خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

ضرورت خرید زیر پایی اداری متحرک

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از افراد مجبور هستند که برای مدت طولانی پشت میز بشینند که این حالت می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بدن انسان وارد کند. استفاده از صندلی های مدیریتی می تواند این مشکل را حل کند اما همه ما می دانیم که قیمت این نوع صندلی ها بسیار بالا بوده و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد بنابراین استفاده از یک زیرپایی اداری متحرک در کنار صندلی های معمولی نیز می تواند راه حل خوبی جهت رفع این مشکلات باشد. شاید برای برخی از ما اسم این وسیله و کاربرد مهم آن آشنا نباشد. ما در این مقاله قصد داریم زیر پایی اداری متحرک را به شما معرفی و در ادامه کاربردهای مهم و انواع آن را نیز بیان می شود.

زیر پایی چیست؟ کاربرد زیرپایی اداری متحرک

زیرپایی وسیله ای است که معمولا در اداره ها جهت زیر پای کارمندانی که پشت میز یا رایانه به صورت طولانی مدت می نشینند به کار برده می شود و به شیوه صحیح نشستن کمک می کند. در بیشتر اداره ها از صندلی اداری های غیر استاندار استفاده می کنند که طولانی شدن مدت نشستن روی آن ها آسیب های جبران ناپذیری را به بدن وارد می کند که استفاده از یک زیرپایی اداری متحرک در کنار آن ها می تواند این مشکلات را به حداقل برساند. استفاده از زیرپایی فقط مخصوص کسانی نیست که با کامپیوتر کار می کنند بلکه هر کسی برای مدت طولانی پشت میز می نشیند باید سعی کند از این وسیله کاربردی استفاده کند.

امروزه زیرپایی اداری متحرک در شکل ها و جنس های مختلف و در سه نوع ثابت و متحرک و ریلی تولید و به بازار عرضه می شوند که می توان با توجه به نیاز خود از بین آن ها انتخاب مناسب و با کیفیتی داشت.

مزیت های استفاده از زیرپایی اداری متحرک

همان طور که از اسم آن مشخص است زیرپایی اداری متحرک قابلیت جا به جایی را دارند و می توان به راحتی آن ها را جا به جا نمود. استفاده از زیرپایی مزیت های بسیاری دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود.

  • زیرپایی با قرار گرفتن زیر پای کاربر به درست نشستن شخص و در نتیجه باعث گردش خون راحت در رگ ها می شود.
  • استفاده از زیرپایی اداری متحرک از ایجاد درد و مشکلات ماهیچه ای جلوگیری می کند.
  • به دلیل استاندار نبودن صندلی ها بخش زیرین زانو به لبه صندلی برخورد کرده و فرد برای جلوگیری از درد پاهای خود را آویزان نگه می دارد و نوک انگشتان را به زمین زده که این کار گردش خون را با مشکل مواجه می کند.
  • افراد کوتاه قد نیاز بیشتری به زیرپایی اداری متحرک دارند زیرا با معلق ماندن پا خستگی زیادی بر سیستم بدن وارد شده، از طرفی برای اینکه پاها به زمین برسد لبه صندلی می نشینیم که در این حالت فشار زیادی به ستون فقرات و کمر وارد می شود.
  • زمانی که نتوانیم به راحتی به صندلی تکیه دهیم به مرور زمان کمر دچار قوس می شود در این حالت نه تنها کمر درد ایجاد می شود بلکه به مرور زمان احتمال قوز درآوردن و حتی بزرگ شدن شکم را در پی دارد که استفاده از زیرپایی متحرک اداری باعث می شود که بدن بتواند در بهترین حالت قرار بگیرد.
  • این وسیله با توجه به تنظیم ارتفاع و زاویه صحیح در قسمت مچ و ساق پا تأثیر زیادی در صحیح نشستن و پیشگیری در دردهای مفاصلی دارد.

زیرپایی اداری متحرک سنگین

این نوع زیرپایی اداری متحرک سنگین در شکل های مختلف از جنس چوبی، فلزی یا پلاستیکی به بازار عرضه می شوند. در زیر میز کاری یا تحریر جهت قرار گرفتن پای شخص روی آن ها قرار می گیرند. برخی از آن ها قابلیت تنظیم شیب را دارند که شخص می تواند آن را براساس نوع نشستن خود آن را تنظیم کند.

هنگامی که شخص روی صندلی می نشیند پشت او باید به طور کامل به پشتی صندلی تکیه داده شود و بخش تحتانی نیز به تکیه گاه صندلی که چون اکثرا از صندلی های غیر استاندارد استفاده می کنند امکان این حالت وجود نداشته و شخص مجبور است از زیرپایی استفاده نماید.

خرید یک زیرپایه مناسب

همان طور که گفته شد زیرپایی ها در انواع و جنس های مختلف تولید می شوند اما باید توجه داشته باشیم از زیر پایی استفاده کنیم که قابلیت های زیادی از جمله تنظیم ارتفاع و زاویه و جابه جایی را داشته باشد که بهترین گزینه زیرپایی اداری متحرک است زیرا ممکن است مجبور شویم صندلی خود را جابه جا کنیم یا اینکه ارتفاع آن را تغییر دهیم.

کلام آخر

استفاده از زیر پایی اداری متحرک برای سن و شخص خاصی نیست بلکه هر کسی در هر شرایطی که مجبور است برای مدت طولانی روی صندلی بنشیند بهتر است از ریزپایی مناسب جهت سلامتی و راحت بودن در کنار صندلی خود استفاده کند.

در لیست زیر می توانید برخی از بهترین زیر پایی های مناسب اداری را مشاهده کنید.(ممکن است بعضی از محصولات ناموجود شود که در این صورت می توانید از مدل های مشابه استفاده کنید.)

لیست محصولات منتخب
خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

زیر پایی متحرک سنگین اداری نگین

  • -جهت مصارف طبی و عمومی
  • – متناسب با میزهای اداری و کامپیوتری در حالات قابل تنطیم
  • – تسریع جریان خون در کف پا توسط برآمدگی های سطح فریم
خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

خرید زیر پایی اداری متحرک امیران

  • وزن
    1800 گرم
  • جنس
    پلاستیک
خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

زیر پایی مدل 110

  • ابعاد
    41x32x12 سانتی‌متر
  • وزن
    980 گرم
  • جنس
    پلاستیک
خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

خرید زیر پایی اداری پارسه پلاستیک مدل n-1

  • وزن
    1300 گرم
  • جنس
    پلاستیک , فلز
خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

زیر پایی مدل B111 بسته 6 عددی

  • ابعاد
    38*26*2 سانتی‌متر
  • وزن
    1400 گرم
  • جنس
    پلاستیک
خرید زیر پایی اداری متحرک بررسی 6 مورد راحت و طبی ارزان

خرید زیر پایی اداری متحرک باراد مدل FR2

  • جنس:MDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *