راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

راهنمای خرید 32 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم خانگی ارزان

آپدیت شده در 24 اسفند 1402

بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم کدام است؟

امروزه مردم علاقه بسیار زیادی به نگهداری ماهی ها و استفاده از آکواریوم در منزل خود دارند. نگهداری ماهی ها به مراقبت های بسیار زیادی نیاز دارد، یکی از مهمترین عواملی که در نگهداری ماهی های آکواریومی باید حتما به آن رسیدگی شود،میزان نیترات درون آب می باش که برای کنترل میزان نیترات در آب شما باید از بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم استفاده کنید.

میزان نیترات موجود در آب به دلیل نداشتن مشخصه خاصی مثل رنگ بو و…قابل تشخیص نمی باشد، به همین سبب باید حتماً میزان آن را به صورت مرتب چک کنید. نیترات یک ماده سمی در آب می باشد و جزو حلال های آب می باشدکه اگر مقدار آن از مقدار مشخصی بیشتر شود می تواند عوارض بسیار جبران ناپذیری از جمله مرگ ماهیان و یا کاهش زاد و ولد ماهیان را به دنبل داشته باشد.

روش های تشخیص و کاهش میزان نیترات در آکواریوم

همانطور که در بالا تر گفتیم میزان نیترات در آب به دلیل حلال بودن آن مشخص نیست. بنابراین یکی از راه هایی که به شما کمک می کند تا میزان کاهش یا افزایش میزان نیترات را در آب متوجه شوید، استفاده از کیت تست نیترات دقیق می باشد به صورتی که اگر هر گونه تغییری را در میزان نیترات آب مشاهده کردید سریعاً سعی به رفع و کاهش یا افزایش آن کنید.

در ادامه سعی می کنیم روش های کاهش نیترات را به شما توضیح دهیم.

یکی از راه هایی که برای کاهش نیترات توصیه میشود رقیق کردن آب برای کاهش غلظت نیترات میباشد. روش دوم استفاده از فیلترهای رزین می باشد، روش بعدی استفاده از دستگاه تصفیه آب می باشد یا حتی می توانید از گیاهان آکواریومی مثل جلبک استفاده کنید که بدون هیچ هزینه ای به راحتی میزان نیترات را کاهش می دهند. برخی دیگر نیز از پروتئین اسکیمر استفاده میکنند البته شما می توانید از صافی هایی که برای تصفیه آب هستند، به صورت مرتب استفاده کنید، همچنین می توانید از رفیوژیومو قرص های زیستی یا رکنور بایوپلت استفاده کنید.

مطلب مرتبط: دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم؟ 40 مدل بهترین آب تصفیه کن خانگی

روش بعدی استفاده از افزودنی های مایع متداول می باشد در ادامه سعی می کنیم هر یک از روش های گفته شده را به صورت صریح و واضح برای شما بیان کنیم.

تصفیه اب آکواریوم تصویه اب اکواریوم فیلتر سطلی آکواریوم ارزان تصفیه کننده آب آکواریوم فیلتر سطلی آکواریوم کوچک بهترین مارک فیلتر سطلی آکواریوم قیمت فیلتر آکواریوم نصب تصفیه آب آکواریوم طریقه نصب تصفیه آب آکواریوم ساخت دستگاه تصفیه آب آکواریوم

چگونه نیترات را با استفاده از رقیق کردن از بین ببریم؟

همانطور که در بالا تر گفتیم اضافه شدن سطح نیترات از سطح استاندارد آن که همان ppm۴۰ می باشد ممکن است با فاجعه هاب بسیار زیادی را به وجود بیاورد. بهترین میزان و مقدار نیترات ppm۱۰ می باشد، که اگر مقدار نیترات موجود در آب بنا به دلایلی از جمله فضولات حیوانی یا عوض نشدن آب آکواریوم به مدت چند روز افزایش یابد میتواند موجب مرگ ماهی ها شود. میزان و مقدار نیترات موجود در آب هر منطقهای با منطقه دیگر با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک آن متفاوت است و میزان نیترات موجود در هرمنطقه متفاوت با منطقه ی دیگر میباشد.

یکی از کارهایی که شما میتوانید برای کم شدن میزان نیترات آب انجام دهید تعویض کردن آب اکواریوم به صورت مداوم می باشد، اما حتماً باید توجه داشته باشید آب را قبل از اضافه کردن به آکواریوم حداقل ۲۴ ساعت در محیط و دمای عادی قرار دهید تا کلر اب فرصت کافی برای جداشدن و ته نشین شدن از آب را داشته باشد همچنین موجب میشود تا دمای آب جدید با آب آکواریوم تناسب پیدا کرده و در صورت اضافه شدن به آب آکواریوم تغییرات ناگهانی را برای ماهیان به وجود نیاورد.

سوال مهم!

سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که آیا تعویض کردن و رقیق کردن آب آکواریوم به صورت متوالی می تواند نتیجه بخش و اثربخش باشد ؟

باید به شما بگوییم با توجه به اینکه سطح نیترات آب مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد، استفاده از این روش همیشه جواب نمی دهد چرا که مناطق بسیار کمی پیدا میشوند که سطح نیترات آب انها ppm 10 باشد. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که شما آب آکواریوم را رقیق می کنید کل آب را تعویض نمی کنید به صورتی که شاید ۲۰ درصد از آب آن رقیق شود، این امر موجب میشود که سطح نیترات آب به ۳۰ برسد و این اصلاً متداول نیست بنابراین این کار علاوه بر زحمت های زیاد ریسک بالایی دارد و فقط در شرایط ضروری توصیه می شود.

فیلتر تصفیه آب آکواریوم را از کجا خریداری کنیم؟

شما می توانید از لیست انتهای مطلب قیمت روز بهترین تصفیه ها را مشاهده و مقایسه کنید.

آیا خودمان می توانیم فیلتر و تصفیه آب را نصب کنیم؟

بله، کاملا ساده می باشد. شما می توانید طبق راهنمای محصول و ویدیویی که در این پست قرار گرفته کمک بگیرید.

آیا برای همه ماهی ها میتوان از فیلترهای قلیایی در آکواریوم استفاده کنیم؟

ممکن است پاسخگو و کاهش دهنده میزان نیترات در سطح آکواریوم باشند، اما برخی از ماهی ها هستند که به این نوع فیلترها حساسیت دارند بنابراین برای هر همه ماهی ها توصیه نمی شود.

چه امری موجب می شود تا از دستگاه تصفیه آب در اکواریوم استفاده کنیم ؟

همانطور که میدانیدما دو مدل میکروب داریم که یک سری از آنها برای ماهی ها مفید هستند و یک سری از آنها مضر هستند، شما تنها به وسیله دستگاه تصفیه آب آکواریوم می توانید از رشد میکروب های مضر جلوگیری کرده و شرایط را برای رشد و به وجود آمدن میکروب های مفید برای ماهی ها فراهم کنید.

فیلترهای مکانیکی

فیلترهای مکانیکی یکی دیگر از مواردی هستند که می توانید برای تصفیه آب آکواریوم تان از آن استفاده کنید این فیلتر ها با جلوگیری از ورود آلودگی ها به آکواریوم و همچنین از بین بردن آلودگی هایی که ممکن است در آکواریوم باشند موجب تصفیه آب آکواریوم می شوند. فیلتر های مکانیکی برخلاف فیلترهای عادی نیاز به تعویض ندارند فقط کافی است به صورت فیزیکی و مکانیکی آهن ها را تمیز کنید وگرنه نیازی به تعویض آنها نیست. نکته ای که بسیار باید به آن توجه داشته باشید استفاده از فیلترهای اصل برای آکواریوم تان می باشد.

بهترین فیلتر آکواریوم اموزش تصفیه اب اکواریوم نصب فیلتر آکواریوم فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو خرید فیلتر سطلی آکواریوم

مطلب مرتبط: خرید اینترنتی 42 مدل بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی + راهنمای {کامل} خرید

هیچ وقت در خرید فیلتر برای آکواریوم خصاصت به خرج ندهیو و یا به این موضوع فکر نکنید که یک فیلتر ارزان بگیرید و می توانید با صرف قیمت کمتری کار فیلترهای بهتر را انجام دهید؛ فیلتر یکی از مهم ترین اجزا در آکواریوم می باشد که اگر در انتخاب آن دقت نشود میتواند در طول زمان به سلامت و زندگی ماهی ها آسیب برساند و در آینده شاهد مرگ بسیاری از ماهی های تان باشید.

در هنگام تصفیه آب آکواریوم باید به چه نکاتی توجه کرد؟

درخرید دستگاه تصفیه آب حتماً به این امر توجه کرد که دستگاه شما از نوع قلیایی باشد تا به ماهی های زینتی شما آسیب وارد نشود. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پرمشغله می باشید و نمی توانید زود به زود آب ماهی آکواریوم تان را عوض کنید حتما سعی کنید از فیلترهای یووی در تصفیه آب تان استفاده کنید،چرا که به شما کمک می کند تا مشکلات ناشی از ماندگی و خرابی آب آکواریوم را نداشته باشید.

ایا دستگاه تصفیه اکواریوم باید همیشه روشن باشد؟

نه لزوما، بستگی به نوع آب و میزان بزرگ یا کوچک بودن آکواریوم شما می تواند متفاوت باشد. هرچقدر آکواریوم شما بزرگ تر باشد دستگاه تصفیه باید زمان بیشتری را برای تصفیه صرف کند.

ویدیوی طریقه نصب تصفیه آب آکواریوم

 

 

بهترین روش تصفیه آب آکواریوم

بهترین روش تصفیه آب آکواریوم استفاده ازفیلتر تصفیه اکواریوم است چرا که نیازی به تعویض کردن آب آکواریوم به دفعات زیاد را ندارید. آب تصفیه کن آکواریوم به راحتی در داخل یا برخی در خارج آکواریوم نصب و از طریق یک شلنگ آب را به داخل فیلتر برده و از طرف دیگر آب تمیز شده را دوباره به درون آکواریوم منتقل می کنند. سیستم تصفیه آب آکواریوم بسیار ساده بوده و برای نصب آن کار خاصی نیاز نیست انجام شود.

بهترین روش برای تصفیه آب آکواریوم به وسیلهٔ سیستم فیلتراسیون است. فیلتراسیون آب آکواریوم به منظور حذف ذرات معلق، مواد آلی حل شده و مواد زاید می‌باشد. این فرآیند از طریق سه مرحلهٔ اصلی انجام می‌شود:

مکانیکی (Mechanical): در این مرحله، ذرات معلق و آلودگی‌های مادی از آب حذف می‌شوند. این عمل به وسیلهٔ فیلترهای مکانیکی انجام می‌شود که معمولاً از پنبه، فیلتر سیلیکونی، یا سایر مواد مشابه ساخته شده‌اند.

شیمیایی (Chemical): در این مرحله، مواد آلی حل شده و مواد زاید شیمیایی از آب حذف می‌شوند. این عمل اغلب با استفاده از فیلترهای زیستی (مانند کربن فعال) انجام می‌شود که مواد آلی و شیمیایی را جذب می‌کنند.

بیولوژیکی (Biological):  این فرآیند به عنوان سیکل نیتروژن شناخته می‌شود و باعث حذف آمونیاک و نیتریت از آب می‌شود.

به طور کلی، استفاده از یک سیستم فیلتراسیون کامل که شامل فیلترهای مکانیکی، شیمیایی و بیولوژیکی است، بهترین روش برای تصفیه آب آکواریوم است. همچنین، تغییرات منظم آب و استفاده از مواد شیمیایی مخصوص مانند کلرامین برای کنترل سطح آمونیاک و نیتریت نیز به بهبود کیفیت آب کمک می‌کند.

کلام آخر

فیلتر تصفیه آب آکواریوم کوچک وسیله ای کاربردی و ارزان قیمت است که وظیفه تمیز کردن آب کثیف آکواریوم را بر عهده دارد. تصفیه کن آکواریوم در مدل های مختلف در بازار موجود است که باید متناسب با نوع آکواریوم و ظرفیت آب آن انتخاب کنید. تفاوتی بین عملکرد تصفیه آب آکواریوم بزرگ و کوچک وجود ندارد هر دو آب را تصفیه کرده و ناخالصی های آب و همچنین مواد رسوبی در آب را جذب می کنند.

برای آکواریوم خانگی بهترین فیلتر آکواریوم در لیست بالا معرفی شده است که می توانید متناسب با نیاز خود تهیه کنید. همچنین بهترین مارک فیلتر سطلی آکواریوم نیز در لیست معرفی محصولات معرفی شده است. در این مقاله سعی کردیم تا نکات لازم برای خریداری بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم را به شما بگوییم. در انتها می توانید برخی از مدل های تصفیه آب آکواریوم را مشاهده کنید.(ممکن است به مرور زمان برخی از محصولات ناموجود شده باشد.)

بهترین تصفیه آب آکواریوم تصفیه آب آکواریوم فیلتر تصفیه آب آکواریوم دستگاه تصفیه آب آکواریوم تصفیه آکواریوم دستگاه تصفیه آکواریوم بهترین روش تصفیه آب آکواریوم ایا دستگاه تصفیه اکواریوم باید همیشه روشن باشد قیمت تصفیه آب آکواریوم تصفیه اب اکواریوم. ساخت تصفیه آب آکواریوم فیلتر تصفیه آب آکواریوم کوچک تصفیه اکواریوم تصفیه کن آکواریوم خرید تصفیه آب آکواریوم تصفیه آب آکواریوم کوچک آب تصفیه کن آکواریوم انواع تصفیه آب آکواریوم فیلتر تصفیه آکواریوم تسویه اکواریوم بهترین فیلتر تصفیه آب آکواریوم.

4.8/5 - (6 امتیاز)
لیست محصولات منتخب
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

قیمت فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-1108F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    19x10x6 سانتی متر
  • وزن
    450 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا تک مدل AQ520F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    20x10x6 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-618H

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    11x10x8 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل FE-1503

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    35x12x8 سانتی متر
  • وزن
    900 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا تک مدل AQF350

  • توان
    3 وات
  • بازدهی
    350 لیتر در ساعت
  • فرکانس
    50~60 هرتز
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

تاپ فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-880F

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    33x11x9 سانتی متر
  • وزن
    700 گرم
  • سایر توضیحات
    – 650 لیتر در ساعت گردش آب
  • – با امکان اکسیژن رسانی
  • – قابلیت افزودن زغال و سرامیک در مخزن
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-303H

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    11x10x13 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا تک مدل 702F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    34x14x8 سانتی متر
  • وزن
    500 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

تاپ فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-780F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    29x9x10 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-628H

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    16x16x12 سانتی متر
  • وزن
    600 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-300L

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    4x4x13 سانتی متر
  • وزن
    200 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    10x5x20 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    250 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا مدل SF-500

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    23x10x16 سانتی متر
  • وزن
    530 گرم
  • ابعاد بسته بندی
    24x11x20 سانتی متر
  • وزن بسته بندی
    550 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم مدل AQ703F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    12x8x38 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-1280 F2

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    9x6x29 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-607H

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    17x15x17 سانتی متر
  • وزن
    450 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-006

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    18x9x18 سانتی متر
  • وزن
    450 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-005

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    19x19x11 سانتی متر
  • وزن
    550 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-1180F2

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • وزن
    350 گرم
  • وزن بسته بندی
    355 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا مدل SF-500

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    16x10x23 سانتی متر
  • وزن
    530 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    9x10x15 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-004

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    13x11x14 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکواتک مدل AQF500

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    29x10x16 سانتی متر
  • وزن
    450 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر سطلی آکواریوم ایهایم

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    40x20x25 سانتی متر
  • وزن
    5000 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم بویو مدل SP-2500IIII

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    12x12x25 سانتی متر
  • وزن
    900 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا مدل SF-400

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    16x10x23 سانتی متر
  • وزن
    500 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار HX-1380F

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • وزن
    670 گرم
  • وزن بسته بندی
    683 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم ایهایم مدل 75

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    19x14x11 سانتی متر
  • وزن
    610 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر سطلی آکواریوم ایهایم

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    40x20x25 سانتی متر
  • وزن
    5000 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-288F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    21x5x4 سانتی متر
  • وزن
    250 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم مدل 0RS-9800

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    43x10x12 سانتی متر
  • وزن
    1000 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم ژیلانگ مدل XL-960

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    12x12x18 سانتی متر
  • وزن
    400 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر سطلی آکواریوم اودیسه مدل CFS 500

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    29x29x45 سانتی متر
  • وزن
    4120 گرم
  • سایر توضیحات
    بسیار کم صدا
  • نصب و نگهداری آسان
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سوبو مدل WP-3880

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین
  • ابعاد
    11x11x14 سانتی متر
  • وزن
    600 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم ایهایم کد 281923 مدل EHEIM-350

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    40x20x25 سانتی متر
  • وزن
    5000 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم بویو مدل SP-2500IIII کد 1110178

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    12x12x25 سانتی متر
  • وزن
    900 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا مدل SF-500 کد 2396343

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    16x10x23 سانتی متر
  • وزن
    530 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-005 کد 1051468

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    19x19x11 سانتی متر
  • وزن
    550 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم آکوا تک مدل AQF380

  • مناسب برای
    آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    19x15x10 سانتی متر
  • وزن
    486 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم ژیلانگ مدل XL-840

  • مناسب برای
    آب شیرین
  • ابعاد
    21x8x16 سانتی متر
  • وزن
    350 گرم
راهنمای خرید 43 مدل بهترین دستگاه تصفیه آب آکواریوم+ویدیو نصب

فیلتر تصفیه آب آکواریوم سی استار مدل HX-188F

  • مناسب برای
    آب شور , آب شیرین , پلنت (گیاهی)
  • ابعاد
    19x14x4 سانتی متر
  • وزن
    300 گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *