بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

راهنمای انتخاب بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟

آخرین بروز رسانی در 22 دی 1400

نکات خرید بهترین هالوژن سقفی چیست؟ لامپ های هالوژن از جمله عناصری هستند که جلوه خاصی را در محیط ایجاد می کنند. برای داشتن یک دکوراسیون و خانه زیبا باید به تمام عناصر به کار رفته در محیط و حتی جزئیات توجه کنید. به عنوان مثال ، نور یکی از عناصر مهم در زیبایی خانه و آشپزخانه است. نور هم برای زندگی ضروری است و هم بر سلامتی تأثیر بسزایی دارد. در پرداختن به این مسائل ، طراحان دکوراسیون سعی می کنند با کمک نورپردازی و استفاده از ابزار مناسب در این زمینه اقدامات لازم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. یکی از این کار ها استفاده از هالوژن سقفی است که هم کم مصرف هستند و هم جلوه و زیبایی خاصی دارند. برای خرید و انتخاب بهترین هالوژن سقفی یک سری نکات وجود دارد که باید بدانید.

پیشنهاد مطلب: می توانید 56 مدل جدید لامپ هالوژن را  علاوه بر مدل های این مطلب مشاهده کنید.

انواع هالوژن سقفی جدید موجود در بازار

انواع رایج هالوژنهای سقفی جدید از نظر تکنولوژی به سه دسته تقسیم می شوند. انواع این لامپها لامپهای هالوژن LED ، لامپهای هالوژن COB و لامپهای هالوژنی SMD می باشند. لامپ های LED و SMD انواع مختلفی از لامپ های هالوژنی سقفی هستند که می توانید در بازار خریداری کنید. این لامپ ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام نوردهی متفاوتی دارند. لامپ های هالوژن LED از جمله این انواع مختلف هستند. نور تولید شده توسط این لامپ بستگی به تعداد LED های استفاده شده در آن دارد. هر چه این LED ها و قدرت آنها بیشتر باشد ، قدرت نور بیشتری نیز وجود دارد.

لامپ های هالوژن SMD یکی دیگر از لامپهای کم مصرف است که نور بیشتری تولید می کند. این لامپ ها دارای مدارهای مجتمع اتصال کوتاه هستند. این مدارهای مجتمع بدون سوراخ روی برد نصب می شوند. وظیفه این اجزا این است که نور مناسب را همزمان با عبور جریان برق توزیع کنند. هیچ محدودیتی در استفاده از لامپ های هالوژن وجود ندارد. مصرف کم انرژی و نور مناسب این لامپ را به یک انتخاب مناسب برای مصارف خانگی تبدیل کرده است. علاوه بر انواع معمول لامپ های هالوژنی ، از لامپ های هالوژن توکار و لامپ های هالوژن سقفی مربعی در سقف ساختمان ها استفاده می شود.

ویژگی های لامپ هالوژن سقفی SMD

  1. یکی از مهمترین ویژگی های لامپ هالوژنی SMD یکنواخت بودن نور ساطع شده از آن است و این باعث می شود از آن به عنوان نور لایت استفاده شود.
  2. نور و روشنایی تولید شده توسط لامپهای SMD فاقد تابش نور خیره کننده و متمرکز است.
  3. زاویه انتشار لامپهای هالوژنی SMD را می توان به راحتی تغییر داد.
  4. کاهش تولید گرما و کاهش حجم از دیگر مزایای این نوع لامپ های LED با فناوری SMD است.
  5. تعداد دفعات روشن یا خاموش شدن لامپ باعث کاهش عمر و آسیب لامپ نمی شود.
  6. امکان تنظیم شدت و روشنایی لامپ SMD وجود دارد.
  7. سرعت روشن شدن و رسیدن به اوج روشنایی در لامپ SMD کمتر از 20 میکروثانیه است.
  8. لامپهای هالوژنی SMD دارای اشعه مادون قرمز یا ماوراء بنفش نیستند.
  9. بدون آلودگی محیطی و آسیب چشم.
  10. با انواع لامپ های LED ، به ویژه لامپ های SMD ، شدت نور با گذشت زمان کاهش چندانی نمی یابد.
لامپ شارژی kamisafeلامپ شارژی kamisafe

وزن خالص: 400 گرم
وزن با بسته بندی: 500 گرم
شاید بخرم!
لامپ هوشمند شارژی 25 واتی 220 ولتی سفیدلامپ هوشمند شارژی 25 واتی 220 ولتی سفید

وزن خالص: 200 گرم
وزن با بسته بندی: 400 گرم
رنگ: سفيد
شاید بخرم!
لامپ هالوژن 5وات حسیس 100 تاییلامپ هالوژن 5وات حسیس 100 تایی

وزن خالص: 3000 گرم
وزن با بسته بندی: 3500 گرم
مناسب برای: انواع کناف و فرم برش سایز 6.5/7.5
سایر توضیحات: سوکت سوزنی Gu5.3
رنگ: مهتابی و افتابی
جنس: لاکی هدسینگ ABS
ابعاد: 5*3
شاید بخرم!
لامپ پنل هالوژن 36وات فول لایت ایرانی مودی تمام نور modi چراغ سقفیلامپ پنل هالوژن 36وات فول لایت ایرانی مودی تمام نور modi چراغ سقفی

وزن خالص: 300 گرم
وزن با بسته بندی: 400 گرم
رنگ: مهتابی
جنس: المینیوم و abs
مناسب برای: کناف و راویز.. از برش 5 تا 20
شاید بخرم!
قاب هالوژن کریستالی تعداد در (کارتن 200 عدد)قاب هالوژن کریستالی تعداد در (کارتن 200 عدد)

وزن خالص: 130 گرم
وزن با بسته بندی: 26000 گرم
رنگ: آفتابی
جنس: جنس بدنه : پلاستیک شفاف
مناسب برای: قاب هالوژن - نور و روشنایی
شاید بخرم!

ویژگی های لامپ هالوژن سقفی COB

  1. لامپهای هالوژن COB علاوه بر صرفه جویی در انرژی ، کارآمدتر نیز هستند. لامپ های COB می توانند تا 30 درصد از هزینه ها را ذخیره کنند.
  2. با افزایش تعداد تراشه های LED در واحد سطح ، شار نوری یا همان مقدار نور از لامپ افزایش می یابد. به عبارت دیگر ، روشنایی بیشتر یا شدت نور بیشتری خواهند داشت.
  3. لامپ های COB گرمای کمتری تولید می کنند. بنابراین ، نیاز به قطعات خنک کننده کمتر است. در نتیجه وزن و ابعاد لامپ کاهش می یابد. البته مقاومت حرارتی و گرمای تولید شده در این لامپ نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و اطلاعات متناقضی در این زمینه وجود دارد.
  4. تکنولوژی تولید لامپ های هالوژن COB به گونه ای است که عمر و دوام بیشتری نسبت به انواع دیگر خواهند داشت.

مهمترین مزیت چراغ های هالوژن سقفی

لامپهای هالوژنی علاوه بر اینکه از نظر مصرف انرژی بهینه هستند ، دارای طرحها و زیبایی های متنوعی نیز هستند. بسته به نیاز خود و با در نظر گرفتن نوردهی این لامپ ها ، می توانید بهترین نوع را برای محیط خود خریداری کنید.

پیشنهاد:
قیمت و مقایسه 30 مدل لامپ کم مصرف جدید + خرید آنلاین

لامپ هاب هالوژن سقفی داخلی (توکار)

این روزها برای نورپردازی و طراحی داخلی ، برای روشنایی داخلی اداری و مسکونی ، استفاده از نورهای مصنوعی زیبا ، مانند لامپ های دیواری و سقفی ، یک پدیده بسیار رایج است. لامپ های سقفی داخلی روشنایی عمومی را تکمیل می کنند. انتخاب نور مناسب برای مکانی که نه تنها می تواند نور را تامین کند بلکه به زیبایی محیط نیز کمک می کند بسیار مهم است. لامپ های سقفی فرورفته یکی از منابع مهم نوری هستند که می توان آنها را در اشکال و اندازه های مختلف خریداری و نصب کرد. از آنجا که نور کافی به ایجاد آرامش کمک می کند ، هنگام انتخاب این نوع نور باید مراقب باشید.

چراغ های سقفی توکار با فناوری SMD و COB در اندازه ها و شکل های مختلف و با قدرت متفاوت و شکل گرد و مربع تولید می شوند. معیارهای انتخاب چراغ سقفی توکار متناسب با اندازه دهانه سقف ، جنس محفظه لامپ و رنگ لامپ است. لامپ های سقفی فرو رفته COB جایگزین هالوژن های سقفی می شوند و برای روشنایی داخلی استفاده می شوند. این چراغ ها انرژی بسیار کمی مصرف می کنند و همچنین نور بسیار خوبی را نیز فراهم می کنند.چراغ های سقفی داخلی CoB برای نصب در خانه ها ، گالری ها ، ادارات ، بیمارستان ها ، مساجد ، اتاق های جلسات ، هتل ها ، اتاق های کنفرانس و موارد دیگر مناسب است.

چه نوع لامپ هالوژنی بخریم؟ بهترین مارک پنل هالوژن سقفی کدام است؟

این که از کدام یک از 3 لامپLED و COB و SMD استفاده کنید تا حد زیادی بستگی به میزان دریافتی آنها دارد. لامپ های COB برای ارتفاعات بسیار مناسب هستند. از طرفی شکل و شمایل زیباتر دارند. اگر می خواهید نور را به یک فضای بزرگ هدایت کنید ، لامپ های SMD بهترین گزینه برای شما خواهند بود. چراغ هالوژن سقفی یا همان هالوژن سقفی توکار از پر کاربرد ترین نوع چراغ های هالوژن جدید در طراحی دکوراسیون خانه هستند. انتخاب بهترین مدل هالوژن سقفی به سبک طراحی و سلیقه شما بستگی دارد. استفاده از هالوژن سقفی بزرگ و کوچک می تواند جلوه شیک تر و رسمی تری به هال و پذیرایی شما بدهد.

با توجه به مزایای زیاد و همچنین وجود ویژگی های خاصی مثل عمر بیشتر و مصرف پایین تر این سری لامپ ها، خرید لامپ هالوژن سقفی را به گزینه بهتری تبدیل می کند. در این راهنمای خرید بهترین مارک پنل هالوژن سقفی ، سعی کردیم مروری بر انواع مختلف لامپ های هالوژن سقفی داشته باشیم تا خرید بهتری را تجربه کنیم. در ادامه می توانید لیستی از پرفروش ترین لامپ های هالوژن بازار را مشاهده کنید.

جمع بندی بهترین هالوژن سقفی مدرن

هالوژن جدید چی بگیرم؟ هالوژن سقفی smd بهتره یا ساده؟ لامپ هالوژنی سقفی از لامپ های محبوب در بین مردم است که به دلیل زیبایی خاص و نصب راحت در بین خریداران محبوبیت یافته است. قیمت انواع هالوژن و بهترین مدل هالوژن سقفی در بازار ایران در لیست زیر مشخص شده است. ولی هالوژن توکار و سقفی بیشترین کاربرد را در ساختمان ها و ادارجات دارند. انواع هالوژن توکار در بازار موجود هست که باید متناسب با میزان نور مورد نیاز و عمری که نیاز دارید تا هالوژن ها دوام بیاورند، مدل مناسب انواع هالوژن سقفی جدید را انتخاب کنید. قیمت چراغ های هالوژن سقفی معمولا کمی بالاتر است و آن هم بیشتر به خاطر عمر بالا و میزان نور بیشتر است.

در خرید لامپ هالوژن سقفی باید رنگ مورد نظر را هم انتخاب کنید. معمولا رنگ مناسب رنگی است که از ترکیب تعداد مساوی هالوژن سفید با نارنجی یا زرد هست تشکیل شده باشد. چرا که رنگ سفید یا زرد خالی به سرعت باعش خستگی چشم افراد می شود.
هالوژن سقفی توکار بزرگ امروزه مخصوصا در ادارجات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت لامپ هالوژن ال ای دی سقفی به دلیل مصرف پایین و عمر بالا بیشتر از سایر مدل هاست.

بهترین برند پنل سقفی کدام است؟

پنل سقفی هم نوعی از لامپ هالوژن سقفی توکار مربع ، مستطیل و دایره است که بیشتر برای فضا های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پرنورترین هالوژن یا هالوژن پرنور چه ویژگی هایی دارد؟

مهترین نکته در خرید لامپ هالوژنی سقفی نوع لامپ هست. بعد باید به ابعاد و کیفیت پنل و نوع قرار گیری آن دقت داشته باشید. همچنین ممکن است برخی لامپ ها ولتاژ خاصی نیاز داشته باشند که باید به این مورد دقت کنید.

4.3/5 - (7 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

قیمت لامپ هالوژن سقفی توکار 7 وات پارس شعاع توس مدل SOLARIS

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ ال ای دی سقفی کوچک 7 وات اپتونیکا مدل OP127 بسته 20 عددی

  • شکل ظاهری
    سقفی
  • توان
    7 وات
  • میزان روشنایی
    400 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
  • قطر برش سقف
    80 میلی‌متر
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 7 وات پارس شعاع توس مدل GLARIS

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

قیمت لامپ هالوژن سقفی توکار سه حالته 6 وات مدل RL

  • شکل ظاهری
    هالوژن , سقفی
  • توان
    6 وات
  • میزان روشنایی
    550 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ هالوژن سقفی توکار مربع 30 وات الیت مدل ALT30

  • شکل ظاهری
    سقفی , مکعب
  • توان
    30 وات
  • ولتاژ
    220-240 ولت
  • ابعاد
    30x30x8 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

چراغ سقفی سنسوردار شیله مدل SC 888

  • شکل ظاهری
    سقفی
  • توان
    2 عدد لامپ LED 9w یا 2 عدد لامپ رشته ای 40 وات وات
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ابعاد
    29x29x9 سانتی‌متر
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

چراغ هالوژنی سقفی 18 وات الیت مدل ANIL18

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:10.5 تا 20 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

هالوژن سقفی کوچک 7 وات مدل TN 002 پایه GU5.3 بسته 10 عددی

  • شکل ظاهری:هالوژن
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:GU5.3
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ سقفی هالوژن 4 وات اپتیکمیست مدل HKS-800 پایه GU5.3

  • شکل ظاهری:تمام پیچ
  • نوع پایه:GU5.3
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ هالوژن 7 وات چا مدل Cha-01 پایه Gu10

  • شکل ظاهری:هالوژن، فلت
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:GU10
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

خرید لامپ هالوژن سقفی 40 وات مدل FA-3840

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:21 تا 50 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

چراغ هالوژن توکار 6 وات تکنوتل مدل سقفی روکار

  • شکل ظاهری:سقفی، چراغ پروژکتور و وال واشر
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ هالوژن 5 وات ای ال سی کد 01 پایه GU.5.3 بسته 2 عددی

  • شکل ظاهری:هالوژن، فلت، دیواری، سقفی، سوزنی
  • بازه توان مصرفی:تا 5 وات
  • نوع پایه:GU5.3
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

مدل هالوژن 20 وات پارس شعاع توس مدل AVASH20

  • شکل ظاهری
    فلت , سقفی
  • توان
    20 وات
  • بازه توان مصرفی
    10.5 تا 20 وات
  • میزان روشنایی
    1900 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 12 وات دلتا مدل دور سرامیک پایه Adapter

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:10.5 تا 20 وات
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ ال ای دی 7 وات خیام الکتریک مدل Halogen پایه GU5.3

  • شکل ظاهری
    هالوژن
  • توان
    7 وات
  • میزان روشنایی
    560 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ابعاد
    5x5x6 سانتی‌متر
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

قیمت چراغ سقفی روکار مربع 6 وات تکنوتل مدل سقفی روکار

  • شکل ظاهری:سقفی، چراغ پروژکتور و وال واشر
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

قیمت هالوژن دور شیشه ای سنسوردار سقفی پارلا مدل tgh_01

  • شکل ظاهری
    سقفی
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ابعاد
    28x28x7 سانتی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • نوع پایه
    E27
  • جنس محافظ
    پلاستیک
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 18 وات پارس شهاب مدل s12

  • شکل ظاهری
    سقفی
  • توان
    18 وات
  • بازه توان مصرفی
    10.5 تا 20 وات
  • میزان روشنایی
    1400 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ رشد گیاه 7 وات مدل Asplus پایه E27

  • شکل ظاهری:هالوژن
  • نوع پایه:E27
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 7 وات مدل 192

  • شکل ظاهری:هالوژن، سقفی
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 45 وات شاهچراغ مدل صدرا کد 01

  • شکل ظاهری:فلت، دیواری، سقفی
  • بازه توان مصرفی:21 تا 50 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 18 وات یکتا افروز مدل yt18

  • شکل ظاهری
    سقفی
  • توان
    18 وات
  • ولتاژ
    220-240 ولت
  • ابعاد
    21x21x3 سانتی‌متر
  • وزن
    310 گرم
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی سنسور دار 18 وات اچ اند اچ کد 02

  • شکل ظاهری:فلت، سقفی
  • بازه توان مصرفی:10.5 تا 20 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

چراغ ال ای دی سقفی 6 وات آلتون مدل Al-De12

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 24 وات تکنوتل مدل سقفی روکار

  • شکل ظاهری:سقفی، چراغ پروژکتور و وال واشر
  • بازه توان مصرفی:21 تا 50 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل سقفی 18 وات شراک مدل SHR18SR

  • شکل ظاهری
    سقفی
  • توان
    18 وات
  • میزان روشنایی
    1500 لومن
  • ولتاژ
    220 ولت
  • ابعاد
    21x21x3 سانتی‌متر
  • وزن
    25 گرم
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

چراغ ال ای دی 7 وات تکنوتل مدل TECHNOTEL COB 8107

  • شکل ظاهری:سقفی
  • بازه توان مصرفی:5.5 تا 10 وات
  • نوع پایه:سیمی
بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

پنل ال ای دی 8 وات بروکس مدل 01 بسته 5 عددی

همانطور که می دانید ، در نسل قبلی ، پانل های LED از آلومینیوم برای ساخت قاب لامپ استفاده می کردند ، که با وجود زیبایی دیگر عملکرد دیگری داشت ، به عنوان یک رادیاتور عمل می کرد تا گرمای تولید شده توسط مدار و چیپست را منتقل کند و در نهایت عمر دستگاه را افزایش دهد. تحقیق و توسعه و رشد فناوری منجر به دو دستاورد شده است. اولین مورد ، دستیابی به نسل جدیدی از چیپست ها است که از نظر تولید گرما بسیار کمتر از نسل قبلی بودند ، و دوم توسعه فناوری از مواد پلیمری و دستیابی به پلی کربنات است که می تواند بدون تغییر حرارت داده و حرارت را منتقل کند. رنگ و شکل در مواد در همین راستا ، اخیراً پانل های پلی کربنات معمولی به خانواده پانل های بروکس اضافه شده است.

بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

لامپ ال ای دی 5 وات تکنوتل مدل 505 پایه GU5.3 بسته 5 عددی

  • شکل ظاهری:هالوژن
  • بازه توان مصرفی:تا 5 وات
  • نوع پایه:GU5.3

4 دیدگاه برای “بهترین هالوژن سقفی مدرن | لامپ هالوژن ارزان قیمت چی بگیرم؟ 2022

  1. محمد رضا گفته:

    سلام ممنون بابت راهنمای خریدتون. ببخشین این علت کم نور شدن لامپ ال ای دی چیه؟ تو لامپ های کم مصرف دیده بودم که کم نور بشن ولی تو ال ای دی اولین باره می بینم. داخلشو باز کردم مشکلی نداشت حداقل سوختگی یا سیاهی نبود که با چشم دیده بشه. قبلا چن مورد داشتم که پر پر میشد که چند تا از ال ای دی ها سیاه شده بود دادم بیرون عوض کردن درست شد ولی این یکی رو نفهمیدم چشه.

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      اکثرا به خاطر استفاده از تراشه های ال ای دی ضعیف و صفحه خنک کننده نازک و بی کیفیت است که منجر به داغی بیش از حد و در نتیجه آسیب به لامپ های ال ای دی می شود. درون لامپ های ال ای دی از نوعی فلز برای دفع حرارت استفاده می شود بنابرین هر چقدر با کیفیت تر و ضخیم تر باشد گرما رو بهتر دفع میکنه در نتیجه بهتره به وزن لامپ خریداری شده توجه کنید هر چقدر بیشتر بهتر. در غیر این صورت می تونه از مدار تغذیه لامپ باشه گاها هم به خاطر باد کردن خازن هاست و یا آسیب به ترانس مبدل است.

  2. A444 گفته:

    سلام ممنون بابت توضیحات
    سوال من اینه که رنج هالوژن های تو سقفی که استاندارد نصب میشن چقدر هست بطور ساده اگر یه هالوژن پر نور بخواییم آیا از ۷ وات بیشتر هم هست چون امکان تغییر جای هالوژن توی سقف رو ندارم و بخاطر نوع سازه و کم نور بودن دنبال یه هالوژن با نور زیاد هستم

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      تنوع هالوژن در بازار زیاده 7 وات یه مدل سادس. قطعا میتونید مدل های پرنور تری در همون ابعاد در بازار پیدا کنید. تو سایت هایی مثل دیجی کالا شاید نشه چنین چیزی پیدا کرد هرچند که تنوع زیادی داره. بهتره از فروشگاه های سطح شهر یا اینستاگرام پیگیر چنین مواردی باشید. هستند افرادی که صرفا وارد کننده لوازم الکتریکی هستند و میتونید بهشون مراجعه کنید. فقط دقت داشته باشید که همه هالوژن ها حتی با ابعاد بکسان به یک شکل نصب نمیشن. اکثر مدل های وات بالا دارای هدسینک آلمینیومی یا مسی هستند که بتونه چیپ اینارو خنک کنه و همون باعث میشه از لحاظ حجمی بزرگتر باشه.

      حتی برخی مدل ها علاوه بر هدسینک فن هم دارن. چون چیپ این لامپ ها پرمصرفه و جریان زیادی میکشه سریع داغ میشه و اگه خنک نشه بعد چن ماه میسوزه! این یعنی نوع قاب بدنه میتونه متفاوت باشه. اگه نتونستید هم سایز قبلی با شرایط سازگار موردی پیدا کنید، بهتره کل فریم رو عوض کنید که فکر نکنم زیاد کار سختی باشه. به علاوه مدل های روکار هم موجوده که به شکل های مسطح مربعی یا مستطیلی قابل نصبه.

      علاوه بر این باید بدونید که لامپ های ال ای دی به نسبت هالوژن نور بیشتری دارن و گرمای کم تر، از این مدل ها هم میتونید استفاده کنید. بهتره چندین مدل رو تست کنید تا چیزی که مناسبه رو انتخاب کنبد. ال ای دی ها به خاطر ابعاد کم باریک تر و در شکل های مختلف هم تولید میشن در نتیجه می تونید یه مدل جایگزینی ازینا پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *