خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی

با خرید یک فیلتر تصفیه آب می توانید با حفظ بهداشت، آب آشامیدنی تمیز و عاری از املاح را بنوشید. و با این کار به حفظ سلامتی خود کمک شایانی می کنید. دستگاه تصفیه آب دارای انواع مختلف خانگی، صنعتی و رومیزی می باشد. همچنین کمپانی های مختلفی ارائه دهنده فیلترهای با بهترین کیفیت و مرغوب هستند. در صورتی که قصد خرید این وسیله کاربردی را دارید، در این پست ما را همراهی کنید تا بیشتر راجب این وسیله ضروری بدانیم و در آخر به شما برای انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب بازار کمک کنیم.

بررسی انواع فیلتر تصفیه آب، کدام بهتر است؟

به واسطه کسب اطلاعاتی در خصوص دستگاه های تصفیه آب، می توانید با عملکرد آنها آشنا شده و به راحتی بهترین نوع آن را برای مصرف انتخاب کنید در این بخش برخی از انواع این فیلتر ها را معرفی می کنیم.

فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن

کاربرد این نوع فیلتر در حذف مواد فیزیکی بزرگ است. از جمله این مواد می توان به سنگ ریزه ها، شن، ماسه، گل و لای، جلبک، لجن، زنگ آهن لوله ها و… اشاره کرد. این مواد میان لایه های بافت فیلتر مذکور باقیمانده و بدین ترتیب آب تصفیه می شود.

فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن

فیلتر PP به خاطر داشتن الیاف پرو پیلن مواد زائد درشت را جذب خود کرده و بدین خاطر با عنوان فیلتر الیافی شناخته می شود. با توجه به اینکه ذرات درشت را از آب جدا می کند، به عنوان بهترین فیلتر تصفیه آب در مواردی که ضایعات فیزیکی زیاد باشد محبوبیت بالایی داشته و همچنین در ابتدایی ترین مرحله های فرایند تصفیه آب قرار می گیرد. به همین خاطر نام دیگرش را فیلتر مرحله اول می نامند.

هرچه ذرات درشت تر باشند، در بخش های بیرونی باقی می مانند و ذرات ریزتر در بخش داخلی فیلتر جذب می شوند. در صنعت از این الیاف تحت عنوان مرحله پیش تصفیه استفاده می کنند. این فیلتر فقط برای حذف ضایعات فیزیکی کاربرد دارد و در زمینه از بین بردن مواد شیمیایی و یا حذف باکتری ها کاربرد ندارند. به خاطر جذب مواد فیزیکی، این فیلتر عمر کوتاهی دارد. به عبارتی باید هر سه یا شش ماه یکبار اقدام به تعویض آن نمود.

فیلتر تصفیه آب کربن پودری

برای ساخت این فیلتر از مواد موجود در پوست نارگیل استفاده می شود. این نوع را معمولاً برای از بین بردن حشرات و باکتری های موجود در آب به کار می برند. علاوه بر این می تواند مواد شیمیایی مضر را از آب جدا کند. در تصفیه خانه های شهری به خاطر حساسیت بالایی که برای تصفیه آب وجود دارد، از این مدل استفاده می شود. و برای تکمیل امر تصفیه در برخی موارد مواد سم زدایی همچون کلر را به آب اضافه می کنند.

فیلتر تصفیه آب کربن پودری

اما در صورتیکه آب آشامیدنی دارای کلر به صورت طولانی مدت و بدون انجام تصفیه استفاده گردد، ماده مذکور در بافت های گوشتی و پوستی نفوذ کرده و موجب وارد آمدن صدمات جدی می گردد. در دستگاه های تصفیه صنعتی مشاهده می گردد که این فیلتر ها از جنس زغال چوب یا سنگ می‌ باشند.

فیلتر تصفیه پست کربن

فیلتر کربن نهایی یا فیلتر کربن خطی نام های دیگر این فیلتر تصفیه آب می باشند. با توجه به اینکه فرآیند تصفیه آب توسط دستگاه تصفیه ۵ مرحله دارد و از این فیلتر در مرحله نهایی استفاده می شود، نام فیلتر نهایی را گرفته است. وظیفه پست کربن حذف بوی بد و مزه نامطلوب آب است. علت ایجاد این طعم و بو در آب ماندگاری طولانی مدت آن در منبع می باشد. در آخرین مرحله از تصفیه آب را از ۴ فیلتر قبلی عبور داده و تقریباً می توان گفت آب تمیز شده است. و زمانیکه از فیلتر نهایی می گذرد دیگر سالم و قابل شرب است.

فیلتر تصفیه پست کربن

به خاطر اینکه بیشتر مواد زائد موجود در آب توسط فیلتر های مراحل قبلی از بین می رود و کار فیلتر خطی کمتر از آنهاست، در نتیجه مدت زمان طولانی تری قابل استفاده هستند. در صورتی که از فیلتر نهایی در مصارف خانگی استفاده کنید، می توانید آب هایی که حتی دارای دمای ۵۰ درجه هستند نیز با آن تسویه کنید. اما اگر دمای آب افزایش یابد، باعث پایین آمدن خاصیت فیلترینگ شده و عمر فیلتر را می کاهد. غالباً این فیلتر در بازه زمانی یک ساله به خوبی کار می کنند و پس از آن نیاز به تعویض دارند.

لزوم استفاده از فیلتر و دستگاه تصفیه آب

بدون شک استفاده از دستگاه های تصفیه آب و فیلترهای با کیفیت می توانید بخش زیادی از آلاینده ‌های موجود در آب آشامیدنی را از بین ببرید. این آلاینده ها باعث خطرات مختلفی می‌شوند. این خطرات به دو دسته خطرات میکروبیولوژیکی و خطرات شیمیایی تقسیم می گردند. در ادامه به معرفی اجمالی هر یک از این دو می پردازیم.

  • خطرات میکروبیولوژیکی: این خطرات شامل انواع باکتری های بیماری ساز، انواع تک یاخته ها و ویروس های مختلف می باشند. که هر یک از این ها ممکن است موجب بیماری‌ های مختلف در انسان گردند. به همین خاطر بهتر است که برای از بین بردن آنها با تحقیقات کامل از بهترین فیلتر تصفیه آب استفاده کنید.
  • خطرات شیمیایی: این خطرات شامل انواع آفت کش ها و علف کش ها، فلوراید، آلومینیوم و برخی موارد این چنینی می شود. تک تک این مواد مضر بوده و در صورتی که همراه با آب آشامیدنی باقی بمانند و به واسطه نوشیدن وارد بدن ما شوند، ممکن است موجب بیماری ها و امراض مختلفی در بدن ما گردند و این امر بیانگر لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب در مصارف خانگی می باشد.

بهترین محل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

برای تعیین بهترین مکان برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی باید توجه داشته باشیم که مکان مورد نظر به راحتی به لوله های لوله کشی آب شهری دسترسی داشته باشد. همچنین در همان نزدیکی یک پریز برق برای وصل کردن دو شاخه دستگاه وجود داشته باشد. علاوه بر این فراموش نکنید که دستگاه نیاز به دسترسی به لوله فاضلاب دارد، پس بهترین مکان جهت نصب این دستگاه جایی است که تمامی موارد مذکور را در دسترس داشته باشد. شایان ذکر است که دستگاه تصفیه آب خانگی باید از یخ زدگی محفوظ بماند و همچنین در مقابل نور خورشید قرار نگیرد.

زمان و نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی چگونه است؟

با در نظر گرفتن اینکه دستگاه تصفیه آب خانگی دارای فیلترهای متعددی است که هر کدام در یکی از مراحل تصفیه قرار دارند، در نتیجه باید با توجه به نوع فیلتر و کارآیی آن در بازه های زمانی مختلف اقدام به تعویض هر یک از فیلترهای موجود در دستگاه نمایید. به عنوان مثال فیلتر تصفیه نهایی که در آخرین مرحله دستگاه تصفیه قرار دارد، سالی یک بار نیاز به تعویض دارد. اما برخی فیلتر های دیگر به خاطر حجم بالای جذب مواد زائد در آب ممکن است نیاز به بازه های زمانی کوتاه تر برای تعویض داشته باشند.

ابزار مورد نیاز، قطعات قابل تعویض

ابزار مورد نیاز، قطعات قابل تعویض

سه راهی استیل شیر ورودی دستگاه، فیلتر قطع فشار پایین، شیر برقی، پمپ دستگاه، هوزینگ فیلتر کربن های مختلف و دیگر موارد مشابه از جمله اجزای مختلف یک دستگاه تصفیه آب می باشند.

کربن گیری دستگاه تصفیه آب و گرفتن آب سیاه

برای کربن گیری ابتدا لوله وصل شده به مخزن را باز کنید و سپس همه آب موجود در مخزن را تخلیه نمایید. در مرحله بعدی نیاز است که فیلتر شماره ۳ را باز کرده و سپس شستشو دهید. علاوه بر این کربن گیری فیلتر ۲ را تکرار کنید. در گام سوم فیلتر شماره های ۵ و ۶ را جدا کرده و در جهت برعکس آب را وارد آنها نماید. بدین ترتیب آب سیاه کاملاً شسته می شود و در نهایت پیشنهاد می‌شود که فیلتر چهارم را باز کرده و داخل آن را نیز کاملاً بشویید.

بهترین مارک یا برند معتبر فیلتر تصفیه آب در ایران کدام است؟

به طور کلی نمی توان برند خاصی را نام برد اما با توجه به استقبال و فروش بالای برخی از برند ها ، می توان گفت مارک های زیر در ایران محبوبیت زیادی در بین خریداران دارند:

آکوا پرو «Aqua pro» : آکواپرو یکی از مارک های معتبر تایوانی در تولید انواع فیلتر های و دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، در دنیا می باشد. در حال حاضر بهترین فیلتر های تصفیه آب دنیا توسط شرکت های تایوانی از جمله برند آکواپرو تولید می شوند.

سی سی کا «CCK» : سی سی کا از برند های معتبر تایوانی با سابقه فعالیت طولانی و جزء رقیب های پرقدرت برند های تایوانی از جمله سافت واتر و آکواپرو به حساب می آید. از نظر اکثر متخصصان cck از بهترین برند های تولید کننده انواع فیلتر های تصفیه آب در دنیاست که حتی کیفیت ساخت و کارایی آن با برند های مطرح آمریکایی برابری می کند.

سافت واتر «Soft water» : سافت واتر نیز از شرکت های مطرح تایوانی در تولید انواع دستگاه های آب تصفیه کن و فیلتر های اختصاصی خود می باشد. هر جا بحث خرید دستگاه یا فیلتر تصفیه آب می شود قطعا نام این برند نیز در بین سایر برند های این زمینه، دیده می شود.

ممبران: بهترین فیلتر های تصفیه آب ممبران در مجموعه سی سی کا تولید و عرضه می شوند. فیلتر ممبران بخش اصلی در آب تصفیه کن های اسمز معکوس بوده که جهت از بین بردن سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد. برای مناطقی که در آن های سختی آب بسیار بالاست، بهترین گزینه می تواند خرید فیلتر آب ممبران باشد. از جمله ویژگی های مثبت فیلتر ممبران تصفیه بالای نیترات و فلزات سنگین آب می باشد که برای بدن بسیار مضر است.

در حال حاظر بیشتر فیلتر های آب ممبران به صورت 13 لایه ساخته می شود. بنابرین کاملا طبیعی است که قیمت فیلتر آب ممبران کمی بیشتر از سایر مدا ها و برند های دیگر باشد. البته که فقط تعداد لایه های دستگاه تنها عامل موثر در قیمت گذاری نیست و فاکتور های دیگری نیز مطرح است.

ج

 

لازم به ذکر است که علاوه بر شرکت سی سی کا، برند های سافت واتر و آکوآ پرو نیز فیلتر ممبران با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کنند. این می توانید خیال ما را از بابت کارایی و کیفیت فیلتر های ممبران آسوده کند.

نکات و راهنمای خرید

  • برای خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب باید ابتدا شناخت کافی نسبت به دستگاه خود داشته باشید و سپس متناسب با آن اقدام به خرید نمایید. بسته به اینکه از چه برندی فیلتر آب تهیه کرده اید، باید موقع خرید و تعویض مجدد حتما به نوع فیلتر و مدل دستگاه توجه کنید تا بتوانید دقیقا مدلی متناسب با دستگاه بخرید.
  • اگر از نمایندگی خاصی فیلتر تصفیه آب خود را خریداری کرده اید ، سعی کنید موقع تعویض از خود نماینگی اقدام به خرید فیلتر تصفیه آب بکنید تا از بابت کیفیت و اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • عمر و زمان تعویض فیلتر را در نظر بگیرید. هر چند که شرکت ها زمان تعویض و عمر مفید فیلتر های دستگاه را مشخص می کنند اما خوب است بدانید که معمولا فیلتر های تصفیه آب پلی‌ پروپیلن بین 6 تا 9 ماه،  فیلتر های کربن، قلیایی و مینرال نیز بین 1 تا 2 سال و در نهایت فیلتر های ممبران تا 2 سال عمر مفید دارند. البته فیلتر های یووی بدلیل اینکه با آب تماس مستقیمی ندارند و مواد را جذب نمی‌کند بیشتر از 3 تا 7 سال عمر می کنند.
  • توصیه می شود همواره در هنگام خرید فیلتر، از برند خود دستگاه خریداری شود تا موقع نصب به مشکل برنخورید.

جمع بندی

همان طور که بیان شد فیلتر های تصفیه آب یکی از ضروریت های هر خانه محسوب می شوند، با توجه به اینکه ما برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و سلامت بیشتر خود و اعضای خانواده خود اقدام به تهیه دستگاه تصفیه آب می کنیم، لذا نباید با خرید از برند های متفرقه بازار چه خود دستگاه و مهم تر از آن چه خود فیلتر های آن، به جای کمک به بهبود شرایط آب موجب ایجاد بیماری و یا آلودگی بیشتر آب شویم. حتما توصیه می شود از برند های مطرح و دارای گارانتی و نمایندگی معتبر اقدام به خرید بکنید، تا سلامت خود و عزیزانتان را تامین کرده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سی سی کا

مشخصات فنی

  • سیستم فیلتراسیون
    اسمز معکوس
  • تعداد فیلتر
    3
  • انواع فیلتر
    الیافی-گیاهی با دقت 5 میکرون
  • گرانول کربن با کربن اکتیو پسته
  • کربن بلاک حاوی کربن اکتیو
  • مواد فیلترشونده
    رسوبات جامد آب تا قطر 1 میکرون
  • فلزات سنگین مانند آهن ، سرب ، جیوه
  • مواد نیترات دار
  • کلر
  • انواع مواد بیولوژیکی مانند باکتری و…
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی C.C.K بسته سه عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر 3 مرحله ای تصفیه آب خانگی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    250
  • جنس بدنه
    پلی پرو پیلن و کربن
  • طول
    7 سانتی متر
  • عرض
    7 سانتی متر
  • ارتفاع
    25 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب پالایه سازان فرآیند توس مدل PP-UDF-CTO بسته 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • جنس بدنه
    پلی پروپیلن و کربن اکتیو
  • طول
    21 سانتی متر
  • عرض
    8 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

قیمت دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF-SF4000 به همراه فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب بسته 4 عددی

  • نوع دستگاه
    دستگاه 10 مرحله ای با روش اسمز معکوس
  • وزن
    18 کیلوگرم
  • ظرفیت
    16 لیتر(220 لیتر در شبانه روز)
  • جنس بدنه
    پلی پروپلین (فایبر)
  • طول
    42 سانتی متر
  • عرض
    36 سانتی متر
  • ارتفاع
    50 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی فیلمتک مدل ممبران

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر ممبران
  • وزن
    0.20 کیلوگرم
  • ظرفیت
    75 گالن در شبانه روز
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل CCKpack مجموعه 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    مجموعه سه عددی فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • طول
    20 سانتی متر
  • عرض
    7 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

خرید فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب داینامیس مدل basic بسته 3 عددی

  • سیستم فیلتراسیون
    پلی پروپیلن 5 میکرون
  • دقت فیلتراسیون
    5 میکرون
  • تعداد فیلتر
    3
  • مواد فیلترشونده
    ذرات بزرگتر از 5 میکرون شامل گل و لای، ماسه، زنگ آب و…
  • عمر متوسط فیلترها
    2500 گالن یا حداکثر 6 ماه ، هر کدام زودتر باشد
  • دقت حذف ناخالصی ها
    5 میکرون
  • درصد حذف ناخالصی ها
    100 درصد
  • آداپتور
    ندارد
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب پالایه سازان فرآیند توس مدل RO-new مجموعه 6 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    بسته 6 عددی دستگاه تصفیه آب خانگی
  • وزن
    2.1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • جنس بدنه
    پلی پروپیلن و کربن اکتیو
  • طول
    31 سانتی متر
  • عرض
    8 سانتی متر
  • ارتفاع
    32 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب پالایه سازان فرآیند توس مدل RO بسته 6 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    بسته 6 عددی دستگاه تصفیه آب خانگی
  • وزن
    2.1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • جنس بدنه
    پلی پروپیلن و کربن اکتیو
  • طول
    31 سانتی متر
  • عرض
    8 سانتی متر
  • ارتفاع
    32 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب فیلم تک مدل 13-layout

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • طول
    20 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    5 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل کربن مینرال مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی مرحله پنجم و ششم سافت واتر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
  • طول
    10 سانتی متر
  • عرض
    3 سانتی متر
  • ارتفاع
    3 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب فردی مکس

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500
  • طول
    26.5 سانتی متر
  • عرض
    21 سانتی متر
  • ارتفاع
    7.5 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سی سی کا مدل کربن مینرال مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه آب پست کربن و مینرال
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
  • طول
    15 سانتی متر
  • عرض
    3 سانتی متر
  • ارتفاع
    3 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

خرید فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب آکوا پیور مدل T/33- پست کربن

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر پست کربن
  • وزن
    0.225 کیلوگرم
  • ظرفیت
    1500 گالن
  • جنس بدنه
    پلاستیک تقویت شده
  • طول
    5 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه کننده آب گلد تورای مدل G15

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر ممبران اسمز معکوس
  • وزن
    0.3 کیلوگرم
  • ظرفیت
    75 گالن
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل LB20

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر الیاف فشرده 10 اینچ CCK
  • وزن
    0.115 کیلوگرم
  • ظرفیت
    1500 گالن
  • جنس بدنه
    پلی پرو پیلن و کربن
  • طول
    7 سانتی متر
  • عرض
    7 سانتی متر
  • ارتفاع
    25 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوا مدل AQUA-3s مجموعه 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    دستگاه تصفیه آب خانگی و اداری
  • وزن
    0.85 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن یا ده هزار لیتر
  • جنس بدنه
    پی وی سی خوراکی و الیاف پلی پروپیلن P.P
  • طول
    25 سانتی متر
  • عرض
    8 سانتی متر
  • ارتفاع
    25 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل جامبو

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب
  • وزن
    0.805 کیلوگرم
  • ظرفیت
    5000 گالن
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی جوی واتر مدل JW-Ro

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس ( ممبران )
  • وزن
    0.12 کیلوگرم
  • ظرفیت
    50 گالن ( 200 لیتر )
  • جنس بدنه
    غشای کامپوزیت میکرونی
  • طول
    5 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    30 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل Ro889 بسته 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب
  • وزن
    0.99 کیلوگرم
  • ظرفیت
    6000 لیتر
  • طول
    27 سانتی متر
  • عرض
    8 سانتی متر
  • ارتفاع
    21 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سی سی کا مدل کربن مینرال مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر تصفیه آب خانگی سی سی کا پست کربن و مینرال
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
  • طول
    10 سانتی متر
  • عرض
    3 سانتی متر
  • ارتفاع
    3 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل SC-10-5

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر الیافی(PP)
  • وزن
    0.1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • جنس بدنه
    الیاف پلی پروپیلن
  • طول
    6 سانتی متر
  • عرض
    6 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه آب داینامیس مدل پست کربن basic

مشخصات کلی

  • وزن
    0.530 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک تقویت شده فود گرید
  • طول
    5 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مدل ORP-3S مجموعه 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب مدل قلیایی پست مینرال مجموعه 3 عددی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
  • طول
    10 سانتی متر
  • عرض
    3 سانتی متر
  • ارتفاع
    3 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل RO-5 مجموعه 5 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مدل RO-5-UP مجموعه 5 عددی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
  • طول
    10 سانتی متر
  • عرض
    3 سانتی متر
  • ارتفاع
    3 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل RO مجموعه 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO سافت واتر
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
  • طول
    10 سانتی متر
  • عرض
    3 سانتی متر
  • ارتفاع
    3 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب اس اس وی مدل Inline PP

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر پلی پروپیلن خطی (مرحله 1)
  • وزن
    0.2 کیلوگرم
  • ظرفیت
    1500 گالن
  • جنس بدنه
    پلی پروپیلن
  • طول
    25 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    5 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب جوی واتر مدل جامبو

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر جامبوالیافی پلی پروپیلن یا PP
  • وزن
    0.7 کیلوگرم
  • ظرفیت
    10000 گالن
  • جنس بدنه
    الیاف پلی پروپیلن / pp
  • طول
    11 سانتی متر
  • عرض
    11 سانتی متر
  • ارتفاع
    50 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه آب توس مدل 001

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر مرحله های یک ، دو و سه
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • جنس بدنه
    پلی پرو پیلن و کربن نارگیل
  • طول
    22 سانتی متر
  • عرض
    9 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل Postcarbon-Mineral56 مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مدل Postcarbon-Mineral56
  • وزن
    0.1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220
  • طول
    5 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    25 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل CTO-10

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب
  • وزن
    0.315 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل UDF بسته 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مجموعه سه عددی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220 لیتر در شبانه روز
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل RO NM 10

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر چند منظوره
  • وزن
    0.35 کیلوگرم
  • ظرفیت
    1500 گالن
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل UDF-10

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب
  • وزن
    0.24 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل CTO

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    تصفیه آب خانگی
  • وزن
    0.1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    3000 لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS Food Grade
  • طول
    27 سانتی متر
  • عرض
    8 سانتی متر
  • ارتفاع
    8 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب
  • وزن
    0.17 کیلوگرم
  • ظرفیت
    ندارد
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننذه آب سیلور مدل PP1Micron

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر الیافی(PP)
  • وزن
    0.14 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2500 گالن
  • جنس بدنه
    الیاف پلی پروپیلن
  • طول
    6 سانتی متر
  • عرض
    6 سانتی متر
  • ارتفاع
    26 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سوفیلتر مدل پست کربن

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه آب
  • وزن
    0.2 کیلوگرم
  • ظرفیت
    5700 لیتر
  • جنس بدنه
    پلی پروپیلن
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل IL-10 مجموعه 2 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر پست کربن و مینرال ( مرحله 5 و 6 )
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • ظرفیت
    2000 گالن
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • طول
    22 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    5 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO101

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس ( ممبران )
  • وزن
    0.12 کیلوگرم
  • ظرفیت
    50 گالن ( 200 لیتر )
  • جنس بدنه
    غشای کامپوزیت میکرونی
  • طول
    5 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    30 سانتی متر
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب پرو مکس مدل A100 بسته ۳ عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر تصفیه آب
  • وزن
    0.7 کیلوگرم
  • ظرفیت
    3
خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر مدل 3Up-ro مجموعه 3 عددی

مشخصات کلی

  • نوع دستگاه
    فیلتر دستگاه تصفیه کننده آب سافت واتر
  • وزن
    0.1 کیلوگرم
  • ظرفیت
    220
  • طول
    5 سانتی متر
  • عرض
    5 سانتی متر
  • ارتفاع
    30 سانتی متر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *