لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

لزوم خرید دستگاه آبمیوه گیری خانگی

استفاده از آب‌ میوه تازه، غیر صنعتی ، طبیعی، بدون مواد افزودنی یکی از منابع تأمین ‌کننده املاح، مواد معدنی، مواد مغذی موردنیاز بدن، ویتامین‌ها و…. همیشه مورد توصیه کارشناسان تغذیه بوده است. هنگام که قصد خرید یکی از لوازم خانگی را داریم بعد از کلی تحقیق و پرسیدن قیمت از چند جای مختلف و با توجه به فاکتورهای دیگر مثل کیفیت، در آخر سر یکی را انتخاب و تصمیم به خرید می کنیم، برای این ‌که از انتخاب خود راضی باشید بهتر است اطلاعات کافی در مورد کالای مورد نظر و برند آن داشته باشیم.

یکی از لوازمی که در اکثر خانه ها مورد نیاز هر خانواده می باشد و بی ‌ارتباط با سلامت افراد نیست، دستگاه آب ‌میوه‌ گیری (juicer) است. تحقیق هایی که باستان ‌شناسی از زمان های گذشته و ما قبل میلاد انجام داده اند نشان می‌ دهد که در طول تاریخ هم انسان‌ ها به نوشیدن آب‌ میوه علاقه زیادی داشتند ولی نحوه و تکنیک آبمیوه گیری در طول دوران ها با هم فرق کرده است. اولین دستگاه آب میوه گیری در سال ۱۹۳۶ توسط دکتر نورمن واکر اختراع شد. امروزه شاهد دستگاههای پیشرفته تری هستیم.

ویژگی‌ های دستگاه آبمیوه گیری

از لوازم پرکاربرد در هر خانه آبمیوه‌ گیری است که به کمک آن می توان انواع و اقسام نوشیدنی ‌های سالم و پر فایده را در اختیار گرفت. همین طور وقتی که قصد دارید وعده های روزانه میوه و سبزیجات خود را به طور کامل داشته باشید. آب میوه می تواند یکی از بهترین راه ها برای مصرف تمام مواد مغذی برای شما باشد.

لازم به یاد آوری است که سازمان جهانی بهداشت طی مقاله ای اظهار داشت که مصرف میوه و سبزیجات می تواند افراد را از خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان، دیابت و برخی دیگر از بیماری ها کاهش دهد. طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها(CDC)، رژیم غذایی سالم می تواند حداقل شامل 5 وعده سبزی و میوه در روز باشد. یک آبمیوه گیری خوب و کاری می تواند به راحتی در رسیدن به این اهداف شما را کمک کند! اگر شما یک شخص وگان (سبزی خوار)، ورزشکار باشید و به دنبال دستگاهی باشید که به راحتی سبزی و میوه بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید ، می توانید از یک آبمیوه گیری در خانه بسیار استفاده کنید.

انواع دستگاه‌ های آب‌ میوه گیری را می توان به نوع دستی، برقی و آب مرکبات گیر تقسیم کرد.

  • دستگاه‌ هایی که دارای دهانه‌ی بزرگ هستند بهتر از بقیه مدل ها است زیرا دیگر احتیاج نیست میوه به اسلاید های کوچک ‌تر تقسیم کنید.
  • از خصوصیات مهم یک دستگاه آبمیوه گیری خوب می توان به نداشتن لرزش و صدا هنگام کار اشاره کرد، بیشتر افراد علاقه ندارد برای نوشیدن یک لیوان آب ‌میوه از سروصدای و لرزش زیاد آب ‌میوه گیری کلافه شوند.
  • قدرت دستگاه‌های آب میوه گیری از ۶۰۰ وات الی ۱۵۰۰ وات ( در موتورهای قوی تر) می باشد. البته هر کس بر حسب نیاز و احتیاج خود این مدل ها را انتخاب می‌ کند.
  • سرعت هر آب‌ میوه گیری بنا به چرخش موتور آن محاسبه می شود. هر چقدر این سرعت بیشتر باشد آب میوه گیری شما با سرعت بالاتری کار می کند.
  • تیغه ‌های آب‌ میوه گیری می تواند از جنس فولاد یا تیتانیوم باشد، لازم به یاد آوری است که تیغه‌ های با جنس پلاستیک دارای مقاومت بیشتر‌بوده و زنگ نمی زند.
  • همیشه در هنگام خرید هر وسیله مخصوصا آب میوه گیری به میزان مصرف انرژی که به صورت برچسب روی آن درج شده، توجه کنید.
  • جنس بدنه ‌ی دستگاه‌های آب‌ میوه گیری از پلاستیک، استیل یا تلفیقی از هر دو است، این دو جنس از نظر مقاومت و استحکام تفاوتی زیادی با هم ندارند.
  • برندهای و شرکت های مختلف و متنوعی در داخل و خارج از کشور توانستند دستگاه آب‌ میوه گیری زیادی را به بازار عرضه کنند و شما می توانید با خیالی آسوده هر مدلی با هر آپشنی که دوست داشتید، انتخاب و خرید کنید.
  • دستگاه‌های آبمیوه گیری می ‌تواند چند کار را هم برای شما انجام دهد و در اصطلاح به آن آب میوه گیری چند کاره گفته می شود.

نکات مهم در خرید و نگهداری دستگاه آبمیوه گیری

  • دستگاه های آب ‌میوه ‌گیری دارای فرچه‌ های کوچک هستند تا بتوان به راحتی آن را تمیز و نظافت کرده تا هم رعایت بهداشت شود و هم قطعات را از پوسیدگی جلوگیری کند.
  • قبل از خرید، ویژگی دستگاه آب میوه گیری خود را که انتخاب کردید از فروشنده و افرادی که در این زمینه تخصص دارند جویا شوید، احتمال بدهید برخی از ویژگی‌ های دستگاه برای شما مفید نباشد یا برعکس ویژگی خاصی را مد نظر دارید ولی در دستگاهی که می خرید نباشد.
  • بعد از خرید، حتماً از فروشنده بخواهید ضمانت ‌نامه شما را دقیق تنظیم کند.
  • هنگام کار کردن با دستگاه آن را در روی یک سطح تراز شده و صاف قرار دهید تا دچار لرزش و ریزش محتویات داخل آن نشود.
  • قبل از اینکه دستگاه را به برق بزنید و از آن استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که همه قطعات در جای مخصوص خود قرارگرفته و فیکس باشند.
  • میوه‌های نرم مثل موز، زرد آلو، هلو، گوجه‌ فرنگی را هیچ وقت در دستگاه نریزید؛ زیرا تفاله ای که از آن ها بیرون می آید جلوی منافذ صافی را خواهد گرفت و بعدا برایتان مشکل ساز است.
  • هر وسیله برقی می تواند برای شما حادثه‌ ساز باشد، پس هنگام استفاده مراقب فرزندانتان باشید.
  • برای تمیز کردن دستگاه بهتر است آب سرد ، بدون مواد شوینده استفاده کنید، زیرا میوه‌ها آنقدر چرب نیستند که قطعات آب میوه گیری برای تمیزی احتیاج به این مواد داشته باشد.
  • بهترین راه برای بالا بردن عمر مفید دستگاه این ایت که بعد از حدود نیم لیتر آب‌ گیری از میوه‌های گوشتی، فیلتردستگاه به طور منظم تمیز شود.
  • برای جلوگیری از تغییر رنگ دادن داخل دستگاه که اکثرا از جنس پلاستیک است، به طور مرتب با کمی محلول آب و مواد سفید کننده آن را بشویید تا کاملاً سفید شود.
  • در هنگام خرید حتما به میزان بازدهی آبمیوه گیری توجه نمایید، دستگاهی خوب است که بیش از ۵۰ درصد از وزن میوه را به آب تبدیل کند.
  • هر چقدر مخزن آب‌ میوه و تفاله دستگاه بزرگ تر باشد، شما در هر سری مقدار آب‌ گیری بیشتری از میوه‌ها خواهید داشت.
  • در برخی دستگاه‌های آب‌میوه‌گیری سیستمی قرار گرفته که در صورت بالا رفتن دمای موتور در هنگام کار، برق آن قطع شده تا دستگاه خنک شود، هنگام خرید به این ویژگی توجه کنید.
  • داشتن یک محفظه‌ برای نگه ‌داری سیم در کنار دستگاه برای سهولت استفاده مهم است.
  • کلیدهایی به عنوان کنترل سرعت در روی دستگاه‌ های آب‌ میوه‌ گیری برای تنظیم سرعت چرخش موتور طبق نوع میوه‌ها (سفت یا نرم) جا گذاری شده است.

راهنمای خرید آبمیوه گیری

اگر این روزها در حال مقایسه برندهای مختلف آب میوه گیری هستید ، پس حتما قبلاً تصمیم به خرید گرفته اید. به شما پیشنهاد می کنیم تا اطلاعات زیر را به طور آگاهانه ترین و مناسب در هنگام خرید مطالعه کنید. معیارهای تعیین کننده ای مثل قدرت ، ولی جنبه های کمتری که شناخته نشده هم وجود دارد که اهمیت دارند مثل جنس تیغه. برای داشتن همه این اطلاعات این لیست را بررسی کنید.

آبمیوه گیری جدید از کجا بخرم؟

لرزش و صدای دستگاه

بهتر انتخاب آبمیوه گیری ای است که سر و صدا و لرزش کمتری باشد. مطمینا کسی دوست ندارد به خاطر نوشیدن یک لیوان آب میوه از صدای لرزش و سر وصدایش سرسام بگیرد! البته بهترین راه برای کاهش سر و صدا و لرزش آبمیوه گیری می توانید آن را در روی یک سطح صاف و بدون حرکت جا گذاری کنید.

قدرت دستگاه

قدرت دستگاه شما می تواند طبق میزان استفاده هر فرد متغیر است. در مجموع می توان گفت که دستگاه های آبمیوه گیری دارای حداقل 600 وات و در مدل های قوی تر به 1500 وات هم می رسد.

سرعت آبمیوه گیری

در رابطه با این گزینه باید گفت که سرعت آبمیوه گیری به میزان چرخش موتور هر دستگاه رابطه دارد. هر قدرسرعت چرخش موتور بیشتر، سرعت انجام کار بالاتر است.

دهانه آبمیوه گیری

سعی کنید یک آب میوه گیری انتخاب کنید که دارای یک دهانه های بزرگ باشد، زیرا در این نوع دیگر احتیاجی کمتری به خرد کردن قطعات میوه نخواهد بود. پس به هر مقداری که دهانه آبمیوه گیری کوچک تر باشد کار سخت تر خواهد شد.

جنس تیغه

انتخاب دستگاه آبمیوه گیری تیغه دارای اهمیت بسیار زیادی است. اکثرا برای ساختن تیغه ها از موادی مانند پلاستیک ، فولاد، تیتانیوم استفاده می شود. واضح است که تیغه های پلاستیک دارای مقاومت کمتری نسبت به تیغه های تیتانیوم و فولادی دارند.

میزان مصرف انرژی

برای بررسی کردن این مورد باید به توان مصرفی دستگاه و قدرت موتور توجه کنید. برای این کار می توان تا حدودی از روی بر چسب مصرف انرژی دستگاه کمک بگیرید.

وزن بدنه

یکی از ویژگی هایی که در جنس بدنه دستگاه نقش اصلی را دارد وزن آن است. در مجموع بدنه دستگاه های آبمیوه ساز می تواند از جنس استیل و یا پلاستیک باشد و گاهی از ترکیب این دو برای بدنه آبمیوه گیری می توان استفاده کرد. در پایان می توان گفت که این دو جنس از لحاظ استحکام تفاوت زیادی ندارند.

ظرفیت

اگر آشپزخانه شما دارای فضای کافی است ، یا اگر خانواده پر جمعیت دارید و قصد گرفتن آب میوه در بیشتر مواقع را دارید ، یک دستگاه بزرگتر را انتخاب کنید ، یک آبمیوه گیری که دارای ظرفیت 2 الی 5 لیتر باشد می تواند خیلی از کارهای شما را آسان تر کند. ولی اگر فضا کافی ندارید ، یا فقط هفته ای یک یا دو بار می خواهید از آبمیوه گیری استفاده کنید ، انتخاب ظرفیت 1 الی5 لیتری معمولا بهترین گزینه است. با خرید این دستگاه دیگر فضای زیادی از آشپزخانه شما اشغال نخواهد شد ، در صورتی که هنوز هم تمام عملکردهای یک مدل بزرگتر را به شما ارائه خواهد داد.

سوالات متداول

در خرید آبمیوه گیر یا هر وسیله دیگری بیشتر از هرچیزی نیاز و سلیقه ی مشتری مهم است. اگر قصد خریدن یک آبمیوه گیری را دارید باید به چند نکته ویژه داشته باشید، در وسایل های برقی برند آن تاثیر زیادی در کیفیتش دارد پس سعی کنید یک آبمیوه گیری را انتخاب کنید که دارای برند معتبری باشد. برند های زیادی در بازار وجود دارد که هر یک برای خود طرفدارانی دارد مانند برند بوش، فیلیپس، کنوود، فلر، پاناسونیک، مولینکس، تفال و…. معمولا قیمت هر برند بسته به کیفیت آن دارد. در برند های ایرانی می توان به مدل پارس خزر که جزو بهترین و پر طرفدار ترین برند ها می باشد اشاره کرد.

در آبمیوه گیری های خانگی بهتر است چه میوه هایی را آبگیری نکنیم؟

هیچوقت از دستگاه آب میوه گیری خود برای آب گیری از میوه های نرم ( موز، کیوی ، هلو، زرد آلو، گوجه فرنگی) استفاده نکنید به این علت که تفاله های آنها کم کم منافذ صافی را بسته و این راه در مدت کمی به موتور دستگاه آسیب خواهد رساند.

نکات بهداشتی آبمیوه گیری خانگی چه هستند؟

بعد از استفاده از دستگاه باید شیر کوچک محل خروج آبمیوه و توری را با استفاده از برس های مخصوص و کوچک که اغلب در لوازم این وسیله موجود است، تمیز کرده و سپس آن را با دقت بشویید.

بهترین برندهای آبمیوه گیر خانگی کدام اند؟

بهترین برندهای موجود در بازار به ترتیب بوش، پاناسونیک، فیلیپس، کنوود ، پارس خزر می باشد.

لیست محصولات منتخب
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری فوما مدل FU-404

  • مخزن آب میوه گیری:ندارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

قیمت آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:سه کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آب میوه گیری پارس خزر مدل آواکادو

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری هانوور مدل 1638

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:پنج کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری مکسی مدل MEX-614

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر 700W

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

  • سوئیچ ایمنی:ندارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:سه کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آب میوه گیری مکسی مدل MEX-614A

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

  • مخزن آب میوه گیری:ندارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:سه کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آب میوه گیری مکسی مدل 614

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:دستی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری ویداس مدل VIR-3615

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری فوما مدل FU-2018

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

قیمت آب میوه گیری نوا مدل 535fp4

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-714

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-712

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-719

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

  • سوئیچ ایمنی:ندارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری دسینی مدل DS-1100

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری مولینکس مدل JU450

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری دورنیکا مدل J-800VD

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری فلر مدل PJ1000

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری مدل BSSJ3882

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری، مخلوط کن و آسیاب آوا مدل J201

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:سه کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GS-726

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • نمایشگر:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری کنوود مدل JE680

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه‌ گیری فلر مدل PJ 801

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-509

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری نانیوا مدل MJ-11788

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-479

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:سه کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری پریما جرمنی مدل JU-5

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:پنج کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری مایر مدل MR-7003

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری رومانتیک هوم مدل GS-306

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری رویالتی لاین مدل PJE700

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری یورولوکس مدل EU-JE2748CS

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:پنج کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-502

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری گریمن مدل GR-JE152

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری براون مدل SJ3000

  • سوئیچ ایمنی:ندارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:ندارد
  • سیستم ضد چکه:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1916

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری هانوور مدل 1217

  • مخزن آب میوه گیری:ندارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:چهار کاره
  • مخلوط کن:دارد
  • آسیاب:دارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری بلک اند دکر مدل JE350

  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

آبمیوه گیری همیلتون مدل 144

  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • مخزن آب میوه گیری:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • سیستم ضد چکه:دارد
لیست قیمت و خرید 50 مدل بهترین آبمیوه گیری پرقدرت خانگی چند کاره

خرید آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500 WH

  • مخزن آب میوه گیری:ندارد
  • سوئیچ ایمنی:دارد
  • نوع آبمیوه گیری:برقی
  • کارکرد:تک کاره
  • مخلوط کن:ندارد
  • آسیاب:ندارد
  • مخزن تفاله:دارد
  • تنظیمات سرعت:دارد
  • نمایشگر:ندارد
  • سیستم ضد چکه:دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *