چطور میز تلویزیون چراغ دار ارزان درست کنیم؟

میز تلویزیون چراغ دار

چطور میز تلویزیون چراغ دار درست کنیم؟

خیلی از ما دوست داریم تا خانه رنگارنگ و پر نور داشته باشیم. میز تلویزیون چراغ دار یکی از این وسایل است. اکثر گیمر ها هم برای طراحی اتاق گیمینگ خود از میز های مخصوص و حرفه ای استفاده می کنند که غالبا دارای ال ای دی های رنگی و RGB هستند.از آنجایی که تهیه چنین میز هایی مستلزم هزینه زیادی است، ما تصمیم گرفتیم تا یک روش کم هزینه تر برای این کار پیش رو شما عزیزان قرار دهیم.

ساخت میز تلویزیون چراغ دار

امروزه انواع ال ای دی های رنگی در بازار وجود دارند که می توانید با هزینه کم تری آن هارا تهیه کنید و از طریق آنها میز تلویزیون خود را تزئین کنید.

همچنین می توانید با برش های منظم و طرح دار روی کشوها و قسمت های مختلف میز تلویزیون و نصب یک یا چند LED که عموما هم دارای کنترلر با قابلیت تنظیم رنگ های مختلف هستند، ظاهر زیبایی به میز بدهید. با روشن شدن چراغ ها پشت صفحات چوبی میز یا داخل کشو ها نور از لابه لای این برش ها نمایان می شود و الگویی که رسم کردید را به نمایش می گذارد.

در روش بعدی، در اکثر میز های تلویزیون یک یا چند سوراخ گرد در پشت میز برش خورده که محل عبور سیم های تلویزیون می باشد شما می توانید برای سیم ها سوراخ دیگری در یک ناحیه دیگر ایجاد کرده یا به وسله داکت برق رنگی از اطراف میز رد کنید و سوراخ های اصلی که همیشه در وسط و بهترین جای میز ایجاد شده اند را با لامپ های ال ای دی یا نور افکن های کم مصرف که به شکل لامپ حبابی هستند پر کنید و میز خود را نورانی کنید.

پیشنهاد:
میز تلویزیون ارزان و کلاسیک با لیست قیمت 46 مدل مدرن و شیک 2021

در میز هایی که رویه آن ها شیشه ای است، می توانید از زیر با نوار های نئونی یا نوار های باریک ال ای دی بچسبانید، با این کار خود ال ای دی ها دیده نمی شوند اما وقتی روشن شوند از بالا نمای جالب و زیبایی به میز می دهند.

اگر دوست دارید از درز های کشو ها و منافظ مختلفی که روی میز وجود دارد، نور بیرون بزند، بهترین راه استفاده از رول های ال ای دی باریک و پر نور است. با این کار یک نور ملایم از درز های میز به چشم میخورد که واقعا زیباست.

میز تلویزیون چراغ دار کشویی

باید بدانی که تمام میز های تلویزیون چراغ دار از همین ال ای دی ها و روش ها استفاده می کنند اما به صورت صنعتی. شما با کمی خلاقیت می توانید از این ال ای دی ها یک فضای رنگی عالی خلق کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “چطور میز تلویزیون چراغ دار ارزان درست کنیم؟

  1. purya گفته:

    سلام
    این نور ها زیادی کوتاه یا بلند هستند امکانش هست به صورت متری نور بگیریم و کنترلر وصل کنیم؟

    • ali abdali گفته:

      سلام وقت بخیر
      بله، موردی نداره شما می تونید هر چند متر که نیاز دارید رسه LED بگیرید و در آخر یه مدل ریموت کنترل جدا خریداری بکنید و متصل کنید به ریسه ها. اتفاقا این روش به صرفه تر از پک خریدن هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *