خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

راهنمای خرید بخاری گازی

آخرین بروز رسانی در 23 آذر 1402

خرید بخاری گازی اولین وسیله خانگی است که با شروع زمستان باید به فکر آن بود. بارش برف و باران یکی از زیبا ترین اتفاقات در طول زندگی افراد است و می تواند خاطرات شیرینی در فصول سرد سال رقم بزند به شرط آن که در پایان گرمای لذت بخشی پذیرای شما باشد. در سال های اخیر کمپانی های بزرگ لوازم خانگی با بهره گیری از طراحی های مختلف سعی در تولید انواع لوازم گرمایشی دارند که بخاری در دسته محبوب ترین وسیله تولید کننده گرما شناخته شده است.این وسیله در مدل های متفاوت تولید می شود که بخاری گازی جزو پرفروش ترین نمونه های می باشد البته در زمان خرید بخاری گازی انتخاب لازم است به نکات و راهنمای خرید توجه خاصی داشته باشید که در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از این موارد آشنا نماییم.

انواع بخاری گازی که می توان در بازار خریداری نمود؟

مهم ترین نکاتی که پیش از خرید بخاری گازی باید مورد توجه قرار بگیرد

از مهم ترین نکاتی که پیش از خرید بخاری گازی باید مورد توجه قرار بگیرد نوع بخاری مد نظر شماست. بخاری های گازی در دو مدل مختلف دیواری و معمولی (زمینی) به بازار عرضه می شود که علاوه بر کارایی متفاوت در شکل و ظاهر نیست تنوع بالایی دارند البته کلیت آنها در دو دسته دیواری و زمینی تقسیم بندی می شود که انتخاب هر یک بر مبنای مکانی که قصد دارید بخاری را در آن نصب کنید صورت می گیرد البته گفتنی است که بخاری های گازی دیواری یک انتخاب ایده آل و مناسب برای مکان هایی است که فضای کمتری را در اختیار دارید.

در واقع این محصول با اتصال به دیوار هیچ فضای از مکان را اشغال نمی کند به علاوه در زمان جابجایی و نصب شرایط ساده‌ تری را برای شما فراهم می سازد چرا که این وسیله به دیوار وصل شده و در فصول گرم سال می توانید آن را خاموش کنید و نیازی به باز کردن و جابجایی نیست این در حالی است که با استفاده از بخاری های معمولی در فصول سرد برای این که بتوانیم فضای مفید تری در روزهای گرم تابستان و بهار داشته باشیم لازم است که حتما بخاری را جمع و به مکان دیگری انتقال دهید.

در زمان خرید بخاری گازی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

با توجه به اینکه بخاری نقش زیادی در ایجاد گرمایش داخلی فضا دارد لازم است پیش از خرید آن به نکات مهمی توجه کنید این نکات می‌تواند علاوه بر تامین گرمایش منزل و در جهت حفظ جان و سلامت شما نیز موثر باشد چرا که برای تامین سوخت این وسیله باید از گاز استفاده شود که یک نوع ماده سوختنی محسوب می شود. موارد زیر از مهم ترین نکات مورد توجه هستند:

میزان متراژ مکان برای خرید بخاری گازی

اولین و شاید مهم ترین نکته ای که در زمان خرید بخاری گازی باید مورد توجه قرار بگیرد متراژ مکانیست که قصد دارید بخاری را آنجا نصب کنید. با توجه به تنوع مدل های معمول بخاری گازی می توانید از نمونه های دیواری و کوچک آن در مکان های کوچک استفاده کنید اما برای فروشگاه و یا مغازه های بزرگ می توانید مدل هایی با قدرت گرمایش بیشتر به کار ببرید تا میزان گرمایش مورد نظر را کسب کنید. چنانچه برای فضاهای کوچک از بخاری گازی با قدرت زیاد استفاده کنید میزان گرمایش افزایش پیدا کرده و برای از بین بردن گرما لازم است که درب یا پنجره را باز کنید که در این حالت انرژی هدر می شود.

بازده انرژی

برچسب انرژی یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان خرید بخاری گازی باید مورد توجه قرار بگیرد با توجه به اینکه رده‌هایA وB در دسته بهترین ها قرار می گیرند پس برای داشتن آنها لازم است هزینه بیشتری را متقبل شوید البته در حال حاضر مدل های بخاری گازی در رده انرژی A و B بسیار کمیاب هستند و چنانچه قصد خرید بخاری دارید می توانید مدل هایی با رده انرژی C تا G را خریداری نمایید.

خرید بخاری گازی بدون دودکش

خرید بخاری گازی بدون دودکش

در سال‌های اخیر دکوراسیون و طراحی داخلی منزل و محل کار از اهمیت زیادی برخوردار است و همین امر سبب شده که تولیدکنندگان لوازم خانگی سعی داشته باشند و طراحی مدل های جدید و شیک سهم عمده‌ای از فروش بازار را به خود اختصاص دهند بخاری‌گازی نیز از این قاعده مستثنا نیست و طراحی آن به طور کلی تحت تاثیر این روند قرار گرفته به گونه ای که در حال حاضر می توانید نمونه های مختلفی از بخاری های بدون دودکش و دیواری را در بازار ببینید که علاوه بر زیبایی سهم عمده ای در ایجاد فضای مناسب و مفید در منزل و محل کار دارد.

خرید بخاری گازی با دودکش یا بدون دودکش بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان صورت می گیرد البته توجه داشته باشید که بخاری های بدون دودکش تنها یک تبلیغ تجاری برای فروش بیشتر محصولات است که می تواند جان انسانها را به خطر بیندازد. گفتنی است که در سال‌های اخیر کمپانی‌های بزرگ با به کارگیری سیستم‌های ایمنی سعی در جلوگیری از خطرات ناشی از گاز گرفتگی را دارند به همین دلیل از سیستم ODS در بخاریهای بدون دودکش استفاده می‌کند که با داشتن سنسور های امنیتی چنانچه میزان اکسیژن موجود در فضا کمتر از ۱۸ درصد شود گاز ورودی به بخاری به طور خودکار قطع می شود و تا زمانی که حجم اکسیژن افزایش پیدا نکند بخاری روشن نمی شود.

توجه به چه نکاتی در زمان نصب از اهمیت زیادی برخوردار است؟

با توجه به اینکه استفاده از گاز به عنوان سوخت اصلی این بخاری‌ها می‌تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد لازم است در زمان نصب نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید همچنین از لوازم جانبی مطمئن و ایمن استفاده کنید. توجه داشته باشید که در زمان نصب بخاری حتماً لوله دودکش بیرونی را چک و در صورت گرفتگی آن را برطرف نمایید.

در زمان نصب حتماً از لوله بخاری های محکم و بدون درز استفاده کنید تا در روزهای سرد زمستانی با تغییرات ناگهانی هوا به خوبی گازهای ناشی از سوختن به بیرون نشت نکند. چنانچه از لوله های فنری استفاده می کنید توجه داشته باشید که میزان جمع شدن آن باید به حد استاندارد باشد گاهی برای کاهش میزان هزینه ها از لوله های فنری نازک استفاده می شود که فنری بودن آن تا اخرین حد از بین رفته است. برای اتصالات شلنگ به لوله گاز از شلنگ های منعطف با اندازه متناسب استفاده نمایید همچنین برای اتصالات لازم است بست های محکم با پیچ های کاملاً سالم به کار برده شود تا از نشت گاز به بیرون از لوله و شلنگ جلوگیری شود.

انتخاب بست مناسب برای خرید بخاری گازی

حتما از بست های فلزی پیچی و استاندارد برای سفت کردن شلنگ استفاده نمایید. از بست های مفتولی که برای فشار های پایین تهیه شده اند استفاده نکنید! به هیچ عنوان از سیم مفتول و یا وسایل مشابه آن برای محکم کردن شلنگ استفاده نکنید چراکه ممکن است پس از مدتی بر اثر فشار پاره شود و یا باعث بریده شدن شلنگ گاز شود.

جمع کردن بخاری

برای جمع کردن بخاری نیز چنانچه بخاری گازی از تنها می توانید اتصالات گازی را قطع کرده تا از نشت گاز به بیرون جلوگیری شود اما برای بخاری های معمولی ابتدا تمامی اتصالات گاز را قطع و سپس لوله های دودکش بیرونی را به خوبی کیپ کنید.

بیشتر ببینید : راهنمای خرید بخاری برقی با مدل های پرفروش

چه تفاوت هایی بین شومینه و بخاری گازی وجود دارد؟

چه تفاوت هایی بین شومینه و بخاری گازی وجود دارد؟

خرید شومینه یا خرید بخاری گازی کدام یک مناسب تر است؟ با توجه به اینکه شومینه به عنوان یک ابزار برای دیزاین منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان زیاد بر روی گرمایش آن حساب باز کرد چرا که تمامی گرمای شومینه به جلو هدایت می‌شود و دیگر بخش‌های خانه تا شعاع بیشتر نمی‌توانند از این گرما استفاده کنند این در حالی است که بخاری‌های گازی در مدل های مختلف می توانند تامین کننده بخش عمده‌ای از گرمای فضا باشند پس اگر جز افراد سرمایه هستید پیشنهاد می شود از مدل‌های مختلف بخاری های گازی استفاده کنید البته بخاری گازی دیواری مزیت‌های بیشتری نسبت به نمونه معمولی آن دارد.

کدام وسیله گرمایشی برای اتاق کودک و نوجوان مناسب تر است؟

با توجه به موارد عنوان شده در رابطه با حفظ سلامت و جان افراد لازم است که از نمونه های کم خطر در اتاق فرزندان خود استفاده نمایید. مدل هایی از بخاری گازی که هم بتواند گرمای لازم را تامین نماید هم سلامت آن ها را در برابر گاز های خطر ناک و آتش سوزی تامین کند. بخاری گازی دیواری با داشتن سنسور ODS انتخاب ایده آلی است اما برای استفاده می بایست تهویه اختصاصی برای آن در نظر گرفت. این محصول با نصب بر روی دیوار احتمال سوختگی و آتش سوزی را تا میزان زیادی کاهش می دهد.

بهترین مارک بخاری گازی ایرانی

کدام برند ها در زمینه تولید بخاری گازی موفق بوده اند؟ در سال های اخیر با توجه به وسواس مشتریان در زمان خرید بخاری، کمپانی های زیادی در این زمینه فعالیت های خود را گسترش داده اند که از مهم ترین آن ها می توان نیک کالا، آبسال، آذر درخشان، پلار، سپهر الکتریک… اشاره کرد که با تولید و ارائه محصولات منحصر به فرد و استفاده از فناوری های روز دنیا توانسته اند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهند.

بهترین مارک بخاری گازی نیک کالا

نیک کالا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کشور است که قدمت آن به 1258 می رسد. نیک کالا اولین اجاق گاز خود را در سال 1342 تولید کرد. به غیر از کشور ، محصولات این شرکت به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. نیک کالا مجرب ترین و بهترین تولید کننده بخاری گازی در کشور است.

مروارید سوز

شرکت دیگر تولید کننده بخاری گازی شرکت مروارید سوز است. کلیه مراحل تولید بخاری (برش ورق های فولادی ، پرس ، لعاب و …) در کارخانه این شرکت واقع در نیشابور انجام می شود. شایان ذکر است که برند Pearl Burner به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب پرفروش ترین بخاری گازی در بازار است.

شرکت آذر درخشان

شرکت آذر درخشان در سال 1388 تاسیس شد و کارخانه آن در تبریز واقع شده است. این شرکت توانسته است در مدت زمان کوتاهی محصولات با کیفیت (بخاری و اجاق گاز) تولید کند و سهم قابل توجهی از فروش را به دست آورد. آذر درخشان در حال حاضر بهترین بخاری گازی برای طراحی شومینه را تولید می کند.

مشهد سرما

مشهد سرما فعالیت خود را در سال 1357 در زمینه تولید انواع یخچال و کولر آبی آغاز کرد. در سال های اخیر ، این شرکت خط تولید بخاری های گازی را راه اندازی کرده است. محصولات سرما مشهد در حال حاضر به 15 کشور جهان صادر می شود.

بهترین مارک بخاری گازی ایران شرق

ایران شرق یکی دیگر از شرکتهایی است که سابقه تولید بخاری گازی را دارد. این شرکت در سال 1976 در نیشابور تأسیس شد و به مدت 4 دهه فعالیت قادر به تولید و عرضه محصولات در سراسر جهان بوده است. محصولات ایران شرقی در حال حاضر به ترکیه ، ارمنستان و دیگر کشورها صادر می شود.

مارک بخاری گازی آبسال

آبسال در سال 1335 در تهران تأسیس شد و در آغاز فعالیت خود مشغول تولید ظروف آشپزخانه بود و سپس سایر لوازم خانگی (مانند بخاری ، کولر و آبگرمکن) را به محصولات خود افزود. قطعاً بهترین بخاری بدون دودکش ، تولید شده در کشور ، متعلق به مارک آبسال است. بخاری گازی بدون دودکش مطلق با 30٪ صرفه جویی در انرژی (در مقایسه با بخاری های دودکش) و کارایی 90٪ یک گزینه خوب و ارزان برای مصارف خانگی و تجاری است.

بخاری گازی کوپال

کارخانه این شرکت در مشهد واقع شده و در سال 1368 تاسیس شده و در زمینه تولید لوازم خانگی (بخاری و شومینه ، دیگ بخار و کولر) فعالیت می کند. بخاری های گازی تولید شده توسط این شرکت دارای تاییدیه EAQA انگلستان می باشد.

بهترین مارک بخاری گازی توان

یکی دیگر از مارک های با سابقه تولید بخاری گازی ، نام تجاری Tavan است. این شرکت حدود 50 سال است که لوازم خانگی (مانند بخاری گازی و کولر آبی) تولید می کند. محصولات توان نیز به آذربایجان و ارمنستان صادر می شود.

بخاری گازی POLAAR

برند پولار در سال 1331 تاسیس شد و فعالیت خود را بصورت حرفه ای در زمینه تولید انواع لوازم خانگی آغاز کرد. از جمله محصولات برند پلار می توان به کولر گازی ، بخاری گازی ، جاروبرقی ، بخاری و موارد دیگر اشاره کرد. پلار را قطعاً می توان یکی از بهترین مارک های بخاری گازی دانست.

هیتر برقی بهتر است یا بخاری گازی؟

هیتر برقی بهتر است یا بخاری گازی؟

هیتر های برقی گرمای مطلوب تری نسبت به مدل های گازی و حتی بخاری های برقی دارند. علاوه بر این با استفاده از فنی در آن ها تعبیه شما باد گرم را به سمت شما هدایت می کنند و این می تواند ذلت بخش تر باشد. اما در کنار آن انرژی بیشتری مصرف کرده و گاهی نیز برخی از مدل های با کیفیت و مناسب درای قیمت چند برابری نسب به بخاری های گازی هستند. اما به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک تری که دارند بسیاری از افراد دوست دارند تا برای محیط های کوچک تر از هیتر برقی استفاده کنند تا بخاری گازی. علاوه بر این نیازی به تهویه هوا نیز ندارند.

ویژگی های یک  بخاری گازی مدرن

بخاری گازی مدرن، با استفاده از فناوری پیشرفته و طراحی هوشمندانه خود، به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه‌حل‌های گرمایش در فضاهای مدرن شما ظاهر می شود. این بخاری با بهره‌گیری از گاز به عنوان منبع انرژی، به سرعت و با کارایی بالا فضاها را گرم می‌کند و به شما تجربه‌ای دلپذیر از راحتی و گرمای مطلوب فراهم می‌کند.

طراحی زیبا و مدرن این بخاری، آن را به یک قطعه جذاب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضا تبدیل کرده است. صفحه کنترل لمسی و قابلیت برنامه‌ریزی زمانی به شما امکان می‌دهد که به راحتی دمای مطلوب خود را تنظیم کنید و با این ویژگی‌های هوشمند، به بهینه‌ترین شکل ممکن از انرژی استفاده کنید. بخاری گازی مدرن همچنین از ایمنی بالا و تکنولوژی‌های حفاظتی مدرن برخوردار است. این ویژگی‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که استفاده از بخاری در خانه شما امن و بدون هرگونه ریسک ناخواسته باشد. با این بخاری مدرن، گرمایش خانه یا محل کار شما به یک تجربه لذت‌بخش و مدرن تبدیل می‌شود.

علت پرفروش بودن 25 مدل بخاری گازی زیر از بین 500 مدل در دیجیکالا چیست؟

با توجه به مطالب عنوان شده لازم دانستیم شما را با تعدادی از محصولات پرفروش در سال جاری آشنا نماییم تا بتوانید بر اساس مشخصات هریک نمونه ای مورد نظر را خریداری نمایید:

4.7/5 - (3 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی پلار مدل 20KN

این محصول بر اساس تقاضای بازار در دو مدل دیواری و زمینی طراحی شده است که با توجه به وزن استاندارد می توانید آن را به سادگی در تمامی فضا ها استفاده نمایید. از مهم ترین مزیت های این بخاری می توان به میزان گرمایش بالای آن اشاره کرد که با ظرفیت 5000 کیلو کالری تا 99 درصد رانئمان و کارایی دارد. در تولید این محصول از سیستم ایمنی ODS استفاده شده که بر این اساس می توان آن را در فضای بسته و بدون دودکش نیز قرار داد. همچنین از دیگر فناوری های آن می توان به سیستن نظارت بر شعله و گاورنر اشاره کرد که قابلیت پشتیبانی تنظیم میزان فشار گاز را دارد.

  • قابلیت نصب بروی دیوار , زمین
بیش از ۲۲۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی آبسال مدل 437

تنوع رنگ بندی این مدل از بخاری های آبسال امکان خرید و ست کردن با دیگر لوازم را فراهم نموده است. مدل437 نمونه ای خاص از محصولات آبسال می باشد که با داشتن وزن 6.8کیلویی امکان استفاده به صورت دیواری و زمینی را مقدور ساخته است. در طراحی این مدل از شیر نیمه اتوماتیک، سیستم خودکار جرقه زن و ترموکوپل و ODS استفاده شده که بر این اساس می توان آن را در دسته بخاری های بدون دود کش قرار داد. از مزایای اصلی این بخاری می توان به گرمایش تا 3900 کیلو کالزی و بازه انرژی A اشاره کرد.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:دیوار، زمین
بیش از ۴۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند.
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی آبسال مدل 481

اگر به دنبال بخاری گازی با اندازه متعادل، قیمت مناسب و بازدهی عالی هستید، این مدل یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما است که با بازدهی گرمایشی تا 4400هزار کیلو کالری فضای گرم و دلنشین را برای شما ایجاد می نماید. این محصول مجهز به جرقه زن و سیستم ایمنی ODS می باشد همچنین در آن از رگلاتور با هدف جلوگیری از قطع و وصلی و نوسانات گازی استفاده شده است. در طراحی آن شیشه های سکوریت به کار رفته که علاوه بر زیبایی، جلوه و نمای خاصی به بخاری می دهد. لازم به ذکر است که این محصول تنها در یک رنگ قهوه ای به بازار عرضه می شود که با رنگ پودری کوره ای پوشش داده شده است.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:دیوار، زمین
  • نیاز به دودکش:خیر
بیش از ۷۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی سپهر الکتریک مدل سام SE9000

گرمایش بالا تا میزان 5000کیلو کالری برای ایجاد فضای گرم در مکان های بسته تنها به واسطه بخاری هلی قدرتمند همانند مدل فوق امکان پذیر می باشد. کمپانی سپهر الکتریک با ارائه این مدل در دسته بهترین های سال جاری قرار گرفته است چرا که در تولید مدل سام از سیستم ایمنی ODS ، ترموکوپل، جرقه زن، گاورنر استفاده نموده که هر یک قابلیت های متفاوتی را اجرا می نمایند. لازم به ذکر است که این محصول تنها در مدل زمینه طراحی و قطر دودکش آن 100میلی متر مشخص شده است همچنین می توانید از اتصالات گاز شهری و کپسول برای استفاده از آن بهره ببرید.

  • نوع سوخت:گاز شهری، گاز کپسول
  • قابلیت نصب بروی:زمین
بیش از ۱۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی پلار مدل 3PN

مدلی بسیار کاربردی با راندمان بالا که می تواند تا 4500 کیلو کالری بازدهی گرمایی داشته باشد، پلار 3PN یکی از محبوب ترین نمونه های بخاری گازی است که به صورت دو کاربره قابلیت اجرا دارد  و می توانید در مکان های کوچک و فضاهای بسته به صورت زمینی و دیواری از آن استفاده نمایید. این مدل تا 99 درصد بازدهی حرارتی دارد و به سیستم های مختلفی مانند ODS، گاورنر، تنظیم شعله مجهز می باشد همچنین در طراحی آن فناوری مشعل استینلس استیل و گرمایش تشعشعی به کار رفته است، این بخاری کرم رنگ یک انتخاب ایده آل برای اتاق خواب یا مغازه است.

  • قابلیت نصب بروی:دیوار، زمین
  • نیاز به دودکش:خیر
بیش از ۳۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی نیک کالا هوشمند AB7

مدلی بسیار شیک و زیبا با رنگ بندی خاص که قابلیت ست کردن با تنوع رنگی دکوراسیون را فراهم نموده است. این محصول به دلیل داشتن راندمان بالا و بازدهی گرمایی تا 3500 یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود، گفتنی است که این محص.ول در مدل زمینی طراحی و تولید شده است که با داشتن فناوری های پیشرفته همچون سیستم ODS، ترموکوپل و گاور نر امکان استفاده از یک بخاری کاملا هوشمند را فراهم نموده است. به یاد داشته باشید که در زمان خرید دود کش برای این بخاری به قطر 100 میلی آن دقت نمایید.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
بیش از ۲۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی مروارید سوز شرق طرح گرافیکی مدل 12000

اگر علاوه بر گرمایش فضا، به دنبال زیبا سازی محل زندگی یا محل کار خود هستید، این مدل نمونه ای بسیار شیک و فانتزی محسوب می شود که با داشتن ویژگی های خاص همچون بازدهی تا 8000 کیلو کالری قابلیت گرمایش یک فضای 80 تا 90 متری را فراهم نموده است. لازم به ذکر است که این محصول با داشتن فناوری های مشابه مانند ODS ، ترموکوپل، گاور نر و جرقه زن در دسته بخاری های زیبایی دیواری قرار می گیرد که البته لازم به ذکر است که این محصول به دودکش نیاز دارد و با سوخت گاز شهری قابل استفاده می باشد.

  • قابلیت نصب بروی:دیوار
بیش از ۳۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی آبسال مدل 431G

تنوع رنگی این محصول در دو رنگ آبی و نوک مدادی خلاصه شده و از پوشش رنگ کوره ای بهره می برد. این محصول راندمان حرارتی بالایی دارد و تا میزان 8000کیلو کالری قابلیت گرمادهی دارد. از جمله فناوری ها به کار رفته در این مدل می توان به استفاده از شعله نما، ODSريال جرقه زن اشاره کرد به علاوه بخاری آبسال مدل 431G شرایطی را برای تنظیم شعله به صورت دستی نیز فراهم نموده است. این وسیله با داشتن وزن 7.8 کیلو گرممی و اندازه استاندارد با ارتفاع 630  میلی متر جزو بخاری های دیواری قرار گرفته است البته در شرایط مختلف نیز می توان از آن به صورت زمینی استفاده شود.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:دیوار، زمین
بیش از ۳۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی آبسال مدل 401S سنسوردار

طراححی با رده A به تنهایی نیمی از راه را می پیماید، این محصول با راندمان حرارتی بالا و گرمایش 3100 یکی از مهم ترین محصولات گرمایش زمینی معرفی می شود و در طراحی آن از فناوری های زیادی مانند ODS ، ترموکوپل، گاور نر و جرقه زن استفاده شده است. همچنین استفاده از سنسور حرارتی دودکش، تنظیم شعله نیز از دیگر مزایایی خرید این محصول به حساب می آید. لازم به ذکر می باشد که علاوه بر مطالاب عنوان شده در طراحی این محصول از مشعلی با تساعد گازی کم استفاده شده که از بروز گاز های سمی و مضر به بیرون جلوگیری می کند.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
بیش از ۱۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی نیک کالا مدل مهتاب MB-20

این محصول انتخابی ایده آل از محصولات نیک کالا است که با داشتن ویژگی هایی خاص و راندمان حرارتی بالا تا میزان 8100 کیلو کالری بازدهی گرمایی دارد. در طراحی این مدل از دودکش با قطر 100 میلی متر استفاده شده ، از دیگر قابلیت های مدل مهتاب می توان به داشتن سیستم های ایمنی مانند ODS ، ترموکوپل، گاور نر و جرقه زن اشاره کرد. همچنین این مدل قابلیت تنظیم فشار گاز مایع تا 270 میلی لیتر فذاهم نموده است علاوه بر موارد عنوان شده این مورد قابلیت تنظیم شعله را به صورت دستی و اتوماتیک فراهم نموده است.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
بیش از ۲۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی نیک کالا مدل مرجان MN12

از ویژگی های این مدل از بخاری های نیک کالا می توان به تنوع بالای رنگی اشاره کرد که نمای شیک به دکوراسیون منزل شما می دهد. این محصول در مدل زمینی تولید شده است و در زمان استفاده لازم به خرید دود کش با قطر 100 میلی متر اشاره کرد، لازم به ذکر است که راندمان حرارتی این محصول با توجه به میزان گرمادهی 8500 افزایش پیدا کرده و بر اساس فناوری های پیشرفته همچون تنظیم شعله و جرقه زن در دسته بخاری هایی با قیمت مقرون به صرفه قرار دارد گفتنی است که سوخت مورد نیاز برای این محصول از گاز شهری تامین می شود.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
بیش از ۱۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250

این بخاری تفاوت های ظاهری زیادی را دی پی دارد و می توانید با استفاده از آن جلوه شیک و زیبایی به دکوراسیون منزل یا محل کار بدهید. در طراحی سیستمی آن از غناوری های خاصی همچون ترموکوپل، نظارت بر تنظیم شعله و امکان تغیر در میزان آن فراهم می باشد.با توجه به ظاهر جذاب و زیبای آن برای نمای بهتر از شیشه های کاملا نشکن با مقاومت بالا استفاده شده که تداعی گر فرم شومینه می باشد. بازدهی گرمایشی بخاری مدل بنیامین تا میزان 5700 کیلو کالری می باشد که بر ایناساس در رده بندی درجه E قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به استفاده از سیستم ODS، حسگر های حرارتی با قابلیت کاهیش مصرف گاز تا 20 درصد اشاره کرد.

  • نیاز به دودکش:بله
  • جرقه زن:بله

 

خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی سپهر الکتریک مدل 8000C

استفاده از سیستم ایمنی ODS و جرقه زن خودکار شرایط استفاده از این محصول را تا میزان زیادی ساده و آسان کرده است، این بخاری با گرمادهی تا میزان 7200 در دسته محصولات رده بالا قرار دارد، که همین دلیل راندمان حرارتی 87 درصد، درجه انرژی A را به خود اختصاص داده است. این محصول دو کاربره را می توانید هم به صورت زمینی و هم دیواری  و بدون دودکش استفاده نمایید و از دیگر مزیت های آن می توان به مجهز بودن به سیستم گاورنر،ترموکوپل، شسر کنترل دستی و جرقه زن بی صدا اشاره کرد.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:دیوار، زمین
  • نیاز به دودکش:خیر

 

خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان KN16

این مدل یکی از متفاوت ترین بخاری های گازی زمینی نیک کالا است که به سیستم های تنظیم شعله، فندک قوی و ترموکوپل، سیستم ایمنی ODSو نظارت بر شعله مجهز می باشد. بازذهی بالای حرارتی این محصول تا 8100کیلو کالری سبب شده که بتوان از آن در مکان های بزرگ نیز استفاده کامل را برد همچنین به دلیل داشتن راندمان حرارتی مناسب رده انرژی D را به خود اختصاص داده است. گفتنی است که این بخاری نیاز به دودکش با کیفیت با قطر 100 میلی متری دارد.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
بیش از ۲۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

بخاری گازی نیک کالا مدل صبا MN6A

این مدل امکان انتخاب در تنوع رنگی را برای مشتریان فراهم می کند و برای جلوه بیشتر از پودر کوره ای استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد دارد. بخاری نیک کالا مدل صبا به صورت زمینی و تنها با دودکش قطر 100 میلی متر مورد استفاده قرار میگیرد و بازدهی گرماهی تا 3500 کیلو کالری درجه E را در رده بندی انرژی به خود اختصاص داده است. در طراحی و تولید این محصول از سیستم کنترل اکسیژن ODS، تثبیت کننده فشار گاز و سیستم ایمنی اکسی پیلوت استفاده شده است.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید شومینه گازی لوپز مدل 33000

مدل فوق العاده لوکس و زیبا که جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی می دهد، شومینه لوپز با قدرت بازدهی گرمایشی تا 9000 کیلو کالری در دسته پر بازده ترین محصولات گرمایشی قرار دارد و با توان مصرفی بالا رتبه E انرژی را دریافت نموده است. این شومینه با داشتن سیستم های ایمنی ODS، شیر ng نگهبان گازگاورنر و ترموکوپل سهم عمده ای از فروش بازار را در جایگاه مدل های زمینی با دودکش به خود اختصاص داده است.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی کوپال مدل گلبرگ

اگر به دنبال بخاری برای طراحی شیک و خاص هستید، مدل گلبرگ کوپال می تواند جذابیت ویژه ای به دکوراسیون محل کار و زندگی شما بدهد. رنگ مسی با طرح های گلبرگ طلایی توجه مشتریان خاص را به خود جلب می کند. به علاوه با داشتن میزان بازدهی گرمایی تا 5500 کیلو کالری توانستهخ در رتبه بندی انرژی نشان E را دریافت نماید. این محصول مجهز به سیستم های ایمنی اکسیژن ODS، جرقه خودکار، قابلیت تنظیم شعله و نظارت بر آن، ترموکوپل و… می باشد که بر این اساس در دته مجهز ترین بخاری های زمینی با دودکش قرار گرفته است.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید شومینه گازی لوپز مدل 24000

طرحی بی نظیر و فوق العاده زیبا که برای دیزاین و دکوراسیون با سبک کلاسیک یک انتخاب فوق العاده خاص است. این شومینه قابلیت گرمایش تا 8600 کیلو کالری فراهم نموده که انتخاب مناسب برای فضای متوسط و بزرگ محسوب می شود. این محصول در دو رنگ مسی و مشکی به بازار عرضه می شود و درجه رتبه بندی E را در میان شومینه های زمینی با دودکش به خود اختصاص داده است.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی سپهر الکتریک مدل سام SE9000

طراحی مدرن و فوق العاده شیک این محصول انتخاب اول افرادی است که به خاص و آنتیک بودن لوازم خانگی اهمیت زیادی می دهند. در طراحی این بخاری گازی زمینی، محل نصب دودکش با قطر 100 میلی متر در نظر گرفته شده است به علاوه می توان برای سوخت آن نیز از گاز شهری و کپسول استفاده نمود. در طراحی این محصول از سیستم های ایمنی ODS، شیر کنترل تمام اتوماتیک، جرقه زن و قابلیت نظارت و تنظیم شعله استفاده شده است که بر این اساس می توان آن را در دسته کالا های تاپ و هوشمند قرار داد.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
بیش از ۱۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی مروارید سوز طرح شومینه مدل رویال 28000

این شومینه انتخاب افرادی است که برای طراحی و دیزاین منزل به دنبال قواعد هستند، البته ظاهر بسیار شیک آن امکان استفاده در دکوراسیون های مختلف با سبک مدر، کلاسیک و امروزی را فراهم نموده است. از نظر فنی این محصول مجهز به سایر سیستم های ایمنی ODS، جرقه زن پیو الکتریک، گاورنر، شعله پخش سفالی، ترموکوپل و تنظیم و نظارت بر شعله است و با بازدهی بالای گرمایی تا  80000 کیلو کالری رتبه E را در رتبه بندی بازه انرژی به خود اختصاص داده است. گفتنی است که برای نصب این محصول نیاز به دودکش با قطر 100 میلی متر است و در دسته شیک ترین مدل های شومینه زمینی قرار گرفته ست.

  • نیاز به دودکش:بله
  • جرقه زن:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی کوپال مدل 700 طرح گلبرگ

این بخاری حجم کمی از فضای داخلی را اشغال می کند همین امر سبب شده که انتخاب ویژه ای برای اتاق خواب و یا مغازه های کوچک باشد، در طراحی ظاهری این محصول از نقوش گلبرگ استفاده شده که جذابیت ویژه ای به آن داده و می توانمد نقطه قوت دکوراسیون شما باشد. قدرت بازدهی 3500 کیلو کالری آن سبب شده که در بازه رده انرژی رتبه E را دریافت نماید. به علاوه اینم بخاری مجهز به سیستم های جرقه زن ، تنظیم و نظارت بر شعله، شیر کنترل نیمه اتوماتیک است و همچنین با وجود مدل زمینی آن لازم است در زمان نصب از دودکش با قطر 100 میلی متری استفاده نمود.

  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید شومینه گازی آذر درخشان طرح کلبه 22000

تنوع رنگ و طرح شومینه فوق از نقاط قوت آن محسوب می شود که البته امکان استفاده در دکوراسیون مدرن و کلاسیک را فراهم نموده است. این محصول با قدرت گرمایش حداکثری 7500 و توان مصرفی پایین رتبه E را در رده بندی انرژی به خود اختصاص داده است. استفاده از سیستم های ایمنی، شیر اتوماتیک تمام توماتیک، تنظیم و نظارت بر شعله و ترموکوپل سبب شده در دسته بهترین شومینه های زمینی با دودکش قرار گرفته است.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • نیاز به دودکش:بله
  • جرقه زن:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی ایمن گاز مشهد مدل کلبه ای

طراحی این محصول بسیار خاص و جذاب است و برای افرادی مناسب است که به دنبال لوازم آنتیک برای دکوراسیون خود هستند، این بخاری می تواند نمای زیبایی به گوشه پذیرایی یا مغازه بدهد و با داشتن طراحی شیک و قیمت متناسب سهم عمده ای از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. از نظر فنی این محصول مجهز به سیستم های ایمنی، جرقه زن خودکار، ترموکوپل و سیستم نظارت بر تنظیم شعله است و با بازدهی گرمایی6000 کیلو کالری، رتبه E را دریافت نموده است.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:زمین
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی ایمن گاز مشهد مدل شادلین کلاسیک

این محصول بازدهی بالایی گرمایشی را تا 3500 کیلو کالری دارد همین امر سبب شده که رتبه E را در رده بندی انرژی به خود اختصاص دهد و از نظر فنی دارای سیستم ایمنی، تنظیم کننده شعله، شیر کنترل نیمه اتوماتیک، جرقه زن خودکار و ترموکوپل است و به دلیل ایمنی بالا در دسته بخاری های زمینی با دودکش ایمن قرار گرفته است.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله
خرید بخاری گازی با بهترین قیمت روز – بخاری اتاق خواب و پذیرایی

خرید بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین MC25

اگر به دنبال مدل های خاص و جذاب برای تکمیل دکوراسیون به سبک کلاسیک و امروزی هستید، بخاری گازی شومینه ای مدل ثمین یک انتخاب ایده آل و کاملا خاص است. در طراحی این مدل از دودکش با قطر 100 میلی متری استفاده شده است و مجهز به سیستم های ایمنی، تنظیم فشار گاز گاورنر، تنظیم و نظارت بر شعله و جرقه زن خوددکاز است. به علاوه از شیشه اروپایی نشکن با شوک حرارتی بالا و هیزم سرامیکی استفاده شده است. گفتنی است که این کالا قابلیت بازدهی گرمایشی را تا 5900 کیلو کالری فراهم می کند.

  • نوع سوخت:گاز شهری
  • قابلیت نصب بروی:زمین
  • نیاز به دودکش:بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *