معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

معرفی 50 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک

آخرین بروز رسانی 28 بهمن 1402

کارد و چنگال میوه خوری چی خوبه؟ استفاده از کارد و چنگال میوه‌خوری به شما امکان می‌دهد تا لذت مصرف میوه‌ها را به ابعاد جدیدی برسانید. با این ابزارهای زیبا و کارآمد، می‌توانید میوه‌ها را به شکلی جذاب و با استایل برش داده و از آنها لذت ببرید. طراحی های متنوع آنها، به سفره‌ی شما جلوه‌یی شیک و دلپذیر می‌بخشند. ضرورت خرید کارد میوه خوری یا همان چاقو میوه خوری (کارد میوه خوری) بر هیچ کسی پوشیده نیست. چراکه از لوازم مهم مورد نیاز هر خانه ای می باشد. شاید در برخورد اول ابزار بسیار مهمی به نظر نیاید اما در صورت نبودن چاقو و یا کم کیفیت بودن آن، مشکلات زیادی در کندن پوست میوه ها و خرد کردن سبزیجات به وجود می آید. برای انجام دادن کارهایی هماننده میوه آرایی و … از چاقو های میوه خوری استفاده می شود و خانم ها در آشپزخانه از این ابزار استفاده ی زیادی می کنند. امروزه خوشبختانه مدل های گوناگونی تولید شده و می توانید از بین چاقو های مختلف  یک چاقو میوه خوری شیک و متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید که در کنار کارایی، به زیبایی آشپزخانه شما نیز بیافزاید.

عکس چاقو میوه خوری جدید چاقوی میوه خوری شیک انواع کارد و چنگال میوه خوری چاقو چنگال میوه خوری شیک چاقو چنگال میوه خوری جدید مدل کارد میوه خوری قیمت کارد چنگال میوه خوری چاقو پذیرایی عکس چاقو میوه خوری شیک سرامیکی مدل .

مهم ترین نکات قابل توجه در خرید چاقو میوه خوری کدام اند؟

کارد و چنگال میوه خوری چی خوبه؟ در جواب می تواند گفت: هر ستی که بتواند در کنار کارایی بالا، از زیبایی چشم نوازی هم برخوردار باشد و بتواند جلوه زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه بدهد. با توجه به این کارایی کارد میوه خوری  بالا می باشد و در طول شبانه روز در آشپرخانه از آن زیاد استفاده می شود باید تمام نکات مهم و حائز اهمیت در خرید آن را مورد توجه قرار داد. در صورت خریداری چاقویی با جنس نامرغوب و استفاده از آن تیغه ی چاقو حالتی زنگ خورد را به خود می گیرد و غیر قابل استفاده خواهد شد.

انواع چاقو میوه خوری

انواع چاقو میوه خوری

در قسمت قبل نیز به کاربردهای کتفاوت و زیاد چاقو میوه خوری در هر منزلی اشاره کردیم. با وجود این کاربردهای متفاوت، چاقوهای میوه خوری در اندازه ها و طرح های متفاوتی تهیه و تولید می شود. به عنوان مثال در بعضی از چاقوهای میوه خوری ور قسمت دسته ی آن طرح هایی به صورت برجسته قرار گرفته می شود و در نوعی دیگر تنها دسته ی ساده ای قرار داده می شود که فرد خریداری با توجه به نیزا و سلیقه خود اقدام به خریداری چاقو می نماید.

چاقو میوه خوردی با دسته ی یکدستیکی از انواع چاقوهای میوه خوری، چاقوهایی می باشند که دارای دسته ی یکدست با تیغه هستند. از این نوع چاقو استفاده های فراوانی در محیط آشپزخانه می شود و بین خانم ها محبوب می باشد.

مدل کارد و چنگال میوه خوری جدید کاردمیوه خوری کارد وچنگال میوه خوری سرویس چاقو میوه خوری چاقومیوه خوری قیمت چاقو و چنگال میوه خوری مدل چاقو میوه خوری سرامیکی چاقو میوه خوری طلاییچنگال و کارد میوه خوری مدل کارد میوه خوری جدید.

کارد میوه خوری با دسته ی استوانه

همانطور که از نام این چاقو پیدا است، دسته ای به شکل استوانه دارد و این دسته ی استوانه ای شکل سبب شده زیبایی این چاقو افزایش پیدا کند و بین خانم ها محبوب شود. این نوع چاقوی میوه خوری در دسته ی چاقو میوه خوری مدرن قرار گرفته می شود.
بر روی دسته ی این مدل چاقو ها طراح و نقش خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که جذابیت آن را افزایش می دهد.

چاقو میوه خوری تیغه برآمده

یکی از محبوب ترین و شیک ترین چاقوهای میوه خوری، چاقوهای مدل تیغه برآمده می باشد. طراحی این مدل چاقو ها به گونه ای است که تیغه ی قرار گرفته شده در چاقو به اندازه ی یک بند انگشت جلوتر از دسته می باشد و این زیبایی چاقو را افزایش می دهد. در بسیاری از طراحی ها برای به دست آوردن چنین حالتی از چاقو از میزان پهنای دسته ی چاقو کم می کنند تا تیغه به مقدارمورد نیاز بیرون بماند.

چاقوهایی با رنگ طلایی

یکی از زیباترین وشیک ترین چاقوهای میوه خوری موجود در بازار، چاقوهایی به رنگ طلایی است که قیمت بسیار گران تری از سایر چاقو ها دارند. برای افزایش زیبایی این نوع چاقوها از آب طلا استفاده می شود. در تعدادی از فروشگاه های سلطنتی چاقوهایی به فروش می رسد که از جنس طلا می باشند و بسیار تجملاتی می باشند.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید 10 مدل محبوب ست چاقوی جی فی نی در سال 2021

بهترین جنس چاقو میوه خوری چیست؟

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید کارد میوه خوری باید مورد توجه قرار گرفته شود، جنس تیغه چاقو می باشد. نوع مواد اولیه که که برای ساخت چاقو مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر غیر قابل انکاری در کیفیت چاقوی مورد نظر دارد. در صورتی که از مواد نامرغوب در ساخت چاقو استفاده شود، کیفیت چاقوی ساخته شده به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. چاقویی که با مواد اولیه ی مرغوب ساخته شود به راحتی شکسته نمی شود و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نخواهد شد.

چاقو میوه خوری استیل فولاد زنجانیها 6 عددی کرم رنگ

چاقو میوه خوری استیل فولاد زنجانیها 6 عددی کرم رنگ

وزن خالص: 200 گرم
وزن با بسته بندی: 250 گرم
مناسب برای: پوست کندن میوه و ...
سایر توضیحات: این محصول یک سرویس کامل 6 عددی میباشد
رنگ: تیغه سفید و دسته کرم رنگ
جنس: استیل فولاد
ابعاد: طول چاقو 16.5 سانتی متر - عرض تیغه چاقو 1.5 سانتی متر - ضخامت تیغه 1 میلی متر
شاید بخرم!
چاقو میوه خوری

چاقو میوه خوری

وزن خالص: 500 گرم
وزن با بسته بندی: 1000 گرم
چاقو میوه خوری Rook ترکیه
شاید بخرم!
چاقو تیز کن برقی

چاقو تیز کن برقی

وزن خالص: 200 گرم
وزن با بسته بندی: 300 گرم
شاید بخرم!
چاقو میوه خوری اره ای کارد میوه خوری 6 عدد چاقوی اره ای ِ میوه خوری خانه سلام

چاقو میوه خوری اره ای کارد میوه خوری 6 عدد چاقوی اره ای ِ میوه خوری خانه سلام

وزن خالص: 95 گرم
وزن با بسته بندی: 140 گرم
جنس: پلاستیک و استیل
مناسب برای: استفاده روزمره و دم دستی
سایر توضیحات: طول چاقو 15.5 سانتیمتر است و بسیار خوش دست و تیز است
ابعاد: 155
رنگ: سبز و طوسی
شاید بخرم!

چاقو میوه خوری شیک چاقو جدید میوه خوری جدیدترین چاقو چنگال میوه خوری جدیدترین کارد میوه خوری جا چاقویی میوه خوری جدیدترین مدل کارد و چنگال میوه خوری مدل چاقو چنگال کاردوچنگال جدید .

مهم ترین و اساسی ترین مواد اولیه ی مورد استفاده در ساخت تیغه ی چاقو، فلز استیل می باشد. علت اصلی استفاده ی این ماده، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و سایش می باشد. اگر فلز استیل مدت زمان زیادی در برابر رطوبت و یاد در آب قرار داده نشود، مقاوت بالایی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد. بعضی از چاقوها برای استفاده از در محیط های تجملاتی از جنس طلا ساخته می شوند.

در ساخت برخی از چاقوها از آلیاژهای دیگری همانند نیتروژن و همچنین فولاد استفاده می شود. چاقوهایی که در ساخت تیغه ی آن ها از فولاد و آلیاژ نیتروژن استفاده می شود، بسیار برنده و سخت می باشند و به طور کلی کیفیتی ایده آل را به فرد استفاده کننده ارائه می دهند.

عکس کارد میوه خوری چاقوی میوه جدیدترین کارد و چنگال میوه خوری چاقو میوه چاقو و چنگال میوه خوری شیک سرویس کارد میوه خوری خرید کارد میوه خوری چاقو استیل میوه خوری انواع چاقو میوه خوری مدل چاقو میوه خوری شیکچاقو میوه خوری کارد میوه خوری کارد و چنگال میوه خوری مجلسی کارد میوه خوری جدید کارد چنگال میوه خوری جدید قیمت چاقو میوه خوری چاقوی میوه خوری کارد میوه خوری ارزان قیمت کارد و چنگال میوه خوری جدید.

جنس دسته ی چاقوی میوه خوری

شاید شما هم در آشپرخانه های مختلف چاقوهایی را دیده اید که تیغه ای سالم دارند اما از ناحیه ی دسته دچار آسیب شده و شکسته اند و این شکستی چاقوی مورد نظر را غیرقابل استفاده کرد است. در برخورد با چاقوهایی که دسته ی شکسته دارند و دیگر امکان استفاده از آن ها وجود ندارد به این نتیجه می رسیم که کیفیت و جنس دسته ی چاقوی میوه خوری نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که جنس دسته ی چاقو کیفیت مورد نیاز را داشته باشد عمر مفید چاقو بیشتر خواهد شد.

چاقو میوه خوری جدید بهترین مارک کارد میوه خوری کارد میوه خوری استیل چاقو چنگال میوه خوری کارد و چنگال میوه خوری چی خوبه چاقو و چنگال میوه خوری کارد میوه عکس چاقو میوه خوری کارد چنگال میوه خوری .

چاقو میوه خوری دسته پلاستیکی

از ارزان ترین چاقو های موجود در بازار هستش که به دلیل وزن کم و تنوع رنگی و طرحی بالا، محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان دارد. بیشتر چاقو ها از جنس پلاستیک ساخته می شوند و کیفیت پلاستیک نیز در عمر مفید چاقو نقش بسیار مهمی دارد. هنگام خرید چاقو میوه خوری به نوع پلاستیک بازیافتی یا غیر بازیافتی آن توجه ویژه ای داشته باشید.

ست چاقو میوه خوری میوه خوری طلایی دیجی کالا چاقو میوه خوری استیل چاقو چنگال جدید جدیدترین کارد و چنگال بهترین مارک کارد چنگال سرامیکی کارد چاقو ميوه خوري بهترین فلز برای ساخت چاقو.

دسته های چوبی

دسته های چوبی

چاقوهایی وجود دارند که برای ساخت دسته ی آن ها از چوب استفاده می شود، شست و شوی این چاقوها کار راحتی نیست. در دسته های چوبی، چربی و میکروب تجمع می کنند و این موضوع سبب شده تا تولید کننده های چاقو در قسمت دسته های چوبی از راهکارهای جدید برای این حل این مشکل استفاده نمایند.

دسته ی استیل

دسته ی استیل

در تعدادی از چاقوها دسته و تیغه به صورت یکدست می باشد و جنسی یکسان دارند.

خرید چاقو میوه خوری مدل چاقو میوه خوری جدید قیمت چاقوی میوه خوری مدل چاقو چنگال میوه خوری کارد و چنگال میوه خوری.

دسته های پلی پروپیلن

پلی پروپیلن یا (Polypropylene) نیز نوع دیگری از دسته های کارد میوه خوری محسوب میشود که دارای مقاومت، کشش و استحکام بالا بوده که به دلیل ارزان بودن، قابلیت آبگریزی و قالب گیری راحت تر از آن در تولید دسته های انواع چاقو و لوازم آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شیک ترین کارد میوه خوری دسته فلزی

شکی نیست که زیباترین دسته برای چاقو ها دسته های فلزی است. چراکه بسیار ظریف و جمع و جور هستند. بهترین انتخاب برای مهمانی و تزئین دکوراسیون هستند. شاید تنها عیب این مدل ها قیمت بالا آن ها باشد که به نسبت کیفیت ساخت و زیبایی بالا یک امر منطقی است.

مدل کارد و چنگال میوه خوری جدید کاردمیوه خوری کارد وچنگال میوه خوری سرویس چاقو میوه خوری چاقومیوه خوری قیمت چاقو و چنگال میوه خوری مدل چاقو میوه خوری سرامیکی چاقو میوه خوری طلاییچنگال و کارد میوه خوری مدل کارد میوه خوری جدید.

بهترین مارک کارد میوه خوری جدید، بهترین چاقو میوه خوری جدید ایرانی و خارجی

چاقو و کارد میوه خوری آلمانی سولینگن، یونیک، بونیتو، ناب استیل، دالتون، نیوهوم، دافنی، سوپر لایف، ام جی اس، باریکو، دبلیو ام اف، روک، مونیخ و فاردینوکس از برند های عالی در زمینه تولید انواع چاقو میوه خوری و انواع کارد میوه خوری جدید هستند.

مهم ترین نکات در نگهدرای چاقوهای میوه خوردی

  • هر چقدر چاقوهای مورد استفاده در منزل را بهتر نگهداری کنید، عمر مفید بیشتر و همچنین سلامت خانواده نیز حفظ خواهد شد.
  • برای نگهداری بهتر چاقوهای میوه خوری بهتر است به صورت مرتب شست و جو داده شده و خشک شود. پس از خشک کردن چاقوهای میوه خوری آن ها را در کنار ظروف مرطوب قرار ندهید زیرا امکان زنگ زدگی در آن ها افزایش پیدا می کند.
  • سعی کنید چاقوها را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • برای راحتی بیشتر اگر مقدور است از ماشین ظرفشویی برای شستشوی چاقو ها استفاده کنید.
  • سعی کنید همیشه چاقو ها را در یک جهت و به صورت دسته بندی شده نگهداری کنید تا دچار آسیب و خط و خش نشوند.
  • انتخاب یک مدل چاقوی میوه خوری شیک می تواند در کنار کارایی بالا به دکوراسیون خانه و آشپزخانه نیز کمک زیادی بکند.
  • در آشپزخانه دقت کنید تا محل قرار گیری چاقو ها به گونه ای نباشد که به راحتی بیافتند.

بهترین فلز برای ساخت چاقو چیست؟

فولاد ابزار ، فولاد کربن، فولاد ضد زنگ و فولاد دمشق از بهترین فلزات برای ساخت انواع چاقو و ابزار تیز با مقاومت بالا هستند.

مدل چاقو میوه خوری کارت میوه خوری بهترین مارک کارد و چنگال میوه خوری چاقو میوه خوری شیک. چاقوی میوه خوری جدید کارد میوه خوری ارزان قیمت کارد میوه خوری انواع کارد میوه خوری.

در ادامه می توانید چندین مورد از جدیدترین مدل چاقو میوه خوری در بازار ایران را مشاهده کنید.(هرچند که محصولات به صورت دوره ای آپدیت می شوند اما ممکن است به دلیل نوسانات بازار برخی از کالا ها ناموجود شود.)

عکس کارد میوه خوری چاقوی میوه جدیدترین کارد و چنگال میوه خوری چاقو میوه چاقو و چنگال میوه خوری شیک سرویس کارد میوه خوری خرید کارد میوه خوری چاقو استیل میوه خوری انواع چاقو میوه خوری مدل چاقو میوه خوری شیک جدیدترین کارد چنگال میوه خوری ساخت چاقو با چاقو میوه خوری قیمت چاقو چنگال میوه خوری انواع کارد چاقو چنگال پذیرایی حالت دسته چاقويي کارد میوه خوری شیک جدیدترین چاقو میوه خوری.

4.7/5 - (4 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری بیوتی کد 6671 بسته 12 عددی

در دسته بندی این ست چاقو بیوتی 12 عدد چاقو میوه خوری قرار داده شده که برای پذیرایی و مهمانی بسیار مناسب می باشد. جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ بوده و از تیزی بالایی با کم ترین فشار برخوردار هستند.

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی

نظر برخی خریداران

  • خیلی تیزه ، ولی دسته اش یه کم کوچیکه.
  • تازه به دستم رسیده خوش رنگ وقشنگ فقط یکم کوچکتر از بقیه چاقوهاست.
  • خداییش یکی به من بگه با این قیمت چی به آدم میدن؟ به نظرم که خرید خیلی خوبیه به نسبت قیمتش البته باید مقایسه کرد شاید خیلی خفن نباشن اما تو این قیمت به نظرم بهترینه.
  • خواستم بگم ازین چاقو درکل خیلی راضی هستم و جنس تیغه خیلی خوبه فقط جنس بدنه یکم ضعیفه و کلا چاقو یکم ظریف و ضعیفه.امیدوارم منظورمو خوب توضیح داده باشم.
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری سولینگن مدل K4 بسته 4 عددی

ست میوه خوری آلمانی با تیغه های ارّه ای در رنگ های ؛ سبز، بنفش، قرمز، سفید.

  • تعداد پارچه:4
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی
  • کشور مبدا برند:آلمان

نظر برخی خریداران

  • راضی ام خوش دست و تیز و خوش رنگه.
  • خوبه فقط سایزش بزرگ‌تر از معموله
  • نسبت به قیمت خیلی خوبه هم تیز هست هم ارزان ولی پلاستیک به کار رفته ضعیف هست و احتمالا شکستن هم وجود داره ولی درکل خوبه.
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری بونیتو کد Bon2 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    تیغه تا انتهای دسته چاقو میباشد
  • جعبه
    دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری 12 پارچه بونیتو کد B10

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • جعبه
    دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری شیک 12 پارچه دافنی کد 112

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی
  • جعبه:دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه دالتون کد 5647

ست چاقوی چینی استیل با دسته آیرودینامیک مناسب برای پذیرایی.

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی
  • کشور مبدا برند:چین
  • جعبه:دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری مونیخ مدل هخامنش بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی
  • جعبه:دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری آرامونتانا کد 6673 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی

بسته سرویس چاقوی آرامونتانا شامل 12 عدد چاقوی میوه ای است که برای جا دادن 12 نفر کافی است. چاقوها دارای تیغه های استیل ضد زنگ بسیار تیز هستند ، بنابراین هنگام برداشتن پوست میوه و از بین بردن راحت پوست انواع میوه ها ، نباید فشار زیادی وارد کنید. قطعات فلزی این سرویس که در یک کل هستند مقاومت و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و زنگ نمی زنند. خشک کردن چاقوها و چنگال ها پس از شستشو از ایجاد لکه در این قسمت ها جلوگیری می کند. درب تیغه به عنوان دسته کلیه موارد موجود در این مجموعه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری آرامونتانا کد 6671 بسته 12 عددی

یک ست با طراحی خاص و زیبا و بدنه تمام استیل به همراه دسته پلاستیکی با کیفیت.

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • وزن بسته‌بندی
    304 گرم

بسته سرویس چاقوی آرامونتانا شامل 12 عدد چاقوی میوه ای است که برای جا دادن 12 نفر کافی است. چاقوها دارای تیغه های استیل ضد زنگ بسیار تیز هستند ، بنابراین هنگام برداشتن پوست میوه و جدا کردن آسان انواع میوه ها ، نباید فشار زیادی وارد کنید. قطعات فلزی این سرویس که در یک کل هستند مقاومت و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و زنگ نمی زنند. خشک کردن چاقوها و چنگال ها پس از شستشو از ایجاد لکه در این قسمت ها جلوگیری می کند. درب تیغه به عنوان دسته کلیه موارد موجود در این مجموعه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

جدیدترین کارد میوه خوری ناب استیل مدل فلورانس پی وی دی

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دست
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری زولینگن کد SOL3 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • جعبه
    دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید سرویس 12 پارچه کارد آرامونتانا مدل A01

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دست با ماشین ظرف‌شویی
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

سرویس کارد و چنگال 12 پارچه نیوهوم طرح هخامنش

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    چنگال میوه خوری
  • جنس
    استیل

کارد و چنگال طلایی جدید هومنید 12 قطعه ای هومنید ”مجموعه ای از 12 کارد و چنگال میوه ای برای پذیرایی شما مناسب است. تیغه و دسته این چاقوها از یک قطعه فولاد ضد زنگ ضخیم ساخته شده است. این ویژگی عمر این چاقوها را بسیار طولانی می کند و می توانید سالها از آنها استفاده کنید. New Home یک مارک با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران است. محصولات جدید آشپزخانه منزل شامل انواع قاشق و چنگال های سرو ، قابلمه های سرو ، ابزار و … می باشد. که کیفیت بسیار بالایی دارد. مارک Newhom یک مارک ثبت شده آلمانی است که در کشور چین تولید می شود.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری هپکس مدل 7005 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل

چاقوی میوه ای Hepex 7005 دارای یک بسته 12 تکه ای با تیغه های استیل ضد زنگ بسیار تیز است که هنگام برداشتن پوست میوه نیازی به فشار شدید بر روی آن نیست و می توانید پوست انواع میوه ها را به راحتی از بین ببرید. طول تیغه 7 و طول دسته 15 عرض 2 سانتی متر است قطعات فلزی این سرویس که به صورت تیغه های بسیار کوچک مرتب شده اند مقاومت و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و زنگ نمی زنند. درب تیغه به عنوان دسته کلیه موارد موجود در این مجموعه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری مونارچ کد M22 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دستبا ماشین ظرف‌شویی
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری آرامونتانا کد 3180 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری شیک مونارچ کد M11 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری مونارچ کد M5 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری ترامونتینا طرح دیامونت بسته 6 عددی

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری مدل VIC919 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:فلز
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری مونارچ کد M10 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری شیک ام جی کد MG-6 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل

این بسته شامل 12 عدد چاقوی میوه ای است که برای جا دادن 12 نفر کافی است. چاقوها دارای تیغه های استیل ضد زنگ بسیار تیز هستند ، بنابراین در هنگام از بین بردن پوست میوه لازم نیست فشار زیادی وارد کنید و می توانید پوست انواع میوه ها را به راحتی از بین ببرید. قطعات فلزی این سرویس که در یک کل هستند مقاومت و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و زنگ نمی زنند. خشک کردن چاقوها و چنگال ها پس از شستشو از ایجاد لکه در این قسمت ها جلوگیری می کند. درب تیغه به عنوان دسته کلیه موارد موجود در این مجموعه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری ناب استیل مدل Florence

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل

گروه صنعتی فولاد خالص یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان قاشق ، چنگال و چاقوی استیل در کشور است. این مجموعه از سال 1983 در این صنعت فعال بوده و طی سالهای گذشته جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. واحد ملی مدل صنعتی ، واحد نمونه سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و واحد نمونه جشنواره ملی تولید – افتخار ملی بخشی از افتخارات این شرکت باتجربه است. از همان نخست محصولات این شرکت توسط ماشین آلات مطابق با استاندارد آلمان Solingen و بهترین مواد اولیه اروپایی تولید و پردازش می شوند. همچنین کنترل کیفیت در کلیه مراحل تولید و تولید محصولات این شرکت در بالاترین درجه قرار دارد و همه اینها می تواند نشان دهنده کیفیت بالای محصولات گروه صنعتی نابستیل باشد. از دیگر محصولات این گروه محصولات به همراه قاشق ، چنگال و چاقو استیل می توان به انواع هود ، اجاق گاز ، اجاق گاز و برق توکار اشاره کرد که طی سالهای اخیر همراه با قاشق ، چنگال و چاقو استیل.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری نیوهوم کد 0880 طرح هخامنش بسته 12 عددی

یک چاقو میوه خوری مجلسی زیبا و جمع و جور

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید سرویس 12 پارچه کارد و چنگال نیوهم کد rang

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری ناب استیل مدل Palermo بسته 6 عددی

جنس بدنه و دسته این مدل از استیل و فولاد ضدزنگ ساخته شده و می تواند سال ها بدون از دست دادن رنگ و کند شدگی برایتان کار کند.

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری نیوهوم کد 0620 طرح میخک بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید چاقو میوه خوری مدل ویلسون کد 21 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

تعداد پارچه: 12 مشتمل بر: کارد میوه خوری جنس: استیل

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال میوه خوری
  • جنس:فلز
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری شیک و ارزان

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه پرتی مدل butterfly

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری مدل آرامونتانا کد 43 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:چنگال میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید چاقو میوه خوری دافنی کد RS22 بسته 12 عددی

یک ست ساده و شیک برای کسانی که مهمان زیادی دارند. این ست دارای 4 رنگ مشکی، کرمی، سفید و قرمز است.

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

سرویس کارد و چنگال مدرن 12 پارچه صنایع دستی زنجان صادقی کد IR-008

یک ست کارد و چنگال 12 پارچه خوش دست و زیبا برای کسانی که ست ایرانی دوست دارند.

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید سرویس کارد و چنگال 12 پارچه ناب استیل مدل پالرمو

ست تمام استیل ساخته شده با تکنولوژی زولینگن آلمان « Solingen Germany» در دو رنگ نقره ای و براق.

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری زولینگن کد SOL2 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    رنگ ارایه شده ( سفید ) مطابق با عکس می باشد.
  • جعبه
    دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری هپکس کد2 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری مینیاتور مدل B1-12 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری نیکولو کد 126بسته 3 عددی

  • تعداد پارچه:3
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری کد k3445 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری 12 پارچه گلف مدل RT

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:پلاستیک
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری ترامونتینا کد1 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه یونی هوم کد 1212

  • مشتمل بر
    کارد و چنگال میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری ناب استیل مدل برلین

ست شش پارچه کاردتمام استیل در 5 رنگ متنوع، استیل، طلایی، براق، مات، نقره ای

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید کارد میوه خوری آرامونتانا مدل Dan بسته 6 عددی

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

سرویس 12 پارچه کارد و چنگال دافنی کد 124

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

چاقو میوه خوری مینیاتور کد 21 بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دست، با ماشین ظرف‌شویی
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید ست کارد و چنگال 12 پارچه دالتون مدل S010

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
  • جنس:استیل
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

قیمت سرویس کارد و چنگال 12 پارچه پرتی مدل hiy

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد و چنگال
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

خرید ست کارد و چنگال 12 پارچه کد 31986

  • 12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد و چنگال
  • جنس
    استیل
  • وزن بسته‌بندی
    620 گرم
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    ست 12 پارچه کارد و چنگال میوه‌خوری
  • دارای بدنه استیل یک تکه
  • طول کارد 17 سانتی‌متر با وزن 30 گرم
  • طول چنگال 16 سانتی‌متر با وزن 17 گرم
  • جنس بدنه کارد و چنگال: پلاستیک
  • قابل شست‌وشو با ماشین ظرفشویی تا دمای 45 درجه
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی تا 700 دور
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه دی ام جی کد 225

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد و چنگال
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • جعبه
    دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری کینگ مستر مدل ماربل بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دست، با ماشین ظرف‌شویی
  • کشور مبدا برند:چین
  • جعبه:دارد
معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

ست کارد و چنگال میوه خوری 12 پارچه تروان زنجان کد FF001

  • تعداد پارچه
    12 عدد
  • مشتمل بر
    کارد و چنگال میوه خوری
  • جنس
    استیل
  • قابل شستشو
    با دست , با ماشین ظرف‌شویی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • جعبه
    دارد

چاقوی زنجان از دیرباز به دلیل کیفیت ، مواد و زیبایی به معروف ترین کاردستی در این شهر معروف بوده است. این مجموعه کارد و چنگال با استفاده از اجاق گاز با دست ساخته می شود و یکی از محصولات با کیفیت بازار است که در کارگاه های زنجان تولید می شود.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری پرنس هوم مدل میشل بسته 12 عددی

  • تعداد پارچه:12
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با دست، با ماشین ظرف‌شویی
  • جعبه:دارد

چاقوی میوه ای پرنسس هوم مدل میشل ست 12 قطعه ، محصولات با کیفیت طراحی شده توسط انگلیس ، تولید با کیفیت بالا با تیغه فولادی ضخیم 18/10/ است. یکی از مهمترین ویژگی های یک چاقوی میوه ای مناسب هنگام پذیرایی ، وضوح و وضوح تیغه با دسته ای با کیفیت و ارگونومیک است. این محصول برای پذیرایی لوکس بسیار مناسب است. این محصول در رنگ های مختلفی طراحی شده است و می توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

کارد میوه خوری آپریکوت مدل NORINCO مجموعه 6 عددی

  • تعداد پارچه:6
  • مشتمل بر:کارد میوه خوری
  • جنس:استیل
  • قابل شستشو:با ماشین ظرف‌شویی
  • کشور مبدا برند:ترکیه

8 دیدگاه برای “معرفی 55 مدل کارد و چاقو میوه خوری با کیفیت برای سلیقه های شیک 2024

  1. فریبا رسولی گفته:

    ببخشید برند زولینگن برای چاقو آشپزخانه خوبه؟ آخه دوستان اصرار میکنن دبلیو ام اف بگیرم. می خواستم بدونم کدوم یکی ماندگاری بیشتری داره آخه میخوام ست بخرم برام مهمه که چند سال کار بکنه.

    • ali abdali گفته:

      سلام و وقت بخیر
      زولینگن مارک آلمانی و خوبی هست اما اگر یک ست حرفه ای تر نیاز دارید می تونید از دبلیو ام اف و یا جی فی نی تهیه کنید. درسته که قیمت بالایی دارن اما چندین سال بدون کندی کار میکنن. چند مدل از ست های جی فی نی در این پست معرفی شده است می تونید از اون ها هم انتخاب کنید. https://b2n.ir/s60246

  2. فاطمه پور رضایی گفته:

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون. من کارد میوه خوری ناب استیل مدل برلین رو خریدم برای میوه پوست کندن خیلی خوب عمل میکنه خوش دست و شیکه بنظرم ولی یکم زیادی درازه احساس میکنم ولی کیفیتش خوبه بنظرم باید اول لیست قرار بگیره. فکر کنم ردیف 7 ام از پایین بود.

  3. نیکی گفته:

    سلام دوستان من میخواستم برای جهیزیه خواهرم 2 تا ست میوه خوری عالی بخرم کسی پیشنهادی نداره کارد و چنگال میوه خوری چی خوبه بنظرتون لطفا راهنمایی کنید میخوام درجه یک باشه.

    • ali abdali گفته:

      سلام و وقت بخیر
      اگر قیمت برایتان مهم نیست از ست های باکس تهیه کنید. هم کیفیت بالا تری دارن هم بسته بندی شیکی و مجللی. ما تو این پست سعی کردیم ست های ارزان و مناسب برای مصارف شخصی و خانگی رو معرفی کنیم. برای جهیزیه بهتر هست سراع ست های گران قیمت تری برین.

  4. نگاره خانوم... گفته:

    من برای کارد و چنگال میوه خوری مجلسی زولینگن کد SOL2 رو پیشنهاد میکنم برا مهمونی و مهمون بازی عالیه👌👌

  5. اشتراک‌ها: roya

    • تیم پشتیبانی گفته:

      سلام و احترام
      بهترین جنس برای برش مرغ و تکه تکه کردن گوشت فولاد ضد زنگ یا استیل هستش. دقت کنید موقع خرید جنس استیل ضد زنگ ان را تهیه کنید تا سال ها بدون کندی و زنگ زدن برایتان کار کند. همچنی برای راحتی دست سعی کنید دسته آن از چوب یا پلاستیک نرم باشد. چرا که برش گوشت فشار زیادی به دست وارد می کند و درصورتی که دسته فلزی باشد موجب درد در انگشتان دست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *