رفتن پس از خم شدن در ظرف دیگری ریخته شود.

تفاوت همزن برقی با مخلوط کن

همزن برقی مواد را با سرعت بسیار کمتری مخلوط می کند تا تنظیمات و نیازهای شما را برآورده کند ، در حالی که مخلوط کن این کار را نمی کند. بر خلاف مخلوط کن ، همزن برقی تیغه ای برای برش و خرد کردن مواد غذایی ندارد.

قیمت همزن برقی

نوع همزن ، قدرت ، تعداد سری ، دور موتور ، تولید صدا و مارک سازنده از جمله عواملی هستند که در قیمت دستگاه تأثیرگذار هستند.

پیشنهاد:
همزن برقی مولینکس بررسی، قیمت و خرید 7 مدل محبوب سال 2021

انواع همزن موجود در بازار

1- همزن دستی

این میکسر برای مخلوط کردن مواد، نرم یا وارد کردن هوا به مخلوط استفاده می شود. میکسر دستی با ساختاری ساده متشکل از دستگیره ، میله و سر در واقع شکل اولیه میکسر را تشکیل می دهد. سرعت آن با سرعت دست شما ارتباط مستقیم دارد و میکسر شامل انواع زیر است:

تخت یا دو در یک ، که برای تهیه سس استفاده می شود.

میکسر خمیر برای مخلوط کردن خمیر و مواد تشکیل دهنده کیک استفاده می شود.

نوع دیگری از همزن دستی میکسر بالونی نام دارد که مخصوص مخلوط کردن مواد کیک است.

2- همزن برقی که شامل برقی و کاسه ای است.

انتخاب و خرید بهترین همزن برقی دستی برای استفاده در آشپزخانه

همزن برقی ساده: ساختاری ساده متشکل از دسته و سر دارد که برخی از آنها تک موتوره و برخی دیگر دو موتوره هستند. فقط دستگاه را در دست بگیرید و پس از روشن کردن ، سر چرخان آن را در ظرف حاوی مواد قرار دهید ، به همین راحتی مخلوط شدن انجام می شود. میکسرهای برقی معمولی ساده ترین و ابتدایی ترین میکسرهای دستی هستند که در بازار وجود دارند. این همزن ها در دو دسته دو موتوره و تک موتوره تولید می شود.ً یکی از اصلی ترین معایب این میکسرها این است که بعد از چند دقیقه دست شما خسته می شود.

قیمت روز بیش از 75 مدل همزن برقی

همزن برقی کاسه دار: این دستگاه یک نوع همزن برقی پیشرفته است ، هنگام کار با آن نیازی به نگه داشتن همزن ندارید. به محض اینکه غذا را در ظرف ریخته و دستگاه را روشن کردید ، هم زدن شروع می شود ، ظرفیت کاسه های این محصول که با لیتر اندازه گیری می شود به یکدیگر متفاوت است. در حال حاضر ، همزن های کاسه ای برقی مجهزترین رده همزن ها هستند ، همانطور که از اسمشان پیداست ، این میکسرها کاسه دارند و می توانید غذا را در کاسه بریزید و دستگاه را روشن کنید. همزن های کاسه ای در اندازه های مختلف موجود هستند و هر کدام کاسه هایی در اندازه های مختلف دارند. همچنین در این میکسرها ، وزن میکسر مهم نیست ، زیرا وزن مخلوط کن را پایه تحمل می کند و بر خلاف میکسرهای برقی معمولی ، نیازی نیست که مخلوط کن را نگه دارید.

همزن برقی چند وات خوبه؟

خوب حالا به سراغ موضوع اصلی بحثمون همزن برقی چند وات خوبه برویم، تا به اینجا قطعا متوجه شده ایم که توان هر دستگاه برقی در واقع مقدار قدرت آن را نشان می دهد و توان هر دستگاه رابطه مستقیمی با مصرف انرژی آن دارد، توان هر دستگاهی با واحد وات سنجیده می شود . در رابطه با توان همزن های برقی همان طور که پیش تر گفتیم باید بگوییم که هر اندازه توان همزن برقی بیشتر باشد قدرت آن بالاتر است و در نتیجه سریع تر و راحت تر می تواند مواد غذایی شما را مخلوط کند و تیغه های آن برای چرخش از سرعت بالاتری برخوردار هستند .

البته نکته مهم دیگری هم که در رابطه با مقدار توان دستگاه قابل توجه است این است که هر اندازه توان دستگاه و یا همزن های برقی بالاتر باشد بدین ترتیب در استفاده طولانی مدت از دستگاه فشار کمتری به آن وارد می شود . البته به هنگام خرید همزن برقی به این نکته هم توجه کنید که هر اندازه توان دستگاهی بالاتر باشد آن دستگاه مصرف برق بالاتری را به همراه دارد و هزینه بیشتری خواهد داشت.

بهترین برند های همزن برقی

  • برند بوش
  • کِنوود
  • آ.اِ.گِ(AEG)
  • کوئیزین‌آرت
  • اِسمِگ
  • راسل هابز
  • بلک‌ اند دِکِر
  • براون

چند سوال مهم!

آیا همزن برقی با قدرت بالا بهتر است یا کم مصرف و توان پایین؟

در این پست هر آنچه که راجب همزن و نکات مهم خرید آن بود، توضیح دادیم و بر اساس این توضیحات می توانید تصمیم بگیرید که پر قدرت بگیرید یا کم توان. در کل هر چه توان بیشتر باشد، قیمت دستگاه بالا تر رفته و مصرف برق آن نیز بیشتر خواهد شد.

آیا میکسر برقی 400 وات خوبه یا بیشتر؟

به طور دقیق نمی توان گفت که چه نوع میکسر برقی برای شما مفید است ، زیرا ابتدا باید بدانیم که شما می خواهید میکسر برقی را با چه هدفی خریداری کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *