بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟

بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ بهترین بوگیر دستشویی چیست؟ بهترین بوگیر توالت چه مارکی بگیرم؟ اگه با این سوالات مواجه شدید یعنی شما هم از بوی بد دستشویی و توالت خسته شده اید و دنبال راهی می گردین تا از شر آن خلاص شوید. شاید راه های زیادی را امتحان کردید اما به نتیجه ای نرسیده اید و حالا دنبال بوگیر خوب برای توالت و سرویس بهداشتی هستید. بوگیر دستشویی چی خوبه؟ بهترین بوگیر برای توالت چیست؟ با مجله خانه و آشپزخانه باغ سلامتی همراه باشید تا با این وسیله کاربردی بیشتر آشنا بشیم و بهترین مدل های آن را نیز برایتان معرفی کنیم. چرا که تنوع بوگیر توالت در بازار بسیار بالاست و شاید نتوانید موردی درستی را انتخاب کنید.

در انتهای مطلب می توانید محصولات منتخب را مشاهده کنید.

استفاده از انواع بوگیر توالت فرنگی می تواند بسیاری از بوهای بد و ناخوشایند را از بین ببرد. اگر همه روش ها را برای از بین بردن بوی بد امتحان کرده اید ، توصیه می کنیم از بوگیر توالت فرنگی استفاده کنید. شستشوی توالت علاوه بر از بین بردن بوی بد می تواند باعث ورود بوی خوش شما به محیط شود. بسته به سلیقه شما انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. استفاده از آن آسان است ، فقط آن را در محیط قرار دهید و منتظر نتیجه استثنایی باشید.

پیشنهاد مطلب: بوگیر یخچال وسیله ای کاربردی و ارزان قیمت است که … بوگیر یخچال از کجا بخرم؟

نکاتی در مورد خرید بهترین بوگیر دستشویی باید در نظر بگیرید!

  1. روشن کردن عود ، قرار دادن گیاه در خانه ، استفاده از دستگاه بخور و … ممکن است بوی بد توالت را از بین نبرد. در این موارد ، استفاده از بوگیر توالت می تواند مشکل شما را به سرعت حل کند.
  2. اگر فرد حساسی هستید سعی کنید از بوگیر دستشویی که کم ترین حساسیت را برای شما دارد استفاده کنید. کودکان یا افراد مبتلا به آلرژی باید در انتخاب نوع بوگیر توالت بیشتر دقت کنند.
  3. بوهای بسیار قوی می تواند باعث سردرد شود. سعی کنید از طعم های ضعیف تر استفاده کنید.
  4. برخی از افراد حساس ترجیح می دهند از بوگیر دستشویی بدون بو استفاده کنند. یعنی بوی فاضلاب را به سادگی خنثی می کند و بو در محیط منتشر نمی کند.
  5. انواع مختلفی در بازار وجود دارد. برخی باید به محیط پاشیده شوند. برخی از طرح ها برای جذب بوی بد باید در محیط قرار گیرند. مدل جدیدتر موجود در بازار برقی است و برای مدت زمان معینی اسپری کننده و پخش کننده خوشبو کننده هوا است.
  6. اگر بوی فاضلاب و سرویس بهداشتی شما را آزار می دهد ، طراحی الکتریکی آن برای شما بسیار مفید است. اما اگر می خواهید بوی مطبوعی در محیط داشته باشید ، می توانید از مدل اسپری به عنوان دستگاه خوشبو کننده توالت استفاده کنید.
  7. همچنین ، اگر می خواهید بوی بد را از بین ببرید ، طرحی که به خوبی در توالت جا می شود ، انتخاب بهتری است.
  8. انتخاب خوشبوترین بوگیر دستشویی و نوع رایحه کاملاً سلیقه ای است. اما به خاطر داشته باشید که بهتر است هر بار ظاهر بو را تغییر دهید. زیرا پس از مدتی رایحه قبلی برای شما تکرار می شود و آن را در محیط احساس نمی کنید.
  9. به مدت زمان تکمیل آن توجه کنید. تعداد موارد استفاده روی جعبه اسپری نوشته شده است.
  10. غیر سمی بودن بوگیر توالت را بررسی کنید. اگر مدل سمی دارید ، آن را دور از دسترس کودکان نگه دارید.

بوگیر توالت ارزان میخوام!

راه های موثر برای دفع بوی بد توالت

هر چند که تهیه بوگیر دستشویی راه منطقی تری است اما راه های طبیعی زود گذری هم برای اینکار وجود دارد که تا حدی می تواند کاربردی باشد.

سیفون آنقدر هم مفید نیست!

در همه فاضلاب ها یک لوله خمیده به نام سیفون وجود دارد که از نفوذ بو و بوی گازهای زائد به داخل ساختمان جلوگیری می کند. این قسمت در توالت نیز وجود دارد ، اما به جای مفید بودن ، مضر است و بوی فاضلاب را تشدید می کند. اما مشکل اصلی سیفون نیست و ساکنان این مشکل هستند. سیفون خمیده است و زباله های توالت در آن تجمع می یابد. اگر پس از استفاده از توالت مقداری از آب تخلیه نشود ، زباله ها در سیفون باقی می مانند و این دلیل بوی بد توالت است که بسیاری از آن شکایت دارند. اگر فلاش تانک پس از استفاده از توالت برداشته شود ، هیچ زباله ای در داخل سیفون وجود نخواهد داشت. در این صورت شما درگیر بوی بد توالت نمی شوید و یک توالت معطر را تجربه خواهید کرد.

اما بسیاری اوقات ساکنان یا مهمانان از توالت استفاده می کنند و سیفون (فلاش تانک) را نمی کشند. یا یک سرویس بهداشتی عمومی است و اکثر مردم به استفاده از فلش تانک عادت ندارند. در چنین مواردی ، بوی بد باید از بین برود. بهترین راه برای از بین بردن بوی بد توالت ، استفاده از دستگاه بوگیر توالت فرنگی یا خوشبو کننده توالت فرنگی است.

تهویه درست

بهتر است تهویه در حمام را فعال کنید. اگر حمام و توالت به خوبی تهویه شود ، احتمال کم شدن فضای توالت فرنگی وجود دارد. اما در هر صورت ، علاوه بر استفاده از تهویه ، می توان از خوشبو کننده هوا نیز استفاده کرد. اگر مشکل بوی بد توالت فرنگی با روش های بالا حل نشد ، باید از بوگیر سرویس بهداشتی استفاده کنید. انواع مختلفی از بوگیر توالت فرنگی در بازار وجود دارد که برای از بین بردن بوی بد می توانید یکی از آنها را بخرید و در حمام نصب کنید.

بوگیر ها دارای خاصیتی هستند که به آنها امکان جذب و حذف بوها را می دهد. بدین ترتیب با نصب بوگیر توالت فرنگی مشاهده می شود که بوی بد و نامطبوعی از توالت خارج شده و فضا بی بو شده است. علاوه بر آن ، می توانید از خوشبو کننده هوا نیز استفاده کنید. ویژگی مثبت خوشبو کننده هوا این است که علاوه بر از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب ، محیط سرویس را معطر می کند. بوی خوب و مطبوع توالت باعث می شود افراد احساس خوبی داشته باشند.

بوی بد را با بوگیر خانگی دفع کنید! چگونه بوگیر دستشویی درست کنیم؟

علاوه بر روش های فوق ، استفاده از بوگیر خانگی نیز به شما توصیه می شود. روشهای مختلفی برای ساختن بوگیرتوالت خانگی وجود دارد که می توانید با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک موجود در خانه ، یک بوگیر خانگی بسازید که بسیار ساده و کاربردی است و می توانید مشکل خود را بدون هیچ هزینه ای حل کنید.

لیمو و رزماری یکی از مواد مفید برای از بین بردن بوی بد توالت فرنگی است. استفاده از ذغال سنگ نیز می تواند در از بین بردن بوی بد بسیار مفید باشد. ذغال سنگ خاصیت جذب بو را دارد و می توانید مقداری ذغال در حمام یا هر جای دیگری که بوی بدی برای جذب بو دارد ، بگذارید.علاوه بر موارد فوق ، می توانید از خوشبو کننده هوا ، عطر و ادکلن یا سایر عطرها برای راحتی حمام و عاری از هرگونه بوی بد استفاده کنید.

شمع های معطر

همچنین می توانید از شمع های معطر در خانه خود استفاده کنید. شمع ها را در حمام ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، آشپزخانه و غیره قرار دهید. به این ترتیب شما به زیبایی و گرمای شمع در دکوراسیون داخلی خانه خود کمک کرده اید ، فضای خانه خود را معطر کرده و بوی بد توالت فرنگی را از بین برده اید.

گیاهان و گلهای معطر

گلها و گیاهان آپارتمانی نقش مهمی در تصفیه هوای اتاق دارند. علاوه بر این ، اگر این گلها معطر باشند ، علاوه بر تمیزکردن هوای اطراف ، عطر مطبوعی در هوا منتشر می کنند. پیشنهاد می کنیم از گل ها و گیاهان تازه و معطر در قسمت های مختلف خانه خود برای از بین بردن بوی بد توالت استفاده کنید.

عودهای معطر

پیشنهاد دیگر این است که بخور را در خانه خود قرار دهید. چوب های بخور با اسانس های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید آنها را مطابق سلیقه خود تهیه کرده و در خانه و آشپزخانه خود استفاده کنید.

سرکه سفید

راه دیگر این است که یک کاسه سرکه سفید را در گوشه اتاق قرار دهید. هر از گاهی سرکه را عوض کنید. سرکه سفید به از بین بردن بوی بد توالت و بوی بد هوا کمک می کند و ذرات بی بو را جذب می کند.

چوب کبریت

هیچ چیزی به عنوان کبریت برای از بین بردن بوی بد توالت فرنگی وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک یا چند کبریت را روشن کرده و سپس آنها را خاموش کنید. گوگردی که از سوختن کبریت آزاد می شود بوهای نامطبوع را جذب کرده و خیلی سریع آنها را از بین می برد.

آب لیمو و سرکه

راه حل فوری این است که همان مقدار آب ، سرکه و آب لیمو را در یک بطری اسپری بریزید و محلول به دست آمده را در اطراف خانه خود اسپری کنید. هرچه مقدار آب لیمو یا سرکه بیشتر باشد ، محلول بیشتر بخار می شود. بوی بد ناشی از دود سیگار علاوه بر از بین بردن بوی بد توالت فرنگی نیز با این روش به سرعت از بین می رود.

طریقه استفاده از بوگیر دستشویی

طریقه نصب بوگیر توالت فرنگی بسیار آسان است! فقط کافی است بوگیر را در محل مورد نظر در داخل توالت یا سرویس بهداشتی قرار دهید.

کلام آخر

بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ بسیاری از مردم از بوی بد فاضلاب در حمام خود شکایت دارند که ممکن است از راه حل های زیادی برای از بین بردن بوی بد استفاده کرده باشد. در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم از بوگیر توالت استفاده کنید. اگر قصد خرید بوگیر توالت فرنگی را دارید ، در این مقاله سعی کرده ایم با ارائه نکاتی یک انتخاب کاربردی برای از بین بردن بوها در اختیار شما قرار دهیم.

بیش از 70 مدل دیگر بوگیر

5/5 - (1 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت هوم فرش کد BA 3 مجموعه 3 عددی

  • ابعاد
    8*6*2
  • وزن
    55 گرم
  • حجم
    70 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت هوم فرش کد 01

  • ابعاد
    6*9*3
  • وزن
    70 گرم
  • حجم
    60 میلی لیتر
  • شماره مجوز
    251234
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت هوم فرش کد BA 6 مجموعه 6 عددی

  • ابعاد
    2*6*8
  • وزن
    55 گرم
  • حجم
    70 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت هوم فرش کد 002

  • وزن
    50 گرم
  • حجم
    70 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت تکنت کد 01

  • ابعاد
    7x7x4
  • سایر توضیحات
    بوگیر توالت تکنت
  • وزن
    120 گرم
  • حجم
    150 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

خوشبو کننده توالت فرنگی مدل cuba بسته 4 عددی

  • وزن
    50 گرم
  • حجم
    50 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت تکنت کد 06 حجم 150 میلی لیتر

  • وزن
    120 گرم
  • حجم
    150 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

قرص بوگیر توالت فرنگی پاور اکتیو مدل Lavender

  • – قرص خوشبو کننده ، جرم گیر و ضد عفونی کننده توالت فرنگی اصل
  • – با رایحه خنک و ملایم
  • – خوشبوکنندگی بالا
  • – ضدعفونی کنندگی بالا
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

قرص بوگیر توالت فرنگی پاور اکتیو مدل limon بسته دو عددی

  • ابعاد
    19x13x4
  • وزن
    100 گرم
  • حجم
    100 میلی لیتر
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

بوگیر توالت فرنگی کد Y1001

  • وزن
    165 گرم
  • عصاره
    ندارد
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

قرص بوگیر توپی توالت فرنگی دی لوکس مدل Magnolia بسته 2 عددی

  • – قرص خوشبو کننده ، جرم گیر و ضد عفونی کننده توالت فرنگی اصل
  • – با رایحه خنک و ملایم
  • – خوشبوکنندگی بالا
  • – ضدعفونی کنندگی بالا
  • – پاکسازی محیط
بوگیر دستشویی از کجا بخرم؟ خرید بوگیر عالی برای توالت

قرص بوگیر توالت فرنگی دی لوکس مدل Jasmine بسته 2 عددی

  •  پاکسازی محیط
  • – ایجاد حس طراوت
  • – ضدعفونی ، پاکسازی و خوشبوکردن محیط پس از هربار استفاده از سیفون و توالت فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *