تاب کودک خانگی خوب از کجا بخرم؟

تاب کودک خانگی خوب از کجا بخرم؟

تاب کودک خانگی چی بخرم؟ چرخش یکی از لذت بخش ترین بازی های تمام دوران است. در واقع ، تاب دادن در هر سنی باعث آرامش می شود. این بازی برای بچه ها عالی است. استفاده از تاب برای کودکان در خانه می تواند یکی از مطمئن ترین روش ها برای بازی و تفریح باشد. بازی های چرخان می تواند انرژی کودک شما را در محیطی امن تخلیه کرده و او را خوشحال کند.

مزایای بازی چرخشی برای کودکان

نوسان کنترل فیزیکی و نیروی متعادل کننده را افزایش می دهد. حرکت نوسانی در یک نوسان یک حرکت موزون به جلو و عقب است. هنگام چرخش کودکان برای حفظ تعادل باید حرکت کنند به همین دلیل است که کودک تعادل را می آموزد. با انجام این تعادل ماهیچه های او نیز قوی تر می شوند.

امکان سازگاری با تغییر زاویه دید: تفاوت زیادی بین شخصی که صحنه ای را از راه دور تماشا می کند و شخصی که در آن حضور دارد ، وجود دارد. در بازی ، اولی ثابت و دومی متغیر است. این عامل ممکن است برای شما مهم نباشد ، اما در طول بازی به کودک می آموزد که چگونه یک هدف ثابت را از زوایای مختلف کشف و تحلیل کند. این آموزش به طور ناخودآگاه در آنها انجام می شود و مزایای زیادی برای کودک بزرگسال دارد. البته علاوه بر رشد مهارت های ذهنی در کودکان که از طریق بازی های فکری و بازی های ساختمانی به دست می آید ، باید چنین مهارت هایی را نیز در او پرورش داد.

بازی چرخشی بسیار سرگرم کننده است: این بازی فواید روحی و جسمی زیادی دارد. اما به یاد داشته باشید که اولین هدف از اختراع این دستگاه رانندگی و سرگرمی بود. اگر دوران کودکی خود را به یاد آورید ، همزمان با بالا رفتن از تاب ، احساس هیجان می کنید. به همین دلیل بهتر است فرزند شما نیز این لذت را تجربه کند.

مطلب مرتبط: راهنمای خرید صندلی ماشین کودک

انواع تاب های کودک خانگی موجود در بازار

  • تاب لاستیکی: این مدل تاب از لاستیک اتومبیل ساخته شده و بر روی شاخه درخت نصب می شود. برای این تاب ها معمولاً از لاستیک های قوی و نو استفاده می شود تا سلامت کودکان به خطر نیفتد.
  • طناب پیچشی: این الگو با پیچاندن با بستن یک سر طناب به شاخه درخت ساخته می شود. سر دیگر طناب معمولاً بسته می شود تا سوار بتواند در حالی که یک سر آن را در دست دارد کمی تاب بخورد. چرخش طناب برای کودکان چندان مناسب نیست و عمدتا توسط بزرگسالان استفاده می شود.
  • تاب برای کودکان خردسال: ظاهر این تاب تاب مانند یک سطل با دو سوراخ در جلو برای قرار دادن انگشتان کودکان خردسال است. این تاب معمولاً دارای کمربند ایمنی برای محافظت از نوزاد است.
  • نانی: نانی شبیه یک تاب است که به دو درخت متصل می شود و با حرکت رفت و برگشتی مانند یک تاب عمل می کند. برای دراز کشیدن از نان بیشتری استفاده می شود.
  • تاب نیمکت: این تاب به دلیل وسعت زیاد فضای زندگی بیشتر برای بزرگسالان استفاده می شود. سه نفر بزرگ می توانند به راحتی بنشینند و تاب بخورند. همچنین یک سایبان در بالای تاب وجود دارد تا نور خورشید مردم را اذیت نکند.
  • لگد زدن: این در واقع نام ورزشی در استونی است ، جایی که ورزشکاران سعی می کنند تاب را در یک محور افقی 360 درجه بچرخانند.

معیارهای مهم برای خرید یک تاب کودک خانگی

خرید یک اسباب بازی در این بازار بسیار متنوع می تواند یک مشکل باشد ، حتی اگر یک مدل ساده باشد. اما بهتر است نگران نباشید. با کمک نکات زیر و لیست پیشنهادی انتهای صفحه ما ، می توانید یک تاب کودک خانگی متناسب با بودجه و نیازهای فرزند خود تهیه کنید.

تاب کودک مدل کیتی

  • نوع محصول
    تاب
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    1.5 تا 8 سال

تاب کودک مدل میکی ماوس

  • ابعاد
    45x35x25
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    1.5 تا 8 سال

تاب کودک مدل یونیکورن

  • ابعاد
    90x55x10
  • جنس
    پارچه
  • رده سنی
    24 ماه و بالاتر

تاب کودک مدل الین

  • نوع محصول
    تاب
  • جنس
    چوب , پارچه
  • رده سنی
    12 تا 36 ماهگی

تاب کودک بی بی ماک مدل Raika

  • نوع محصول
    تاب
  • قابلیت‌های نصب و استفاده
    نیاز به ابزار برای سرهم بندی
  • جنس
    فلز

تاب کودک نی نی موند مدل فیل

  • نوع محصول
    تاب
  • جنس
    چوب , پارچه
  • رده سنی
    زیر 9 سال

تاب کودک روناک مدل ستاره ای

  • نوع محصول
    تاب
  • جنس
    پارچه
  • رده سنی
    12 تا 36 ماهگی

تاب کودک مدل دیبا

  • نوع محصول
    تاب
  • جنس
    چوب , پارچه
  • رده سنی
    12 تا 36 ماهگی

تاب بازی زرین تویز مدل Two Versatile Musical K1

  • ابعاد
    60 × 23 × 36
  • نوع محصول
    تاب
  • رده سنی
    12 تا 36 ماهگی

تاب کودک مدل کلاسیک

  • نوع محصول
    تاب
  • جنس
    پارچه , چوب
  • رده سنی
    زیر 9 سال

تاب را کجا و چگونه آویزان خواهید کرد؟ آیا حیاط خلوت شما درختی بزرگ و قابل اعتماد دارد؟ یا در آپارتمان زندگی می کنید؟ در این حالت ، شما باید یک مکانی امن برای تحمل وزن کودک در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک میله افقی اگر به درستی به چارچوب در وصل شده باشد می تواند نیازهای شما را برآورده کند. البته برخی از تاب ها قاب و پایه جداگانه ای با خود دارند.

نحوه اتصال قلاب و طناب: این بسیار مهم است زیرا بستگی به ایمنی و قابلیت اطمینان چرخش دارد. تاب کودک های مختلف مکانیسم های اتصال متفاوتی دارند. ایمن ترین آنها دارای اتصال دهنده های 5 نقطه ای است. با این حال ، یک براکت 3 نقطه ای برای اطمینان از خارج نشدن پایه از آویز کافی است. تصمیم نهایی بستگی به شما و فرزند شما دارد. یکی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. اما ایمنی را فدای پول نکنید.

سن و اندام کودک: این مهمترین نکته ای است که هنگام انتخاب باید به آن توجه کنید. در غیر این صورت ، سایر معیارها بدون این معیار بی فایده خواهند بود. ممکن است برای یک تاب بچگانه گران قیمت پول زیادی پرداخت کنید اما کودک در آن جا نمی گیرد یا وزن را تحمل نمی کند. در این صورت ، این اسباب بازی بی فایده خواهد بود و باید آن را دور بیندازید. بنابراین ، لطفاً دفترچه راهنمای چرخش یا مشخصات آن را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که متناسب با اندازه فرزند شماست.

قیمت تاب برای بچه بازی: انواع مختلفی از تاب های کودک در بازی وجود دارد که می تواند بسیار ارزان یا بسیار گران باشد. اگرچه توصیه می کنیم از اجناس بسیار ارزان خودداری کنید ، اما بهتر است به محصولات بسیار گران قیمت همم فکر نکنید.

ایمنی تکان دادن: برای آسودگی خاطر ، خوب است بدانید که بسیاری از تاب های کودک پس از طراحی گواهی ایمنی دریافت می کنند.

مادهء اصلی: موادی که تاب از آنها ساخته می شود نیز مهم هستند. آیا فرزند شما با پلاستیک مشکل دارد؟ یا ترجیح می دهد سوار یک تاب چوبی با روکش بوم شود؟ اگرچه بستگی به سلیقه و ترجیحات شما دارد ، اما برخی از مواد باعث می شود کودک راحت تر در تاب باشد.

طراحی صندلی گهواره ای کودک: تاب های ساده و قدیمی فقط کفی چوبی یا پلاستیکی دارند. اما تاب های جدید طراحی متفاوتی دارند. برخی شبیه یک تخت نوزاد ، برخی دیگر مانند یک مبل و برخی دیگر مانند یک تشک یا سه چرخه یا یک ماشین بازی به نظر می رسند.

جنس تاب کودک خانگی خوب

  1. چوب: تاب های چوبی از سرو ، کاج و چوب ماهون ساخته شده است.
  2. فلز: مهمترین ماده ای که در ساخت انواع تاب استفاده می شود فلز است. این پوشش معمولاً عاری از زنگ زدگی است ، اما با گذشت زمان می تواند رنگ خود را تغییر داده و زنگ زده شود.
  3. پلاستیک: قیمت پایه پلاستیکی تقریباً برابر با پایه فلزی است. ماندگاری آنها نیز بالاست
  4. وینیل: این ماده در واقع یک فلز بسیار بادوام است ، بنابراین از سختی و دوام بالایی برخوردار است. تنها عیب این ماده گران قیمت بودن آن است که ترکیبی از وینیل و کامپوزیت خواهد بود.

مطلب مرتبط: راهنمای خرید ظرف غذا کودک

بهترین زمان برای تاب خریدن کی است؟

ست های تاب بازی بچه بازی محصولی فصلی است. اگر در آب و هوای چهار فصل زندگی می کنید ، فرزندان شما از ماه های بهار و تابستان نهایت استفاده را خواهند برد. اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید ، فرزندان شما می توانند در تمام طول سال از آن استفاده کنند. با این وجود ، بهترین زمان برای تاب خوردن برای کودکان زمستان یا اواخر تابستان است. خرید در زمستان می تواند قیمت کمتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

چرا باید تاب کودک بخریم؟

تاب وسیله ای است که به طناب یا زنجیر آویزان شده و زمینه را برای شادی کودکان فراهم می کند. حرکت این دستگاه درست مانند یک پاندول عمل می کند که حرکت پیستونی آن باعث آرامش کودکان می شود. هر زمان که می خواهید تاب خوردن را متوقف کنید ، می توانید با قرار دادن پاها روی زمین یا با دست آن را متوقف کنید. در میان وسایل بازی متنوع موجود برای کودکان ، تاب در بین کودکان جایگاه ویژه و محبوبی خواهد داشت. در پارک ها یا مهدکودک ها معمولاً چندین تاب قرار داده می شود تا چندین کودک بتوانند به طور همزمان از تاب استفاده کنند. تاب که برای کودکان خردسال ساخته می شود به گونه ای است که پاهای آنها از دو سوراخ جلوی تاب بیرون می زند تا متعادل شده و روی زمین نیفتد. اما برای کودکان بزرگ تر فقط یک قسمت نشیمن وجود دارد و آنها نیاز به تعادل دارند.

مزایای استفاده از تاب های خانگی چیست؟

تاب تکی یا دوگانه افقی کودکان را آرام کرده و انرژی آنها را کنترل می کند. اگرچه نمی توانید دائماً با کودک خود بازی کنید ، اما می توانید با تهیه یک اسباب بازی ایمن و جذاب به او اعتماد به نفس و نشاط ببخشید.

برای جا دادن به تاب چقدر فضای لازم است؟

اگر خانه شما حیاط دارد ، می توانید یک تاب مناسب برای فضای بیرون انتخاب کنید ، و اگر می خواهید یک تاب برای فضای داخل یک آپارتمان داشته باشید باید متناسب با فضای خالی آن انتخاب کنید.

کلام آخر

تاب کودک و نوزاد یکی از اسباب بازی هایی است که کودکان واقعاً می خواهند از آن استفاده کنند. استفاده از چرخش آنها را آرام می کند و می توانند از آن به عنوان یک بازی هیجان انگیز استفاده کنند. بر اساس دستورالعمل های جدید ، گهواره باید دارای استانداردهای جدید باشد. دارای برچسب هشدار دهنده باشید تا بتوانید نکات ایمنی چرخش نوزاد را به راحتی بخوانید. دارای نگهدارنده های محکمی باشد تا تاب را بتوان به طور ایمن روی آن قرار داد. صندلی گهواره ای باید دارای زاویه 50 درجه باشد تا بند به خوبی محافظت شود. دارای ثبات باشد به طوری که هنگام تکان خوردن حرکت نکند. رعایت این استانداردها ممکن است انتخاب بهتری برای شما و فرزندان شما ایجاد کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *