2400 مدل آینه دکوراتیو ارزان فانتزی و شیک دیواری

زیباترین آینه های دکوراتیو ارزان

چرا باید آینه دکوراتیو ارزان تهیه کنیم ؟ اصلا اهمیت و نقش آینه در دکوراسیون منزل در چیست؟ برای همان طور که می­دانید خانه هر فرد برای او حکم مکانی آرامش بخش و امن خواهد داشت و به نوعی افراد بعد از یک روز پرمشغله نیاز خواهند داشت که ساعاتی را در این منبع آرامش انرژی هدر رفته خود را به دست آورند. از این رو نیاز است که این محل به منظور تامین هر چه بیشتر آرامش فرد از دکوراسیونی شیک و جذاب برخوردار باشد تا خانه در نهایت به جایی دنج برای افراد خانواده تبدیل گردد. و البته که اهمیت دکوراسیون داخلی در محیط کاری نیز بر هیچ کسی پوشیده نیست.

آینه دکوراتیو نقش زیادی در دکوراسیون دارد.

از سویی تاثیر آینه در جذابیت دکوراسیون خانه و محل کار و نیز کمک به بزرگ­تر جلوه نمودن فضا غیرقابل انکار است، حال اگر این آینه از نوع آینه دکوراتیو باشد زیبایی خاصی نیز به محیط خواهد بخشید. آینه دکوراتیو ارزان یکی از مهم­ترین و ساده­ترین وسایلی است که به واسطه آن شما قادر به ایجاد تحولی بزرگ در دکوراسیون داخلی بخش­های مختلف خانه و یا محیط کار خود خواهید بود.

در ادامه تمامی اطلاعاتی که در رابطه با خرید یک آینه دکوراتیو ارزان نیاز خواهید داشت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید:

راهنمای خرید آینه دکوراتیو ارزان

آینه دکوراتیو را می­ توان یکی از انواع آینه ­های تزئینی به شمار آورد که امروزه در طراحی دکوراسیون منزل بسیار پرطرفدار شده است. در واقع آینه دکوراتیو یکی از موثرترین اجزایی است که استفاده از آن به داشتن دکوراسیونی جذاب بسیار کمک خواهد نمود.در حال حاضر آینه ­های بسیاری در بازار تحت عنوان آینه دکوراتیو ارزان و زیبا به فروش خواهند رسید که از نظر شکل و ابعاد بسیار متنوع هستند و در انواع اشکال هندسی، پروانه ­ای شکل و… قابل تهیه می ­باشند. همچنین شما این امکان را داشته تا طرح مورد نظر خود را نیز سفارش داده تا طبق انتظار شما ساخته شود.

آینه ­های دکوراتیو بیشتر جنبه تزئینی داشته و چندان برای نمایش اشیاء و افراد کاربرد نخواهند داشت اما با این حال نمونه ­هایی که در ابعاد بزرگتر به کار برده شده و در واقع بخش قابل توجه و یا کل یک سمت دیوار را خواهند پوشاند طبیعتا دومنظوره خواهند بود و کمک زیادی به دلباز نشان دادن خانه خواهند نمود.

تولید آینه­ های دکوراتیو در رنگ نقره­ای، طلایی، مسی و برنز انجام خواهد شد.

چرا باید در دکوراسیون داخلی از آینه دکوراتیو استفاده نمود؟

چرا باید در دکوراسیون داخلی از آینه دکوراتیو استفاده نمود؟

جذابیت ظاهری آینه­ های دکوراتیو به خانه و محل کار شما ظاهری شیک و مدرن خواهد بخشید و برای یک تغییر دکوراسیون چشمگیر در خانه یا محل کار خود تنها نیاز است که شما اقدام به خرید آینه دکوراتیو ارزان نمایید تا با صرفه­ هزینه­ های کم محیط منزل و یا محل کار خود را متحول کنید.

شما با استفاده از آینه دکوراتیو ارزان این امکان را خواهید داشت تا از یک دیوار ساده و خالی یک جذابیت بصری فوق العاده خلق کنید، تنها کافی است که در این زمینه کمی خلاقیت و دقت به خرج دهید و پس از آن نتیجه کار بی شک دیدنی خواهد بود.

استفاده از آینه دکوراتیو چه مزایای به همراه خواهد داشت؟

  • با توجه به آن که امروزه اکثر خانه ­ها به صورت آپارتمان­ های نقلی درآمده ­اند استفاده از یک آینه دکوراتیو ارزان و زیبا کمک زیادی به بزرگ و دل باز جلوه نمودن خانه خواهد داشت.
  • از نظر روانشناسی وجود آینه در محیط باعث ایجاد آرامش و بهبود حالت روحی افراد خواهد نمود.
  • آینه دکوراتیو از طریق انعکاس نور طبیعی و مصنوعی در فضا به نورگیرتر شدن خانه کمک زیادی خواهد نمود و در واقع نورپردازی مناسبی را برای فضای مورد نظر به وجود خواهد آورد.
  • یک آینه دکوراتیو ارزان و زیبا بهترین گزینه برای جذاب نمودن فضای یک محیط به شمار می­ آید.
  • آینه­ های دکوراتیو گزینه ­ای هوشمندانه برای پر کردن فضای خالی دیوارها محسوب می ­گردد.
  • استفاده از آینه دکوراتیو به خانه فضایی مدرن و شیک خواهد بخشید و از این رو برای داشتن دکوراسیونی مدرن به کارگیری یک آینه دکوراتیو ارزان بسیار کاربردی خواهد بود.

انواع آینه دکوراتیو از نظر جنس

  • آینه دکوراتیو شیشه ­ای

آینه دکوراتیو شیشه ­ای

این نوع از آینه­ های دکوراتیو تهیه شده از شیشه می ­باشند و اگر چه دارای انعکاسی منظم هستند اما با این حال سنگین و شکننده خواهند بود.

  • آینه دکوراتیو پلکسی گلاس

آینه دکوراتیو پلکسی گلاس

این نوع آینه دکوراتیو دارای جنس سبک تری است و احتمال شکستگی آن کمتر می­باشد. از سویی قابلیت برشکاری این نوع آینه سبب کاهش هزینه و نیز تنوع در طرح و مدل آن شده است. لذا برای تهیه یک آینه دکوراتیو ارزان و باکیفیت می­توان به سراغ این نوع آینه رفت.

در چه بخش­ هایی از خانه می ­توان از آینه دکوراتیو استفاده کرد؟

  • اتاق خواب: یکی از بخش های خانه که به واسطه آینه دکوراتیو بسیار جذاب خواهد شد اتاق خواب است. شما می توانید با نصب این نوع آینه در بالا و یا دو طرف سرویس خواب محیطی دنج، مدرن و آرامش بخش به وجود آورید.
  • آشپزخانه: آینه های دکوراتیو در آشپزخانه نیز بسیار کاربردی و جذاب خواهند بود. در واقع شما می توانید به جای صرف هزینه ای قابل توجه به منظور تعویض کابینت اقدام به استفاده از آینه بر روی کابینت ها نمایید.
  • نشمین: با استفاده از آینه دکوراتیو در قسمت نشیمن خانه و در اطراف تلویزیون می توان بدون شلوغ نمودن فضا، آن را از حالت بی روح خارج نمود.
  • پذیرایی: به کارگیری آینه در دکوراسیون داخلی بخش پذیرایی خانه، جلوه این بخش از خانه را دوچندان خواهد نمود.
  • اتاق کودک: استفاده از آینه های فانتزی زیبایی و لطافت خاصی را به اتاق کودک خواهد بخشید.
  • سرویس بهداشتی: این نوع از آینه ها حتی برای سرویس بهداشتی نیز بسیار فوق العاده خواهند بود و شما می توانید با استفاده از این آینه ها سبب بزرگ تر جلوه نمودن این بخش از خانه که غالبا کوچک است نمایید.

نکات قابل توجه در زمینه خرید آینه دکوراتیو

با توجه به تنوع آینه دکوراتیوهای موجود در بازار توصیه می­ شود برای داشتن انتخابی مناسب در زمینه خرید آینه دکوراتیو ارزان و باکیفیت حتما پیش از خرید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • اولین پارامتر قابل توجه در زمینه خرید یک آینه دکوراتیو مناسب توجه به شکل آن است. در این زمینه باید شکل آینه دکوراتیو را متناسب با فضای موردنظر انتخاب کنید. در واقع شما بایستی بسته به بزرگی و یا کوچکی دیوار و نیز نوع کاربری اتاق، شکل آینه را انتخاب نمایید. برای نمونه برای اتاق کودک دست شما برای انتخاب طرح­های متنوع و فانتزی بازتر خواهد بود این در حالی است که در رابطه با بخش پذیرایی خانه بایستی از طرح و شکل­های ساده و شیک ­تری استفاده شود.

 

  • اندازه آینه دکوراتیو نیز از دیگر مواردی است که به هنگام خرید این محصول نباید آن را نادیده گرفت. انتخاب آینه­ای با بلندی عمودی یا افقی بیش از حد باعث خواهد شد که کل فضا تبدیل به آینه شده و این موضوع چندان جلوه خوبی به اتاق مورد نظر نخواهد بخشید.

 

  • رنگ آینه دکوراتیو نیز در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود. آینه­ های دکوراتیو در انواع رنگ­های طلایی، مسی، برنز و نقره­ای ساخته خواهند شد و این شما هستید که بایستی بسته به فضای مورد نظر و رنگ غالب بر دکوراسیون داخلی، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

  • از دیگر نکات قابل توجه در زمینه خرید آینه دکوراتیو می ­توان به کیفیت شیشه آن اشاره نمود. در واقع آینه مورد نظر بایستی به خوبی و بدون هر گونه مشکلی قادر به انعکاس تصویر شما باشد و در تصویر هیچ تغییر و یا کجی به چشم نخورد.

 

  • ضخامت آینه نیز از دیگر فاکتورهای مهم در زمینه خرید آینه دکوراتیو به شمار خواهد رفت. مهم است که آینه انتخابی شما از ضخامت مناسبی برخوردار باشد. بهترین ضخامت برای آینه­ های دکوراتیو 1/4 سانتی متر است.

ضخامت و کیفیت آینه دکوراتیو ارزان

  • مطمئن گردید که آینه انتخابی شما در قسمت پشت خود از نقره ­کاری مطلوبی بهره برده است. برای ایجاد تصویری هر چه بهتر نیاز است که در پشت آن پوشش مناسب و با ضخامتی مطلوب از نقره به کار برده شده باشد.

 

  • به طور معمول قیمت آینه دکوراتیو دیواری مناسب خواهد بود و شما با یک بودجه معقول و بسته به شرایط فضا و نیز سلیقه خود قادر به خرید یک گزینه مناسب با شرایط خود خواهید بود. در کل عواملی چون کیفیت، قابلیت نصب آسان، تعداد تکه‌ها و … در قیمت یک آینه دکوراتیو تاثیرگذار خواهند بود اما با این حال شما می­توانید با کمی پرس و جو و سر زدن به فروشگاه­ های مختلف در نهایت یک آینه دکوراتیو ارزان و البته باکیفیت تهیه کنید.

 

  • در زمان خرید آینه به خوبی آن را بررسی نموده و مطمئن گردید که دچار شکستگی نشده باشد. در صورت داشتن خرید اینترنتی نیز به سراغ فروشگاه هایی بروید که امکان مرجوع نمودن کالا در صورت شکستگی و یا داشتن هر گونه مشکلی را به شما بدهند.

 

  • به جرات می­توان گفت که نصب آینه دکوراتیو مهم­ترین بخش در مورد خرید و تهیه این آینه­ ها به شمار آمده و به نوعی تعیین کننده نتیجه کار خواهد بود. مطمئن گردید که آینه را کاملا صحیح نصب کرده­اید چرا که در غیر این صورت به هیچ عنوان جلوه لازم را نخواهد داشت. در صورت چند تکه بودن آینه مورد نظر فاصله میان هر تکه و محل قرارگیری هر یک را بسته به اندازه فضای مورد نظر با دقت بالا و به ظرافت بسیاری تعیین نمایید. حتی در صورتی که فکر می­کنید خود از عهده این کار به خوبی برنمی­آیید می­توانید برای انجام هر چه بهتر این کار از یک متخصص کمک بگیرید.

با 40 مدل از پرفروش ترین آینه های دکوراتیو ارزان و شیک دیواری آشنا شوید!

حرف آخر

در این مطلب ما سعی نموده با ذکر نکاتی به شما را انتخاب هر چه بهتر یک آینه دکوراتیو ارزان راهنمایی نماییم و نکته آخری که نیاز است در مورد آن صحبت کنیم این است که خیلی از افراد سوال داشته که آینه دکوراتیو از کجا بخرم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای داشتن انتخابی مناسب و البته ارزان شما می ­توانید به مرکز فروش آینه های دکوراتیو سر زده و یا در صورت تمایل به خرید اینترنتی نیز آینه دکوراتیو دیجی کالا برای شما بهترین گزینه خواهد بود چرا که این سایت به خوبی کیفیت محصولات خود را تضمین نموده و در صورت آسیب­ دیدگی آینه خریداری شده امکان مرجوع نمودن کالا بین 7 روز تا 30 روز برای شما فراهم خواهد بود.

مشاهده قیمت بیش از 2400 مدل آینه دکوراتیو ارزان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *